Puzzelen!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:49 schreef Cue_ het volgende:
Er is hier net iemand van de trein gesprongen.. de lichaamsdelen zie je liggen
Ik heb naast een spoorlijn gewoond die in de buurt van een instelling voor psychiatrische patiënten stond. I've had my share of bodyparts wat dat betreft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:49 schreef Cue_ het volgende:
Ik hoorde het netquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:49 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind die laatste denk ik het mooistequote:
Onze ramen zitten letterlijk naast het spoor, nog dichter dan Cendris/@home/Ziggo. Dus kunnen aardig wat zien.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoorde het netAls er op Drienerlo wat aan de hand is, komt dat altijd doordat er eentje voor de trein springt.
Ik zou het serieus gaan bekijken ook, als ik in de buurt zou zijn
Why?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoorde het netAls er op Drienerlo wat aan de hand is, komt dat altijd doordat er eentje voor de trein springt.
Mja, een soort morbide fascinatie.quote:
Ja, volgens mij weet ik wel waar jij zit... En het is inderdaad beter van niet. Maar toch..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Onze ramen zitten letterlijk naast het spoor, nog dichter dan Cendris/@home/Ziggo. Dus kunnen aardig wat zien.
Dichterbij kom je niet, maar heb zelf die neiging ook welAl is het verstandiger om niet te doen natuurlijk
wat erg! Lijkt me niet prettig om een dode te zien of afgerukte ledematen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar hebben die mensen in die kijkersfiles ook vaak last van ja.quote:
Zoals ik al zei, ik heb gewoon een morbide fascinatie wat dat betreft. Ik snap zelf ook niet waar het vandaan komt, maar het is wel zo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
wat erg! Lijkt me niet prettig om een dode te zien of afgerukte ledematen.
Idd. Het is ook gewoon stom.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar hebben die mensen in die kijkersfiles ook vaak last van ja.
Ik heb wel een fascinatie voor het morbide, met seriemoordernaars en zo, maar om nou live te gaan kijken gaat me echt te ver.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb gewoon een morbide fascinatie wat dat betreft. Ik snap zelf ook niet waar het vandaan komt, maar het is wel zo.
Ik kijk dat soort dingen wel op tv. Ik vind het onbeschoft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb gewoon een morbide fascinatie wat dat betreft. Ik snap zelf ook niet waar het vandaan komt, maar het is wel zo.
Wel altijd een stijve bij de handquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:47 schreef Kluts het volgende:
Wat ik ook heel gaaf vind, zijn van die hele oude filmposters.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel altijd een stijve bij de hand.
Joh echt ja?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze hangt in het blauw bij de uitgang van mijn huis. Gewoon, als afsluiter van de ochtend zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |