quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:06 schreef appelsjap het volgende:
HOAX! Voordeelbonnen zijn niet meer geldig.
Ik moet altijd schijten van Mac-voedselquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:07 schreef EvanStone het volgende:
Ik krijg altijd honger van Mac-voedsel.
En dat al een half uur na het nuttigen van de maaltijd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:08 schreef atractor het volgende:
[..]
Ik moet altijd schijten van Mac-voedsel
Chemische bende is het!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:08 schreef atractor het volgende:
[..]
Klopt, alleen de klacht kan iets origineler.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:11 schreef BasEnAad het volgende:
Desondanks een goed geschreven topic.
TS is een Faal emo.. Voor die 7 euro had hij ook scheermesjes kunnen kopen en echt plezier kunnen hebben..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:08 schreef renwan het volgende:
Verkapt "Kijk mij eens niet mainstream bij de mac eten" topic.
TS is emo
Dat probeert TS duidelijk wel, maar faalt hierin.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Gelukkig is de bedoeling van KLB dan ook niet om zo lollig mogelijk over te komen.
it shoots through me like a rocketquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:09 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En dat al een half uur na het nuttigen van de maaltijd.
Onzin. Hij draait er inderdaad een klein beetje omheen maar ik krijg nou niet de indruk dat hij de grapjas uit wil hangen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:18 schreef Balotelli het volgende:
[..]
Dat probeert TS duidelijk wel, maar faalt hierin.
Ik mocht meegenieten van een bigmac en een wrap, maar mijn maag knort als nooit tevoren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:25 schreef mschol het volgende:
TS zijn lichaam gaat gek doen van voedsel dat niet door een 5* chefkok wordt gemaakt, TS is verwend en niks gewend
ow en de bigmac is overrated, ze hebben veel lekkerdere burgers..
Ik moet altijd schijten van elk voedselquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:08 schreef atractor het volgende:
[..]
je weet dat het knorren van je maag niet je maag maar je darmen zijn die hun spijsvertering aan het uitvoeren zijn en dat je dus eigenlijk geen honger hebt dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik mocht meegenieten van een bigmac en een wrap, maar mijn maag knort als nooit tevoren.
de mac is juist een klacht. Gore troepquote:
Je weet dat de zin 'mijn maag knort' een uitdrukking is en dat je het dus niet zo letterlijk moet opvatten?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:33 schreef mschol het volgende:
je weet dat het knorren van je maag niet je maag maar je darmen zijn die hun spijsvertering aan het uitvoeren zijn en dat je dus eigenlijk geen honger hebt dan?
Wat voor pussy-ass maag heb jij dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Goede OP. Inderdaad, de eerste hap is prima, maar na een complete BigMac of Quarter Pounder, geeft de maag duidelijk aan deze rommel niet op prijs te stellen.
een gezonde maag, en niet zo'n dikke buik die alles maar verteerd zoals de jouwequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat voor pussy-ass maag heb jij dan?
en jij weet waar dat vandaan komt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je weet dat de zin 'mijn maag knort' een uitdrukking is en dat je het dus niet zo letterlijk moet opvatten?
Groetjes,
Krea.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:44 schreef wise het volgende:
[..]
een gezonde maag, en niet zo'n dikke buik die alles maar verteerd zoals de jouwe
Over het algemeen doen ze dit voor hygiëne.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Ze had een vreemde pet op haar hoofd. Waarom ze die pet op had weet ik niet, ze staat binnen en daar schijnt de zon niet. Het zal wel.
mijn koffie, wat doe jequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:53 schreef Stokstaart het volgende:
9000 Kcal.
Je hebt het dienblad ook opgegeten?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:53 schreef Stokstaart het volgende:
9000 Kcal.
Ja, *ik* ben geen VMBO'er, vriend.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:48 schreef mschol het volgende:
[..]
en jij weet waar dat vandaan komt?
Dit is niet mijn opleiding, vriend.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, *ik* ben geen VMBO'er, vriend.
Mm niet zozeer buikpijn, meer een sensatie van weerzin en spijtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:17 schreef Maikuuul het volgende:
herkenbare OP.
Ik moet zeggen dat een BigMac altijd wel lekker smaaktmaar 10 minuten nadat je hem naar binnen hebt gewerkt begint de buikpijn :/ zo irritant.
En een uurtje later hebje weer honger
quote:
Je kan meerdere dingen erbij bestellen en zelf variëren hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is nou echt lekker bij de KFC dan, want ik vind zo'n hele bucket eentonig worden, 20 kippenpootjes eten zonder afwisseling..
Das nog het meest belachelijke inderdaadquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
Mooie OPen herkenbaar. Ik krijg ook 4 vd 5 keer lichamelijke klachten binnen een uur na het eten van mcvoedsel.
Te zoute patat is ook vaak een probleem daar.
En die mini bakjes saus voor 50 cent
in america kan je gewoon onbepert kethcup bijtankenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Das nog het meest belachelijke inderdaadzo tyfus weinig saus voor 50 cent
In Thailand was de saus gewoon gratis..... zal wel met Nederland te maken hebben, stel je voor je doet zoiets hier dan kunnen ze het om de 5 minuten bijvullen want dan heeft een gierig persoon zijn zakken weer gevuld onder het motto "ik heb al zoveel betaald voor die burger, ik neem gewoon wat saus mee voor thuis"
??????? TL buis?quote:
GE-WEL-DIG!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:02 schreef 100% Tukker het volgende:
.......................Wesley's...............
Helemaal met je eens, mijn waarde.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:51 schreef amenth het volgende:
je kan beter naar de shoarma gaan voor kwaliteits voedsel
Mooi geschreven.quote:Ik opende de deur middels een grote M-vormige deurkruk en waande me in een VMBO kantine. Verbazingwekkend, ik had vroeger nog net genoeg kwartjes op zak om een gevulde koek te halen bij de conciërge. Nadat ik me een weg langs alle gestyleerde Wesley's-met-pet en Priscilla's-met-Nickelson-jas had gebaand kwam ik aan bij de kassa. Het leek net alsof ik op de brug van Starship Enterprise stond. Overal piepjes en flikkerende lampjes.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:15 schreef Rorsach het volgende:
Big Mac = 495 kcal, maar helft weggeflikkerd, dus maar 250 kcal)
Wrap = 345 kcal
Cola (medium) = 170 kcal
Totaal dus 765 kcal, ca 1/3 van je dagelijks totaal.
Faalhaas.
jij eet zeker alleen buiten de deur als je minimaal 60 p.p. kwijt bent?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:36 schreef cvboer het volgende:
[..]
??????? TL buis?
Het verhaal van TS verbaast me niks, laffe stukken vlees dat al enkele uren op een hete bakplaat ligt te wachten totdat ze worden opgehaald door hun nieuwe eigenaar kan nooit gezond zijn.
Het volk wat daar komt zou al genoeg signalen moeten afgeven om daar niet naar binnen te gaan.
Het merendeel bestaat uit petjes en ander laaggeschoold volk dat overdag niet aan werken toekomt of spijbelt van school, het is datzelfde volk wat een leven heeft als een marmot, overdag zie je ze alleen als ze moeten eten, en s' avonds zijn ze actief.
Dergelijke verhalen geeft de burger geen moed, helaas.
Tevens is het voer ( mag je het zo noemen? ) schandalig duur, en dan ook nog eens niet te vreten, je zou het je hond nog niet eens toegooien.
en smaakwater wat ze je voorzetten word je al helemaal niet vrolijk van. Het is water met een toegevoegd smaakje.
Het interieur van dergelijke vreetschuren doet je denken aan de gemidelde schoolkantine.
Hoertjes daar zijn ook goedkoper dus zou best wel kunnen wat je zegtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Das nog het meest belachelijke inderdaadzo tyfus weinig saus voor 50 cent
In Thailand was de saus gewoon gratis..... zal wel met Nederland te maken hebben, stel je voor je doet zoiets hier dan kunnen ze het om de 5 minuten bijvullen want dan heeft een gierig persoon zijn zakken weer gevuld onder het motto "ik heb al zoveel betaald voor die burger, ik neem gewoon wat saus mee voor thuis"
Soms erger ik mij aan het gierige gedrag van mensen
die dingen worden idd steeds kleinenquote:. Ik opende het doosje en keek naar de hamburger. Vervolgens keek ik naar één van de reclameborden aan de muur. Had ze me wel de juiste burger gegeven?
Al sinds de 23ste en jullie komen nog steeds ermee aan mijn kassa. Vlieger op!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:06 schreef appelsjap het volgende:
HOAX! Voordeelbonnen zijn niet meer geldig.
Jij betaald liever teveel voor wat je krijgt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:41 schreef mschol het volgende:
[..]
jij eet zeker alleen buiten de deur als je minimaal 60 p.p. kwijt bent?
dat doe ik zowiezo niet, tenzij ik op vakantie benquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:47 schreef cvboer het volgende:
[..]
Jij betaald liever teveel voor wat je krijgt?
Eet ze!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:19 schreef Beardy het volgende:
In de VS is het zelfs zo dat de Mc beter gecontroleerd vlees levert dan wie ook.
Godver nu heb ik zin in een triple whopperquote:
Geboren schrijverquote:
goedkoper zal het wel zijn.. maar lekkerder is maar de vraag... de niet zo standaard burgers (b.v. chicken sensation) zijn in 99% v/d gevallen echt vers...quote:Op maandag 14 februari 2011 11:20 schreef GetInkedOrDieNaked het volgende:
Je kan wat dat betreft beter lekker zelf een broodje hamburber maken. Veel lekkerder en ook nog goedkoper.
Of je haalt gewoon een pizza op als je geen zin hebt om te koken
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:53 schreef Stokstaart het volgende:
9000 Kcal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |