Niet iedere nieuwe user heeft problemen met het maken van 'n nieuw topicquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt. Het belangrijkste is eigenlijk dat er meteen doorgepost kan worden en dat, indien bijvoorbeeld een nieuwe user de lapo heeft, je niet minutenlang zit te wachten. Vandaar de 'regel' dat de eerst geopende 'm wordt. Bijverschijnsel is nu dat sommigen wel heel happig zijn op 't openen van nieuwe COS'en en er best vaak dubbele geopend worden.
Klopt, je bent niet verplicht om als lapo een nieuwe COS te openen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:10 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Dus voor de duidelijkheid: Mocht men lapo hebben, dan hoeft men dus niet het nieuwe topic te openen?
[..]
quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:17 schreef aulia het volgende:
zus roxanna??? dat is spannend die ken ik nogniet?
Opgeschoond.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:33 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoi Gert of Pietje, mogen er een aantal posten weg in topic streamverslagen?
Ik heb ze in topic : vraag het aan een streamer gezet.
[..]
Duidelijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, je bent niet verplicht om als lapo een nieuwe COS te openen.
Dus als iemand daarover klaagt, kun je naar deze post verwijzen (maar het staat ook in de FAQ).
We hebben gekozen voor de optie waarbij er het snelst doorgepost kan worden. De twee nadelen (weinig variatie in topicstarters vanwege de topichunters + geregeld dubbele COS'en die wij dan moeten sluiten) nemen we voor lief.
Check.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:11 schreef Noelle06 het volgende:
[COS#432]Alex is een beetje te vrolijk, wat gaat er gebeuren...
Deze mag dicht, had de lapo en was snel maar sommige zijn wat ongeduldig
Als je Weet dat je Lapo hebt ben je per definitie al te laat. Je topic moet klaar staan als de huidige vol is. Zodat je hem er direct in kan rammen als het zover is. (al dan niet net voor dat de andere vol is)quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:11 schreef Noelle06 het volgende:
[COS#432]Alex is een beetje te vrolijk, wat gaat er gebeuren...
Deze mag dicht, had de lapo en was snel maar sommige zijn wat ongeduldig
checkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:48 schreef Inodder het volgende:
Er staan hier nog 2 offtoppic posts van mij die wmb weg kunnen.
HOI eend!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:17 schreef PC eend het volgende:
Er staat hier ook nog veel wmb wel weg kan
Veel plezier Gertjequote:Op maandag 14 maart 2011 18:49 schreef Gert het volgende:
Huishoudelijke mededeling: ik ben een weekje weg (ik word zodadelijk geband omdat ik de pleecorvee verzaakt heb) en Pietje krijgt hulp van blauw tuig dat hier toch al regelmatig rondhangt.
Hopelijk bestaat Secret Story nog als ik terugkom.
Späterder!
Kan dan ook gelijk die spam naar de SC uit de COS.. dat is zowaar nog hinderlijkerquote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef CartWOman het volgende:
Gert, veel plezier.![]()
Verzoek: zou een modje eens een paar COSsen willen bijlezen/meelezen? Vooral rond dit tijdstip? Halve COS bestaat uit![]()
![]()
![]()
Lief hoor al die vriendelijkheid maar niet in de COS graag.
Eens. Maar dat is een logisch gevolg bij een poging tot sturen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kan dan ook gelijk die spam naar de SC uit de COS.. dat is zowaar nog hinderlijker
Denk dat je oorzaak en gevolg door elkaar haalt nu, zoals ik al zei.. alles heeft een redenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Eens. Maar dat is een logisch gevolg bij een poging tot sturen.
Bedoel je dat er eerder duidelijkheid had moeten zijn? Ik hoop het want dat is wel mijn mening.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat je oorzaak en gevolg door elkaar haalt nu, zoals ik al zei.. alles heeft een reden![]()
Ik doelde meer op de botte kettingzaag van Mootiequote:Op maandag 14 maart 2011 23:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bedoel je dat er eerder duidelijkheid had moeten zijn? Ik hoop het want dat is wel mijn mening.
Miss, daar ben ik het ook mee eens, vooral de botte bijl-manier van mylene zet weinig zoden aan de dijk. Sorry, schatje.
Een mod is blauw, zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:23 schreef MissJ.24 het volgende:
En wil meer duidelijkheid over wie MOD is en wie niet. Zo verwarrend als users de rol van Mod op zich gaan nemen en de COS vervuilen met linkjes en regels......
Als ik gevoerd word,zal ik happen.
Jij bent heel niet blauw? Maar.. waarom doe jij als gerenomeerd ex-lid vand e zwaai- en kusjesbrigade dan de mod uithangen?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Een mod is blauw, zo moeilijk is dat toch niet?
En ik vind dit verder ook een heel flauwe post.
Zo bot vind ík het niet, het is een poging tot. De smileys zijn namelijk zwaar in de meerderheid, zie jij ook wel. Ook vóor mootie's pogingen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de botte kettingzaag van Mootie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |