Torrentsquote:
Wat is er nou weer mis met torrents.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Torrents_!
WHAHAHA DATDUS![]()
HELT!!
QFTquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met torrents.
Dat faalt zo vaakquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met torrents.
Hij kapt hem af hoorde je datquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:00 schreef -Datdus- het volgende:
Busje komt zo busje komt zo busje komt zo busje komt zo busje komt zo busje komt zo busje komt zo busje komt zo busje komt zo busje komt zo busje komt zo busje komt zo busje komt zo busje komt zo busje komt zo busje komt zo eventjes geduld nog want het busje komt zo.
Ik kreeg nooit invitesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee, demonoid. Kenne niet zoveel mensen.
Ja private torrents doen het wel goed. Maar zelfs daar grijp ik vaker mis dan raakquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:00 schreef djkoelkast het volgende:
Private Torrent sites zijn anders![]()
En sorry, het nieuws gaat nog niet helemaal lekker.
Ik zit op 2 uit de UK, ben daar zelfs power userquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja private torrents doen het wel goed. Maar zelfs daar grijp ik vaker mis dan raak
linkje misschienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zit op 2 uit de UK, ben daar zelfs power user
Vooral voor tv programma's uit de UK trouwens.
Idd jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:01 schreef mash_ het volgende:
Draakje heeft wel goedesmaak om busje komt zo aftekappen
Mn ex zit op TTI. Had eerst zo goed als alles, toen was ie down en nu is ie crap.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zit op 2 uit de UK, ben daar zelfs power user
Vooral voor tv programma's uit de UK trouwens.
Moet je geld voor betalen denk ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Idd ja![]()
Wat zijn private torrents eigenlijk?
Torrent website waar niet iedereen bij kan. En dan heb je bijna altijd een goede torrent en geen virussen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Idd ja![]()
Je weet wat torrents zijn?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Idd ja![]()
En je tweede ik, hoe laat zal die thuis zijn?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Hoi!
Mijn trein vertrekt 14:49
Ben ik rond kwart voer 5 thuis volgens mij1
Ah okequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
Torrent website waar niet iedereen bij kan. En dan heb je bijna altijd een goede torrent en geen virussen.
Dan ben je op tijdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Hoi!
Ah oke op die manierquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet wat torrents zijn?
Je hebt ook sites waar je voor moet worden uitgenodigd anders kan je niet downloaden. Dat zijn private torrents
Plaatje voor jou Toonquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En je tweede ik, hoe laat zal die thuis zijn?![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast weet jij waarom DV van het rooster is?
Maar je kunt wel kijken:quote:
als eht goed is wel!quote:
Dan heeft ze pierenjan gepmt eroverquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]Ik heb haar al in geen tijden gesproken ook.
Ikzelf zie de titel niet staan op de site?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar je kunt wel kijken:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Veur Teun
Focus - Tommy (Eruption) [verzoekje
Ik kan wel zien wie toevoegt, niet wie verwijdert.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heeft ze pierenjan gepmt erover
Op de site bij Klik hier voor de playlist en dan onder Je hoort nuquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ikzelf zie de titel niet staan op de site?
Ja dat kan ik ook zien. Maar als jij of ik niet hebben verwijderd dan blijft er maar 1 over hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan wel zien wie toevoegt, niet wie verwijdert.
6 platenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ok ik weet dat ik zei dat bitchen op nummers die er niet in staan not done is.
Dat ik er gek van word want er staan notabene ruim 25.000 nummers in Draakje.
Maar uhm
Geen Pink Floyd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Amai, nog nooit op gekliktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Op de site bij Klik hier voor de playlist en dan onder Je hoort nu
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar uhm
Geen Pink Floyd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie 6 nummers staanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar uhm
Geen Pink Floyd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie al want zoeken op pink floyd doet ie nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
6 platen5, want 1 is eric prydz
Nee hoorquote:
Ik nu ookquote:
Wat? ik bedoel van huppelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lees nou eerst even voor je meteen met zulke dingen smijt. Staan er gewoon 5 in.
Hij bedoelt dat het hypocriet is van mij schatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lees nou eerst even voor je meteen met zulke dingen smijt. Staan er gewoon 5 in.
Ja, maar ze staan er wel in, dus opmerking is onterecht.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat het hypocriet is van mij schat
De opmerking van huppel ja. Doet er van de rest niet toe maarjaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, maar ze staan er wel in, dus opmerking is onterecht.
Ja zoeken op pink floyd levert geen pink floyd opquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, maar ze staan er wel in, dus opmerking is onterecht.
Wel meer nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef -Datdus- het volgende:
Waarom zit the great gig in the sky er niet bij?
Ja ook ik mag een faalmomentje hebbenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
De opmerking van huppel ja. Doet er van de rest niet toe maarja
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie al want zoeken op pink floyd doet ie niet
quote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
mash
Bericht:
Deze is vast ook wel leuk?
Ik verzin het echt niet!!quote:
Ik heb echt niets veranderd (behalve Eric Prydz die er 4x in stond teruggebracht naar 1)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verzin het echt niet!!
Net zocht ik op pink floyd en er kwam niks uit
Ik zag dat Pearl Jam een heel album er dubbel in heeft staanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb echt niets veranderd (behalve Eric Prydz die er 4x in stond teruggebracht naar 1)
SperzieboonToon
Bericht:
Voor djkoelkast![]()
Mooi. Beetje zonde van de ruimte he om alles dubbel te hebbenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef djkoelkast het volgende:
30 pearl jam platen nog over, geen dubbele meer (behalve wel/niet live)
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga me maar eens douchen en de hond uitlaten, daag![]()
Bestanden blijven op de harddisk hoor, ze gaan alleen uit de database.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi. Beetje zonde van de ruimte he om alles dubbel te hebben
Hoe lang blijf je weg?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:17 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat het ongeveer worden
Dan nogquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bestanden blijven op de harddisk hoor, ze gaan alleen uit de database.
Maandjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je weg?
[..]
Dan nog
Dat is genoeg tijd voor die trip?quote:
Je kunt het in een dag, gewoon vliegtuig pakken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is genoeg tijd voor die trip?
Ja hoor, natuurlijk wordt het wel veel rijden maar is wel genoegquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is genoeg tijd voor die trip?
Hij gaat rijdenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je kunt het in een dag, gewoon vliegtuig pakken.
Oh ok. Lijkt me niks, geeft een te gehaast gevoelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja hoor, natuurlijk wordt het wel veel rijden maar is wel genoeg
Geweldig gewoon klikkenquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
SperzieboonToon
Bericht:
Geen idee wat dit is
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:25 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Heeft Popje die super lekkere snoepjes gevonden en gekocht
Zit er een briefje op dat ik er maar 1 per dag mag
Oh leuk!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:25 schreef Patje1987 het volgende:
WTF is dit, zit in een groepschat op whatsapp
Slimme popjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:25 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Heeft Popje die super lekkere snoepjes gevonden en gekocht
Zit er een briefje op dat ik er maar 1 per dag mag
Even updaten en klaarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh leuk!!
Even downloaden
[..]
Slimme popje
Uhuhquote:
Weet ik nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Waarom heb ik jouw nummer niet
Ik heb ook die van Ezquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb wel die van ez
Ik heb hem gevraagd mijn contact door te sturen, dan kun je meteen op toevoegen klikkenquote:
Topquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb hem gevraagd mijn contact door te sturen, dan kun je meteen op toevoegen klikken
Uhmquote:Geachte mevrouw,
U hebt bij ons een abonnement afgesloten voor Internet en Interactieve TV. Via deze email laten wij u weten dat uw aansluiting klaar is voor gebruik.
Haha hij zegt neequote:
Lol hij heeft het al gedaanquote:
quote:
Leuk tochquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:35 schreef Patje1987 het volgende:
Iedereen zit me te spammen in de groepschat
Sowiesoquote:
Huppelmuts
Bericht:
Sopsopsop
Salva Mae van Faithlessquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:37 schreef -Datdus- het volgende:
Wat is het langste liedje uit de lijst??
quote:
De herinneringen aan dit nummer zijn welquote:
Zelfs Myra vindt het een kutnummerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De herinneringen aan dit nummer zijn wel
I will always have my memory'squote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zelfs Myra vindt het een kutnummer
Heul vieze fout hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I will always have my memory's memories![]()
Soms doe ik er 1 in speciaal voor jouquote:
Ik ook om zo iets.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Hoi!
djkoelkast
Bericht:
Ted Hankey(darts, laat maar
)
Vast nietquote:
Die 'lijkt' je tof?quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
dan13lv
Bericht:
deze lijkt me wel tof :0
Hij stond net op 3 per 30 minutenquote:
Al meer dan een uur niet meerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij stond net op 3 per 30 minuten
Goed op tijdquote:
Waar zie je dat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij stond net op 3 per 30 minuten
Dat hou ik niet bij hoorquote:
Ja gelukkig ze zeiden dat mijn kunstdag op school tot 15:15 zou duren, dus ik wilde je al een pm sturen. maar het was eerder afgelopenquote:
Als je je vierde wil aanvragen staat er: max bereikt mag maar 3 per 30 mins.quote:
Ghehequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja gelukkig ze zeiden dat mijn kunstdag op school tot 15:15 zou duren, dus ik wilde je al een pm sturen. maar het was eerder afgelopen
Hij is voor popjequote:
3SA, niets mis meequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:06 schreef -Datdus- het volgende:
Kan het volgende nummer geschrapt worden?
Eye of the tiger? Ja hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:06 schreef -Datdus- het volgende:
Kan het volgende nummer geschrapt worden?
quote:
Huppelmuts
Bericht:
Nou de surfer kan weer browsen, zwemmen was leuk en oh ja ik ga dit weekend gewoon spullen verhuizen. Gewoon omdat het kan
Mijn verzoekje voor jou gaat zeker niet op tijd komenquote:
Alles wat er in staat wordt nog gedraaidquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn verzoekje voor jou gaat zeker niet op tijd komen
quote:
-Datdus-
Bericht:
LETS PLEE TARDS
Behoorlijk uitgekauwd inmiddels. En sinds Barney het gebruikt heeft het ook totaal geen kracht meer.quote:
\\o \o/ o//quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:13 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Heel de afdeling gaat van. /0/ |0| /0/
Dat dus!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Behoorlijk uitgekauwd inmiddels. En sinds Barney het gebruikt heeft het ook totaal geen kracht meer.
Ik kijk geen darten dus daar hoor ik het niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Behoorlijk uitgekauwd inmiddels. En sinds Barney het gebruikt heeft het ook totaal geen kracht meer.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:13 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Heel de afdeling gaat van. /0/ |0| /0/
Euj die post ik altijdquote:
Komt op alle stations wel langs hoor, echt een allemansvriend deze plaat. Kan op zo'n beetje elk station wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik kijk geen darten dus daar hoor ik het niet.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:13 schreef djkoelkast het volgende:
Mijn moeder komt zo langs, gooi even teksten voor jingles in mijn DM, dan zet ik haar ook in Draakje
Zou kunnen, alleen is lastig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast kan je niet instellen dat Draakje standaard met de rickroll aangevraagd door hups begint?
Mwa, als je stations luisterd die heel de dag 80/90e muziek draaid. Op bijf 3fm heb ik hem echt al minstens 3kwart jaar niet gehoord.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Komt op alle stations wel langs hoor, echt een allemansvriend deze plaat. Kan op zo'n beetje elk station wel.
Ik luister maar 6 dagen per jaar 3FM.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mwa, als je stations luisterd die heel de dag 80/90e muziek draaid. Op bijf 3fm heb ik hem echt al minstens 3kwart jaar niet gehoord.
Serieus request?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik luister maar 6 dagen per jaar 3FM.
Ghehe herkenbaar welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik luister maar 6 dagen per jaar 3FM.
Goed zoquote:
OVquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
paar secs voor 12 vloog je eruit. Althans stilte, wie weet playlist leeg ?quote:
92Merel
Bericht:
Omdat honger
Zou best kunnen, laatste lied was Timba dacht ik 123quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
paar secs voor 12 vloog je eruit. Althans stilte, wie weet playlist leeg ?
Werkte dat script?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zou best kunnen, laatste lied was Timba dacht ik 123
Heeft geen zin meer. Draakje gaat er zo uitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:20 schreef Oceanview het volgende:
Ik wil ook kunnen verzoeken, waar doe ik dat?
Hoe laat?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft geen zin meer. Draakje gaat er zo uit
Voor zover ik weet wel, om 14:45 thuis was pc gewoon uit.quote:
Half 4quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe laat?
Heb een nummer beloofd aan een collega
Luisteren, het wordt omgeroepen en verder: wat huppel zegt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:20 schreef Oceanview het volgende:
Ik wil ook kunnen verzoeken, waar doe ik dat?
Maar voor de volgende keren enzo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft geen zin meer. Draakje gaat er zo uit
Als het goed is komt die nogquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe laat?
Heb een nummer beloofd aan een collega
Mooi tochquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel, om 14:45 thuis was pc gewoon uit.
Het aantal wachtenden is ...... 1quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Luisteren, het wordt omgeroepen en verder: wat huppel zegt.
En ik heb nog geen jingleteksten
3 minuten, het is songfestival he.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:21 schreef Ezechielk het volgende:
Hopen dat dat Tom Dice nummer niet te lang duurt
ohhquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:21 schreef Oceanview het volgende:
Patje mijn moeder had hem om 1 uur uit moeten doen
Aww poepie tochquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:21 schreef Ezechielk het volgende:
Hopen dat dat Tom Dice nummer niet te lang duurt
Dat komt door W7 denk ik die niet automatisch dingen afsluit die niet meewerken, en op Afsluiten forceren moet drukkenquote:
Jaquote:
Huppelmuts
Bericht:
Voor onze eurovisiesongfestivalkastnicht
Ik wil echt geen jingle insprekenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Luisteren, het wordt omgeroepen en verder: wat huppel zegt.
En ik heb nog geen jingleteksten
Hij wil teksten die hij door zn ma laat insprekenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik wil echt geen jingle inspreken
Ik had het niet over jou, maar over mijn moeder. Maar ik heb haar weggeschopt want ze is verkouden en daar heb ik geen tijd voor. Ze gaat die baccillen maar elders verspreidenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik wil echt geen jingle inspreken
is een optie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wil teksten die hij door zn ma laat inspreken
Ow okee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou, maar over mijn moeder. Maar ik heb haar weggeschopt want ze is verkouden en daar heb ik geen tijd voor. Ze gaat die baccillen maar elders verspreiden
Hahahaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou, maar over mijn moeder. Maar ik heb haar weggeschopt want ze is verkouden en daar heb ik geen tijd voor. Ze gaat die baccillen maar elders verspreiden
Ezechielk
Bericht:
Kusjes
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:26 schreef -Datdus- het volgende:
Eze ik wist niet dat je zo gevoelig was.![]()
Hij is soms ruw hoor, ik heb nog de striemen op mijn ballenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:26 schreef -Datdus- het volgende:
Eze ik wist niet dat je zo gevoelig was.![]()
Veeg me opquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij is soms ruw hoor, ik heb nog de striemen op mijn ballen
TIS JE BOIIIIquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:26 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb wel snufjingles![]()
Of ik er blij mee moet zijn moet nog bewezen worden.
Ik dacht dat je die al van jezelf hadquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij is soms ruw hoor, ik heb nog de striemen op mijn ballen
Dat heb ik jou verteld zodat je niet zou afhaken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die al van jezelf had
Leuke manier om te ontdekken dat je 2de keus bent hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die al van jezelf had
Dat heb ik niet van jouquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat heb ik jou verteld zodat je niet zou afhaken.
Dat heb ik niet van hemquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuke manier om te ontdekken dat je 2de keus bent he
Je moet wel even tarzan & jane draaien, die redt het niet in de lijst. En je moet er in.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:29 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb mijn jingles heel standaard gehouden hoor
Misluktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:29 schreef OhLaLa het volgende:
Hey Huppel , hoe ist met het stoppen met roken ???
Aaaah wat jammer nou !quote:
Echt stelletje debielen bij jouw werk. Volgens mij zijn de personeelsfeestjes daar ook welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:30 schreef Ezechielk het volgende:
We zaten echt zo:
\o \o/ o//
Inclusief aansteker.
Nugget.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:31 schreef Snuf. het volgende:
Kutje ik vergat dat VirtualDj moet relaunchen, toen was mijn playlist weg en toto stond bovenaan de andere lijst dus die deed ik er maar in
ja lekker kut is dat , en dan kan je terug bellen en mag je weer heeeeeeeeel je verhaal doen .quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
GLOEIENDE GLOEIENDE GLOEIENDE !!
20 minuten in de wacht en dan verbreken ze gewoon de verbinding
Zoals ik al zei koos ik het niet uit maar mijn afspeellijst moest refreshen door NiceCastquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit is wel het meest vervelende nummer wat je uit had kunnen kiezen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit is wel het meest vervelende nummer wat je uit had kunnen kiezen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:31 schreef Snuf. het volgende:
Kutje ik vergat dat VirtualDj moet relaunchen, toen was mijn playlist weg en toto stond bovenaan de andere lijst dus die deed ik er maar in
Sorry, ik lees niet echt meequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zoals ik al zei koos ik het niet uit maar mijn afspeellijst moest refreshen door NiceCastEn dit nummer staat bovenaan in VirtualDJ
Teruggebeld en krijg gewoon te horen dat de wachttijd inmiddels zo ver is opgelopen dat ik het beter straks nog een keer kan proberenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:33 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
ja lekker kut is dat , en dan kan je terug bellen en mag je weer heeeeeeeeel je verhaal doen .
Toch niet KPN zeker héquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Teruggebeld en krijg gewoon te horen dat de wachttijd inmiddels zo ver is opgelopen dat ik het beter straks nog een keer kan proberen![]()
Ben al sinds woensdag bezig
De gemeentequote:
Wanneer ben jij niet in gevecht met callcenters?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Teruggebeld en krijg gewoon te horen dat de wachttijd inmiddels zo ver is opgelopen dat ik het beter straks nog een keer kan proberen![]()
Ben al sinds woensdag bezig
Ergerquote:
Nooitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:35 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wanneer ben jij niet in gevecht met callcenters?
Beter dan niks tochquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:37 schreef OhLaLa het volgende:
Pfff , ik had 15 eurootjes in de staatsloterij , waardeloos !
Ik ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:37 schreef Snuf. het volgende:
Ik zit gewoon op een openbare school he
Ja dat is zo , maar vet verlies , dat haat ik er altijd aan .quote:
Moet je niet meedoenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:38 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Ja dat is zo , maar vet verlies , dat haat ik er altijd aan .
Nee klopt , maar dan maak je helemaal geen kans hé ook als is ie zo klein .quote:
Breakdancenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:38 schreef -Datdus- het volgende:
Wij hadden altijd breakdancen en kickboksen en rappen op school.
Alleen al met de gymles ga ik dus taekwondo'enquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:38 schreef -Datdus- het volgende:
Rappen als vakquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:38 schreef -Datdus- het volgende:
Picsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:40 schreef OhLaLa het volgende:
Heb 1 keer 450,- euro gewonnen , dat was echt fantastisch
Champagne is het best als het lekker isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:45 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb dorst, ik ga zo champagne halen omdat ik champagne goed lekker vind.
Welkomquote:
Hoooiquote:
Ik heb er geen pics van , maar geen bullshit , ik heb het echt een keer gewonnen , maar dat was in de lotto , niet staatsloterijquote:
Put your hands up in the airquote:
Ik ookquote:
Word je er verlegen van?quote:
Vlaggetjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |