Torrentsquote:
Wat is er nou weer mis met torrents.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Torrents_!
WHAHAHA DATDUS![]()
HELT!!
QFTquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met torrents.
Dat faalt zo vaakquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met torrents.
Hij kapt hem af hoorde je datquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:00 schreef -Datdus- het volgende:
Busje komt zo busje komt zo busje komt zo busje komt zo busje komt zo busje komt zo busje komt zo busje komt zo busje komt zo busje komt zo busje komt zo busje komt zo busje komt zo busje komt zo busje komt zo busje komt zo eventjes geduld nog want het busje komt zo.
Ik kreeg nooit invitesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee, demonoid. Kenne niet zoveel mensen.
Ja private torrents doen het wel goed. Maar zelfs daar grijp ik vaker mis dan raakquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:00 schreef djkoelkast het volgende:
Private Torrent sites zijn anders![]()
En sorry, het nieuws gaat nog niet helemaal lekker.
Ik zit op 2 uit de UK, ben daar zelfs power userquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja private torrents doen het wel goed. Maar zelfs daar grijp ik vaker mis dan raak
linkje misschienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zit op 2 uit de UK, ben daar zelfs power user
Vooral voor tv programma's uit de UK trouwens.
Idd jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:01 schreef mash_ het volgende:
Draakje heeft wel goedesmaak om busje komt zo aftekappen
Mn ex zit op TTI. Had eerst zo goed als alles, toen was ie down en nu is ie crap.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zit op 2 uit de UK, ben daar zelfs power user
Vooral voor tv programma's uit de UK trouwens.
Moet je geld voor betalen denk ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Idd ja![]()
Wat zijn private torrents eigenlijk?
Torrent website waar niet iedereen bij kan. En dan heb je bijna altijd een goede torrent en geen virussen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Idd ja![]()
Je weet wat torrents zijn?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Idd ja![]()
En je tweede ik, hoe laat zal die thuis zijn?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Hoi!
Mijn trein vertrekt 14:49
Ben ik rond kwart voer 5 thuis volgens mij1
Ah okequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
Torrent website waar niet iedereen bij kan. En dan heb je bijna altijd een goede torrent en geen virussen.
Dan ben je op tijdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Hoi!
Mijn trein vertrekt 14:49
Ben ik rond kwart voer 5 thuis volgens mij1
Ah oke op die manierquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet wat torrents zijn?
Je hebt ook sites waar je voor moet worden uitgenodigd anders kan je niet downloaden. Dat zijn private torrents
Plaatje voor jou Toonquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En je tweede ik, hoe laat zal die thuis zijn?![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast weet jij waarom DV van het rooster is?
Maar je kunt wel kijken:quote:
als eht goed is wel!quote:
Dan heeft ze pierenjan gepmt eroverquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]Ik heb haar al in geen tijden gesproken ook.
Ikzelf zie de titel niet staan op de site?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar je kunt wel kijken:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Veur Teun
Focus - Tommy (Eruption) [verzoekje
Ik kan wel zien wie toevoegt, niet wie verwijdert.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heeft ze pierenjan gepmt erover
Op de site bij Klik hier voor de playlist en dan onder Je hoort nuquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ikzelf zie de titel niet staan op de site?
Ja dat kan ik ook zien. Maar als jij of ik niet hebben verwijderd dan blijft er maar 1 over hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan wel zien wie toevoegt, niet wie verwijdert.
6 platenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ok ik weet dat ik zei dat bitchen op nummers die er niet in staan not done is.
Dat ik er gek van word want er staan notabene ruim 25.000 nummers in Draakje.
Maar uhm
Geen Pink Floyd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Amai, nog nooit op gekliktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Op de site bij Klik hier voor de playlist en dan onder Je hoort nu
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar uhm
Geen Pink Floyd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie 6 nummers staanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar uhm
Geen Pink Floyd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie al want zoeken op pink floyd doet ie nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
6 platen5, want 1 is eric prydz
Nee hoorquote:
Ik nu ookquote:
Wat? ik bedoel van huppelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lees nou eerst even voor je meteen met zulke dingen smijt. Staan er gewoon 5 in.
Hij bedoelt dat het hypocriet is van mij schatquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lees nou eerst even voor je meteen met zulke dingen smijt. Staan er gewoon 5 in.
Ja, maar ze staan er wel in, dus opmerking is onterecht.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat het hypocriet is van mij schat
De opmerking van huppel ja. Doet er van de rest niet toe maarjaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, maar ze staan er wel in, dus opmerking is onterecht.
Ja zoeken op pink floyd levert geen pink floyd opquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, maar ze staan er wel in, dus opmerking is onterecht.
Wel meer nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef -Datdus- het volgende:
Waarom zit the great gig in the sky er niet bij?
Ja ook ik mag een faalmomentje hebbenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
De opmerking van huppel ja. Doet er van de rest niet toe maarja
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie al want zoeken op pink floyd doet ie niet
quote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
mash
Bericht:
Deze is vast ook wel leuk?
Ik verzin het echt niet!!quote:
Ik heb echt niets veranderd (behalve Eric Prydz die er 4x in stond teruggebracht naar 1)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verzin het echt niet!!
Net zocht ik op pink floyd en er kwam niks uit
Ik zag dat Pearl Jam een heel album er dubbel in heeft staanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb echt niets veranderd (behalve Eric Prydz die er 4x in stond teruggebracht naar 1)
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
SperzieboonToon
Bericht:
Voor djkoelkast![]()
Mooi. Beetje zonde van de ruimte he om alles dubbel te hebbenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef djkoelkast het volgende:
30 pearl jam platen nog over, geen dubbele meer (behalve wel/niet live)
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga me maar eens douchen en de hond uitlaten, daag![]()
Bestanden blijven op de harddisk hoor, ze gaan alleen uit de database.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi. Beetje zonde van de ruimte he om alles dubbel te hebben
Hoe lang blijf je weg?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:17 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat het ongeveer worden
Dan nogquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bestanden blijven op de harddisk hoor, ze gaan alleen uit de database.
Maandjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je weg?
[..]
Dan nog
Dat is genoeg tijd voor die trip?quote:
Je kunt het in een dag, gewoon vliegtuig pakken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is genoeg tijd voor die trip?
Ja hoor, natuurlijk wordt het wel veel rijden maar is wel genoegquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is genoeg tijd voor die trip?
Hij gaat rijdenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je kunt het in een dag, gewoon vliegtuig pakken.
Oh ok. Lijkt me niks, geeft een te gehaast gevoelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja hoor, natuurlijk wordt het wel veel rijden maar is wel genoeg
Geweldig gewoon klikkenquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
SperzieboonToon
Bericht:
Geen idee wat dit is
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:25 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Heeft Popje die super lekkere snoepjes gevonden en gekocht
Zit er een briefje op dat ik er maar 1 per dag mag
Oh leuk!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:25 schreef Patje1987 het volgende:
WTF is dit, zit in een groepschat op whatsapp
Slimme popjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:25 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Heeft Popje die super lekkere snoepjes gevonden en gekocht
Zit er een briefje op dat ik er maar 1 per dag mag
Even updaten en klaarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh leuk!!
Even downloaden
[..]
Slimme popje
Uhuhquote:
Weet ik nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Waarom heb ik jouw nummer niet
Ik heb ook die van Ezquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb wel die van ez
Ik heb hem gevraagd mijn contact door te sturen, dan kun je meteen op toevoegen klikkenquote:
Topquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb hem gevraagd mijn contact door te sturen, dan kun je meteen op toevoegen klikken
Uhmquote:Geachte mevrouw,
U hebt bij ons een abonnement afgesloten voor Internet en Interactieve TV. Via deze email laten wij u weten dat uw aansluiting klaar is voor gebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |