Ben ik geworden vanwege mijn uiterlijk en afwijzingen. niet andersom.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee, je faalt omdat je een droeftoeter en beroepszeikerd bent. Let verdorie toch een beetje op joh. Veel duidelijker kan zelfs Kasta het niet maken.
Doe eens zoals alle andere 'lelijke' mensen en zoek geen makkelijk excuusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ben ik geworden vanwege mijn uiterlijk en afwijzingen. niet andersom.
Waarom zou ik voor de moeilijke weg kiezen als de resultaat hetzelfde gaat worden als de makkelijk weg?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:14 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Doe eens zoals alle andere 'lelijke' mensen en zoek geen makkelijk excuus
Dat is het nou juist.. het resultaat wordt niet hetzelfde. Maargoed, ik zal je advies opvolgen en niet moeilijk doen, want het resultaat blijft in dit geval zeker hetzelfde; je blijft een huilie.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Waarom zou ik voor de moeilijke weg kiezen als de resultaat hetzelfde gaat worden als de makkelijk weg?
Omdat iedereen die al kiest. "Iemand die nog nooit een fout heeft gemaakt, heeft ook nooit wat nieuws geprobeerd". Ga niet janken en verberg je niet achter je uiterlijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Waarom zou ik voor de moeilijke weg kiezen als de resultaat hetzelfde gaat worden als de makkelijk weg?
Denk je dat vrouwen zin hebben in iemand die zo negatief denkt?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:15 schreef richard_prf het volgende:
Ken je Barney Stinson? Ken je The Playbook? Lees die maar eens van kaft tot kaft en je komt erachter dat er geen makkelijke weg naar sex is... Behalve de hoerenknal dan, maar dat telt niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat wordt dan echt zo'n date waarin hij al zijn problemen naar buiten gooit en dat ze na 5 min over evacuatie plannen gaat nadenken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:20 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Denk je dat vrouwen zin hebben in iemand die zo negatief denkt?
Nee, maar ik kan ook heel positief zijn maar het resultaat is hetzelfde, vanwege mijn uiterlijk gaat er nooit iemand geïnteresseerd zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:20 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Denk je dat vrouwen zin hebben in iemand die zo negatief denkt?
Ze denkt niet eens na, ze staat gewoon op en gaat een tafeltje verder zitten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:21 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Dat wordt dan echt zo'n date waarin hij al zijn problemen naar buiten gooit en dat ze na 5 min over evacuatie plannen gaat nadenken.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan ook heel positief zijn maar het resultaat is hetzelfde, vanwege mijn uiterlijk gaat er nooit iemand geïnteresseerd zijn.
Hebben mensen echt wat aan die boeken? Ik heb er nog nooit een letter uit gelezen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:21 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ken je Barney Stinson? Ken je The Playbook? Lees die maar eens van kaft tot kaft en je komt erachter dat er geen makkelijke weg naar sex is... Behalve de hoerenknal dan, maar dat telt niet.
Wat is er mis met jouw uiterlijk?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:22 schreef richard_prf het volgende:
Nee, maar ik kan ook heel positief zijn maar het resultaat is hetzelfde, vanwege mijn uiterlijk gaat er nooit iemand geïnteresseerd zijn.
Biosje. De date was eerder vorige week wat later op de dag geplanned. Maar dat ging niet door.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:49 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen? Middag date, altijd lastig. Begin er zelf niet aan..
Nou, je hebt er in principe niks aan. Of het IQ van alle vrouwen over de hele aarde moet halveren, maar dan schat ik je kansen nog klein in. Het gaat om het principe. Vrouwen kijken eerder naar status, bankrekening en zelfvertrouwen dan naar matchende kleding bij een man. True story.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hebben mensen echt wat aan die boeken? Ik heb er nog nooit een letter uit gelezen.
Natuurlijk is er wel een makkelijke weg naar sex. Hij heet "Paiq&devlottebabbel*.
Voer die jongen nou niet...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:23 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Wat is er mis met jouw uiterlijk?
Volgens Fok! kan het mijn uiterlijk niet zijn. Nu vind ik dat ik best objectief iemands uiterlijk kan beoordelen en ik zie een afschuwelijk gedrocht in de spiegel. Denk aan zeer dun iemand met een wit/bleek , akelig smal gezicht opvallend asymmetrisch, die 10 jaar jonger wordt geschat type zombie/aids patient.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:23 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Wat is er mis met jouw uiterlijk?
Na ja, soms weet je het nooit. Ik kende ooit iemand van internet die nooit succes had bij vrouwen. Hij vertelde mij dat hij wel een vlotte babbel had, altijd contact zocht met vrouwen enzovoorts, maar het werd nooit wat. We hadden veel dezelfde hobbies, dus we gingen een keer wat drinken in de stad.quote:
Zelfvertrouwen&vlottebabbel gaan vaak wel hand in hand. Status en bankrekening heb ik niet, althans dat weten vrouwen op paiq niet, en toch lukt het me om veel dates te krijgen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:24 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Nou, je hebt er in principe niks aan. Of het IQ van alle vrouwen over de hele aarde moet halveren, maar dan schat ik je kansen nog klein in. Het gaat om het principe. Vrouwen kijken eerder naar status, bankrekening en zelfvertrouwen dan naar matchende kleding bij een man. True story.
Eerste keer vandaag dat ik hardop moest lachen om een postquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:27 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Na ja, soms weet je het nooit. Ik kende ooit iemand van internet die nooit succes had bij vrouwen. Hij vertelde mij dat hij wel een vlotte babbel had, altijd contact zocht met vrouwen enzovoorts, maar het werd nooit wat. We hadden veel dezelfde hobbies, dus we gingen een keer wat drinken in de stad.
Bleek dat die gast echt zo scheel keek als het maar kon. Het deed gewoon pijn aan mijn ogen om die kant op te kijken.
De voorbeelden die ik aanhaalde zijn dan ook vooral gericht op mannen die vrouwen willen versieren en ze daarna meteen mee naar huis nemen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen&vlottebabbel gaan vaak wel hand in hand. Status en bankrekening heb ik niet, althans dat weten vrouwen op paiq niet, en toch lukt het me om veel dates te krijgen.
Voor een relatie is het belangrijk (bij leuke vrouwen dan) dat je een baan/bankrekening hebt etc. Maar niet omdat vrouwen op geld beluste hoeren zijn, maar gewoon omdat ze geen zin hebben om een vent te moeten onderhouden. Lijkt me vrij logisch.
Sex op internet krijgen is, als je weet hoe het moet, het makkelijkste wat er is. Hoe het niet moet is iig geile gesprekjes proberen te voeren of gewoon vragen of ze willen neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |