abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92676352
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:09 schreef macondo het volgende:

[..]

Nee, je faalt omdat je een droeftoeter en beroepszeikerd bent. Let verdorie toch een beetje op joh. Veel duidelijker kan zelfs Kasta het niet maken.
Ben ik geworden vanwege mijn uiterlijk en afwijzingen. niet andersom.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 13:14:27 #152
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_92676388
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:13 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ben ik geworden vanwege mijn uiterlijk en afwijzingen. niet andersom.
Doe eens zoals alle andere 'lelijke' mensen en zoek geen makkelijk excuus :')
WFPB!
pi_92676434
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:14 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Doe eens zoals alle andere 'lelijke' mensen en zoek geen makkelijk excuus :')
Waarom zou ik voor de moeilijke weg kiezen als de resultaat hetzelfde gaat worden als de makkelijk weg?
  zaterdag 12 februari 2011 @ 13:17:16 #154
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_92676485
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:15 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Waarom zou ik voor de moeilijke weg kiezen als de resultaat hetzelfde gaat worden als de makkelijk weg?
Dat is het nou juist.. het resultaat wordt niet hetzelfde. Maargoed, ik zal je advies opvolgen en niet moeilijk doen, want het resultaat blijft in dit geval zeker hetzelfde; je blijft een huilie.
WFPB!
pi_92676546
quote:

[..]

Omdat iedereen die al kiest. "Iemand die nog nooit een fout heeft gemaakt, heeft ook nooit wat nieuws geprobeerd". Ga niet janken en verberg je niet achter je uiterlijk.
pi_92676623
quote:
Denk je dat vrouwen zin hebben in iemand die zo negatief denkt?
There is a long line down from heaven.
pi_92676638
quote:

[..]

Ken je Barney Stinson? Ken je The Playbook? Lees die maar eens van kaft tot kaft en je komt erachter dat er geen makkelijke weg naar sex is... Behalve de hoerenknal dan, maar dat telt niet.
pi_92676654
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:20 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Dat wordt dan echt zo'n date waarin hij al zijn problemen naar buiten gooit en dat ze na 5 min over evacuatie plannen gaat nadenken.
pi_92676687
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:20 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Nee, maar ik kan ook heel positief zijn maar het resultaat is hetzelfde, vanwege mijn uiterlijk gaat er nooit iemand geïnteresseerd zijn.
pi_92676690
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:21 schreef Ijscodude het volgende:

[..]

Dat wordt dan echt zo'n date waarin hij al zijn problemen naar buiten gooit en dat ze na 5 min over evacuatie plannen gaat nadenken.
Ze denkt niet eens na, ze staat gewoon op en gaat een tafeltje verder zitten.
pi_92676694
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:22 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee, maar ik kan ook heel positief zijn maar het resultaat is hetzelfde, vanwege mijn uiterlijk gaat er nooit iemand geïnteresseerd zijn.
:') Troll
  zaterdag 12 februari 2011 @ 13:22:48 #162
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92676695
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:21 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Ken je Barney Stinson? Ken je The Playbook? Lees die maar eens van kaft tot kaft en je komt erachter dat er geen makkelijke weg naar sex is... Behalve de hoerenknal dan, maar dat telt niet.
Hebben mensen echt wat aan die boeken? Ik heb er nog nooit een letter uit gelezen.

Natuurlijk is er wel een makkelijke weg naar sex. Hij heet "Paiq&devlottebabbel*.
Gourmetten of steengrillen?
pi_92676731
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:22 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Voor een troll houd ik het anders akelig lang vol.
pi_92676732
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:22 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Hij probeert te trollen maar ik denk dat zijn uiterlijk wel klopt..
pi_92676737
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:22 schreef richard_prf het volgende:
Wat is er mis met jouw uiterlijk?
pi_92676752
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 10:49 schreef macondo het volgende:

[..]

Wat gaan jullie doen? Middag date, altijd lastig. Begin er zelf niet aan..
Biosje. De date was eerder vorige week wat later op de dag geplanned. Maar dat ging niet door.
Nu dus in de herkansing op een zaterdagmiddag. Dat het in de middag is maakt voor mij niet zoveel uit, althans niet voor de eerste date.
Ik ga er zo naartoe, ben erg benieuwd :)
pi_92676769
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:22 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hebben mensen echt wat aan die boeken? Ik heb er nog nooit een letter uit gelezen.

Natuurlijk is er wel een makkelijke weg naar sex. Hij heet "Paiq&devlottebabbel*.
Nou, je hebt er in principe niks aan. Of het IQ van alle vrouwen over de hele aarde moet halveren, maar dan schat ik je kansen nog klein in. Het gaat om het principe. Vrouwen kijken eerder naar status, bankrekening en zelfvertrouwen dan naar matchende kleding bij een man. True story.
pi_92676783
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:23 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Voer die jongen nou niet...
pi_92676842
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:23 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Volgens Fok! kan het mijn uiterlijk niet zijn. Nu vind ik dat ik best objectief iemands uiterlijk kan beoordelen en ik zie een afschuwelijk gedrocht in de spiegel. Denk aan zeer dun iemand met een wit/bleek , akelig smal gezicht opvallend asymmetrisch, die 10 jaar jonger wordt geschat type zombie/aids patient.
pi_92676856
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:25 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Voer die jongen nou niet...
Na ja, soms weet je het nooit. Ik kende ooit iemand van internet die nooit succes had bij vrouwen. Hij vertelde mij dat hij wel een vlotte babbel had, altijd contact zocht met vrouwen enzovoorts, maar het werd nooit wat. We hadden veel dezelfde hobbies, dus we gingen een keer wat drinken in de stad.

Bleek dat die gast echt zo scheel keek als het maar kon. Het deed gewoon pijn aan mijn ogen om die kant op te kijken.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 13:28:01 #171
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92676871
Ik stel voor.. richard mag alleen nog over zijn uiterlijk praten (want we weten inmiddels dat jij jezelf heeeel lelijk vindt) als je hier eens een foto plaatst. Anders heeft het gewoon geen nut.

Daarbij jezelf lelijk vinden en wat anderen vinden is een groot verschil. Punt 2 zelfs de meest lelijke mensen die ik heb gezien hebben een vriend of vriendin weten te scoren. Dus daar ligt het echt niet aan.

Instelling, karakter en uitstraling (wat ook kan met een lelijk hoofd) zijn de belangrijkste punten :)

Zo.. genoeg over gezegd nu!
pi_92676883
Anders doen we ignore mode op richard_prf, hij vervuilt het topic alleen maar.

Pics or it didn't happen..
  zaterdag 12 februari 2011 @ 13:28:36 #173
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92676891
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:24 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Nou, je hebt er in principe niks aan. Of het IQ van alle vrouwen over de hele aarde moet halveren, maar dan schat ik je kansen nog klein in. Het gaat om het principe. Vrouwen kijken eerder naar status, bankrekening en zelfvertrouwen dan naar matchende kleding bij een man. True story.
Zelfvertrouwen&vlottebabbel gaan vaak wel hand in hand. Status en bankrekening heb ik niet, althans dat weten vrouwen op paiq niet, en toch lukt het me om veel dates te krijgen.

Voor een relatie is het belangrijk (bij leuke vrouwen dan) dat je een baan/bankrekening hebt etc. Maar niet omdat vrouwen op geld beluste hoeren zijn, maar gewoon omdat ze geen zin hebben om een vent te moeten onderhouden. Lijkt me vrij logisch.

Sex op internet krijgen is, als je weet hoe het moet, het makkelijkste wat er is. Hoe het niet moet is iig geile gesprekjes proberen te voeren of gewoon vragen of ze willen neuken. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_92676893
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:27 schreef LostInSpace het volgende:

[..]

Na ja, soms weet je het nooit. Ik kende ooit iemand van internet die nooit succes had bij vrouwen. Hij vertelde mij dat hij wel een vlotte babbel had, altijd contact zocht met vrouwen enzovoorts, maar het werd nooit wat. We hadden veel dezelfde hobbies, dus we gingen een keer wat drinken in de stad.

Bleek dat die gast echt zo scheel keek als het maar kon. Het deed gewoon pijn aan mijn ogen om die kant op te kijken.
Eerste keer vandaag dat ik hardop moest lachen om een post :')
pi_92677014
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen&vlottebabbel gaan vaak wel hand in hand. Status en bankrekening heb ik niet, althans dat weten vrouwen op paiq niet, en toch lukt het me om veel dates te krijgen.

Voor een relatie is het belangrijk (bij leuke vrouwen dan) dat je een baan/bankrekening hebt etc. Maar niet omdat vrouwen op geld beluste hoeren zijn, maar gewoon omdat ze geen zin hebben om een vent te moeten onderhouden. Lijkt me vrij logisch.

Sex op internet krijgen is, als je weet hoe het moet, het makkelijkste wat er is. Hoe het niet moet is iig geile gesprekjes proberen te voeren of gewoon vragen of ze willen neuken. :')
De voorbeelden die ik aanhaalde zijn dan ook vooral gericht op mannen die vrouwen willen versieren en ze daarna meteen mee naar huis nemen.

Ik heb een tijdje geprobeerd te daten via het www, maar het mocht niet baten. Doe mij maar gewoon het ouderwetse versieren in de kroeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')