Waarom probeer je Arras theme niet is echt perfect.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:50 schreef JDx het volgende:
Leek zo'n mooi WordpressTheme, dat Magazeen, maar tis moeilijk in te delen. Misschien binnenkort even naar een andere kijken.
Grote Leaderboard ga ik nu proberen. Vannacht verwacht ik nog aardig wat amerikaantjes.
Als ik je (jullie) posts hier zo lees, dan wijzigen jullie vrij vaak iets in de indeling van de advertenties. Is dit slim om te doen, zou je niet eerst een redelijke periode moeten testen of iets werkt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:38 schreef JDx het volgende:
Rechterding eruit gehaald. Kijken of die amerikaantjes vanavond nog gaan klikke klikke klikkennnnnn!
Gewoon doorzetten dan komt het wel goed met mijn weblog loopt het ook goed :quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:01 schreef JDx het volgende:
Euhmm dit is in het begin he, ff kijken wat mooi staat, op nvus.nl staat het nu al een redelijke tijd hetzelfde. Daarna pas weer veranderen.
Site loopt net, wel alweer 150 bezoekers vandaag. Maar nog geen kliks, moet in ieder geval 1 van die gekke mannetjes toch klikken, ook al is het per ongeluk
Edit: zo, als ik nu geen klikje krijg vannacht, dan zijn blogs 100% gedoemd te mislukken om geld mee te verdienen haha!
Zou je dan niet gewoon eens overwegen ergens zelf een server te huren en daar al je sites op te plaatsen? Vaak krijg je dan naar verhouding veel meer bandbreedte en kun je de sites eventueel ook nog sneller maken door server-side tweaks.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:30 schreef JDx het volgende:
Maar jij hebt niet echt veel plaatjes he, op nvus.nl bijvoorbeeld gaat het erom dat het kwaliteit plaatjes zijn. Kan ze maar zo ver comprimeren totdat je het verschil echt gaat zien.
Die site gebruikt per dag 200mb aan bandbreedte, als ik over de 333 kom moet ik al bijbetalen.
JayNL.com heeft helemaal niet veel kwaliteitsplaatjes momenteel nog en gebruikte gister al 146mb.
Heb beide aanstaan dus tekst / beeld.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:52 schreef JDx het volgende:
Nou mijn idee was eigenlijk gewoon minisites maken, omdat dat werkt, maar aangezien veel mensen veel moeite doen om blogs bij te houden dacht ik, kom op, niet lui zijn, ook gewoon een site maken waar je veel tijd in stopt.
Helaas blijkt dit veel minder op te leveren.
Nog een vraagje naar jullie mening: text ads, graphics of beide aan zetten?
Die banners vallen meer op, maar ik las dat mensen bijna blind zijn voor die graphic banners. Soort evelutie whehe
Verschilt per site, arcade sites doen image banners het goed, info/tekstuele sites de text ads.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:52 schreef JDx het volgende:
Nou mijn idee was eigenlijk gewoon minisites maken, omdat dat werkt, maar aangezien veel mensen veel moeite doen om blogs bij te houden dacht ik, kom op, niet lui zijn, ook gewoon een site maken waar je veel tijd in stopt.
Helaas blijkt dit veel minder op te leveren.
Nog een vraagje naar jullie mening: text ads, graphics of beide aan zetten?
Die banners vallen meer op, maar ik las dat mensen bijna blind zijn voor die graphic banners. Soort evelutie whehe
De aanhouder wint bij AdSense is mijn ervaring. Op het begin is het echt heel veel werk voor bijna geen geld, als je maar lang genoeg doorzet juist het omgekeerde...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:01 schreef JDx het volgende:
Edit: zo, als ik nu geen klikje krijg vannacht, dan zijn blogs 100% gedoemd te mislukken om geld mee te verdienen haha!
Is dat eigenlijk niet met alles? Zolang je maar doorzet kom je er utieindelijk welquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
De aanhouder wint bij AdSense is mijn ervaring. Op het begin is het echt heel veel werk voor bijna geen geld, als je maar lang genoeg doorzet juist het omgekeerde...
Dat komt ook omdat mensen wennen aan je site, als ze zien dat je het update en waardevolle content toevoegt gunnen mensen jou ook wat centjes, als je ze echt weg wilt werken via een ad klikken ze ook minder (op huismoedertjes na).quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
De aanhouder wint bij AdSense is mijn ervaring. Op het begin is het echt heel veel werk voor bijna geen geld, als je maar lang genoeg doorzet juist het omgekeerde...
Zo valt het zeker wel op, maar ik zit te twijfelen of het mag... denk het namelijk niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:28 schreef JDx het volgende:
Net even iets veranderd op NVus.nl, op de hoofdpagina loopt de linkerbalk nu mee als je gaat scrollen, valt zo hopelijk meer op.
Binnenkort even nadenken over een site voor huisvrouwen
Weet niet zeker of het hier onder valt, anders misschien wel onder wat anders?quote:In order to ensure a good experience for users and advertisers, publishers participating in the AdSense program may not:
Place ads in a floating box script.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |