Het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naaah, jij hebt toch nog gewerkt een dezer dagen tog
Bwhehehe, wil ik ook ooit nog eens een keer doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:22 schreef ShiningStar het volgende:
Woensdag discobowlen, hoe cool is dat![]()
Heb het al eens gedaan, was wel tofquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:29 schreef Luco het volgende:
[..]
Bwhehehe, wil ik ook ooit nog eens een keer doen.
Haha, ik doe gewoon niet aan katers.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:20 schreef ShiningStar het volgende:
Klopt, maar elke keer denk ik weer: Waarom?
ja, trein heeft vertraging opgelopen. Ga te laat zijn op schiphol ook, worden die mensen mijn welkomstcommitee in plaats van andersomquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:34 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Heb het al eens gedaan, was wel tof.
Nog last van de corpsballen daar in de trein?
Okok, dat je zin hebt om te werken bij de AH...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:37 schreef ShiningStar het volgende:
MF Horeca, maar hopelijk binnenkort bij de AH
Wat schattig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:55 schreef JH87 het volgende:
Iemand, op de fiets notabene, die me de weg vroeg naar de Grote Markt. Moet niet gekker worden hier.
Wat was het antwoord, "Daar, zie je dat grote ding dat je overal boven uit ziet steken..?"quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:02 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb in Utrecht eens naar de Dom gevraagd
Oh... dan vind ik het een meer dan valide vraag en moet die inboorling gewoon niet mauwen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:25 schreef joppie_saus het volgende:
Nee, maar die man begon wel te lachen. Ik was verdwaald in wat kleine straatjes en je kon niks boven huizen uit zien steken
Neem er nog een. Soms is het leven heel simpel.quote:
Ik heb er al 4 op...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:23 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Neem er nog een. Soms is het leven heel simpel.
Evenzogoed - bios! Café!
Goede avond allen.
Koortsig en daardoor (?) is een spier in mn bovenrug gaan opspelen waar ik soms last van heb. Nu doet ie alleen tyfuspijn (zonder paracetamol) zodat ik mn nek niet kan draaien enzo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:36 schreef Bob. het volgende:
Wat is er aan de hand dan Slaif?Beterschap in ieder geval!
Ai, pijn in je rug is echt heel vervelend ja. Als het maar voor een keertje is zal wat meer paracetamol ook vast wel mogen toch? Kun je zo in ieder geval slapen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:49 schreef Slaif het volgende:
[..]
Koortsig en daardoor (?) is een spier in mn bovenrug gaan opspelen waar ik soms last van heb. Nu doet ie alleen tyfuspijn (zonder paracetamol) zodat ik mn nek niet kan draaien enzo.
60 stuks is een pijnlijke dood die zo'n 24 a 36 uur duurt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:53 schreef Jesse_ het volgende:
Pas vanaf een stuk of 20 zijn ze dodelijk
Goede volgorde.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:17 schreef Fems het volgende:
Helemaal! Zometeen maar eens aankleden, opruimen, sporttas pakken:)
Die twee vlokjes? Het mag geen naam hebben.quote:
Het tikt als een gek tegen me ramen aanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:20 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Die twee vlokjes? Het mag geen naam hebben.
Oh? In Selwerd is het een enkel vlokje.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het tikt als een gek tegen me ramen aan
Klinkt ook goed!:) Gaat goed met de date he?!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:20 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Goede volgorde.![]()
Hier: relaxt koffiedrinken met de zaterdagse Volkskrant, sporten, douchen, scheren, kleren aan (niet onbelangrijk!) , vanmiddag even centrum in, en dan vanavond weer Date.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:29 schreef Fems het volgende:
[..]
Klinkt ook goed!:) Gaat goed met de date he?!
Heerlijk, inderdaad! Croissantje en muziekje d'rbij, prima begin van 't weekend.quote:Ik ben wel jaloers op je zaterdagse volkskrant!!![]()
Nog net!quote:
Was iets van hagel. Net doorheen geploeterd naar de supermarkt...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:28 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Oh? In Selwerd is het een enkel vlokje.
Lokaal buitje!
Repsect.quote:
Ja, het pist hier nu ook demotiverend tegen m'n dakkoepels.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Was iets van hagel. Net doorheen geploeterd naar de supermarkt...
Ik kijk naar rechts en zie mijn bed en een warme deken...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:50 schreef Telecaster het volgende:
Vooral de combi spoedigt mij niet bepaald aan m'n lekkere warme huis te verlaten.
Hm. Ik een woonkamer, bank, open haard en een voorraad dvd's, cd's en boeken waar ik nog jaaaaaaaaaaren mee vooruit kan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:55 schreef Renesite het volgende:
[..]Ik kijk naar rechts en zie mijn bed en een warme deken...![]()
mwaaaah
Bevroren bakkie joppiesaus. Tof.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:01 schreef Telecaster het volgende:
Overigens vraag ik me af hoe doorweekt en / of bevroren joppie_saus nu is.
Er zit vast wel een dak boven de dugoutquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:01 schreef Telecaster het volgende:
Overigens vraag ik me af hoe doorweekt en / of bevroren joppie_saus nu is.
Oh jee. Is dat hopeloos achterhaald tegenwoordig?quote:
Ja tochquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:12 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Oh jee. Is dat hopeloos achterhaald tegenwoordig?
Sja, dan maar ouderwets - platen (uh-oh, ik dateer mezelf waarschijnlijk alleen maar nog meer met die term...quote:
Bij cd's en dvd's vind ik de ruimte die ze in nemen alleen maar zonde. Heb ik ze liever lekker overzichtelijk op mijn laptop staan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:20 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sja, dan maar ouderwets - platen (uh-oh, ik dateer mezelf waarschijnlijk alleen maar nog meer met die term...) die ik goed vind wil ik ook graag fysiek in de kast hebben staan.
Ugh.
Ik heb dan ook niet voor niets een compleet huis voor mezelf.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Bij cd's en dvd's vind ik de ruimte die ze in nemen alleen maar zonde. Heb ik ze liever lekker overzichtelijk op mijn laptop staan.
Goed idee. Wat let je?quote:Ik ben wel nog op zoek naar meer boeken! Zit vandaag een beetje bol.com af te speuren maar zie niks leuk meer.Er zou een soort last.fm voor boeken moeten zijn, dat ze je tips geven over welke boeken iemand leuk zou vinden gebaseerd op wat je gelezen hebt.
Je moet de cd's dan ook en in je kast en handig op je laptop hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Bij cd's en dvd's vind ik de ruimte die ze in nemen alleen maar zonde. Heb ik ze liever lekker overzichtelijk op mijn laptop staan.
Ik ben wel nog op zoek naar meer boeken! Zit vandaag een beetje bol.com af te speuren maar zie niks leuk meer.Er zou een soort last.fm voor boeken moeten zijn, dat ze je tips geven over welke boeken iemand leuk zou vinden gebaseerd op wat je gelezen hebt.
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:21 schreef cablegunmaster het volgende:
Morgen ben ik trotse inwoner van Groningen zelf![]()
Dankjequote:
Kreupelstraat, aan de voet van de Martinitoren:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gutte gut moet ik ook nog weten waar het gemeente huis is in groningen![]()
Dat doen we tegenwoordig gewoon via de interwebzquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dankje. overmorgen meteen laten inschrijven bij de gemeente
Hoe gaat zoiets eigenlijk. je loopt naar de gemeente toe. en schreeuwt inschrijving? hiero
?
gutte gut moet ik ook nog weten waar het gemeente huis is in groningen![]()
Sja, dat kan hier in het technologisch geavanceerde Groningen, maar niet in elk dorp natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat doen we tegenwoordig gewoon via de interwebz
ooh? bij Hoogezand was het dat je er nog heen moest gaanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat doen we tegenwoordig gewoon via de interwebz
Had ik al verteld dat we hier ook riolering hebben? En kabel-tv? En koetsen zonder paarden ervoor?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ooh? bij Hoogezand was het dat je er nog heen moest gaan
En ik maar de hele tijd alles op stenen zitten kervenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:36 schreef Telecaster het volgende:
Had ik al verteld dat we hier ook riolering hebben? En kabel-tv? En koetsen zonder paarden ervoor?
Tsk. Wij hebben hier wasrollen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
En ik maar de hele tijd alles op stenen zitten kerven
Echt ik hoop ook dat de IB ook meteen alles aanpastquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:38 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Tsk. Wij hebben hier wasrollen.
Engels kamp?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:41 schreef Renesite het volgende:
En anders ga je gelijk langs Engels Kamp
Ah op die fietsquote:
Ook gekeken , alleen de DUO is gewoon met 1 ding stom bezig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:48 schreef Jesse_ het volgende:
Al je DUO onzin kan je ook gewoon digitaal regelen natuurlijk
In dat geval: ik drink Grolsch.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Word hier helemaal blij van de warme onthaal![]()
![]()
Met één maar?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ook gekeken , alleen de DUO is gewoon met 1 ding stom bezig.
Het is wel essentieel anders kan ik ook weer terug verhuizenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:51 schreef Telecaster het volgende:
Met één maar?
Dan mag je niet mopperen.
quote:
Je krijgt het straks met terugwerkende krachtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ook gekeken , alleen de DUO is gewoon met 1 ding stom bezig.
Ik wil mijn studie deze maand al omhoog maar de site vindt dat het op 1 maart pas kan.
Handigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:57 schreef Jesse_ het volgende:
Je krijgt het straks met terugwerkende kracht
Par-*TAY*!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:57 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je krijgt het straks met terugwerkende kracht
Tja, had je het op tijd aan moeten vragenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Handig. Betekent zuinig wezen de eerste maand
.
Ik ben een HBO informaticus, zit op het Groningse koor Gica. Hou van bier koffie thee. en ik ben een maand gestopt met rokenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:58 schreef Telecaster het volgende:
Maareh, CGM, welkom en zo - wat doe je zoal, wat zijn je hobbies, tc. etc.
Vorige week maandag een brief, toen wist ik het definitief pasquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:58 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Tja, had je het op tijd aan moeten vragen
Ach, ik ben een groot liefhebber van Tom Waits.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
(ja een zingende roker xD).
Klopt , het is raar maar ik sluit mezelf dan de eerste paar dagen op tegen ontwennings verschijnselen, ik kan er echt niet tegen, als andere roken. Dan heb ik nog wel de neiging. al is het maar om iets te doen. De beloning die een sigaret geeft. ugh kappen..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:02 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ach, ik ben een groot liefhebber van Tom Waits.
En stoppen met roken voor een ander is inderdaad zinloos.
voornamelijk Rock hieroquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:07 schreef Jesse_ het volgende:
Metal
En je gaat in zo'n zeecontainer wonen?
Ah leuk, naast de bouwputquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
voornamelijk Rock hiero
En NEE geen zeecontainer![]()
18m2 kamertje vlak bij de huisartsenpostschuin tegenover
![]()
En niet alleen dat - de fabrikanten proppen 't ook nog eens vol met verslavende toevoegingen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Er zit namelijk een belonings mechanisme in nicotine in gebouwd.
Ach, ik heb een belachelijk brede smaak.quote:Zelf daarnaast ben ik fan van Rock melodische rock en sommige soorten metal.![]()
Prima plek.quote:Damsterdiep ga ik onveilig maken.
Ja gelukkig niet in de bouwput zegquote:
Ben al blij dat ik het zo goed volhoud zonder rokenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:10 schreef Telecaster het volgende:
[..]
En niet alleen dat - de fabrikanten proppen 't ook nog eens vol met verslavende toevoegingen.
Mooi man.
[..]
Ach, ik heb een belachelijk brede smaak.
[..]
Prima plek.
Je bent daar tenminste extreem op tijd mee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:42 schreef JH87 het volgende:
Zo, in de trein om de ouders een gelukkig nieuwjaar te wensen.
als je chinees bent is het precies op tijdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:42 schreef JH87 het volgende:
Zo, in de trein om de ouders een gelukkig nieuwjaar te wensen. Goed weekend mensen.
Welkom bij de clubquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:59 schreef Oneself het volgende:
Hai! Hoest hier?
Ik mag vanaf vandaag in alle eerlijkheid beweren dat er een Chinees met me op de foto wilde. Stiekem. Hm.
Haha, de gemiddelde Griek ziet er ietsje anders uit, heb ik geleerd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:08 schreef JH87 het volgende:
Hai One!
Wie weet dacht ie wel dat je Grieks was.
Hier is alles verder uitstekend maar niet zo lekker warm.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:59 schreef Oneself het volgende:
Hai! Hoest hier?
Ik mag vanaf vandaag in alle eerlijkheid beweren dat er een Chinees met me op de foto wilde. Stiekem. Hm.
Hoi hoiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:44 schreef Oneself het volgende:
Hai Cablegun!
Oh en Luco, veel plzier met je mams bday (was 't toch, of haal ik nu 2 verhalen door elkaar?)
Haha, ahjoh, geniet ervan, daar zijn het je ouders voor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:57 schreef Luco het volgende:
Nee, je hebt het goed! Ouders staan nu te dansen, plaatsvervangende schaamte maakt zich meester van mij.
Hoe is Athene?
in hoogezand helemaal niksquote:
We aim to please! - je raadt het vast nooit, maareh, daar doe ik nooit aan.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:03 schreef Bob. het volgende:
Brakke zondag.(ja, Tele, kom er maar in met je "daar doe ik nooit aan" )
Vanmiddag was er even een waterig zonnetje!quote:En ik wil ook zonnnnnnnn.
Ah, de Beschaafde Wereld.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:07 schreef Luco het volgende:
Bijna bij Hoogeveen, nog even en ik ben weer onder de Groningers
En dan te bedenken dat 't gister nog kouder was!quote:Op zondag 13 februari 2011 22:48 schreef Luco het volgende:
Het is wel verdomd koud in die beschaafde wereld
Succes!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:06 schreef cablegunmaster het volgende:
Verhuizing is klaar
Vergeten lijstje opmaken?![]()
1. een bed (word aangewerkt). Lattenbodem nodig.![]()
2. bestek.
3. 2-3 kabeltjes![]()
4. een kast voor kleding maar daar word aangewerkt.
Meh. Nog net niet.quote:
Oh ja. Dat.quote:
Hm. We gaan wel naar de film vanavond...quote:Op maandag 14 februari 2011 09:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Heb je nog wat romantisch geplant voor de Date?![]()
Ja, mogge ook. 't Weekend goed doorgekomen?quote:En goedemorgen!
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:14 schreef dynamiet het volgende:
Betaal ik 10 euro aan OV kosten om op tijd op het eerste HC te zijn. Vergeet ik gisteravond de wekker te zetten.
The Fail is strong in this one.quote:Op maandag 14 februari 2011 11:14 schreef dynamiet het volgende:
Betaal ik 10 euro aan OV kosten om op tijd op het eerste HC te kunnen zijn. Vergeet ik gisteravond de wekker te zetten.
Achja, Als ik al de acties van Bob. lees dan valt dit nog heel erg meequote:Op maandag 14 februari 2011 11:30 schreef Telecaster het volgende:
[..]
The Fail is strong in this one.
Heb je tenminste lekker uitgeslapen dan? Ieder nadeel...
quote:Op maandag 14 februari 2011 11:37 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Achja, Als ik al de acties van Bob. lees dan valt dit nog heel erg mee
Ja hoor, vriendinnen uit Maastricht op bezoek gehad, dus dat was heel gezellig.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:09 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hm. We gaan wel naar de film vanavond...
[..]
Ja, mogge ook. 't Weekend goed doorgekomen?
Hadden ze vlaai meegenomen?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:33 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja hoor, vriendinnen uit Maastricht op bezoek gehad, dus dat was heel gezellig.![]()
Geen idee nog, eerst kijken hoe lang 't uit eten duurt. Kunnen we tijdens de koffie na de filmladder bestuderen om te kijken wat er mooi aansluit.quote:Welke film gaan jullie heen?
Voelt goed he, om weer in de stad van d'Olle Grieze te zijnquote:Op maandag 14 februari 2011 12:51 schreef ShiningStar het volgende:
Neeeeee joh, ik ben alleen net pas weer in Groningen!
Hmmm ja, elke keer als ik weer met de trein aankom begint mijn hartje al sneller te kloppenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:52 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Voelt goed he, om weer in de stad van d'Olle Grieze te zijn
Die stond 'm goed.quote:
En dan hebben we ook geen last meer van dit kutweer.quote:
Hmm, ja, dat is beter plan!quote:Op maandag 14 februari 2011 23:54 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Eerst maar eens rijbewijs halen
Dat spel heet toch "Call of Duty"?quote:
ben ik blij met mijn huisgenotenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:19 schreef Bob. het volgende:
Dit huis.Heeft iemand een flesje met plakkerige zooi stuk gegooid en gewoon laten liggen waardoor ik nu een flinke snee in mijn voet heb en de plakzooi mocht gaan opruimen.
En sowieso is het een grote puinzooi, stelletje viespeuken.
Mehhh, ik wil verhuizen.
Over twee en een halve maand ben ik als alles goed gaat sowieso weg. Dus dat is het niet echt meer waard.quote:
Gefeli!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:17 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, en dat tentamen waar ik vorige week nogal van baalde over hoe het was gegaan heb ik toch een 8 voor.
Behalve wanneer 't beestje weer eens ergens heeft gekotst: ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:39 schreef Bob. het volgende:
Leuk trouwens, een kat! Een huisdier lijkt me zo tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bummer, heb mijn LG oplader vorige week weggemikt omdat het van mijn 3-telefoonsgeledentelefoon was die ik kwijt ben..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:59 schreef ShiningStar het volgende:
Helaas kan ik me op dit moment niemand bedenken die ook een LG heeft.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:25 schreef Oneself het volgende:
Hoi.
Hoe was't?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
Wát voor LG heb je? Ik heb ook een LG, maar dat wil nog niet zeggen dat we dezelfde adapters hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:59 schreef ShiningStar het volgende:
Helaas kan ik me op dit moment niemand bedenken die ook een LG heeft.
Wel lief dat je er heen gaatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:18 schreef Renesite het volgende:
Thuis en zo naar een kutfeestje. Tante is 50 geworden. Waarom vieren op dinsdagavond!!!!!
Joahhhhh... Dit zijn van die verjaardagsmomenten die wel even een bezoekje waardig zijn. Normaal ga ik nooit naar tantes ooms en andere familie. Behalve omaatje.quote:
GD510quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wát voor LG heb je? Ik heb ook een LG, maar dat wil nog niet zeggen dat we dezelfde adapters hebben.
http://www.telegraaf.nl/d(...)U__.html?sn=digitaalquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:36 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
GD510. En inderdaad, al die opladers zijn weer anders helaas.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:36 schreef Oneself het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/d(...)U__.html?sn=digitaal
Jajaja Telegraafenzo.
Maar ook geen LG-bezittend huisgenootje ofzo in de buurt?
Ik ben er nog niet, maar ga wel deze weekquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Okee. Het bevalt wel denk ik, of niet?
Die tweede moet ik dus nog vinden. 1e is inderdaad bizar gewelddadig af en toe.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:46 schreef Oneself het volgende:
Ah, die heb ik gezien. Daar zitten wel wat lomp gewelddadige scenes in. En de tweede is met compleet andere mensen. Heul vreemd.
Ja. Linkerkanaal geeft bij hogere volumes en hogere tonen een schel geluidquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:36 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat is zonde! Maar was het de film die jij bedoelde?
Ik heb een Arena, geen idee of dat gaat passen. Ik gok van nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:36 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
GD510. En inderdaad, al die opladers zijn weer anders helaas.
Vorig weekend openttd weer gespeeldquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb een Arena, geen idee of dat gaat passen. Ik gok van niet
The King's Speech staat hier klaar om gekeken te worden! Nu nog tijd vinden. Erg benieuwd idd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:02 schreef Oneself het volgende:
Volgens mij issie niet heeelll geweldig, hoor.. Ben wel benieuwd naar The King's Speech!
Op een LG Arena? Of wat is de relevantie precies?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vorig weekend openttd weer gespeeld
Goeie film. Ondanks m'n door "Pride & Prejudice"-minnende exvriendinnetjes gevoerde Colin Firth-aversie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:32 schreef JH87 het volgende:
[..]
The King's Speech staat hier klaar om gekeken te worden! Nu nog tijd vinden. Erg benieuwd idd.
*there there*quote:
Welnee, dat heet gewoon "niet met de eerste fil verbonden sequel willen maken voor het geld"quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:46 schreef Oneself het volgende:
En de tweede is met compleet andere mensen. Heul vreemd.
Dacht ik zeg het ffquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Op een LG Arena? Of wat is de relevantie precies?
Etymotic MC5, in het zwart.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:34 schreef joppie_saus het volgende:
Goeiesmorgens! Wat voor doppen heb je besteld, Luco?
Heerlijke ochtend , relaxt en de kiezel is gaande in Groningenquote:
Ohhhh zijn daarvoor al die Bernlef posters/spandoeken die ik zag!quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Heerlijke ochtend , relaxt en de kiezel is gaande in Groningensoort van kleine Kei week. maar het is wat ik merk best rustig voor een kiezel
Jep! Jij snapt het eindelijk , beetje onduidelijk maar Cleopatra is ook openquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:24 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ohhhh zijn daarvoor al die Bernlef posters/spandoeken die ik zag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |