Het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naaah, jij hebt toch nog gewerkt een dezer dagen tog
Bwhehehe, wil ik ook ooit nog eens een keer doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:22 schreef ShiningStar het volgende:
Woensdag discobowlen, hoe cool is dat![]()
Heb het al eens gedaan, was wel tofquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:29 schreef Luco het volgende:
[..]
Bwhehehe, wil ik ook ooit nog eens een keer doen.
Haha, ik doe gewoon niet aan katers.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:20 schreef ShiningStar het volgende:
Klopt, maar elke keer denk ik weer: Waarom?
ja, trein heeft vertraging opgelopen. Ga te laat zijn op schiphol ook, worden die mensen mijn welkomstcommitee in plaats van andersomquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:34 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Heb het al eens gedaan, was wel tof.
Nog last van de corpsballen daar in de trein?
Okok, dat je zin hebt om te werken bij de AH...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:37 schreef ShiningStar het volgende:
MF Horeca, maar hopelijk binnenkort bij de AH
Wat schattig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:55 schreef JH87 het volgende:
Iemand, op de fiets notabene, die me de weg vroeg naar de Grote Markt. Moet niet gekker worden hier.
Wat was het antwoord, "Daar, zie je dat grote ding dat je overal boven uit ziet steken..?"quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:02 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb in Utrecht eens naar de Dom gevraagd
Oh... dan vind ik het een meer dan valide vraag en moet die inboorling gewoon niet mauwen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:25 schreef joppie_saus het volgende:
Nee, maar die man begon wel te lachen. Ik was verdwaald in wat kleine straatjes en je kon niks boven huizen uit zien steken
Neem er nog een. Soms is het leven heel simpel.quote:
Ik heb er al 4 op...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:23 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Neem er nog een. Soms is het leven heel simpel.
Evenzogoed - bios! Café!
Goede avond allen.
Koortsig en daardoor (?) is een spier in mn bovenrug gaan opspelen waar ik soms last van heb. Nu doet ie alleen tyfuspijn (zonder paracetamol) zodat ik mn nek niet kan draaien enzo.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:36 schreef Bob. het volgende:
Wat is er aan de hand dan Slaif?Beterschap in ieder geval!
Ai, pijn in je rug is echt heel vervelend ja. Als het maar voor een keertje is zal wat meer paracetamol ook vast wel mogen toch? Kun je zo in ieder geval slapen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:49 schreef Slaif het volgende:
[..]
Koortsig en daardoor (?) is een spier in mn bovenrug gaan opspelen waar ik soms last van heb. Nu doet ie alleen tyfuspijn (zonder paracetamol) zodat ik mn nek niet kan draaien enzo.
60 stuks is een pijnlijke dood die zo'n 24 a 36 uur duurt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:53 schreef Jesse_ het volgende:
Pas vanaf een stuk of 20 zijn ze dodelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |