oke...quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Gast.
Hij loopt daar heel rustig langs de tegenpartij, die zoiets heeft van: WTF doet ie nou? En voordat de tegenpartij het door heeft is ie ze voorbij en zet ie het op een rennen en scoort. Als ie gelijk was gaan rennen was ie echter tegen de grond gebeukt, maar doordat ie rustig aan deed, hielden ze hem niet tegen.
ik denk dat dat proggie niet zo snel is... het draaide op een AMD 4850e met 4GB ramquote:
quote:
Al besloten?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:55 schreef phluphy het volgende:
Multiple choice:
A. Smegm-Anus
B. Talg-Anus
C. Koelkastmanus (Smeg is een merk, duh, staat in mijn keuken).
D. Kopkaas (bron: Frothen a.k.a. FredvZ).
E. KopkaasAnus
Dat is niet leuk, dat hoor ik de hele dag alquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:52 schreef Bart het volgende:
Je kan ook gewoon je voornaam vertellen, dan noem ik je gewoon zo.
Instrueer je vrouw/vriendin dat ze je smegmanus noemt!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:53 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat is niet leuk, dat hoor ik de hele dag al
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Instrueer je vrouw/vriendin dat ze je smegmanus noemt!
rook je?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:53 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat is niet leuk, dat hoor ik de hele dag al
Instrueren klinkt wel geil, eens proberen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Instrueer je vrouw/vriendin dat ze je smegmanus noemt!
Ja....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Rob.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:57 schreef Bart het volgende:
Maar hoe heet je dan? Je bent de enige DIG-mod van wie ik de naam niet weet.
Yes, met een hoofdletter S, tof.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja....even afgezien dat ik tegen roken ben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nieuwe nicknaam voor je bedacht:
Smog(-)mod
Niet zoiets van "Nico Tinus" ofzo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:59 schreef mschol het volgende:
[..]
even afgezien dat ik tegen roken ben:
nieuwe nicknaam voor je bedacht:
Smog(-)mod
Das wel een goede.quote:
Je kan je voorschot laten verhogen... Ik kreeg 13 euro terug van de verwarmingskostenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:29 schreef FredvZ het volgende:
Gisteren de afrekening ontvangen van Eneco... Krijg 254 euro terug
Maar kan morgen wel gelijk weer bellen, ze hebben (net als vorig jaar) mijn maandvoorschot verlaagd. Ik wil dat niet, ik krijg liever geld terug dan dat ik bij moet betalen.
Dat weet ik, maar dan moet ik wel eerst gaan bellen... Want online kan je maar enkele procenten verhogen... en ik wil bijna 50% meer betalen per maandquote:
Kun je dan niet beter gewoon dat bedrag zelf op een spaarrekening zetten, dan trek je zelf de rente in plaats van de Nuonquote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dan moet ik wel eerst gaan bellen... Want online kan je maar enkele procenten verhogen... en ik wil bijna 50% meer betalen per maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |