Het gevoel is er nog steeds hoorquote:
die is altijd hetzelfde hoorquote:
Jij bent gemeen!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik mn zoon zn pc afsluiten.
WAT DOE JE??? WAT HEB IK NOU WEER GEDAAN??
Kinderen
Ja, dat weet ik, vandaar smsjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik wil ook, nu, maar weet niet hoe ik er morgen over denk.
[..]
JawelZo gaat het dus altijd.
'Michhas moet komen! ' en 'zonder Michhas is het niet leuk hoor' en 'Als Michhas niet komt, kom ik ook niet'.
Ik wordt onder druk gezet en dan heb ik al helemaal geen zin meer
Heul nietquote:
Ik heb net een banaantje opquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nog steeds honger en zenuwachtig en ze lachen om mijn knorrende maag
Succesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:57 schreef NBT het volgende:
Ik ga sporten! tot straaaks! en anders tot morgen!
ik net een cheeseburger en een quarter pounder ... nu nog 4 botherhammen met pindakaas wegwerkenquote:
Jaaquote:
Stiekem gaat het me gewoon daarom jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ja, jij wil gewoon een smsje terug van mij
Ohja, ik ben net wakker, dan krijg ik dat niet weg.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:58 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ik net een cheeseburger en een quarter pounder ... nu nog 4 botherhammen met pindakaas wegwerken
Ik ook, maar het brood dat we hebben, moet ik nog afsnijden en daar heb ik geen zin in, daarom nam ik ook banaantje ipv broodquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb een broodje en appel op en nog steeds honger
wil je nog een evergreen?? ik heb nog ezo een in mijn tas zittenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb een broodje en appel op en nog steeds honger
Wat voor banaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook, maar het brood dat we hebben, moet ik nog afsnijden en daar heb ik geen zin in, daarom nam ik ook banaantje ipv brood
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:00 schreef kanovinnie het volgende:
Michas, koop een ruggengraat. Als je niet wilt ga je toch niet?
zo'n groene?quote:
zo'n harde groene?? of geel of al bijna bruin?quote:
jaaa gimmequote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:00 schreef tripack het volgende:
[..]
wil je nog een evergreen?? ik heb nog ezo een in mijn tas zitten
of een appel? die heb ik ook nog...quote:
Nou het is wel duidelijk wie hier de situatie niet kentquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:00 schreef kanovinnie het volgende:
Michas, koop een ruggengraat. Als je niet wilt ga je toch niet?
zo'n groene?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..][quote]Op vrijdag 11 februari 2011 13:02 schreef tripack het volgende:
[..]
zo'n harde groene?? of geel of al bijna bruin?
naar waar in de buurt moet ik mijn postduif sturen?quote:
die zijn nog best wel hardquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
zo'n groene?
o nee... das een komkommer...
Geel met een beetje groen
amstelveen vlakbij amsterdam zuid-oostquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:03 schreef tripack het volgende:
[..]
naar waar in de buurt moet ik mijn postduif sturen?
* tripack laat postduif losquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
amstelveen vlakbij amsterdam zuid-oost
dat klinkt raarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bruine banaantjes zijn wel minder lekker
nah... eigenlijk niet, die zijn vaak zoeter...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
kwestie van smaakquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahahquote:
Ik vind het vaak te zoet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nah... eigenlijk niet, die zijn vaak zoeter...
Dit was er eentje met nog maar een heul klein beetje groenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:05 schreef tripack het volgende:
[..]
kwestie van smaakik hou meer van de gewoon hele gele bananen
ik ook, die zijn tenminste hardquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:05 schreef tripack het volgende:
[..]
kwestie van smaakik hou meer van de gewoon hele gele bananen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:05 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack laat postduif los
-*BAM!*-
damit weer vergeten dat raam open te doen
ik heb liever zachte bananen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ook, die zijn tenminste hard
misschien qua vorm lekkerder, maar om die nou tussendoor rauw te eten....hmmmquote:
Hihihiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik heb liever zachte bananen...
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik heb liever zachte bananen...
Jij bent jong he?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:09 schreef tripack het volgende:
[..]
misschien qua vorm lekkerder, maar om die nou tussendoor rauw te eten....hmmm
definieer jong?quote:
vandaar het woord kutweerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:11 schreef madmuppet het volgende:
het is hier geil weer ... Nat en vochtig ...
Dat is geheel wederzijds, vrind.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
U ook hier, het is me een genoegen
is het ook warm dan??quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:11 schreef madmuppet het volgende:
het is hier geil weer ... Nat en vochtig ...
ik wel buiten niet....quote:
Als ik zeg aubergine, indianen en buch dan gaat er geen belletje rinkelen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:11 schreef tripack het volgende:
[..]
definieer jong?
ik ben al een heel kwart eeuw
Ach troost je, ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:14 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ohja thanks for reminding me that I wont have sex this weekend >_<
Join the clubquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:14 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
jah ergens heel ver weg... maar ik was toen nog iets te jong om dat te mogen zien...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik zeg aubergine, indianen en buch dan gaat er geen belletje rinkelen?
want ? je kan toch altijd naar de hoeren ??quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:14 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
en zondag ook??quote:
Ik heb een vriendin die niet komtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:15 schreef madmuppet het volgende:
[..]
want ? je kan toch altijd naar de hoeren ??
Dan kan jij nog wel komen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:15 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die niet komt
in meerdere betekenissenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:15 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die niet komt
Wil je linkje hebben?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:14 schreef tripack het volgende:
[..]
jah ergens heel ver weg... maar ik was toen nog iets te jong om dat te mogen zien...
Dan kan jij nog steeds wel komenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:16 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Niet op die manier... Ze komt niet NAAR ME TOE!
Yea but I wont have sex this weekendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kan jij nog steeds wel komen
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:16 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Niet op die manier... Ze komt niet NAAR ME TOE!
Dat is een keuzequote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:17 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Yea but I wont have sex this weekend
whaha... volgens mij is het een beet NSFW?quote:
Zal hem eens zoeken voor jequote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:18 schreef tripack het volgende:
[..]
whaha... volgens mij is het een beet NSFW?
als je em in de pm gooit kijk ik er wel een x naar
En jouw piemel past alleen in haar kut?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:18 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Nope ik kan niet naar haar toe en zij nu dus ook niet naar mij
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En jouw piemel past alleen in haar kut?
ach ik doe het graag voor jequote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:14 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die met die indiaan wel een keer gezien. dat daar zo veel mensen naar keken vroegahquote:
voor hem of met hem??quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ach ik doe het graag voor je
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die indianen gebruiken een auberginequote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:20 schreef tripack het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die met die indiaan wel een keer gezien. dat daar zo veel mensen naar keken vroegah
vreemd gaan is not done.. denk ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ow dan heb ik het vast niet helemaal gezien...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die indianen gebruiken een aubergine
dat weet je pas zeker als je het hebt gedaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:22 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
vreemd gaan is not done.. denk ik
goed gedacht, doe ik ook nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:22 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
verslaafdequote:
Ik had dat linkje toen echt nooit moeten openenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die indianen gebruiken een aubergine
gij hebbe geen relatie toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
goed gedacht, doe ik ook niet
volgens mij ookquote:
geen idee,.... nog nooit gedaan ...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
goed gedacht, doe ik ook niet
nee, dus als ik met iemand neuk en daarna met een ander ga ik niet vreemdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:24 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
gij hebbe geen relatie toch?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee, dus als ik met iemand neuk en daarna met een ander ga ik niet vreemd
QFTquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en je stelt je zeker eerst ook nog voor?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neuken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee... alleen een harde appel...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hihihi
MD heeft een zachte banaan![]()
zo, interactieve loopband dan...quote:
Heb je geen open relatie?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:22 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
kijk, tdrone is ook meteen wakkerquote:
Zover als dat ik weet niet.. Dus als zij vreemdgaat zet ik er een punt achterquote:
Vreemdgaan is met het goede been uit het verkeerde bed stappen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:27 schreef tripack het volgende:
[..]
en je stelt je zeker eerst ook nog voor?
ja, problemen mee?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:30 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Zover als dat ik weet niet.. Dus als zij vreemdgaat zet ik er een punt achter
CC tegen random stranger:
Hoi ik ben CC, neuken?
Dan komt ze aangelopen met alleen een lange regenjas aan. Zodra ze kans krijgt doet ze die open en verkracht ze julliequote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af hoe je op de meet gaat zijn
dat zal wel wie het eerst komt wie het eerst maalt zijn..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af hoe je op de meet gaat zijn
Hahha ik zie het voor mequote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan komt ze aangelopen met alleen een lange regenjas aan. Zodra ze kans krijgt doet ze die open en verkracht ze jullie
eerder iedereen aan de beurtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat zal wel wie het eerst komt wie het eerst maalt zijn..
Ik neem mn stok mee om je af te weren !quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
huppel verraadt mijn plan
vandaar al die camera's die mee moetenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
huppel verraadt mijn plan
Pourquoi?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:34 schreef MaleDuck het volgende:
nondeju... ik leef met Michhas mee op het moment...
alleen met michhas ...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:34 schreef MaleDuck het volgende:
nondeju... ik leef met Michhas mee op het moment...
wat voor stok is dat dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik neem mn stok mee om je af te weren !
ja, die was er tenminste open in en kwam er zelf mee...quote:
tja... bedenk zelf maar watquote:
Dat noem je gewoon voorbinddildo hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik neem mn stok mee om je af te weren !
wat voor hout? hard of beuken?quote:
Splinters in die kutquote:
beter dan weerhakenquote:
Ik weet het nietquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat noem je gewoon voorbinddildo hoor
autch...quote:
jah dat hoor ik maandag welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
Stiekem ben ik in het echt heel normaal
geeft niet, je bent niet de enige...quote:
dan zijn al onze fantasieen wegquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:37 schreef tripack het volgende:
[..]
jah dat hoor ik maandag welals iedereen weet hoe je echt bent
Hallon.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
En jij denkt dat wij dat geloven?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
idd....niemand die het gelooft ...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En jij denkt dat wij dat geloven?
GMTAquote:
piest precasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En jij denkt dat wij dat geloven?
Ik hoor net dat mn vader in t ziekenhuis zit bij de rontgenafdeling.quote:
quote:
whut?quote:
das zeker ff schrikken... toch niet ernstig??quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik hoor net dat mn vader in t ziekenhuis zit bij de rontgenafdeling.
Lichtelijk geschrokken dus.
past precies?quote:
Nee dat niet, hij is gevallen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:48 schreef tripack het volgende:
[..]
das zeker ff schrikken... toch niet ernstig??
niet piesen?quote:
ik hoef nu ook nietquote:
owkee.. hopelijk niks gebroken danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee dat niet, hij is gevallen.
Ik ben net geweestquote:
Nee inderdaad.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:50 schreef tripack het volgende:
[..]
owkee.. hopelijk niks gebroken dan
miegastquote:
150 x buikspieroefeningen doen achter elkaar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik moet ook maar weer eens beginnen met buikspieroefeningen, was bij de 150 gebleven en is helemaal afgezwakt
jupquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
150 x buikspieroefeningen doen achter elkaar?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik moet ook maar weer eens beginnen met buikspieroefeningen, was bij de 150 gebleven en is helemaal afgezwakt
dat zie je hier niet vaak gepost worden op een forumquote:
Er zijn er ook maar weinig die vanuit de sportschool fokkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:01 schreef tripack het volgende:
[..]
dat zie je hier niet vaak gepost worden op een forum, tenzij het in de zomer is met 30 graden
jep alleen de hardcore users (:lees verslaafden )quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn er ook maar weinig die vanuit de sportschool fokken
ik ben ook heel lang bezig geweest om dat te bereiken, begon bij 20 en elke dag 10 erbijquote:
Wow, zieke buikspieren danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben ook heel lang bezig geweest om dat te bereiken, begon bij 20 en elke dag 10 erbij
doe je nu series van 50?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben ook heel lang bezig geweest om dat te bereiken, begon bij 20 en elke dag 10 erbij
je moet eigenlijk van 3 serieus uitgaan he. 3x 20 bijvoorbeeld, en dan even rust.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Because the night belongs to loversssssssss
maar ik rustte niet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
je moet eigenlijk van 3 serieus uitgaan he. 3x 20 bijvoorbeeld, en dan even rust.
Idd, dat is vaak wel beter dan alles in 1x doenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
je moet eigenlijk van 3 serieus uitgaan he. 3x 20 bijvoorbeeld, en dan even rust.
als ik ging rusten had ik geen motivatie meer om door te gaan daarnaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Idd, dat is vaak wel beter dan alles in 1x doen
Ja heerlijkquote:
En toch moet je rusten tussendoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als ik ging rusten had ik geen motivatie meer om door te gaan daarna
je hoeft ook niet heel lang te wachten.. gewoon enkele minutenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
OKEEEE. als je je zijbuikspieren doet, moet je eerst zoveel x de ene kant doen, dan zoveel x de andere kant.quote:
half minuutje is in principe al genoeg...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:11 schreef tripack het volgende:
[..]
je hoeft ook niet heel lang te wachten.. gewoon enkele minuten
hmm pak et maandag wel weer op en drink dan tussendoor water ofzoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch moet je rusten tussendoor
Je hoeft ook niet lang te rusten, gewoon een minuutje, misschien 2 en dan weer door.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
En toch moest ik lachenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:12 schreef Michhas het volgende:
Theo en Thea lopen over straat.
Zegt Thea: 'Theo, je hebt het raam open laten staan!! '
Theo: 'Wat lul je nou mens?'
Thea: 'Sorry, ik ben stomdronken'
![]()
Niet leuk
ik moest lachenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:12 schreef Michhas het volgende:
Theo en Thea lopen over straat.
Zegt Thea: 'Theo, je hebt het raam open laten staan!! '
Theo: 'Wat lul je nou mens?'
Thea: 'Sorry, ik ben stomdronken'
![]()
Niet leuk
quote:
ik niet...quote:
niet met elkaar verwarrenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga me maar eens douchen en de hond uitlaten
eindelijk die pyjama uitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga me maar eens douchen en de hond uitlaten
alles valt te fixen... misschien niet a la minutequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:15 schreef QuincydeKoster het volgende:
VERRRRRRRVELING
En verlangens die ik nu niet kan fixen
tjah welke man wil jou nou niet zonder pyjama zienquote:
Ik zeg ook nu nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:17 schreef tripack het volgende:
[..]
alles valt te fixen... misschien niet a la minute
doe dan niet moeilijk en neuk een anderquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:15 schreef QuincydeKoster het volgende:VERRRRRRRVELING
En verlangens die ik nu niet kan fixen
Zullen er vast genoeg zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:18 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah welke man wil jou nou niet zonder pyjama zien
...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
doe dan niet moeilijk en neuk een ander
Die 2 minuten..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
of je handquote:
vast wel jahquote:
als je niet open staat (hihi) voor suggesties zeur hier dan niet dat je geen seks kunt hebbenquote:
De hand gaat vervelen en komt nogeeneens in de buurt van the real thangquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je niet open staat (hihi) voor suggesties zeur hier dan niet dat je geen seks kunt hebben
Dude je bent nog niet eens 16. Stel je aan. Nog genoeg tijd om te neukenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:23 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
De hand gaat vervelen en komt nogeeneens in de buurt van the real thang
zoals ik al zei, neuk dan een ander... Ja blabla vreemdgaan, maar als je echt graag seks wilt...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:23 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Okay I can't make any sense out of that..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude je bent nog niet eens 16. Stel je aan. Nog genoeg tijd om te neuken
Again not done. Ik ben geen backstabber, en al helemaal niet op die manierquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zoals ik al zei, neuk dan een ander... Ja blabla vreemdgaan, maar als je echt graag seks wilt...
maak een stop langs de sexshop en haal een speeltje voor jezelfquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:23 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik kom de seksshop niet inquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:26 schreef tripack het volgende:
[..]
maak een stop langs de sexshop en haal een speeltje voor jezelf![]()
gewoon maar een idee
Dit.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude je bent nog niet eens 16. Stel je aan. Nog genoeg tijd om te neuken
omdat je niet durft?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:27 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik kom de seksshop niet in
Ik durf welquote:
quote:
geen idee, ben geen wetgevend instituut...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ben 17, mag je dan wel aan seks denken?
ik wist niet dat daar regels voor waren??quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:28 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik durf welThat's not the point. Ik mag er niet naar binnen thats the problem
ohquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
geen idee, ben geen wetgevend instituut...
Dat jij nou droog staatquote:
Denk je dat?quote:
nja dit is het jaar van het konijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ben ik bijna 18 is het jaar van seks afgelopn
Nee.quote:
* tripack hugt DWquote:
owjaaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:38 schreef tripack het volgende:
[..]
nja dit is het jaar van het konijndat zal vast wel voor iets staan
Ook toen was het: bah vieze natte gedoequote:
jah das is gelukkig maar een minor bump in the roadquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owjaanu nog iemand vinden
sorry... kan er ook niks meer van makenquote:
http://www.christineleduc.nl/quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:27 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik kom de seksshop niet in
dat valt vies tegen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:41 schreef tripack het volgende:
[..]
jah das is gelukkig maar een minor bump in the road
thnx.quote:
ah een iets grotere bump dus....quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Een borstprothese heet gewoon een rubberen tiet en het verschil tussen kennen en kannen kunnen we niet
jup, maar komt wel goedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:46 schreef tripack het volgende:
[..]
ah een iets grotere bump dus....
Ik luister gewoon Radio Onzin hoorquote:
aahgg das wel balen dat je er dan niet naar toe kan.. elleboog breken is best klote... vroegah ook gehad.. kan me arm niet 100% strekkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
thnx.
Mn vader heeft dus zn elleboog gebroken en zijn ribben en hand gekneusd. Ik maak me zorgen enzit nu op mijn werk dus bleh
is nie onzin ...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik luister gewoon Radio Onzin hoor
in je eendje?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:47 schreef madmuppet het volgende:
ben er gvd klaar mee... zit me hier een beetje in mijn eendje uit de naad te werken
Zo heet de radio welquote:
MaleDuck aan het uitwonen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:47 schreef madmuppet het volgende:
ben er gvd klaar mee... zit me hier een beetje in mijn eendje uit de naad te werken
Komt wel goed met die pa van jouquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
thnx.
Mn vader heeft dus zn elleboog gebroken en zijn ribben en hand gekneusd. Ik maak me zorgen enzit nu op mijn werk dus bleh
quote:
Je eendje?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:47 schreef madmuppet het volgende:
ach jah je bent een gekke pop, dus ik verwacht van alles bij jouwquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:49 schreef madmuppet het volgende:
[..]kun je nagaan hoe klaar ik er mee ben...dat was dus een frustratie post ...
alweerquote:
Bij jouwquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:52 schreef tripack het volgende:
[..]
ach jah je bent een gekke pop, dus ik verwacht van alles bij jouw
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:52 schreef tripack het volgende:
[..]
ach jah je bent een gekke pop, dus ik verwacht van alles bij jouw
hei is er ook klaar mee gokt ikquote:
het is vrijdagmiddagquote:
Dit dus ...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:55 schreef tripack het volgende:
[..]
het is vrijdagmiddagben niet erg helder meer
Heldenpostquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:55 schreef madmuppet het volgende:
[..]
hei is er ook klaar mee gokt ik
Dan moet je ook niet een ander gaan uitlachenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:55 schreef tripack het volgende:
[..]
het is vrijdagmiddagben niet erg helder meer
was het uitlaten van de hond zo intensief?quote:
Ik heb m nog niet uitgelatenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
was het uitlaten van de hond zo intensief?
ga dan nog steeds eten ...quote:
Wil je voor mij een mars mee nemen ?quote:
sorry huppelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heldenpost
[..]
Dan moet je ook niet een ander gaan uitlachen
en ik ? krijg ik ook nog een sorry ... jij lacht mij uit ...quote:
moet je maar eens doen dan...quote:
Dat was dan wel weer terechtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:03 schreef madmuppet het volgende:
[..]
en ik ? krijg ik ook nog een sorry ... jij lacht mij uit ...
Jij had mij al op mijn plaats gezetquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:03 schreef madmuppet het volgende:
[..]
en ik ? krijg ik ook nog een sorry ... jij lacht mij uit ...
true ... weer vriendjes ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:05 schreef tripack het volgende:
[..]
Jij had mij al op mijn plaats gezetmet dat hij hei nogwat
quote:
is goedquote:
haha, dat rijmt met kusje op je dop ...quote:
nou van mij krijg je hoog uit alleen een kusje op je kopquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:09 schreef madmuppet het volgende:
[..]
haha, dat rijmt met kusje op je dop ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |