Het gevoel is er nog steeds hoorquote:
die is altijd hetzelfde hoorquote:
Jij bent gemeen!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik mn zoon zn pc afsluiten.
WAT DOE JE??? WAT HEB IK NOU WEER GEDAAN??
Kinderen
Ja, dat weet ik, vandaar smsjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik wil ook, nu, maar weet niet hoe ik er morgen over denk.
[..]
JawelZo gaat het dus altijd.
'Michhas moet komen! ' en 'zonder Michhas is het niet leuk hoor' en 'Als Michhas niet komt, kom ik ook niet'.
Ik wordt onder druk gezet en dan heb ik al helemaal geen zin meer
Heul nietquote:
Ik heb net een banaantje opquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nog steeds honger en zenuwachtig en ze lachen om mijn knorrende maag
Succesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:57 schreef NBT het volgende:
Ik ga sporten! tot straaaks! en anders tot morgen!
ik net een cheeseburger en een quarter pounder ... nu nog 4 botherhammen met pindakaas wegwerkenquote:
Jaaquote:
Stiekem gaat het me gewoon daarom jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ja, jij wil gewoon een smsje terug van mij
Ohja, ik ben net wakker, dan krijg ik dat niet weg.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:58 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ik net een cheeseburger en een quarter pounder ... nu nog 4 botherhammen met pindakaas wegwerken
Ik ook, maar het brood dat we hebben, moet ik nog afsnijden en daar heb ik geen zin in, daarom nam ik ook banaantje ipv broodquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb een broodje en appel op en nog steeds honger
wil je nog een evergreen?? ik heb nog ezo een in mijn tas zittenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb een broodje en appel op en nog steeds honger
Wat voor banaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook, maar het brood dat we hebben, moet ik nog afsnijden en daar heb ik geen zin in, daarom nam ik ook banaantje ipv brood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |