abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92672419
Ja, Soundos is heel grappig. Heeft ook wat zelfspot e.d. En observeert ook best goed, maar ze durft nooit door te pakken.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  Moderator zaterdag 12 februari 2011 @ 11:15:07 #127
42184 crew  DaMart
pi_92672445
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 10:02 schreef Mangostine het volgende:
Iemand nog chocola kunnen maken van de handgebaren die Karin maakt tijdens de test? Een soort "C" met haar gehele hand, wordt ook op ingezoomd. (ik heb geen caps, sorry)
Die hand viel mij ook op, ja. Maar het hoeft niets te betekenen natuurlijk. Het kan ook gewoon een beweging zijn tijdens het nadenken over een antwoord. Aan de andere kant... een C sluit weer aan bij de coconuts waar Coen van hield op het strand ;).
pi_92672565
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 11:05 schreef roos85 het volgende:

Anna is volgens mij alleen maar bezig zo geil mogelijk over te komen bij de rest en de kijkers
Dat vind ik dan weer niet. Waar haal je dat uit? Omdat ze in een korte broek loopt in een warm land? Ze is mooi, daar kan ze niet om heen en wij ook niet. Maar ik vind haar gewoon totaal geobsedeerd met 'presteren'. Ook nogal een gebrek aan humor.
pi_92672583
Ik verdenk Patrick en Pepijn is mijn 'reserve-mol'. Ik vind dat hij soms goede ingevingen heeft tijdens eens opdracht, zoals vorige keer het woord wind uit te laten beelden door die mensen met de paraplu, dat deed hij ook goed voor. Daarnaast kwam hij met het idee van de tactiek dat de letters geschreven werden door de route die ze liepen. De mol hoeft dat soort dingen niet te zeggen. Al hoop ik wel dat hij de mol is want dan zou hij nog best een goede zijn. Art zou een waardeloze mol zijn en ook Patrick vind ik te opvallend. Anna is het sowieso niet, veel te fanatiek. Soundos doet ook te veel goede dingen en een mol zou zich niet onttrekken aan opdrachten. En Karin zou als ze de mol is nooit die 111 meter over dat koord gelopen hebben.
pi_92672894
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 11:18 schreef mane het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer niet. Waar haal je dat uit? Omdat ze in een korte broek loopt in een warm land? Ze is mooi, daar kan ze niet om heen en wij ook niet. Maar ik vind haar gewoon totaal geobsedeerd met 'presteren'. Ook nogal een gebrek aan humor.
vanwege de pics (1 of 2 topics terug) hoe ze op dat bed lag en hoe ze zich met de modder insmeerde
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_92672909
wat maakt Pepijn trouwens voor smak? bij de preview van volgende week
pi_92673524
Ik ga denk ik toch maar switchen van Patrick naar Pepijn :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 11:50:59 #133
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 11:57:08 #134
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_92673804
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 11:18 schreef mane het volgende:

[..]

Behalve afgelopen aflevering toen de lezers en schrijvers werden verdeeld: "mij maakt niet uit in welke groep ik zit, ik kan het allebei" :D
pi_92674023
Soundos blijft voorlopig mijn mol, Pepijn komt op de 2de plaats
pi_92674347
Toch is die roep-actie (executie) van Soundos niet te combineren met een eventuele Mol-zijn. Het is wel een heel duur risico.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 12:25:58 #137
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_92674742
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 12:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Toch is die roep-actie (executie) van Soundos niet te combineren met een eventuele Mol-zijn. Het is wel een heel duur risico.
Ze wuifde het nadat ze het zelf geroepen had eigenlijk ook zelf weer weg. Ik vind het raar dat ze er sowieso opkomt. Misschien komt dat ook omdat ze licht autistisch is of zo.
pi_92674769
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 12:25 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

Ze wuifde het nadat ze het zelf geroepen had eigenlijk ook zelf weer weg. Ik vind het raar dat ze er sowieso opkomt. Misschien komt dat ook omdat ze licht autistisch is of zo.
Als twee man iets anders lopen te blèren met dermate veel overgewicht dan is het ook lastig om door te zetten.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 12:28:26 #139
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_92674815
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 12:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Als twee man iets anders lopen te blèren met dermate veel overgewicht dan is het ook lastig om door te zetten.
Maar Soundos durft eigenlijk nooit iets door te zetten, eigenlijk iets wat een mol zou doen.
Ook bij de planken opdracht zegt Soundos dat ze het gelijk ziet, maar ze bakt er weinig van. Ze komen er dan uiteindelijk toch wel, maar helemaal door Soundos alleen? Denk ik niet.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 14:01:13 #140
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_92677810
Tijdens het letters lopen door de lezers riep Art of Pepijn opeens, na een blik op zijn horloge, dat de tijd op was dus dat ze moesten stoppen. Weet zo niet meer wie het was, maar iemand wist dus wel degelijk dat ze aan een tijdslimiet zaten.
pi_92677994
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 11:14 schreef mane het volgende:
Ja, Soundos is heel grappig. Heeft ook wat zelfspot e.d. En observeert ook best goed, maar ze durft nooit door te pakken.
Mee eens!
ik blijf op Pepijn als mol.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 14:13:54 #142
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_92678171
Ik zit nu afl 2 snel na te kijken en er valt iets op: Alle niet-mollen staan rechts bij het raden van de verschillen (jan, miryanna, hanna, horace) + dat Pepijn de enige is die zijn best doet om van plaats te wisselen (om meer naar rechts te komen), check t maar even afl 2 va 38:00. En Art loopt ook heel goed te kijken wie waar staat of telt het aantal mensen li en rechts.

Art: "Ik heb geen mol, had ik maar een mol"
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_92678897
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 14:01 schreef ralfseltje het volgende:
Tijdens het letters lopen door de lezers riep Art of Pepijn opeens, na een blik op zijn horloge, dat de tijd op was dus dat ze moesten stoppen. Weet zo niet meer wie het was, maar iemand wist dus wel degelijk dat ze aan een tijdslimiet zaten.
Da's een goede. Karin had het niet verteld.
pi_92679018
Dat is inderdaad wel raar.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 14:43:42 #145
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_92679023
Afl 6. 9:02 Karin: "Je moet niet heel langzaam doen, je moet een beetje opschieten, we hebben een uur"

16:35 Art die overigens zegt: "We hebben nog een minuut"
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_92679702
Ik zat nog even die busopdracht uit de 4e aflevering terug te kijken. Daarbij heb ik vooral op Patrick en Pepijn gelet omdat ik ze allebei verdenk als mol.

Pepijn is wel erg fanatiek. Hij scheurt heel hard alsof hij vaker in een bus heeft gereden (wellicht geoefend van te voren?). De balletjes rollen wel alle kant op daardoor, maar misschien had hij daar als mol rekening mee gehouden. Uiteindelijk verliest 'zijn' bus wel maar niet door zijn schuld.

Patrick zit in de winnende bus, maar wel door geluk. Hij zit in de voorste bus maar sloopt hem. Vervolgens gaat de andere bus ook kapot waardoor ze toch winnen. Een mol zou van te voren oefenen met een bus en daardoor niet een bus slopen. Anders is het wel een hele slechte mol.

Ik nijg nu dus weer naar Pepijn als mol.
pi_92680201
En bij de opdracht waarbij ze eventueel in elkaars mollenboekje konden kijken zei Pepijn over Patrick (waar hij tegenover stond) "Er waren een aantal vragen waarbij ik eigenlijk van te voren zelf antwoord op gaf in mijn hoofd en dat antwoord gaf Patrick dan ook. En toen dacht ik, ja dat klopt." Als Pepijn de mol is zegt zou je dus kunnen horen dat hij bedoeld dat de antwoorden kloppen als ze over de mol (hij zelf) zouden gaan.

Antwoorden Patrick:
Hoe beantwoorde de mol de vraag bij het levend stilleven, goed of fout? Fout (kan Pepijn zijn)
Werd de mol tijdens de boobytrap opdracht gedood door een sluipschutter? Ja (kan Pepijn zijn)

Alleen de derde vraag niet, want daarop antwoordde Patrick dat Karin de mol zou zijn. Maar 2 vragen zijn nog steeds een aantal vragen.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 15:43:08 #148
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_92680948
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:05 schreef Miendientje het volgende:
Ik zat nog even die busopdracht uit de 4e aflevering terug te kijken. Daarbij heb ik vooral op Patrick en Pepijn gelet omdat ik ze allebei verdenk als mol.

Pepijn is wel erg fanatiek. Hij scheurt heel hard alsof hij vaker in een bus heeft gereden (wellicht geoefend van te voren?). De balletjes rollen wel alle kant op daardoor, maar misschien had hij daar als mol rekening mee gehouden. Uiteindelijk verliest 'zijn' bus wel maar niet door zijn schuld.

Patrick zit in de winnende bus, maar wel door geluk. Hij zit in de voorste bus maar sloopt hem. Vervolgens gaat de andere bus ook kapot waardoor ze toch winnen. Een mol zou van te voren oefenen met een bus en daardoor niet een bus slopen. Anders is het wel een hele slechte mol.

Ik nijg nu dus weer naar Pepijn als mol.
En als mol wil je de bus niet kapot maken, want je wilt winnen toch (dan ging er geld uit de pot, als de mol verliest ging er geld in de pot?). De bus kapot maken als je achterop ligt is natuurlijk wel handig, dan verlies je sowieso. Ik zit wel op Patrick als mol, maar de meeste hints wijzen naar Pepijn voor mijn gevoel (zaten die in verschillende bussen trouwens, want dan is het ook niet slim van Pepijn om de bus met opzet te mollen, ze verloren immers.) Lastig.
pi_92682461
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:05 schreef Miendientje het volgende:

Bij die busopdracht ging ik Pepijn heel erg verdenken. Hij deed heel fanatiek, wat hem op het eerste gezicht niet verdacht maakte, maar omdat hij zo achterlijk ging scheuren, werd het onmogelijk om die balletjes te pakken. Een heel slimme, doortrapte actie. En dat scheuren had niet eens zoveel effect want de andere ploeg lag een heel eind voor. Vervolgens ging hij, toen Miryanne achter het stuur ging zitten, haar zo opjutten en toeschreeuwen, dat zij helemaal de kluts kwijt raakte en in de stress schoot.

Samen met dat andere doortrapte trucje van hem op het touw (net doen alsof het heel moeilijk was waardoor de andere kandidaten zenuwachtig en bang werden), maakte dat ik het vanaf toen vrij zeker wist. Hij gebruikt een imago van fanatisme (meteen als eerste op het touw willen, maakt een fanatieke indruk evenals het hard rijden met de bus) om ondertussen de boel te saboteren.
pi_92682694
En als hij zenuwachtig moet 'spelen', bij de executies, dan gaat hij vaak met zijn hand voor z'n mond zitten. Maar eigenlijk kijkt hij dan vrij stoicijns (in tegenstelling tot een aantal andere kandidaten van wie de stress en de emotie afspatten). Ook Art maakt vaak een oprecht gespannen indruk op die momenten. Pepijn is de enige die altijd vrij relaxed is en rustig blijft. Behalve als hij fanatiek moet doen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')