Die hand viel mij ook op, ja. Maar het hoeft niets te betekenen natuurlijk. Het kan ook gewoon een beweging zijn tijdens het nadenken over een antwoord. Aan de andere kant... een C sluit weer aan bij de coconuts waar Coen van hield op het strandquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:02 schreef Mangostine het volgende:
Iemand nog chocola kunnen maken van de handgebaren die Karin maakt tijdens de test? Een soort "C" met haar gehele hand, wordt ook op ingezoomd. (ik heb geen caps, sorry)
Dat vind ik dan weer niet. Waar haal je dat uit? Omdat ze in een korte broek loopt in een warm land? Ze is mooi, daar kan ze niet om heen en wij ook niet. Maar ik vind haar gewoon totaal geobsedeerd met 'presteren'. Ook nogal een gebrek aan humor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:05 schreef roos85 het volgende:
Anna is volgens mij alleen maar bezig zo geil mogelijk over te komen bij de rest en de kijkers
vanwege de pics (1 of 2 topics terug) hoe ze op dat bed lag en hoe ze zich met de modder insmeerdequote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:18 schreef mane het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet. Waar haal je dat uit? Omdat ze in een korte broek loopt in een warm land? Ze is mooi, daar kan ze niet om heen en wij ook niet. Maar ik vind haar gewoon totaal geobsedeerd met 'presteren'. Ook nogal een gebrek aan humor.
Behalve afgelopen aflevering toen de lezers en schrijvers werden verdeeld: "mij maakt niet uit in welke groep ik zit, ik kan het allebei"quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:18 schreef mane het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet. Waar haal je dat uit? Omdat ze in een korte broek loopt in een warm land? Ze is mooi, daar kan ze niet om heen en wij ook niet. Maar ik vind haar gewoon totaal geobsedeerd met 'presteren'. Ook nogal een gebrek aan humor.
Ze wuifde het nadat ze het zelf geroepen had eigenlijk ook zelf weer weg. Ik vind het raar dat ze er sowieso opkomt. Misschien komt dat ook omdat ze licht autistisch is of zo.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Toch is die roep-actie (executie) van Soundos niet te combineren met een eventuele Mol-zijn. Het is wel een heel duur risico.
Als twee man iets anders lopen te blèren met dermate veel overgewicht dan is het ook lastig om door te zetten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:25 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ze wuifde het nadat ze het zelf geroepen had eigenlijk ook zelf weer weg. Ik vind het raar dat ze er sowieso opkomt. Misschien komt dat ook omdat ze licht autistisch is of zo.
Maar Soundos durft eigenlijk nooit iets door te zetten, eigenlijk iets wat een mol zou doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Als twee man iets anders lopen te blèren met dermate veel overgewicht dan is het ook lastig om door te zetten.
Mee eens!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:14 schreef mane het volgende:
Ja, Soundos is heel grappig. Heeft ook wat zelfspot e.d. En observeert ook best goed, maar ze durft nooit door te pakken.
Da's een goede. Karin had het niet verteld.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:01 schreef ralfseltje het volgende:
Tijdens het letters lopen door de lezers riep Art of Pepijn opeens, na een blik op zijn horloge, dat de tijd op was dus dat ze moesten stoppen. Weet zo niet meer wie het was, maar iemand wist dus wel degelijk dat ze aan een tijdslimiet zaten.
En als mol wil je de bus niet kapot maken, want je wilt winnen toch (dan ging er geld uit de pot, als de mol verliest ging er geld in de pot?). De bus kapot maken als je achterop ligt is natuurlijk wel handig, dan verlies je sowieso. Ik zit wel op Patrick als mol, maar de meeste hints wijzen naar Pepijn voor mijn gevoel (zaten die in verschillende bussen trouwens, want dan is het ook niet slim van Pepijn om de bus met opzet te mollen, ze verloren immers.) Lastig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:05 schreef Miendientje het volgende:
Ik zat nog even die busopdracht uit de 4e aflevering terug te kijken. Daarbij heb ik vooral op Patrick en Pepijn gelet omdat ik ze allebei verdenk als mol.
Pepijn is wel erg fanatiek. Hij scheurt heel hard alsof hij vaker in een bus heeft gereden (wellicht geoefend van te voren?). De balletjes rollen wel alle kant op daardoor, maar misschien had hij daar als mol rekening mee gehouden. Uiteindelijk verliest 'zijn' bus wel maar niet door zijn schuld.
Patrick zit in de winnende bus, maar wel door geluk. Hij zit in de voorste bus maar sloopt hem. Vervolgens gaat de andere bus ook kapot waardoor ze toch winnen. Een mol zou van te voren oefenen met een bus en daardoor niet een bus slopen. Anders is het wel een hele slechte mol.
Ik nijg nu dus weer naar Pepijn als mol.
Bij die busopdracht ging ik Pepijn heel erg verdenken. Hij deed heel fanatiek, wat hem op het eerste gezicht niet verdacht maakte, maar omdat hij zo achterlijk ging scheuren, werd het onmogelijk om die balletjes te pakken. Een heel slimme, doortrapte actie. En dat scheuren had niet eens zoveel effect want de andere ploeg lag een heel eind voor. Vervolgens ging hij, toen Miryanne achter het stuur ging zitten, haar zo opjutten en toeschreeuwen, dat zij helemaal de kluts kwijt raakte en in de stress schoot.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:05 schreef Miendientje het volgende:
Ik zat nog even die busopdracht uit de 4e aflevering terug te kijken. Daarbij heb ik vooral op Patrick en Pepijn gelet omdat ik ze allebei verdenk als mol.
Pepijn is wel erg fanatiek. Hij scheurt heel hard alsof hij vaker in een bus heeft gereden (wellicht geoefend van te voren?). De balletjes rollen wel alle kant op daardoor, maar misschien had hij daar als mol rekening mee gehouden. Uiteindelijk verliest 'zijn' bus wel maar niet door zijn schuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |