abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92632187
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:38 schreef PeuRac het volgende:

[..]

die komt niet zo ver, dus daar ben ik niet bang voor :N
:{ Dramatisch.
pi_92632188
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:38 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Vergeet de foto's niet. 8-)
Uiteraard, de telefoon staat op in de film modus 8-)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_92632202
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:39 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Uiteraard, de telefoon staat op in de film modus 8-)
:9~ wot? :9~
pi_92632215
quote:

[..]

Nee, wel dat stukje van die Marokkaanse die zichzelf onsterfelijk belachelijk maakte door Wilders met Hitler te vergelijken tegenover Brammetje.
Als iets zou out of context wordt getrokken wel ja.
Wilders voert namelijk exact dezelfde propaganda als Hitler deed en ik ben het in dat opzicht dan ook volledig met die vergelijking eens.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_92632246
quote:

[..]

Jij hebt het probleem. 8-)
Dat ik me schaam dat het gros van de NL-ers zo denkt is voor mij geen reden om te emigreren hoor.
Gelukkig heb ik wél een realistisch beeld van ons land, in tegenstelling tot GW en consorten.
pi_92632253
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:39 schreef Kluts het volgende:

[..]

Als iets zou out of context wordt getrokken wel ja.
Wilders voert namelijk exact dezelfde propaganda als Hitler deed en ik ben het in dat opzicht dan ook volledig met die vergelijking eens.
:') Uhuh, want Wilders noemt vooral het feit dat Marokkanen werk stelen. Rot toch op, en neem wat geschiedenis boeken mee.
pi_92632273
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:40 schreef Aneurism het volgende:

[..]

:') Uhuh, want Wilders noemt vooral het feit dat Marokkanen werk stelen. Rot toch op, en neem wat geschiedenis boeken mee.
O sorry, was jij erbij in WOII?
Tap tap tap
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:42:26 #108
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_92632310
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:38 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

en dan zit je er nu naast met een dikke tampeloeris te hopen dat ze iets laat vallen en der rokje omhoog floept..

Gebukt = genomen.
Hoe weet jij dat ik een rokje aan heb? :(
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_92632311
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:40 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Ik denk dat jij mij anders heel weinig nieuws op dat gebied kan vertellen.

Hitler voerde in de jaren 30 ook campagne door populistisch te roepen dat hij de crisis wel even op zou lossen door allerlei maatregelen en zette daarbij bevolkingsgroepen tegen elkaar op. Haatzaaien heet dat, en dat doet geert ook.
pi_92632328
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:41 schreef CherryLips het volgende:

[..]

O sorry, was jij erbij in WOII?
Die vraag kan prima omgekeerd worden naar mensen die de vergelijking maken met de tijd van Hitler en anno nu. Ik walg er een beetje van, van beide kampen trouwens.
pi_92632352
Ik walg van dat zakje cup-a-soup tomaat dat hier al 3 jaar op mijn buro ligt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_92632358
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:42 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Die vraag kan prima omgekeerd worden naar mensen die de vergelijking maken met de tijd van Hitler en anno nu. Ik walg er een beetje van, van beide kampen trouwens.
Ja, maar om nou gelijk te gaan doen alsof jij er wel 100% verstand van hebt...
Tap tap tap
pi_92632372
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:42 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Dan snap je niet waar het over gaat, als jij in no way at all kan snappen waar die vergelijking op gebaseerd is. Misschien moet JIJ maar eens een geschiedenisboek open slaan.
pi_92632383
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:42 schreef Kluts het volgende:

[..]

Hitler voerde in de jaren 30 ook campagne door populistisch te roepen dat hij de crisis wel even op zou lossen door allerlei maatregelen en zette daarbij bevolkingsgroepen tegen elkaar op. Haatzaaien heet dat, en dat doet geert ook.
Typisch dat het OM dan vrijspraak eist, mensen die langer en een betere studie hebben komen tot een andere conclusie dan die van jou.
pi_92632388
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:42 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat ik een rokje aan heb? :(
Je klonk nogal hitsig vanmorgen. :9~
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:44:11 #116
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_92632394
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik walg van dat zakje cup-a-soup tomaat dat hier al 3 jaar op mijn buro ligt.
Ja je zou het weg kunnen gooien
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:44:37 #117
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_92632413
Oh, peu vindt het jammer dat ik niet reageer op het tampeloeris gedeelte ;(
pi_92632414
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:44 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Hij is eraan gehecht geraakt O+
Tap tap tap
pi_92632423
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:43 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Typisch dat het OM dan vrijspraak eist, mensen die langer en een betere studie hebben komen tot een andere conclusie dan die van jou.
Ik snap je zin niet ;(
Tap tap tap
pi_92632431
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:44 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Of op kunnen snuiven, zou dat werken ?

Croutonnetje erbij.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:45:04 #121
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_92632433
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:44 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Je klonk nogal hitsig vanmorgen. :9~
:+ je kent me toch
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:45:05 #122
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_92632434
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:42 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik snap je wel, maar Geert beweert nergens dat hij daarmee de problemen gaat oplossen oid. Alleen dat een verdere invloed van de Islam in Nederland niet gewenst is.

Tot zover ben ik het met hem eens, de methodiek en zijn manier van zaken onder de aandacht brengen vind ik vaak achterlijk.

Hij zwengelt constant de discussie aan, dat vind ik goed, maar hij doet het net ff te populistisch idd.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_92632443
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:43 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Dat ligt toch wel wat anders dan de kwestie waar ik op doel.
Ik heb het over het effect wat Wilders op mensen heeft. Hij zal het misschien niet zo verwoorden, maar dingen worden op een bepaalde manier opgevat. En dat vind ik heel kwalijk.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:45:35 #124
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_92632459
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:45 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Of op kunnen snuiven, zou dat werken ?

Croutonnetje erbij.
Dat zou zomaar kunnen werken.
Ik zeg doen
pi_92632469
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:45 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:+ je kent me toch
uhuh O+
pi_92632485
Zolang mensen in Tietstjerkstradeel denken dat iedere allochtoon een mes in je rug steekt...
pi_92632518
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik snap je wel, maar Geert beweert nergens dat hij daarmee de problemen gaat oplossen oid. Alleen dat een verdere invloed van de Islam in Nederland niet gewenst is.

Tot zover ben ik het met hem eens, de methodiek en zijn manier van zaken onder de aandacht brengen vind ik vaak achterlijk.

Hij zwengelt constant de discussie aan, dat vind ik goed, maar hij doet het net ff te populistisch idd.
Dus mensen in een tuigdorp zetten om zo de rest van de mensen te ontzien is niet het willen oplossen van een probleem? Hoofddoekjes verbieden omdat mensen daar problemen mee hebben?

Als jij allerlei oplossingen aandraagt voor problemen die in de samenleving spelen, op zo'n populistische manier als zij doen, dan doe je exact hetzelfde. En echt, dat interview met Hero gister was een schoolvoorbeeld van de achterlijkheid van de PVV.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:47:18 #128
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_92632531
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Zolang mensen in Tietstjerkstradeel denken dat iedere allochtoon een mes in je rug steekt...
Sja, zolang de berichtgeving over allochtonen zo negatief blijft, kan je het ze kwalijk nemen?

Al kom je nooit bij voetbal, mag je geen hekel hebben aan hooligans?
Get woke, go broke!
pi_92632546
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:43 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dan snap je niet waar het over gaat, als jij in no way at all kan snappen waar die vergelijking op gebaseerd is. Misschien moet JIJ maar eens een geschiedenisboek open slaan.
Reeds gedaan, en ik weet dat wat jij schrijft larie is. Het feit dat je het überhaupt een vergelijking durft te maken met een situatie waarbij honderd duizenden mensen zijn vermoord en een situatie anno nu. Best triest. Het spreekt maar weer dat Politiek mensen verblind, net zoals geloof trouwens (in welke vorm dan ook).

Maar eigenlijk is dit niet de plek daarvoor.
pi_92632564
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, zolang de berichtgeving over allochtonen zo negatief blijft, kan je het ze kwalijk nemen?

Het is gewoon godsgeklaagd dat de meeste PVV-stemmers mensen in kleine kutdorpen zijn die amper weten wat een allochtoon is. Angst is dat.
pi_92632589
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:47 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Reeds gedaan, en ik weet dat wat jij schrijft larie is. Het feit dat je het überhaupt een vergelijking durft te maken met een situatie waarbij honderd duizenden mensen zijn vermoord en een situatie anno nu. Best triest. Het spreekt maar weer dat Politiek mensen verblind, net zoals geloof trouwens (in welke vorm dan ook).

Het ligt eraan hoe je ze met elkaar vergelijkt. Ik zie inderdaad geen concentratiekampen en onderduikers etc, maar het vingertje-wijzen en opruien wel.
Tap tap tap
pi_92632609
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:47 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Wat ik al zei in propaganda-opzicht doet hij hetzelfde als Hitler.
Hij heeft idd geen mensen vermoord en dat zal hij ook nooit doen.

Maar hij doet op propagandagebied hetzelfde als Hitler. Moeilijk he, lezen?
pi_92632630
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee die mensen niet, de media wel.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:49:24 #134
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_92632633
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:48 schreef Kluts het volgende:

[..]

Het is gewoon godsgeklaagd dat de meeste PVV-stemmers mensen in kleine kutdorpen zijn die amper weten wat een allochtoon is. Angst is dat.
ja, dat is het ook. Maar is de angst 100% onterecht? Als jij in schubbekutteveen woont en je leest alleen maar negatieve dingen over een groep, hoe moet je dan anders je mening vormen?
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:50:05 #135
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_92632654
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:49 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee die mensen niet, de media wel.
Ik vind niet dat de media selectief moet gaan berichtgeven om de allochtonen buiten schot te houden.
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:50:47 #136
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_92632682
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja, dat is het ook. Maar is de angst 100% onterecht? Als jij in schubbekutteveen woont en je leest alleen maar negatieve dingen over een groep, hoe moet je dan anders je mening vormen?
En als er dan alloctonen komen wonen en ze voldoen precies aan het beeld, dan helpt dat ook niet mee.
pi_92632690
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als ik mezelf als voorbeeld neem. Ik ging nooit met allochtonen om omdat ik op witte scholen zat en je toen in Apeldoorn ook gewoon nog niet zoveel buitenlanders had. Ik kwam er niet mee in aanraking, maar zat vol met vooroordelen, soms zelfs nog. Waarop gebaseerd? Angst en onwetendheid. Inmiddels ben ik wel veranderd in dat opzicht, maar mijn ouders zijn racisten zonder dat ze het door hebben, als je hoort hoe zij over de Turkse buren praatten.
pi_92632712
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik vind niet dat de media selectief moet gaan berichtgeven om de allochtonen buiten schot te houden.
Nee dat niet, maar kijk bv. eens naar telegraaf.nl, als daar een bericht staat over een allochtoon die de fout in gaat is het lettertype 5 keer zo groot als van een ander bericht, en staat er een grote ''REAGEER!!!'' knop onder.

Als het om nederlanders gaat is het een klein berichtje waar je niet op kunt reageren.
Of het moet een pedofiel zijn, dan weer wel.
pi_92632716
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Kom op zeg, je kan het ook zo zien: Waarom moet er een nationaliteit vermeldt worden als iemand een misdrijf begaat, zoals de Telegraaf en zoveel andere nieuwsbronnen dat doen? Het gaat om de toonzetting.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:52:37 #140
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_92632741
:D Kleine man voelde zich bedreigd omdat hij bang was dat peu zijn nieuwe stiefvader zou kunnen worden _O- Heb hem het friendzone-principe maar uitgelegd, toen was het goed. :+
pi_92632749
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:52 schreef missbehavin het volgende:
:D Kleine man voelde zich bedreigd omdat hij bang was dat peu zijn nieuwe stiefvader zou kunnen worden _O- Heb hem het friendzone-principe maar uitgelegd, toen was het goed. :+
:D
pi_92632752
Daarbij, ik sta absoluut niet bekend als allochtoonknuffelaar, sterker nog, ik heb ook mijn mening over sommige culturen. Maar ik heb er geen last van en ik vind dat GW gewoon veel te ver gaat.
Ik schaam me kapot dat zoveel NL-ers erin trappen.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:52:54 #143
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_92632755
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:51 schreef Kluts het volgende:

[..]

Als ik mezelf als voorbeeld neem. Ik ging nooit met allochtonen om omdat ik op witte scholen zat en je toen in Apeldoorn ook gewoon nog niet zoveel buitenlanders had. Ik kwam er niet mee in aanraking, maar zat vol met vooroordelen, soms zelfs nog. Waarop gebaseerd? Angst en onwetendheid. Inmiddels ben ik wel veranderd in dat opzicht, maar mijn ouders zijn racisten zonder dat ze het door hebben, als je hoort hoe zij over de Turkse buren praatten.
maar je hebt nog steeds een reeks vooroordelen gebaseerd op ervaringen, je mening mbt Antiliaanse mannen idd. En je weet dat dat voor een deel waar is.

Ik snap best dat het overkomt als haat jegens "kleurlingen" oid, maar dat is het niet. het is haat jegens onaangepasten.
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:52:55 #144
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_92632757
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar kijk bv. eens naar telegraaf.nl, als daar een bericht staat over een allochtoon die de fout in gaat is het lettertype 5 keer zo groot als van een ander bericht, en staat er een grote ''REAGEER!!!'' knop onder.

Als het om nederlanders gaat is het een klein berichtje waar je niet op kunt reageren.
Of het moet een pedofiel zijn, dan weer wel.
Dit ben ik wel met je eens ja
pi_92632785
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het ligt eraan hoe je ze met elkaar vergelijkt. Ik zie inderdaad geen concentratiekampen en onderduikers etc, maar het vingertje-wijzen en opruien wel.
Als je zo gaat denken, waar blijft het denkbeeld van hoe Marokkaanse jongeren over Joden spreken? Dat is pas opruiing en anti-antisemitisme. Gewoon recht in het openbaar als je de tram in Zuid pakt, een gebied waar veel Joden wonen en veel jongeren dagelijks doorheen trekken op weg naar school.

Er zijn gewoon een hele hoop dingen mis, Wilders gaat daar op in als een populist. Maar dat betekend niet dat deze problemen niet bestaan. Er is een voedingsbodem voor Wilders zijn situatie, laat men dat eens oppakken vanuit hun eigen optiek. Zolang men daar de bek over houd zal je elke periode een Fortuyn, Wilders en meer krijgen.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:54:25 #146
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_92632814
quote:
_O-
pi_92632818
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

maar je hebt nog steeds een reeks vooroordelen gebaseerd op ervaringen, je mening mbt Antiliaanse mannen idd. En je weet dat dat voor een deel waar is.

Ik snap best dat het overkomt als haat jegens "kleurlingen" oid, maar dat is het niet. het is haat jegens onaangepasten.
Nou ja, wat ik voor jou dus ook al postte.

Maar dan nog, ik kies er dus voor om een NL-vriend te hebben een geen antilliaan. Verder heb ik er echt geen last van or whatsoever. Leven en laten leven denk ik dan.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:54:40 #148
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_92632824
quote:
Loop die arme jongen toch niet zo te plagen :D
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:55:30 #149
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_92632846
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:54 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nou ja, wat ik voor jou dus ook al postte.

Maar dan nog, ik kies er dus voor om een NL-vriend te hebben een geen antilliaan. Verder heb ik er echt geen last van or whatsoever. Leven en laten leven denk ik dan.
ja, dat laatste ben ik met je eens. Maar je kan niet ontkennen dat een hele groep allochtonen die mening niet deelt. En dan is er ook nog een kleine groep die zelfs de andere kant op wil, sharia in Nederland.
Get woke, go broke!
pi_92632852
quote:
Die Peu stapt straks niet meer in de trein maar ervoor.. arme knul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')