quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die komt niet zo ver, dus daar ben ik niet bang voor
Uiteraard, de telefoon staat op in de film modusquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, de telefoon staat op in de film modus
Als iets zou out of context wordt getrokken wel ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:38 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Nee, wel dat stukje van die Marokkaanse die zichzelf onsterfelijk belachelijk maakte door Wilders met Hitler te vergelijken tegenover Brammetje.
Dat ik me schaam dat het gros van de NL-ers zo denkt is voor mij geen reden om te emigreren hoor.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als iets zou out of context wordt getrokken wel ja.
Wilders voert namelijk exact dezelfde propaganda als Hitler deed en ik ben het in dat opzicht dan ook volledig met die vergelijking eens.
O sorry, was jij erbij in WOII?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:40 schreef Aneurism het volgende:
[..]Uhuh, want Wilders noemt vooral het feit dat Marokkanen werk stelen. Rot toch op, en neem wat geschiedenis boeken mee.
Hoe weet jij dat ik een rokje aan heb?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en dan zit je er nu naast met een dikke tampeloeris te hopen dat ze iets laat vallen en der rokje omhoog floept..
Gebukt = genomen.
Ik denk dat jij mij anders heel weinig nieuws op dat gebied kan vertellen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:40 schreef Aneurism het volgende:
[..]Uhuh, want Wilders noemt vooral het feit dat Marokkanen werk stelen. Rot toch op, en neem wat geschiedenis boeken mee.
Die vraag kan prima omgekeerd worden naar mensen die de vergelijking maken met de tijd van Hitler en anno nu. Ik walg er een beetje van, van beide kampen trouwens.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O sorry, was jij erbij in WOII?
Ja, maar om nou gelijk te gaan doen alsof jij er wel 100% verstand van hebt...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:42 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Die vraag kan prima omgekeerd worden naar mensen die de vergelijking maken met de tijd van Hitler en anno nu. Ik walg er een beetje van, van beide kampen trouwens.
Dan snap je niet waar het over gaat, als jij in no way at all kan snappen waar die vergelijking op gebaseerd is. Misschien moet JIJ maar eens een geschiedenisboek open slaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:42 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Die vraag kan prima omgekeerd worden naar mensen die de vergelijking maken met de tijd van Hitler en anno nu. Ik walg er een beetje van, van beide kampen trouwens.
Typisch dat het OM dan vrijspraak eist, mensen die langer en een betere studie hebben komen tot een andere conclusie dan die van jou.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mij anders heel weinig nieuws op dat gebied kan vertellen.
Hitler voerde in de jaren 30 ook campagne door populistisch te roepen dat hij de crisis wel even op zou lossen door allerlei maatregelen en zette daarbij bevolkingsgroepen tegen elkaar op. Haatzaaien heet dat, en dat doet geert ook.
Je klonk nogal hitsig vanmorgen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een rokje aan heb?
Ja je zou het weg kunnen gooienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik walg van dat zakje cup-a-soup tomaat dat hier al 3 jaar op mijn buro ligt.
Ik snap je zin nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:43 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Typisch dat het OM dan vrijspraak eist, mensen die langer en een betere studie hebben komen tot een andere conclusie dan die van jou.
Of op kunnen snuiven, zou dat werken ?quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je klonk nogal hitsig vanmorgen.
Ik snap je wel, maar Geert beweert nergens dat hij daarmee de problemen gaat oplossen oid. Alleen dat een verdere invloed van de Islam in Nederland niet gewenst is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mij anders heel weinig nieuws op dat gebied kan vertellen.
Hitler voerde in de jaren 30 ook campagne door populistisch te roepen dat hij de crisis wel even op zou lossen door allerlei maatregelen en zette daarbij bevolkingsgroepen tegen elkaar op. Haatzaaien heet dat, en dat doet geert ook.
Dat ligt toch wel wat anders dan de kwestie waar ik op doel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:43 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Typisch dat het OM dan vrijspraak eist, mensen die langer en een betere studie hebben komen tot een andere conclusie dan die van jou.
Dat zou zomaar kunnen werken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Of op kunnen snuiven, zou dat werken ?
Croutonnetje erbij.
Dus mensen in een tuigdorp zetten om zo de rest van de mensen te ontzien is niet het willen oplossen van een probleem? Hoofddoekjes verbieden omdat mensen daar problemen mee hebben?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap je wel, maar Geert beweert nergens dat hij daarmee de problemen gaat oplossen oid. Alleen dat een verdere invloed van de Islam in Nederland niet gewenst is.
Tot zover ben ik het met hem eens, de methodiek en zijn manier van zaken onder de aandacht brengen vind ik vaak achterlijk.
Hij zwengelt constant de discussie aan, dat vind ik goed, maar hij doet het net ff te populistisch idd.
Sja, zolang de berichtgeving over allochtonen zo negatief blijft, kan je het ze kwalijk nemen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Zolang mensen in Tietstjerkstradeel denken dat iedere allochtoon een mes in je rug steekt...
Reeds gedaan, en ik weet dat wat jij schrijft larie is. Het feit dat je het überhaupt een vergelijking durft te maken met een situatie waarbij honderd duizenden mensen zijn vermoord en een situatie anno nu. Best triest. Het spreekt maar weer dat Politiek mensen verblind, net zoals geloof trouwens (in welke vorm dan ook).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan snap je niet waar het over gaat, als jij in no way at all kan snappen waar die vergelijking op gebaseerd is. Misschien moet JIJ maar eens een geschiedenisboek open slaan.
Het is gewoon godsgeklaagd dat de meeste PVV-stemmers mensen in kleine kutdorpen zijn die amper weten wat een allochtoon is. Angst is dat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, zolang de berichtgeving over allochtonen zo negatief blijft, kan je het ze kwalijk nemen?
Al kom je nooit bij voetbal, mag je geen hekel hebben aan hooligans?
Het ligt eraan hoe je ze met elkaar vergelijkt. Ik zie inderdaad geen concentratiekampen en onderduikers etc, maar het vingertje-wijzen en opruien wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:47 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Reeds gedaan, en ik weet dat wat jij schrijft larie is. Het feit dat je het überhaupt een vergelijking durft te maken met een situatie waarbij honderd duizenden mensen zijn vermoord en een situatie anno nu. Best triest. Het spreekt maar weer dat Politiek mensen verblind, net zoals geloof trouwens (in welke vorm dan ook).
Maar eigenlijk is dit niet de plek daarvoor.
Wat ik al zei in propaganda-opzicht doet hij hetzelfde als Hitler.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:47 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Reeds gedaan, en ik weet dat wat jij schrijft larie is. Het feit dat je het überhaupt een vergelijking durft te maken met een situatie waarbij honderd duizenden mensen zijn vermoord en een situatie anno nu. Best triest. Het spreekt maar weer dat Politiek mensen verblind, net zoals geloof trouwens (in welke vorm dan ook).
Maar eigenlijk is dit niet de plek daarvoor.
Nee die mensen niet, de media wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, zolang de berichtgeving over allochtonen zo negatief blijft, kan je het ze kwalijk nemen?
Al kom je nooit bij voetbal, mag je geen hekel hebben aan hooligans?
ja, dat is het ook. Maar is de angst 100% onterecht? Als jij in schubbekutteveen woont en je leest alleen maar negatieve dingen over een groep, hoe moet je dan anders je mening vormen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is gewoon godsgeklaagd dat de meeste PVV-stemmers mensen in kleine kutdorpen zijn die amper weten wat een allochtoon is. Angst is dat.
Ik vind niet dat de media selectief moet gaan berichtgeven om de allochtonen buiten schot te houden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee die mensen niet, de media wel.
En als er dan alloctonen komen wonen en ze voldoen precies aan het beeld, dan helpt dat ook niet mee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is het ook. Maar is de angst 100% onterecht? Als jij in schubbekutteveen woont en je leest alleen maar negatieve dingen over een groep, hoe moet je dan anders je mening vormen?
Als ik mezelf als voorbeeld neem. Ik ging nooit met allochtonen om omdat ik op witte scholen zat en je toen in Apeldoorn ook gewoon nog niet zoveel buitenlanders had. Ik kwam er niet mee in aanraking, maar zat vol met vooroordelen, soms zelfs nog. Waarop gebaseerd? Angst en onwetendheid. Inmiddels ben ik wel veranderd in dat opzicht, maar mijn ouders zijn racisten zonder dat ze het door hebben, als je hoort hoe zij over de Turkse buren praatten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is het ook. Maar is de angst 100% onterecht? Als jij in schubbekutteveen woont en je leest alleen maar negatieve dingen over een groep, hoe moet je dan anders je mening vormen?
Nee dat niet, maar kijk bv. eens naar telegraaf.nl, als daar een bericht staat over een allochtoon die de fout in gaat is het lettertype 5 keer zo groot als van een ander bericht, en staat er een grote ''REAGEER!!!'' knop onder.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind niet dat de media selectief moet gaan berichtgeven om de allochtonen buiten schot te houden.
Kom op zeg, je kan het ook zo zien: Waarom moet er een nationaliteit vermeldt worden als iemand een misdrijf begaat, zoals de Telegraaf en zoveel andere nieuwsbronnen dat doen? Het gaat om de toonzetting.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind niet dat de media selectief moet gaan berichtgeven om de allochtonen buiten schot te houden.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:52 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man voelde zich bedreigd omdat hij bang was dat peu zijn nieuwe stiefvader zou kunnen worden
Heb hem het friendzone-principe maar uitgelegd, toen was het goed.
maar je hebt nog steeds een reeks vooroordelen gebaseerd op ervaringen, je mening mbt Antiliaanse mannen idd. En je weet dat dat voor een deel waar is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik mezelf als voorbeeld neem. Ik ging nooit met allochtonen om omdat ik op witte scholen zat en je toen in Apeldoorn ook gewoon nog niet zoveel buitenlanders had. Ik kwam er niet mee in aanraking, maar zat vol met vooroordelen, soms zelfs nog. Waarop gebaseerd? Angst en onwetendheid. Inmiddels ben ik wel veranderd in dat opzicht, maar mijn ouders zijn racisten zonder dat ze het door hebben, als je hoort hoe zij over de Turkse buren praatten.
Dit ben ik wel met je eens jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar kijk bv. eens naar telegraaf.nl, als daar een bericht staat over een allochtoon die de fout in gaat is het lettertype 5 keer zo groot als van een ander bericht, en staat er een grote ''REAGEER!!!'' knop onder.
Als het om nederlanders gaat is het een klein berichtje waar je niet op kunt reageren.
Of het moet een pedofiel zijn, dan weer wel.
Als je zo gaat denken, waar blijft het denkbeeld van hoe Marokkaanse jongeren over Joden spreken? Dat is pas opruiing en anti-antisemitisme. Gewoon recht in het openbaar als je de tram in Zuid pakt, een gebied waar veel Joden wonen en veel jongeren dagelijks doorheen trekken op weg naar school.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoe je ze met elkaar vergelijkt. Ik zie inderdaad geen concentratiekampen en onderduikers etc, maar het vingertje-wijzen en opruien wel.
Kleine man voelde zich bedreigd omdat hij bang was dat peu zijn nieuwe stiefvader zou kunnen worden
Nou ja, wat ik voor jou dus ook al postte.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar je hebt nog steeds een reeks vooroordelen gebaseerd op ervaringen, je mening mbt Antiliaanse mannen idd. En je weet dat dat voor een deel waar is.
Ik snap best dat het overkomt als haat jegens "kleurlingen" oid, maar dat is het niet. het is haat jegens onaangepasten.
Loop die arme jongen toch niet zo te plagenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:52 schreef missbehavin het volgende:
ja, dat laatste ben ik met je eens. Maar je kan niet ontkennen dat een hele groep allochtonen die mening niet deelt. En dan is er ook nog een kleine groep die zelfs de andere kant op wil, sharia in Nederland.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, wat ik voor jou dus ook al postte.
Maar dan nog, ik kies er dus voor om een NL-vriend te hebben een geen antilliaan. Verder heb ik er echt geen last van or whatsoever. Leven en laten leven denk ik dan.
Die Peu stapt straks niet meer in de trein maar ervoor.. arme knulquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:52 schreef missbehavin het volgende:
Heb je er wel eens over nagedacht dat je je op een gegeven moment misschien wel gaat gedragen naar wat er van je wordt verwacht? Dat opgroeien in een omgeving waarin je dus altijd die kutmarokkaan bent misschien ook niet motiverend werkt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:53 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Als je zo gaat denken, waar blijft het denkbeeld van hoe Marokkaanse jongeren over Joden spreken? Dat is pas opruiing en anti-antisemitisme. Gewoon recht in het openbaar als je de tram in Zuid pakt, een gebied waar veel Joden wonen en veel jongeren dagelijks doorheen trekken op weg naar school.
Er zijn gewoon een hele hoop dingen mis, Wilders gaat daar op in als een populist. Maar dat betekend niet dat deze problemen niet bestaan. Er is een voedingsbodem voor Wilders zijn situatie, laat men dat eens oppakken vanuit hun eigen optiek. Zolang men daar de bek over houd zal je elke periode een Fortuyn, Wilders en meer krijgen.
Zover zal het nooit komen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat laatste ben ik met je eens. Maar je kan niet ontkennen dat een hele groep allochtonen die mening niet deelt. En dan is er ook nog een kleine groep die zelfs de andere kant op wil, sharia in Nederland.
Er zijn genoeg woorden in ons woordenboek om Wilders te omschrijven als Populist en Opruier. De vergelijking naar Hitler is naast totaal onnodig en kwetsend ook nog eens een teken van oprechte domheid.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat ik al zei in propaganda-opzicht doet hij hetzelfde als Hitler.
Hij heeft idd geen mensen vermoord en dat zal hij ook nooit doen.
Maar hij doet op propagandagebied hetzelfde als Hitler. Moeilijk he, lezen?
Zeg nooit nooit, en ik ben voor het actief voorkomen iigquote:
Je kunt beslissen dat je er te weinig over weet om een mening erover te hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Holy crap wat een jaren '80 PVDA mening.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:55 schreef Kluts het volgende:
Heb je er wel eens over nagedacht dat je je op een gegeven moment misschien wel gaat gedragen naar wat er van je wordt verwacht? Dat opgroeien in een omgeving waarin je dus altijd die kutmarokkaan bent misschien ook niet motiverend werkt?
Er zijn idd wel problemen die opgelost dienen te worden, maar dat los je echt niet op door mensen uit elkaar te drijven en het allemaal nog erger te maken. Dan wordt het een selffulfilling prophecy.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:56 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Er zijn genoeg woorden in ons woordenboek om Wilders te omschrijven als Populist en Opruier. De vergelijking naar Hitler is naast totaal onnodig en kwetsend ook nog eens een teken van oprechte domheid.
LEZEN.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als iets zou out of context wordt getrokken wel ja.
Wilders voert namelijk exact dezelfde propaganda als Hitler deed en ik ben het in dat opzicht dan ook volledig met die vergelijking eens.
Waarom zou de maatschappij moeten wachten op iemand tot hij zich gaat gedragen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb je er wel eens over nagedacht dat je je op een gegeven moment misschien wel gaat gedragen naar wat er van je wordt verwacht? Dat opgroeien in een omgeving waarin je dus altijd die kutmarokkaan bent misschien ook niet motiverend werkt?
Er zijn idd wel problemen die opgelost dienen te worden, maar dat los je echt niet op door mensen uit elkaar te drijven en het allemaal nog erger te maken. Dan wordt het een selffulfilling prophecy.
Ik zie daar echt het nu niet van in. Het is niet realistisch, denk je nou echt dat er zoveel extreme moslims in NL wonen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit, en ik ben voor het actief voorkomen iig.
Oh, kunnen ze dat dan? Ik vind het gewoon stemmingmakerij, dat alles aan de bontkraagjes ligt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:57 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Waarom zou de maatschappij moeten wachten op iemand tot hij zich gaat gedragen?
Waarom kunnen de chinesen, joden, turken en Surinamers het wel?
Ja. Bijna alle moslims zijn extreem, alleen al omdat ze moslim zijn. Een weldenkend mens is geen actief volger van de koran. Bovendien zijn er *ontzettend* veel Marokkaanse criminelen, procentueel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:58 schreef Kluts het volgende:
Ik zie daar echt het nu niet van in. Het is niet realistisch, denk je nou echt dat er zoveel extreme moslims in NL wonen?
Onder welke steen heb je gelegen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, kunnen ze dat dan? Ik vind het gewoon stemmingmakerij, dat alles aan de bontkraagjes ligt.
En ik ben absoluut geen allochtoonknuffelaar, maar mensen tegen elkaar opzetten vind ik gewoon basisschoolgedrag en daar los je problemen niet mee op, je maakt het erger.
Alle gristenen ook trouwens.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. Bijna alle moslims zijn extreem, alleen al omdat ze moslim zijn.
Dat klopt ook, maar de Islam is echt niet anders dan het Christendom wat dat betreft.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. Bijna alle moslims zijn extreem, alleen al omdat ze moslim zijn. Een weldenkend mens is geen actief volger van de koran. Bovendien zijn er *ontzettend* veel Marokkaanse criminelen, procentueel.
Heb je de koran wel eens gelezen? Dat is echt geen kattenpis. Als je daarnaar gaat leven, wordt alles extreem en 14e eeuws. Daar hebben we geen 200 oorlogen voor gevoerd in Europa.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:01 schreef MissMSX het volgende:
Wilders blaat over de islam, alsof dat het probleem is.
Dat is bullshit natuurlijk, maar vertel dat maar eens aan de gemiddelde nederlander
Er is een enorm verschil. 'de islam' loopt 3 tot 400 jaar achter op het christendom, sociaal en menselijk gezien.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:03 schreef Kluts het volgende:
Dat klopt ook, maar de Islam is echt niet anders dan het Christendom wat dat betreft.
Ik heb hem niet gelezen, maar ik sta heel sceptisch tegenover elke vorm van religie, dus heb me er wel een beetje in verdiept uit nieuwsgierigheid. De koran kan net als de bijbel op zijn 14e eeuws opgevat worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb je de koran wel eens gelezen? Dat is echt geen kattenpis. Als je daarnaar gaat leven, wordt alles extreem en 14e eeuws. Daar hebben we geen 200 oorlogen voor gevoerd in Europa.
Het verschil is best groot hoor. Het is nauwelijks te vergelijken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:05 schreef Kluts het volgende:
Ik heb hem niet gelezen, maar ik sta heel sceptisch tegenover elke vorm van religie, dus heb me er wel een beetje in verdiept uit nieuwsgierigheid. De koran kan net als de bijbel op zijn 14e eeuws opgevat worden.
Nee, die bergturken die 40 jaar geleden hier kwamen ,die zijn conservatief. In Turkije zelf is het verboden om een hoofddoek op te hebben in openbare gebouwen en zijn mensen lang niet zo conservatief. Dus dat gaat niet altijd op.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is een enorm verschil. 'de islam' loopt 3 tot 400 jaar achter, sociaal en menselijk gezien op het christendom.
Idem voor de bijbelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb je de koran wel eens gelezen? Dat is echt geen kattenpis. Als je daarnaar gaat leven, wordt alles extreem en 14e eeuws. Daar hebben we geen 200 oorlogen voor gevoerd in Europa.
Toch ben ik van mening dat je door dit soort manieren van politiek bedrijven mensen eerder tegen je in het harnas jaagt dan dat je er iets mee bereikt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het verschil is best groot hoor. Het is nauwelijks te vergelijken.
Niet eens. Ik zie die vergelijkingen dagelijks en dat komt meestal van mensen die het verschil niet eens kennen, omdat ze zowel de bijbel als de koran niet hebben gelezen.quote:
In Apeldoorn zit zo'n refo-school. Ik kan je vertellen dat die lui zo kort worden gehouden dat ze, als ouders of school er niet bij zit, onhandelbaar zijn. Het is in elk opzicht niet goed om mensen kort te houden dmv religie, dan maakt het niet uit welke.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet eens. Ik zie die vergelijkingen dagelijks en dat komt meestal van mensen die het verschil niet eens kennen, omdat ze zowel de bijbel als de koran niet hebben gelezen.
Maar goed, misschien is het makkelijker met praktijkvoorbeelden: Hoeveel christenfundi's ken je die op scooters tasjes roven van oude vrouwtjes? In Nederland.
Nou ik ken ze wel hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:08 schreef Kluts het volgende:
Toch vind ik het wel frappant dat ik nog nooit iemand ben tegengekomen die op Wilders zegt te stemmen, terwijl toch wel heel veel mensen dat doen. Dus ze hebben blijkbaar door dat je je daarvoor de ogen uit je hoofd moet schamen.
Dat ze zich schamen wil natuurlijk nog niet zeggen, dat ze stiekem zelf wel weten hoe achterlijk het is dat ze op Wilders stemmen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:08 schreef Kluts het volgende:
Toch vind ik het wel frappant dat ik nog nooit iemand ben tegengekomen die op Wilders zegt te stemmen, terwijl toch wel heel veel mensen dat doen. Dus ze hebben blijkbaar door dat je je daarvoor de ogen uit je hoofd moet schamen.
Als je echt vind dat die man groot gelijk heeft en goede dingen zegt, dan schaam je je daar toch niet voor?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:10 schreef STING het volgende:
[..]
Dat ze zich schamen wil natuurlijk nog niet zeggen, dat ze stiekem zelf wel weten hoe achterlijk het is dat ze op Wilders stemmen.
THEY TOOK URRR JUBBSSSSquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:01 schreef MissMSX het volgende:
Wilders blaat over de islam, alsof dat het probleem is.
Dat is bullshit natuurlijk, maar vertel dat maar eens aan de gemiddelde nederlander
Waar zouden deze mensen volgens jou dan wel op moeten stemmen om verandering in dit land door te kunnen voeren?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:08 schreef Kluts het volgende:
Wordt meestal het hardst geroepen door die uitkeringstrekker die zelf altijd met zijn blik Schultebrau op een bank in zijn voortuin zit.quote:
Het wordt niet sociaal geaccepteerd, omdat men bang is in het 'dom' hoekje te worden gestopt. Dat komt omdat de linkse sluwe media alleen maar domme Wilders-stemmers voor de camera trekken en programma's als P&W en DWDD extreem stigmatiserend te werk gaan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:08 schreef Kluts het volgende:
Onhandelbaar <> Crimineel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:09 schreef Kluts het volgende:
In Apeldoorn zit zo'n refo-school. Ik kan je vertellen dat die lui zo kort worden gehouden dat ze, als ouders of school er niet bij zit, onhandelbaar zijn. Het is in elk opzicht niet goed om mensen kort te houden dmv religie, dan maakt het niet uit welke.
Op een partij die constructief nadenkt over hoe je dingen echt kan oplossen, die financieel haalbaar zijn en op lange termijn echt werken. Dat is voor iedereen anders. Het beleid van de PVV lost onze problemen niet op.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:12 schreef YipYip het volgende:
[..]
Waar zouden deze mensen volgens jou dan wel op moeten stemmen om verandering in dit land door te kunnen voeren?
Een klassiek voorbeeld van Wilders-aanhang-bashing. En het dan gek vinden dat mensen er niet voor uitkomen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:13 schreef Kluts het volgende:
Wordt meestal het hardst geroepen door die uitkeringstrekker die zelf altijd met zijn blik Schultebrau op een bank in zijn voortuin zit.
Wel als je bijv. weet dat je vriendenkring je daarna niet meer serieus zal nemen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je echt vind dat die man groot gelijk heeft en goede dingen zegt, dan schaam je je daar toch niet voor?
Het is ook voor veel mensen ook altijd makkelijker om de oorzaak bij iemand anders te zoeken, dan bij zichzelf.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wordt meestal het hardst geroepen door die uitkeringstrekker die zelf altijd met zijn blik Schultebrau op een bank in zijn voortuin zit.
Wat frappant is, want volgens diezelfde personen doen die Marokkanen niks anders dan stelen.
Ze kunnen dat dus blijkbaar combineren met al die banen die ze afpakken.
Als Wilders wat minder extreem zou zijn, zouden veel meer mensen erop stemmen. Als jij wat gefundeerder in zijn uitlatingen zou zijn en zijn partij voor elkaar zou hebben ook. En dat de linkse TV hem zo maakt vind ik weer zo'n typisch Wilders-jankverhaal "ze moeten ook altijd mij hebben". Als jij zich niet zo belachelijk profileerde (en dan heb ik het nog niet eens over dat tuig in zijn partij" dan zouden veel meer mensen hem serieus nemen. Ik ben het ook in sommige opzichten met hem eens, de rest stuit mij echt teveel tegen de borst om te overwegen op hem te stemmen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het wordt niet sociaal geaccepteerd, omdat men bang is in het 'dom' hoekje te worden gestopt. Dat komt omdat de linkse sluwe media alleen maar domme Wilders-stemmers voor de camera trekken en programma's als P&W en DWDD extreem stigmatiserend te werk gaan.
Ik heb overigens VVD gestemd uit tactisch oogpunt, omdat het CDA moest aufrotschen. Anders had ik Wilders gestemd. (ook al ben ik het vaak oneens, met name de structuur van de partij staat me niet aan)
Op de hele wereld heeft zowat elk westers land een multiculturele samenleving. Dat gaat niet veranderen meer. Dan kan je beter kijken naar hoe je dat in goede banen kan leiden, dan je er tegen verzetten waar dat niet constructief is.quote:Onhandelbaar <> Crimineel.
Je vergeet een beetje dat we hier in een christelijke cultuur leven, of je nou christelijk bent of niet. De moslimcultuur is compleet anders, achterlijk en ouderwets. Dat moet je echt niet willen en er zouden meer mensen moeten zijn die zich daar actief tegen verzetten.
Dat 'de bontkraagjes' niet alle problemen veroorzaken lijkt me duidelijk, maar je moet ergens een keer een punt zetten achter de onophoudelijke stroom van 'vluchtelingen' die komen profiteren. Marokkanen snappen gewoon dat ons rechtsysteem niet werkt; dat moet anders.
Ik ken ze niet, Wildersstemmers, dus creeer je een beeld. Wat de gemiddelde Wildersstemmer ook met allochtonen doet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een klassiek voorbeeld van Wilders-aanhang-bashing. En het dan gek vinden dat mensen er niet voor uitkomen.
De media helpt daarin ook niet echt mee, voor de Wildersstemmers niet en voor de Marrokanen niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, Wildersstemmers, dus creeer je een beeld. Wat de gemiddelde Wildersstemmer ook met allochtonen doet.
Hero Brinkman gister heeft echt die hele partij voor lul gezet. En dat is toch echt iemand van de partij zelf. I rest my case.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:21 schreef STING het volgende:
[..]
De media helpt daarin ook niet echt mee, voor de Wildersstemmers niet en voor de Marrokanen niet.
Zoals met de 'representatieve Wildersstemmers' in dit programma:
Van gisteren niet meegekregen, maar daar zijn genoeg voorbeelden van:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hero Brinkman gister heeft echt die hele partij voor lul gezet. En dat is toch echt iemand van de partij zelf. I rest my case.
Is dit het filmpje wat je daarstraks aanhaalde?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hero Brinkman gister heeft echt die hele partij voor lul gezet. En dat is toch echt iemand van de partij zelf. I rest my case.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |