edit: Hehe, nog maar eens gekeken en het gaat natuurlijk om dat geschuif met zijn voeten vóór de dribble. Als dat schuiven echt een stap was geweest, was hij vast afgefloten. Is wel een travel ja, in NL word je teruggefloten.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hier staat er toch wel iets op het spel? Hij haalt hier wel voordeel uit.
Nice hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 13:04 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Zijn er meer mensen bij in Londen deze week? Wordt m'n eerste NBA-game! VET! Ineens ook tien keer zo interessant omdat Deron Williams bij New Jersey speelt
Woon zelf in london en hartstikke leuk allemaal maar Nets vs Raptorsquote:Op maandag 28 februari 2011 13:04 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Zijn er meer mensen bij in Londen deze week? Wordt m'n eerste NBA-game! VET! Ineens ook tien keer zo interessant omdat Deron Williams bij New Jersey speelt
Ik heb NBA ILP, bevalt me prima (ook met full game archive, dus dag erna kijken enzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:35 schreef ValHallen het volgende:
Ik begin de NBA steeds leuker te vinden. Sinds we hier ESPN America ontvangen al eigenlijk maar die zenden voornamelijk college basketball uit.. Waar kijken jullie het? via (betaalde) livestreams?
March Madness.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:35 schreef ValHallen het volgende:
Sinds we hier ESPN America ontvangen al eigenlijk maar die zenden voornamelijk college basketball uit..
Vanaf Januari al geloof ik. Bijna playoffs neem ik aan?quote:
Lijkt me eigenlijk ook best leuk om te volgen maar ik weet veel te weinig van die competitie af. Als er een wedstrijd wordt uitgezonden kijk ik er naar maar that's it. Ik heb al moeite genoeg met de teams en spelers van de NBAquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:07 schreef popolon het volgende:
March Madness is eigenlijk als ze allemaal het knock-out toernooi ingaan. Gekkenhuis.
ESPN America heeft geen live NBA. Dus ik volg de wedstrijden voornamelijk via Sport1, al ben ik de laatste maanden veel in landen geweest waar ze gewoon ESPN hebben en dus ook daar veel wedstrijden gezien. En over twee weken beginnen de college playoffs, zeker de eerste rondes zijn leuk met veel wedstrijden op voor ons goede tijden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:35 schreef ValHallen het volgende:
Ik begin de NBA steeds leuker te vinden. Sinds we hier ESPN America ontvangen al eigenlijk maar die zenden voornamelijk college basketball uit.. Waar kijken jullie het? via (betaalde) livestreams?
Goed nieuwsquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:25 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
morgen ben ik er! Ben echt zenuwachtigNu maar hopen dat D-Will gewoon mee speelt. Er staat niks op de ESPN frontpage, goed teken lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |