abonnement Unibet Coolblue
pi_92628029

Play

Farmville is hét spel van Facebook waarbij je je eigen farm kan aanmaken om er vervolgens veel verschillende crops op te planten, het naar je eigen smaak in te richten én ook nog eens bomen en dieren kan oogsten.


XP - Je krijgt voor het aankopen van bepaalde items een hoeveelheid XP.
Deze XP heb je nodig om te kunnen levelen. In totaal zijn er 90 levels.

Ribbons - Je kan verschillende ribbons halen, door bepaalde hoeveelheden te voltooien.
Hieronder valt bijvoorbeeld: 50 buren toevoegen aan je farm, of zoveel soorten bomen te oogsten.
Op het moment zijn er 40 ribbons, maar er zullen er vast nog wel een aantal bij komen.

Masterys - De mastery kan je zien in de Market, dat is het balkje onder de crops hun foto en die 3 sterren.
Als je met je muis op dat balkje gaat staan krijg je te zien hoeveel je van die soort moet oogsten om dan de eerste mastery ster te halen. Je kan ook zien hoe ver je bent, die balk wordt langzamerhand blauw.
Als je een ster hebt gehaald krijg je een hoeveelheid xp.

Bushels - Als je gewassen oogst kun je bushels van dat gewas krijgen. Voor 50.000 coins kun je een marktkraampje kopen waarin je je bushels voor een bepaalde tijd kunt aanbieden. Als anderen een bushel van je kopen kun als beloning kiezen uit coins, XP of fuel. Zelf kun je ook bushels van anderen pakken, dit kost je (vooralsnog) niets. Als je bij voorbeeld grapes oogst en net voor het oogsten een grape bushel activeert dan krijg je dubbele masterypunten. Ook zijn bushels nodig om producten te produceren in je crafting building, lees hier meer over bij "goods".

Goods - Goods zijn producten die je in kunt leveren voor fuel, hoe hoger het level van het product hoe meer fuel het oplevert. In een crafting building, dat kan een bakkerij, een wijnboerderij of een spa zijn, kun je goods maken om ze daarna te verkopen aan je buren. Goods maak je van verschillende bushels die je bij je buren kunt pakken, elk product heeft andere bushels nodig. Elke keer als je een product maakt of verkoopt kan het een level omhoog gaan, dat houdt in dat ze duurder voor je buren zijn om ze te kopen maar ook dat ze meer fuel opleveren. Als een bepaalds aantal goods een level omhoog zijn gegaan kan je je crafting building upgraden met coins.

Co-op - Het samen boeren. Met een aantal mensen moet je zo snel mogelijk een opdracht voltooien voor een beloning in de vorm van xp en coins, en daarnaast een aparte beloning bij het behalen van een gouden medaille. Je kan Co-ops joinen via de wall of via de co-op knop in het spel zelf. Voor meer info: klik hier.


De Dairy Farm - Deze stal is bedoeld voor koeien, en heeft ruimte voor 20 koeien. Als je er een stier bij plaatst heb je kans op kalfjes. De kalfjes kunnen overigens NIET in de Dairy Farm. De Dairy Farm is uit te breiden, zodat er plaats is voor 40 koeien.

De Chicken Coop - Deze stal heeft ruimte voor 20 kippen, van allerlei soorten. Sinds kort is deze opslag ook uit te breiden tot een opslag van 100 kippen. Het voordeel van deze stal is dat het eieren kan produceren. Als je een ei weet te produceren uit je Chicken Coop kan je deze posten op je startpagina. Iedereen die een ei open maakt, kan allerlei verschillende cadeautjes krijgen.

Horse Stable - Deze stal is bedoeld voor paarden, en heeft ruimte voor 20 paarden. Sinds kort is hij in stappen uit te breiden naar ruimte voor 40 paarden. Bij het oogsten van deze stal maak je kans op verschillende bonussen. Als je een stallion in je stal zet (via de feed) dan heb je kans op een veulentje. Het leuke aan deze stal is dat je hem zelf moet opbouwen. Je moet 50 items verzamelen om de stal compleet te krijgen en te kunnen gebruiken voor je paarden. Via hulp van vrienden kan je je stal zo snel mogelijk af maken.

Deze 50 items zijn opgedeeld in de volgende categoriën:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Harness
- Horseshoe

De Nursery - Een speciale stal voor kalfjes en veulens. De Nursery is net als de Horse Stable een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Blanket
- Bottle

Je kalfjes en veulens kunnen opgroeien in de Nursery tot volwassen beesten die je dan weer in je Dairy Farm of Horse Stable kunt zetten Als je in de Nursery kijkt en met je muis over de verschillende beesten gaat kun je zien waarin ze opgroeien. Want ze veranderen niet per definitie in een volwassen versie van hun soort. Je moet het volgroeide jong wel vervangen voor een nieuw exemplaar. In de Nursery passen 20 dieren, maar het gebouw is uit te breiden tot 40 dieren.

De Beehive - Je kunt nu ook bijen verzamelen in de daarvoor bestemde Beehive, deze wordt steeds groter naarmate er meer bijen in zitten. Ook de Beehive is een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de categoriën:
- Smoker
- Bees wax
- Wooden board
- Brick
- Nail

Om de bijen te kunnen verzamelen in je Beehive moet je eerst een "Queen Bee" vinden, deze kun je vinden tijdens het fertilizen van land van je buren óf bij het oogsten van gewassen op je eigen farm. De bijen zelf kun je krijgen door gifts van je buren of door ze te kopen van FC. Het nut van de bijen is dat je pollinated seeds (bestuifde zaden) krijgt van crops die gefertilized zijn. Ze zorgen ervoor dat je Pollinated crops krijgt in je market waarmee je een grotere kans krijgt hebt op bushels bij het oogsten van die crops.

De Pigpen - Sinds kort is het mogelijk om je varkens onderdak te geven in dit hok, in totaal is er ruimte voor 20 varkens, maar ook de Pigpen is uit te breiden tot 40 varkens. Ook de Pigpen is een verzamelgebouw waarvoor je ditmaal maar 30 items moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de volgende 3 categoriën:
- Brick
- Nail
- Wooden board

De Duck Pond - Om al je eenden en zwanen een onderdak te geven, is er de Duck Pond. Deze vijver moet je zelf graven en vullen. Je hebt dus 20 shovels en 20 watering cans nodig. Eenmaal af is er plek voor 20 eenden en/of zwanen. Binnenkort krijgen deze dieren ook jongen, die dan weer op kunnen groeien tot nieuwe watervogels. Ganzen kunnen overigens niet in de vijver.

De Garage- Je kunt hier niet alleen al je voertuigen kwijt maar je kunt ze hierin ook nog eens upgraden! Door vehicle parts (die je kan krijgen als gifts van buren) toe te voegen aan je voertuig kun je ervoor zorgen dat ze over een groter stuk land hun werk doen, stel je tractor kan 2x2 ploegen en je upgrade hem één keer dan kan hij 2x3 ploegen! De maximale grote dat je je voertuig kan laten ploegen is 9x9. Vanaf level 20 kun je de garage in de farmers market kopen voor 50.000 coins, daarna moet je nog eens 30 items verzamelen om hem op te kunnen bouwen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Brick
- Nail
- Wooden board

Storage Cellar - Dit is een opslagplaats die weinig plaats in beslag neemt maar die ervoor zorgt dat je tot maarliefst 500 spullen kan opslaan. Hier moet je natuurlijk wel iets voor doen. Door shovels toe te voegen vergroot je het aantal spullen die je kwijt kan, elke shovel zorgt voor 1 plekje ruimte meer. Het leuke is dat je ook prijzen kan claimen met je shovels, zo kun je bijv. voor 60 shovels een miner sheep claimen en voor 200 shovels een antique tractor!

Orchards - Sinds kort zijn er de Orchards, de boomgaarden. Deze bouw je zelf. Je hebt hiervoor nodig:
- 10 bricks
- 10 wooden boards
- 10 nails
Eenmaal af kan je je orchard vullen met 20 bomen. Deze bomen kunnen na 2 dagen geoogst worden. Hierbij krijg je niet alleen masterypunten, maar af en toe ook mystery seedlings. Deze seedlings laat je groot worden door ze 10 keer water te geven. Ze groeien dan uit tot een level 2 boom.

NB: ook bomen die niet in de orchard staan, leveren masterypunten. Hierbij krijg je echter geen seedlings.


FarmVille Calculator
FarmVille Wiki
FarmVille Freak
Hoeveel moet ik planten voor ik een mastery haal?


Wanneer je level 10 bereikt kan je collections verzamelen. Onderdelen hiervoor vind je bij vrienden of op je eigen farm. Zodra je een collection compleet hebt kan je deze op je prikbord of op het forum plaatsen zodat anderen hier weer een collectible door krijgen.
Complete Handleiding
Uitleg Firefox
Uitleg Chrome
Uitleg Internet Explorer


Als buren kan je elkaar gifts sturen. Wil je een gift versturen die niet in je lijstje staat?
Gebruik dan deze handleiding.

FOK!kers op farmville:

! Je wordt vriendelijk verzocht bij het toevoegen van een van deze personen erbij te vermelden dat je van FOK! bent en/of dat het voor FV is !

Buurvrouw_Rietman
DjFrodo
Gateway
koei
Krioro
liesje1979
Lienzz
Lorteti
Misan
NelisZ
Pindanoot
sbientje
Sjowhan
Solique
TJV
Tombolafan
Trainfreak
zoejes

Wel meespelen maar niet al je gegevens blootgeven?
Hier kun je tips over de privacy settings voor Facebook en Farmville vinden.


Deze OP is hier te vinden.
pi_92628047
Nog nooit een topic geopend, hoop maar dat ik het goed gedaan heb. :7
pi_92628081
fantastisch zelfs ;)

wie helpt mij aan pink rose bushels? heb er eik maar 1 nodig, voor mijn oogst zondag :D

http://apps.facebook.com/(...)jtN9gLuB3%2C8&ref=nf
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92628145
Cat, ik zag net dit:

Note: If you already have the maximum of 300 Neighbors, the 28x28 expansion will automatically unlock.

heb jij er 300? :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92628534
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:49 schreef sbientje het volgende:
Cat, ik zag net dit:

Note: If you already have the maximum of 300 Neighbors, the 28x28 expansion will automatically unlock.

heb jij er 300? :D
Dat zal dan wel. _O- Ik hou het niet zo bij en ben niet van de opruimerige. Heb nog nooit een melding gehad dat ik geen buur meer kon toevoegen trouwens.

Iemand nog ervaring met dit?
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:22 schreef Cat22 het volgende:
FV hates me. -O-

Gisteren en vandaag belandt de popup van de greenhouse helemaal links in beeld. Ik kon nog net tray 8 oogsten, maar verder kan ik nergens aan. Heeft iemand anders dit ook?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92628640
nee ik heb er geen last van, net effe getest..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92628679
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 11:05 schreef sbientje het volgende:
nee ik heb er geen last van, net effe getest..
Dan maar hopen dat ik snel een non standard antwoord op mijn mail krijg. Zal mij benieuwen. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 11 februari 2011 @ 11:40:18 #8
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92629923
Goedemorgen. :W

Er staat een shitload (+/- 50) cans op mijn wall. :P

[ Bericht 42% gewijzigd door Xebber op 11-02-2011 12:08:56 ]
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:23:57 #9
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92631556


Alsjeblieft!

Verder briljant dat d'r nu water uit de Orchards komen. Met veel Orchards doe je makkelijk 2 dagen als je ook nog sneeuwpoppen hebt. :D Heb alle zaden opgekweekt die ik op wilde kweken (rest weggegooid) en heb nog 127 cans voor Seed van de Feed. _O-
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_92631601
Ik heb m'n eerste mint tree, dankje Xebber
pi_92631649
Ik heb de tweede (Red Adler).
Super bedankt!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:34:40 #12
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92631974
Alleen een Silver Maple boompje weten te bemachtigen :P
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:36:15 #13
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92632047
Strasperry iemand?
pi_92632201
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:36 schreef 1UP het volgende:
Strasperry iemand?
:Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:44:10 #15
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92632393
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:48:10 #16
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92632573
Je hoeft maar te knipperen met je ogen en weg zijn de boompjes :P
pi_92632590
Ik heb de tweede heart candy nog. *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:50:16 #18
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92632660
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:48 schreef 1UP het volgende:
Je hoeft maar te knipperen met je ogen en weg zijn de boompjes :P
Dat is dan helaas dikke pech voor de wat trouwere spelers en reageerders hier, maar ik ga niet met PM werken. Incidenteel wel, als mensen aangeven welke bomen ze zoeken. Dan kunnen ze die van me krijgen.

Maar ik krijg dagelijks zoveel bomen dat het onbegonnen werk is om dat allemaal via PM te gaan verdelen.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:51:07 #19
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92632696
Ach zo erg is het niet, komt vanzelf wel een andere kans
pi_92632726
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:50 schreef Xebber het volgende:

[..]

Dat is dan helaas dikke pech voor de wat trouwere spelers en reageerders hier, maar ik ga niet met PM werken. Incidenteel wel, als mensen aangeven welke bomen ze zoeken. Dan kunnen ze die van me krijgen.

Maar ik krijg dagelijks zoveel bomen dat het onbegonnen werk is om dat allemaal via PM te gaan verdelen.
Ik heb het even gedaan omdat ik me aan de snatchers ergerde, maar dan blijkt er niemand te reageren. Zit ik daar met mijn link op mijn kladblok. :') Dus nu gooi ik ze ook maar weer gewoon erop. En af en toe op de feed, want daar haal ik ook veel vandaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:54:15 #21
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92632806
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:52 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik heb het even gedaan omdat ik me aan de snatchers ergerde, maar dan blijkt er niemand te reageren. Zit ik daar met mijn link op mijn kladblok. :') Dus nu gooi ik ze ook maar weer gewoon erop. En af en toe op de feed, want daar haal ik ook veel vandaan.
Dat doe ik ook inderdaad. De wat mindere populaire bomen op de feed, en de rest hier. :Y

Verder erger ik me niet zoveel aan de snatchers. Het enige wat je daaraan kan veranderen is wat kritischer zijn met het toevoegen van buren. En zo nu en dan wat wegflikkeren van half inactieve accounts.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_92633040
Strapsberry seeds

Voorlopig de laatste, ik kon in het uiterste hoekje van het scherm nog net tray 7 aanklikken. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:01:23 #23
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92633070
Dank je :)
pi_92633094
Het lukt mij helemaal niet meer om überhaupt zaadjes in mijn greenhouse te krijgen :{ Ik klik op het knopje om zaadjes te selecteren, maar er gebeurt gewoon niets.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_92633923
Nog 3 buren nodig...
Ik heb al een massa mensen vanop het Zynga forum toegevoegd, maar (bijna) niemand reageert...

[ Bericht 6% gewijzigd door trainfreak op 11-02-2011 13:29:06 ]
  vrijdag 11 februari 2011 @ 14:24:14 #26
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_92636617
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:23 schreef trainfreak het volgende:
Nog 3 buren nodig...
Ik heb al een massa mensen vanop het Zynga forum toegevoegd, maar (bijna) niemand reageert...
Wil je een paar buurtjes er nog bij? Vaak willen ze wel dat je "farmville" oid als message erbij zet, zodat ze weten waarom je ze toevoegd..
  vrijdag 11 februari 2011 @ 14:48:48 #27
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92637705
Pink pot belly pig als je snel bent
  vrijdag 11 februari 2011 @ 16:02:33 #28
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92646180
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 14:24 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Wil je een paar buurtjes er nog bij? Vaak willen ze wel dat je "farmville" oid als message erbij zet, zodat ze weten waarom je ze toevoegd..
Ik doe niets anders dan mensen toevoegen. Als het mogelijk is zet ik het er bij dat het voor Farmville is...
En ik heb er nog altijd 3 nodig :(
pi_92646551
rainbow egg voor de eerste die hieronder post...
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_92646679
Oeh!
pi_92646752
Hoeveel kan ik er eigenlijk weggeven? Twee?
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_92646994
Dan wil ik ook een :P
pi_92647304
Proberen we gewoon, laat ff weten of het werkt
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_92647510
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:55 schreef Kimbell het volgende:
rainbow egg voor de eerste die hieronder post...
Ik heb em! er zat alleen een rhode island kip in -O-
pi_92647609
Als ik op de link klikte dan kwam ik gewoon op mijn farm uit, dus het zal jammergenoeg niet werken!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 februari 2011 @ 18:26:53 #37
163650 Greys
pi_92647925
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 18:19 schreef trainfreak het volgende:
Als ik op de link klikte dan kwam ik gewoon op mijn farm uit, dus het zal jammergenoeg niet werken!
Jawel, dan moet je de link uit je PM even helemaal selecteren en dan in je url balk plakken, dan doet ie het wel :Y Als ik op een PM link klik heb ik hetzelfde.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92648260
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 18:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Jawel, dan moet je de link uit je PM even helemaal selecteren en dan in je url balk plakken, dan doet ie het wel :Y Als ik op een PM link klik heb ik hetzelfde.
SUPER, bedankt!! :s)
pi_92648974
het werkt?
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_92649257
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 18:50 schreef Kimbell het volgende:
het werkt?
Jip, als je de link volledig kopieert wel, als je er op klikt dan niet.
pi_92649887
Wie weet doet ie het ook drie keer. Wie probeert het uit en laat het ons weten?

http://apps.facebook.com/(...)jtQ5dNvB3%2C8&ref=nf
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_92650069
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:10 schreef Kimbell het volgende:
Wie weet doet ie het ook drie keer. Wie probeert het uit en laat het ons weten?

http://apps.facebook.com/(...)jtQ5dNvB3%2C8&ref=nf
Ik kan u mededelen dat het werkt. *O*

Ow, en omdat je hem hier postte hoefde ik alleen maar op de link te klikken. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92650361
Aha, dank u Watson. Proefondervindelijk is dus vastgesteld dat je een ei maar liefst drie keer kunt weggeven. Dat is best nuttige informatie. En nu is het tijd voor collections!

bug

country kitsch

country kitsch

button

button

gardening

gardening

butterfly

butterfly

butterfly

feather
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  † In Memoriam † vrijdag 11 februari 2011 @ 19:23:12 #44
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92650440
Ik heb de bug en de 2e country kitsch genomen, waarvoor dank :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_92650548
Met dank aan Kimbell;
Gardening Tools
  vrijdag 11 februari 2011 @ 19:26:55 #46
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92650634
Ik ben wel flink aan het collecten geweest :)
Dapple plum, blauw vlindertje, 2 maal Zebra vlinder, handzaag, handschoenen, wit knoopje, schaakbord knoopje, 2 maal zakhorloge, en een wandelende tak *O*
  vrijdag 11 februari 2011 @ 20:17:12 #47
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92656080
ah, hier waren we
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_92656099
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † vrijdag 11 februari 2011 @ 21:55:56 #50
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92657590
hebbes *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_92659510
Nieuwe barnraising: http://apps.facebook.com/(...)rV9fKvQ518EJd&ref=nf

En ik ben op zoek naar seedlings mocht iemand zijn orchards gaan oogsten...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_92660535
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 21:26 schreef Mirjam het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dingdong!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92665464
Af! De hele farm opnieuw ingericht. Eigenlijk is FV gewoon een poppernhuis voor volwassen.
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_92667420
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_92670078
Lillie just gave you this Bubble Gum Tree as a thank you for your interest!
  † In Memoriam † zaterdag 12 februari 2011 @ 09:25:29 #56
675 just me
oldbie DCLXXV
  zaterdag 12 februari 2011 @ 09:51:20 #57
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92670690
Ik heb een 4 tal gepakt :)
  † In Memoriam † zaterdag 12 februari 2011 @ 09:55:00 #58
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92670727
Er komen er vast nog heel veel :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 12 februari 2011 @ 09:58:27 #59
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92670774
Als jee Giant Cocoa boom wilt hebben als dank laat het me dan weten ;)
  † In Memoriam † zaterdag 12 februari 2011 @ 10:03:57 #60
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92670842
Ik twijfel... ik heb nu al mijn bomen door elkaar staan in de orchard, zal ik ze nu eens gaan uitzoeken en keurig soort per soort in de orchard doen?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 12 februari 2011 @ 10:05:00 #61
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92670852
Ik bewaar hem nog wel even :* Anders zijn er hier vast andere mensen die hem willen hebben
pi_92670882
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 10:05 schreef 1UP het volgende:
Ik bewaar hem nog wel even :* Anders zijn er hier vast andere mensen die hem willen hebben
Ik wil hem anders wel, ik heb die nog niet.

En mijn bomen staan netjes per soort, maar wel met meerdere soorten in een orchard
  zaterdag 12 februari 2011 @ 10:11:01 #63
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92670916
Is verstuurd :)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 10:13:13 #64
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92670953
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 10:11 schreef 1UP het volgende:
Is verstuurd :)
Zowel wanneer ik op de link klik of de locatie kopieer dan kom ik gewoon op mijn farm uit? :o
  zaterdag 12 februari 2011 @ 10:15:54 #66
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92671017
Ow? -O-
pi_92671033
Werkt de link voor de Giant Cocoa boom bij iemand anders?
pi_92671048
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 10:15 schreef 1UP het volgende:
Ow? -O-
Oh wacht, wij zijn toch vrienden, normaal wel, maar je weet nooit...
  zaterdag 12 februari 2011 @ 10:28:01 #69
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92671297
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 10:16 schreef trainfreak het volgende:
Werkt de link voor de Giant Cocoa boom bij iemand anders?
Hier niet.

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 10:13 schreef 1UP het volgende:
Regenboog eitje :s)
*O*

En mijn greenhouse doet het weer! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 12 februari 2011 @ 10:31:55 #71
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92671330
Regenboog eitje kwam trouwens van jouw boerderij af Cat :+

Gouden ei

Nog 1
pi_92671392
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 10:31 schreef 1UP het volgende:
Regenboog eitje kwam trouwens van jouw boerderij af Cat :+

Gouden ei
Het wordt tijd dat ik die eens zelf van mijn kippen krijg. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92671473
Ligt het nu bij mij of bij de anderen?
Ik zit nu al dagen mensen uit te nodigen om buren te worden, en sinds gisteren heb ik er nog altijd 3 nodig :(
  zaterdag 12 februari 2011 @ 10:48:21 #74
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92671693
Ik heb geen idee, maar wou je nog een gouden ei om de pijn te verlichten?
pi_92671733
Nu heb ik wel genoeg eieren voor vandaag...
Witte kan ik anders nog wel gebruiken, ik heb gezien dat je daar nu ook speciale kippen uit krijgt...
  zaterdag 12 februari 2011 @ 10:51:39 #76
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92671774
U vraagt, ik leg, een wit eitje voor jouw :s)

Cornisch eitje iemand?
pi_92671915
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 10:51 schreef 1UP het volgende:
U vraagt, ik leg, een wit eitje voor jouw :s)

Cornisch eitje iemand?
O-)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 11:05:22 #79
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92672162
Painted lady en een rood veertje
  zaterdag 12 februari 2011 @ 12:40:01 #80
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92675209


Geen seed uit de Money Tree. :(
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_92675243
Grote cocoa boom! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 12 februari 2011 @ 12:41:32 #82
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92675263
Ik heb een giant chocolade heart gepakt :)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 12:42:07 #83
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92675288
Goed besteed. ^O^
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_92675291
ik heb mn eerste heart candy, dankje! :D
pi_92675466
Nu gaan mijn zaadjes heerlijk snel. ^O^

Straspberry seeds

1

2

3

4

5


6
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 12 februari 2011 @ 12:48:40 #86
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92675498
Dank je :9
  zaterdag 12 februari 2011 @ 13:21:38 #88
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92676658
Zijn er mensen die mij aan de volgende bomen kunnen helpen:

- Dwarf Almond Tree - 1
- Hass Avocado Tree - 1

- Golden Apricot Tree - 2
- Bahri Date Tree - 2

- Golden Malayan Tree - 5

- Peach Palm Tree - 7

Dan zijn die Orchards ook weer vol. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_92676712
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:21 schreef Xebber het volgende:
Zijn er mensen die mij aan de volgende bomen kunnen helpen:

- Dwarf Almond Tree - 1
- Hass Avocado Tree - 1

- Golden Apricot Tree - 2
- Bahri Date Tree - 2

- Golden Malayan Tree - 5

- Peach Palm Tree - 7

Dan zijn die Orchards ook weer vol. :)
Ik krijg vaak golden apricot trees, ik zal rekening met je houden ;)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 13:31:49 #90
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92676995
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_92677147
Kan iemand op de feed even vragen om zon xoxo ding? Degene die ik kan vinden zijn al expired, en anders mis ik m :@
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 12 februari 2011 @ 13:42:22 #92
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 13:47:16 #93
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92677449
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:36 schreef sbientje het volgende:
Kan iemand op de feed even vragen om zon xoxo ding? Degene die ik kan vinden zijn al expired, en anders mis ik m :@
Nee, want dan krijg ik 20 van die nutteloze dingen. :')

Je kan d'r toch zelf ook om vragen?

Edit: Klik hier eens?
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  † In Memoriam † zaterdag 12 februari 2011 @ 14:00:25 #94
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92677785
en als je er v eel zelf krijgt kun je ze weer verkopen :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 12 februari 2011 @ 15:06:43 #95
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92680454
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 09:25 schreef just me het volgende:

[seedlings]
Thanks! Dit zijn het geworden:

Een rainier cherry tree:
http://apps.facebook.com/(...)HvQ72gGVpggCL&ref=nf

Een peach palm:
http://apps.facebook.com/(...)HvQ72gHVmggCL&ref=nf

Een granny smith:
http://apps.facebook.com/(...)HvQ72gISmggCL&ref=nf

De andere drie volgen later, daar had ik even geen zin meer in...

Ik zoek nog 1 cotton candy voor mn quest:
http://apps.facebook.com/(...)ysHvstruIy3yI&ref=nf

En wat hulp voor een barnraise:
http://apps.facebook.com/(...)rV9fKvQ518EJd&ref=nf
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  zaterdag 12 februari 2011 @ 15:30:17 #97
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92680547
Jammer dat ik die Peach Palm niet kan hosselen. :'(
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_92681688
Zo, mijn farm is nu ingedeeld op de combine. :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:27:22 #99
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92682835
Over een minuut of 5 ga ik een shitload aan boompjes op de feed gooien. En misschien ook een paar hier. ;)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:52:52 #101
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92683332
Ik heb iig een paar boompjes gepakt :)
pi_92683368
De mountain ebony was binnen 16 sec weg :{
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 16:56:30 #103
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92683448
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:54 schreef Kimbell het volgende:
De mountain ebony was binnen 16 sec weg :{
Daar heb ik nog wel 1 van kunnen bemachtigen :P
pi_92685635
ik pak net van zo'n buitenlands vrouwtje een mint candy, heart candy en bubblegum tree van haar wall. Allemaal al zo'n 5 minuten oud enzo :D

oh het is nog een giant heart candy ook, wat lelijk :D

[ Bericht 25% gewijzigd door Peekies op 12-02-2011 18:07:49 ]
  † In Memoriam † zaterdag 12 februari 2011 @ 18:54:26 #105
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92687453
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † zaterdag 12 februari 2011 @ 18:54:51 #106
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92687465
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:56 schreef Peekies het volgende:
ik pak net van zo'n buitenlands vrouwtje een mint candy, heart candy en bubblegum tree van haar wall. Allemaal al zo'n 5 minuten oud enzo :D

oh het is nog een giant heart candy ook, wat lelijk :D
het klinkt heel gemeen zoals het daar staat :X
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † zaterdag 12 februari 2011 @ 18:56:10 #107
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92687500
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_92691556
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 12 februari 2011 @ 22:32:11 #109
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92697041
tvp
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † zaterdag 12 februari 2011 @ 22:45:32 #110
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92697644
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
tvp
gaat he tniet goed hara ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † zaterdag 12 februari 2011 @ 22:52:33 #111
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92697902
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_92698565
Stomme lurkers.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  † In Memoriam † zaterdag 12 februari 2011 @ 23:20:23 #113
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92699240
Ze hebben toch niet... :(
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_92699322
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 22:45 schreef just me het volgende:

[..]

gaat he tniet goed hara ?
Nee, ze krijgt dadelijk een ban voor die tvp. ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92708745
Eindelijk een 28*28 :D
pi_92709866
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:29 schreef trainfreak het volgende:
Eindelijk een 28*28 :D
^O^

Ik ga vandaag mijn mastery Straspberry halen! :D En heb nog veel te veel zaadjes in mijn greenhouse staan. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 13 februari 2011 @ 11:24:59 #117
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_92709980
Zie een hoop requests van buurtjes bij me, was gister wel online, maar geheel niet op de farm/facebook geweest.
Ben alleen bang voor dat valentijn gedoe :'). Loop nu een dag achter ofzo :P
  zondag 13 februari 2011 @ 11:30:18 #118
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92710113
Da's een hoop water op de feed. :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zondag 13 februari 2011 @ 11:51:31 #119
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92710744
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zondag 13 februari 2011 @ 11:53:14 #120
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_92710803
Heb de mint van je gepakt! :)

En ja, er komen dus zometeen weer waterkannen de feed op :+. Maar eerst requestjes afwerken :9
  zondag 13 februari 2011 @ 11:57:53 #121
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92710961
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zondag 13 februari 2011 @ 11:58:21 #122
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_92711737
quote:
2s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:51 schreef Xebber het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Ik heb de heart candy!
pi_92712978
Alles weg. ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92713014
En 30 plantjes tekort voor mijn strapsberry mastery! :(
Vanavond maar even een veldje inzaaien.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92713627
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 13:47 schreef Xebber het volgende:

[..]

Nee, want dan krijg ik 20 van die nutteloze dingen. :')

Je kan d'r toch zelf ook om vragen?

Edit: Klik hier eens?
Tnx! En ik kon er niet zelf om vragen aangezien ik in newcastle zat en op mijn foon niet kan farmvillen :D of iig, niet full option
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 13 februari 2011 @ 14:56:38 #127
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  zondag 13 februari 2011 @ 14:57:06 #128
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92717667
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:09 schreef sbientje het volgende:

[..]

Tnx! En ik kon er niet zelf om vragen aangezien ik in newcastle zat en op mijn foon niet kan farmvillen :D of iig, niet full option
Oh, vandaar! Nou, graag gedaan dan. :P

-> PM
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_92717687
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92717707
quote:
14s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:57 schreef Xebber het volgende:

[..]

Oh, vandaar! Nou, graag gedaan dan. :P

[ afbeelding ] -> PM
oe :) mag ik die? :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92717809
ik heb deze
voor liefhebbers
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 13 februari 2011 @ 15:04:19 #132
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92717975
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:58 schreef sbientje het volgende:

[..]

oe :) mag ik die? :D
Te laat, vergeven. :P
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zondag 13 februari 2011 @ 15:07:18 #133
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_92718102
Pine Tree staat er nog, hass advocado nu ook:
  zondag 13 februari 2011 @ 15:09:36 #134
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92718214


Ik heb d'r nog een. Hebben? PM/DM! Vergeven

Seed kwam trouwens 2x van Sjowhan vandaan. :P
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zondag 13 februari 2011 @ 15:12:30 #135
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92718359
-weg-
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zondag 13 februari 2011 @ 15:12:33 #136
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  zondag 13 februari 2011 @ 15:14:29 #137
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
  zondag 13 februari 2011 @ 15:14:46 #138
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92718478


Giant. Hebben? PM/DM. Ook weg.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zondag 13 februari 2011 @ 15:15:10 #139
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92718502
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 15:14 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

:r
;(

Ik deed alleen quote ipv edit. ;(
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zondag 13 februari 2011 @ 15:15:55 #140
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_92718538
quote:
11s.gif Op zondag 13 februari 2011 15:15 schreef Xebber het volgende:

[..]

;(

Ik deed alleen quote ipv edit. ;(
Mjaja :P
  zondag 13 februari 2011 @ 15:24:45 #141
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92718901
-> PM/DM Weg

[ Bericht 3% gewijzigd door Xebber op 13-02-2011 15:31:45 ]
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_92719014
quote:
2s.gif Op zondag 13 februari 2011 15:24 schreef Xebber het volgende:
[ afbeelding ] -> PM/DM
Aan de ene kant wil ik 'm graag en heb ik er nog 0 van. maar aan de andere kant heb ik net al een speciale gehad :P dusjaa
pi_92720237
quote:
12s.gif Op zondag 13 februari 2011 15:15 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Mjaja :P
[ afbeelding ]
Is die er nog? Dan wil ik hem wel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92720289
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:56 schreef Sjowhan het volgende:
[ afbeelding ]
wie?
En als de geldboom al weg is wil ik de pine wel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92720309
Alsjeblieft. :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92720400


Who wants? pm/dm/reactie :P
pi_92720547
quote:
17s.gif Op zondag 13 februari 2011 15:57 schreef Peekies het volgende:
[ afbeelding ]

Who wants? pm/dm/reactie :P
Nou graag :D
pi_92720680
Hoe komt iedereen toch aan die gave bomen? Ik heb gisteren 30 bomen op de feed gezet, niks bijzonders erbij. ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92720765
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:03 schreef Cat22 het volgende:
Hoe komt iedereen toch aan die gave bomen? Ik heb gisteren 30 bomen op de feed gezet, niks bijzonders erbij. ;(
Geluk hebben met seedlings. Als je speciale bomen in je orchard hebt krijg je er ook speciale bomen uit over het algemeen. Ik heb enkel bubblegum, giant bubblegum, disco en ornament bomen in 1 orchard zitten, dus daar krijg ik meestal ook een speciale boom uit...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_92720938
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:04 schreef koei het volgende:

[..]

Geluk hebben met seedlings. Als je speciale bomen in je orchard hebt krijg je er ook speciale bomen uit over het algemeen. Ik heb enkel bubblegum, giant bubblegum, disco en ornament bomen in 1 orchard zitten, dus daar krijg ik meestal ook een speciale boom uit...
Ik heb bij meerdere mensen gemerkt dat dat dus niet zo werkt. Sommigen kregen bomen uit hun eigen seedlings die ze helemaal niet in een orchard hadden. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92720989
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:08 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik heb bij meerdere mensen gemerkt dat dat dus niet zo werkt. Sommigen kregen bomen uit hun eigen seedlings die ze helemaal niet in een orchard hadden. :')
Nou ik heb anders altijd een bubblegum gekregen uit mijn bubblegum-orchard :D

edit: je moet dan natuurlijk niet mystery seeds van anderen gaan accepteren en dan klagen dat uit je mystery seed geen bubblegum kwam, terwijl je 60+ seeds in je giftbox hebt zitten :')
pi_92721201
Raar FV dus. :')

Ik heb in ieder geval wel zaadjes:
Purple tomato

2

3

Straspberry

2

3
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92721263
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:09 schreef Chelseasmile het volgende:

[..]

Nou ik heb anders altijd een bubblegum gekregen uit mijn bubblegum-orchard :D

edit: je moet dan natuurlijk niet mystery seeds van anderen gaan accepteren en dan klagen dat uit je mystery seed geen bubblegum kwam, terwijl je 60+ seeds in je giftbox hebt zitten :')
Nee, da's logisch. Maar ik heb het echt over mensen die ik ken en die er niet om zouden liegen en die gewoon zien dat het zaadje wat ze geaccepteerd hebben (met niks in de giftbox) iets heel anders owrdt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 13 februari 2011 @ 16:15:53 #154
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92721323
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:08 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik heb bij meerdere mensen gemerkt dat dat dus niet zo werkt. Sommigen kregen bomen uit hun eigen seedlings die ze helemaal niet in een orchard hadden. :')
Als er nieuwe bomen uitkomen, koop ik meestal 5 stuks van degene die 5 FC kost (voorbeeld: 5 Money Trees). 2 Dagen wachten, en hoppa, je hebt seed van de Money Tree. Die kweek je op en krijg je een Chinese Lantern. Zet die in een andere Orchard om de kans op nieuw zaad te vergroten, en hoppa, je hebt zaad voor de Chinese Lantern.

Met zaad wat je van de feed pakt, moet je inderdaad gewoon geluk hebben, da's altijd weer een verrassing. Kan een Granny Smith ( :r ) worden, of een Chinese Lantern, ook al komt ie uit een Orchard met alleen maar speciale bomen.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_92721698
Ik pluk juist meestal seedlings van de feed (heb ook nog maar 1 orchard en wel een lading sneeuwpoppen, dus ik moet ook wel...), maar dat is juist leuk omdat je dan niet weet wat je krijgt en er soms opeens een giant bubblegum tussen kan zitten... Maar leuker is het idd als men bij de seedling zet uit wat voor orchard hij komt, met name bij orchards met speciale bomen.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  zondag 13 februari 2011 @ 16:23:54 #156
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92721760
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:22 schreef koei het volgende:
Ik pluk juist meestal seedlings van de feed (heb ook nog maar 1 orchard en wel een lading sneeuwpoppen, dus ik moet ook wel...), maar dat is juist leuk omdat je dan niet weet wat je krijgt en er soms opeens een giant bubblegum tussen kan zitten... Maar leuker is het idd als men bij de seedling zet uit wat voor orchard hij komt, met name bij orchards met speciale bomen.
Ja, maar dat heeft dus totaal geen nut en krijg je alleen maar rare reacties mee omdat 't niet wordt wat ze d'r van verwachten. :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_92721828
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:23 schreef Xebber het volgende:

[..]

Ja, maar dat heeft dus totaal geen nut en krijg je alleen maar rare reacties mee omdat 't niet wordt wat ze d'r van verwachten. :')
Geen ervaring mee eigenlijk, mensen zetten het er nooit bij :') Ik zet het alleen soms zelf wel eens bij mn seedling, maar hoor dan niet meer wat het uiteindelijk is geworden.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_92721888
quote:
12s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:15 schreef Xebber het volgende:

[..]

Als er nieuwe bomen uitkomen, koop ik meestal 5 stuks van degene die 5 FC kost (voorbeeld: 5 Money Trees). 2 Dagen wachten, en hoppa, je hebt seed van de Money Tree. Die kweek je op en krijg je een Chinese Lantern. Zet die in een andere Orchard om de kans op nieuw zaad te vergroten, en hoppa, je hebt zaad voor de Chinese Lantern.

Met zaad wat je van de feed pakt, moet je inderdaad gewoon geluk hebben, da's altijd weer een verrassing. Kan een Granny Smith ( :r ) worden, of een Chinese Lantern, ook al komt ie uit een Orchard met alleen maar speciale bomen.
Onbescheiden vraag wellicht, maar hoeveel geld spendeer je aan FV? Niet dat de cash superveel kost, maar met alleen cash via levelen kun je die aankopen niet doen denk ik.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 13 februari 2011 @ 16:32:27 #159
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92722231
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:26 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Onbescheiden vraag wellicht, maar hoeveel geld spendeer je aan FV? Niet dat de cash superveel kost, maar met alleen cash via levelen kun je die aankopen niet doen denk ik.
Zo af en toe maak ik 15 á 20 euro (ongeveer 80 á 85 FC) over naar een prepaid Visa-kaart. Hooguit 1 keer per maand. En ja, ik weet dat dat een beetje taboe is hier, maar als je zover in 't spel bent dat je de helft eigenlijk niet meer kan, tsja. Wat dat betreft heeft Zynga 't wel slim bekeken. :)

Ben in level 105, bijna 106, dus via die manier gaat het inderdaad niet meer lukken.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_92722305
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:32 schreef Xebber het volgende:

[..]

Zo af en toe maak ik 15 á 20 euro (ongeveer 80 á 85 FC) over naar een prepaid Visa-kaart. Hooguit 1 keer per maand. En ja, ik weet dat dat een beetje taboe is hier, maar als je zover in 't spel bent dat je de helft eigenlijk niet meer kan, tsja. Wat dat betreft heeft Zynga 't wel slim bekeken. :)

Ben in level 105, bijna 106, dus via die manier gaat het inderdaad niet meer lukken.
Goeie marketing van Zynga dus. :Y Veel geld is het natuurlijk niet, maar ik probeer toch te voorkomen dat ik het ga uitgevne eraan. Dan maar liever met veel geluk een bijzonder boompje of beestje krijgen.

Speaking of bomen: ik gooi er nu 6 op de feed. Zullen wel weer gewone zijn. :') Bijzondere komen hier.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92722690
Geen bijzondere bomen en het rendier uit mijn feed trough was ook niet bijster interessant. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 13 februari 2011 @ 16:41:59 #162
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92722766
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:33 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Goeie marketing van Zynga dus. :Y Veel geld is het natuurlijk niet, maar ik probeer toch te voorkomen dat ik het ga uitgevne eraan. Dan maar liever met veel geluk een bijzonder boompje of beestje krijgen.

Speaking of bomen: ik gooi er nu 6 op de feed. Zullen wel weer gewone zijn. :') Bijzondere komen hier.
Zynga is hier inderdaad de bekende lachende derde. Als maar 1 procent van hun 65 á 70 miljoen spelers 15 á 20 euro uitgeven aan FC kan je wel nagaan hoe rijk zij zijn.

Maar goed, ik heb ook tot een aantal maanden geleden nooit FC gekocht, simpelweg omdat ik nog genoeg doelen had in het spel. Ik heb nu alleen alle masteries al (muv de nieuwe seeds), en steeds hetzelfde gaan zaaien is dan ook niet leuk meer. Toen kwamen die Orchards en stelde ik mezelf een doel om aan alle bomen te komen en die ook te masteren. En dat is nu dus iets waar ik al een hele tijd mee bezig ben.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_92722829
quote:
12s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:41 schreef Xebber het volgende:

[..]

Zynga is hier inderdaad de bekende lachende derde. Als maar 1 procent van hun 65 á 70 miljoen spelers 15 á 20 euro uitgeven aan FC kan je wel nagaan hoe rijk zij zijn.

Maar goed, ik heb ook tot een aantal maanden geleden nooit FC gekocht, simpelweg omdat ik nog genoeg doelen had in het spel. Ik heb nu alleen alle masteries al (muv de nieuwe seeds), en steeds hetzelfde gaan zaaien is dan ook niet leuk meer. Toen kwamen die Orchards en stelde ik mezelf een doel om aan alle bomen te komen en die ook te masteren. En dat is nu dus iets waar ik al een hele tijd mee bezig ben.
Doe je dan ook de seeds die je alleen met cash kunt kopen? ;)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 13 februari 2011 @ 16:44:19 #164
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92722883
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:43 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Doe je dan ook de seeds die je alleen met cash kunt kopen? ;)
Jup. Ik heb die Candy Cane gemasterd met Halloween, en nu de Cupid Corn. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Redactie Sport zondag 13 februari 2011 @ 16:45:03 #165
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_92722932
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:32 schreef Xebber het volgende:

[..]

Zo af en toe maak ik 15 á 20 euro (ongeveer 80 á 85 FC) over naar een prepaid Visa-kaart. Hooguit 1 keer per maand. En ja, ik weet dat dat een beetje taboe is hier, maar als je zover in 't spel bent dat je de helft eigenlijk niet meer kan, tsja. Wat dat betreft heeft Zynga 't wel slim bekeken. :)

Ben in level 105, bijna 106, dus via die manier gaat het inderdaad niet meer lukken.
Ik maak af en toe ook wel eens wat over, als ik een bepaalde boom echt wil hebben ofzo, of een bepaald huisje. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_92722947
quote:
14s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:44 schreef Xebber het volgende:

[..]

Jup. Ik heb die Candy Cane gemasterd met Halloween, en nu de Cupid Corn. :)
Consequent dus. ^O^

Ik lees nog altijd stupid corn. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92723985
Nog 3 buren ofzo voor de grootste expansion ;(
Als die mensen nou gewoon ff accepten :9
pi_92724094
Ik moet nog 40.000 coins sparen en dan heb ik ook eindelijk de 4.000.000
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_92724121
Geld had ik gelukkig al gespaard voor de zekerheid :9
pi_92724372
Ik moet nog 10 buren. Hoe lang zou ik nog moeten wachten voordat ik ze heb? Misschien moet ik zelf eens wat mensen uitnodigen. :P
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  Redactie Sport zondag 13 februari 2011 @ 17:15:59 #171
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_92724448
Ik heb nog niet eens 1.000.000 coins bij elkaar. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 13 februari 2011 @ 17:16:12 #172
163650 Greys
pi_92724460
Ding dong!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92724479
Geld is het probleem niet, 10 miljoen moet genoeg zijn toch?

Edit:

Greys! _O_
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_92724533
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:16 schreef Greys het volgende:
Ding dong!

[ link | afbeelding ]
*O* *O*

quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:15 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb nog niet eens 1.000.000 coins bij elkaar. :')
11 miljoen hier. Na uitbreiding. :')
Iemand een tip voor een item waar ik zoveel mogelijk geld aan kwijt kan, wat zo veel mogelijk XP oplevert, wat zo min mogelijk ruimte inneemt? (pheasant heb ik al 2 keer)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92724642
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:17 schreef Cat22 het volgende:

[..]

*O* *O*

[..]

11 miljoen hier. Na uitbreiding. :')
Iemand een tip voor een item waar ik zoveel mogelijk geld aan kwijt kan, wat zo veel mogelijk XP oplevert, wat zo min mogelijk ruimte inneemt? (pheasant heb ik al 2 keer)
Heb je een uurtje of drie de tijd?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  Redactie Sport zondag 13 februari 2011 @ 17:20:10 #176
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_92724654
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:17 schreef Cat22 het volgende:

[..]

*O* *O*

[..]

11 miljoen hier. Na uitbreiding. :')
Iemand een tip voor een item waar ik zoveel mogelijk geld aan kwijt kan, wat zo veel mogelijk XP oplevert, wat zo min mogelijk ruimte inneemt? (pheasant heb ik al 2 keer)
Wtf, ik ben nog nooit verder gekomen dan 2,5 miljoen :o
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_92724729
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:19 schreef TJV het volgende:

[..]

Heb je een uurtje of drie de tijd?
Ow ja, wat zo min mogelijk tijd kost ook. :P

Maar ik sta open voor tips dus vertel. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92724776
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:21 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ow ja, wat zo min mogelijk tijd kost ook. :P

Maar ik sta open voor tips dus vertel. :)
Oh, jammer. Ik ken nog een leuke truc met heeeel veel hooibalen. :')
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_92724876
ik hou het op de fazanten. Die verkoop ik dan wel weer steeds hahah
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92724933
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:22 schreef TJV het volgende:

[..]

Oh, jammer. Ik ken nog een leuke truc met heeeel veel hooibalen. :')
Ow nee, geen hooibalen! Een keer de farm volbouwen voor die ribbon was al genoeg. _O-
En toen had je die hendig sjieke verwijder en verplaats knopjes nog niet. :X

Ik ben wel blij met mijn farm zoals hij nu is. Zowat mijn hele akker is verdeeld in 4x8 rijtjes. 2 keer klikken en ik ben klaar met een stukje. En het telt makkelijk als ik nog maar een paar veldjes voor een mastery hoef. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92725009
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:25 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ow nee, geen hooibalen! Een keer de farm volbouwen voor die ribbon was al genoeg. _O-
En toen had je die hendig sjieke verwijder en verplaats knopjes nog niet. :X

Ik ben wel blij met mijn farm zoals hij nu is. Zowat mijn hele akker is verdeeld in 4x8 rijtjes. 2 keer klikken en ik ben klaar met een stukje. En het telt makkelijk als ik nog maar een paar veldjes voor een mastery hoef. ^O^
dat heb ik idd ook eens gedaan ja, afgrijselijk was het :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92725095
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:25 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ow nee, geen hooibalen! Een keer de farm volbouwen voor die ribbon was al genoeg. _O-
En toen had je die hendig sjieke verwijder en verplaats knopjes nog niet. :X

Ik ben wel blij met mijn farm zoals hij nu is. Zowat mijn hele akker is verdeeld in 4x8 rijtjes. 2 keer klikken en ik ben klaar met een stukje. En het telt makkelijk als ik nog maar een paar veldjes voor een mastery hoef. ^O^
Ben ik trouwens nou gek of heb ik je nooit als buur gehad? Ik dacht dat jij allang mijn buurvrouw was, maar je staat er niet bij.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_92725318
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:14 schreef TJV het volgende:
Ik moet nog 10 buren. Hoe lang zou ik nog moeten wachten voordat ik ze heb? Misschien moet ik zelf eens wat mensen uitnodigen. :P
Je gaat gewoon naar de farmville pagina op facebook, gaat naar de meest recente post, laat daar een comment achter à la: add me
En BAM je hebt zo je buren bij elkaar :9

haha
pi_92725773
quote:
11s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:28 schreef TJV het volgende:

[..]

Ben ik trouwens nou gek of heb ik je nooit als buur gehad? Ik dacht dat jij allang mijn buurvrouw was, maar je staat er niet bij.
Inderdaad! :D
Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92726289
een beebie olifant!


en nog een collectie, country kitsch met dank aan de cowbell van greys :)
http://apps.facebook.com/(...)49nJSrsiSLzVf&ref=nf
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 13 februari 2011 @ 18:06:37 #186
163650 Greys
pi_92726532
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:59 schreef sbientje het volgende:
een beebie olifant!
[ link | afbeelding ]

en nog een collectie, country kitsch met dank aan de cowbell van greys :)
http://apps.facebook.com/(...)49nJSrsiSLzVf&ref=nf
:o

*O* Dank je!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92726703
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:20 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Wtf, ik ben nog nooit verder gekomen dan 2,5 miljoen :o
hoe kan dat trouwens? :D waar geef je al dat geld dan aan uit?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Redactie Sport zondag 13 februari 2011 @ 18:21:42 #188
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_92727031
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:12 schreef sbientje het volgende:

[..]

hoe kan dat trouwens? :D waar geef je al dat geld dan aan uit?
Ik heb wel net die villa van 1 miljoen gekocht, maar dan nog. :')

http://apps.facebook.com/(...)KXmvlOTq%28fU&ref=nf

Country Kitsch trouwens. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_92727970
Net mijn eerste candy cane ei van de feed gehaald! :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 13 februari 2011 @ 18:46:29 #191
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92728009
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:21 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ow ja, wat zo min mogelijk tijd kost ook. :P

Maar ik sta open voor tips dus vertel. :)
Koop 2 Mansions voor 10M = 100.000 XP = leveltje hoger. :P

Daarna verkopen voor 50.000 per stuk en anders flikker je ze in je kelder.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_92728176
quote:
14s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:46 schreef Xebber het volgende:

[..]

Koop 2 Mansions voor 10M = 100.000 XP = leveltje hoger. :P

Daarna verkopen voor 50.000 per stuk en anders flikker je ze in je kelder.
Been there, done that. Er staat er nog eentje van de vijf in mijn opslag.
Ik wil eigenlijk een nieuwe manier (zeikneus :@ ) maar volgens mij is die er niet. Dan ga ik maar weer vogels kopen of zo.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 13 februari 2011 @ 18:50:59 #193
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92728180
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:45 schreef Cat22 het volgende:
Net mijn eerste candy cane ei van de feed gehaald! :D
Héél zeldzaam. Zelf ook maar 1 keer gehad.

Heeft iemand eigenlijk al een kip uit level 9 t/m 14?
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Redactie Sport zondag 13 februari 2011 @ 18:56:58 #194
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_92728430
quote:
14s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:50 schreef Xebber het volgende:

[..]

Héél zeldzaam. Zelf ook maar 1 keer gehad.

Heeft iemand eigenlijk al een kip uit level 9 t/m 14?
Nee, ik wist niet eens dat ze bestonden :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_92728491
quote:
14s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:50 schreef Xebber het volgende:

[..]

Héél zeldzaam. Zelf ook maar 1 keer gehad.

Heeft iemand eigenlijk al een kip uit level 9 t/m 14?
Ikke! *O* *O* *O* *O*

Candy cane chicken uit mijn ei! _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 13 februari 2011 @ 19:02:10 #196
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92728639
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:58 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ikke! *O* *O* *O* *O*

Candy cane chicken uit mijn ei! _O_
*O* *O* *O* *O*

Ik moet het hiermee doen:
quote:
You can claim up to 15 more rewards from your friends today.
:')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  † In Memoriam † zondag 13 februari 2011 @ 19:03:21 #197
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92728687
ik heb de baby-olifant meegenomen :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_92729414
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:03 schreef just me het volgende:
ik heb de baby-olifant meegenomen :D
lief is ie he? :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 13 februari 2011 @ 19:52:23 #199
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  † In Memoriam † zondag 13 februari 2011 @ 19:58:10 #200
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92731684
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:18 schreef sbientje het volgende:

[..]

lief is ie he? :)
:Y :Y

zouden er nog meer wilde dieren komen?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 13 februari 2011 @ 20:22:27 #201
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  zondag 13 februari 2011 @ 20:58:58 #203
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92736720
quote:
ik heb de pine tree :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92739364
De bomen zijn al weg...
En ik heb de stallion :)
  † In Memoriam † zondag 13 februari 2011 @ 21:44:22 #206
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92740265
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_92744020
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef just me het volgende:
ik heb nog een autumn gingko
http://apps.facebook.com/(...)iMYrqoR.FVoUi&ref=nf
Die is weg O-)
pi_92751076
De baby olifant van sbientje was er nog *O*
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_92752171
Heb ik eindelijk de 4 miljoen bij elkaar gespaard, moet ik nog vijf buren erbij gaan zoeken... Wat een onlogisch aantal ook, 79 buren moeten hebben...

Mensen die nog geen buren met me zijn maar dat wel willen worden, ik sta in de OP! En je kan met dit linkje checken of je al buren bent: http://apps.facebook.com/(...)rV9fKvQ518EJd&ref=nf (tegelijk stiekem een barnraising, dus voel je vrij om ook te klikken als je al buren bent)
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  maandag 14 februari 2011 @ 07:17:18 #210
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92755555
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 14 februari 2011 @ 08:52:17 #211
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92756459
Ze waren er nog :o Dank je :9
pi_92757000
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 00:36 schreef koei het volgende:
Heb ik eindelijk de 4 miljoen bij elkaar gespaard, moet ik nog vijf buren erbij gaan zoeken... Wat een onlogisch aantal ook, 79 buren moeten hebben...

Mensen die nog geen buren met me zijn maar dat wel willen worden, ik sta in de OP! En je kan met dit linkje checken of je al buren bent: http://apps.facebook.com/(...)rV9fKvQ518EJd&ref=nf (tegelijk stiekem een barnraising, dus voel je vrij om ook te klikken als je al buren bent)
Ik ben blijkbaar geen buur met je want de link doet het niet!
Ik kan je dus ook niet toevoegen op die manier..
  maandag 14 februari 2011 @ 10:25:20 #213
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92758444
Nog mensen die me willen helpen met de uitbreiding van mijn kippenhok?
pi_92758574
Hara _O_

ik heb er nog 2 compleet gekregen
bugs
butterflies
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92758638
quote:
7s.gif Op maandag 14 februari 2011 07:17 schreef Harajuku. het volgende:
Collecties
Salt shaker, Pocketwatch, White Button, Jewel Button, Brass Button ( *O* ), Check Button, Zebra Butterfly, Green Plume, en de rest was weg :)
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_92758670
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 00:36 schreef koei het volgende:
Heb ik eindelijk de 4 miljoen bij elkaar gespaard, moet ik nog vijf buren erbij gaan zoeken... Wat een onlogisch aantal ook, 79 buren moeten hebben...

Mensen die nog geen buren met me zijn maar dat wel willen worden, ik sta in de OP! En je kan met dit linkje checken of je al buren bent: http://apps.facebook.com/(...)rV9fKvQ518EJd&ref=nf (tegelijk stiekem een barnraising, dus voel je vrij om ook te klikken als je al buren bent)
je moet er 10 meer hebben dan je er had toen de uitbreiding op de markt kwam..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92758674
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 10:29 schreef sbientje het volgende:
Hara _O_

ik heb er nog 2 compleet gekregen
bugs
butterflies
Beetle en copper, dank!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  maandag 14 februari 2011 @ 10:33:50 #218
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92758712
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 10:29 schreef sbientje het volgende:
Hara _O_

ik heb er nog 2 compleet gekregen
bugs
butterflies
Kevertje en blauw vlindertje!
pi_92758928
Dankzij Hara:

Een beetje vreemd, maar wel lekker
  maandag 14 februari 2011 @ 10:46:46 #220
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  maandag 14 februari 2011 @ 12:06:16 #221
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92762248
quote:
14s.gif Op maandag 14 februari 2011 10:31 schreef beefcake het volgende:

[..]

Salt shaker, Pocketwatch, White Button, Jewel Button, Brass Button ( *O* ), Check Button, Zebra Butterfly, Green Plume, en de rest was weg :)
Valt me nog mee.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 14 februari 2011 @ 14:57:54 #222
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_92769145
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  maandag 14 februari 2011 @ 15:04:53 #223
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92769471
Ik heb de Peach Palm Tree, Ponderosa Lemon Tree en de Indian Laurel Tree toe geëigend ;)
pi_92770594
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 10:25 schreef 1UP het volgende:
Nog mensen die me willen helpen met de uitbreiding van mijn kippenhok?
Ik kan niet helpen -O- Ik sta in de OP, dus je kunt me daarmee toevoegen!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  maandag 14 februari 2011 @ 15:49:16 #225
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_92771478
En weer een boompje voor Xebber zijn masteries :+


Wordt een level 2 Rainier cherry (oftewel, je kan niet dezelfde boom krijgen uit een zaadje helaas)
  maandag 14 februari 2011 @ 15:54:35 #226
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_92771696
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  maandag 14 februari 2011 @ 15:55:09 #227
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_92771717
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:49 schreef Sjowhan het volgende:
En weer een boompje voor Xebber zijn masteries :+
[ afbeelding ]

Wordt een level 2 Rainier cherry (oftewel, je kan niet dezelfde boom krijgen uit een zaadje helaas)
Is ie al weg? O-)
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  maandag 14 februari 2011 @ 16:34:52 #229
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92773599
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:30 schreef koei het volgende:

[..]

Ik kan niet helpen -O- Ik sta in de OP, dus je kunt me daarmee toevoegen!
Ik zal je toevoegen ;)
pi_92774231
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:49 schreef Sjowhan het volgende:
En weer een boompje voor Xebber zijn masteries :+
[ afbeelding ]

Wordt een level 2 Rainier cherry (oftewel, je kan niet dezelfde boom krijgen uit een zaadje helaas)
Dus als ik het goed begrijp komt uit de dure zwarte kers de meest ongewilde level 2 boom? :')
  † In Memoriam † maandag 14 februari 2011 @ 16:48:09 #232
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_92774305
Eerlijk gezegd snap ik nog geen ruk van die bomen :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  maandag 14 februari 2011 @ 16:48:44 #233
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_92774335
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:55 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Is ie al weg? O-)
Het is geen zaadje :P

quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:46 schreef Chelseasmile het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp komt uit de dure zwarte kers de meest ongewilde level 2 boom? :')
Klopt.

quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:48 schreef just me het volgende:
Eerlijk gezegd snap ik nog geen ruk van die bomen :D
Nouja, ik wel een beetje. Er zijn 2 soorten bomen; een level1 boom en level2. Een level1 boom kán een level2 boom worden, maar niet altijd (zie bv de Ornament, overzichtje is te vinden in je mastery-overzicht op de farm). Een level2 boom produceert enkel dezelfde zaadjes.

Alleen, sommige level1 bomen zijn ook aardig aan de prijs terwijl ze een hele andere fabriceren.
pi_92774411
Lekker dan (8>
pi_92775573
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:46 schreef Chelseasmile het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp komt uit de dure zwarte kers de meest ongewilde level 2 boom? :')
dat is de granny smith al :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92779274
Het is een hele tijd goed gegaan en nu laadt FV weer eens niet. :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92780699
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:10 schreef sbientje het volgende:

[..]

dat is de granny smith al :D
Oh, klopt 8)7
  maandag 14 februari 2011 @ 19:08:59 #238
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92781363
Ik heb een orchard, :@.

Ben ook cherries aan 't weggooien, want een ruimte ineens :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 14 februari 2011 @ 19:19:38 #239
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92781954
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 14 februari 2011 @ 19:21:10 #240
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  maandag 14 februari 2011 @ 19:22:22 #241
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92782116
Regenboob :')

Hooray! You just collected your Mystery Egg! It will be in your Gift Box.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 14 februari 2011 @ 19:23:22 #242
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92782175
Oh verrek :') Naja laat maar wezen :P
  maandag 14 februari 2011 @ 19:24:20 #243
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92782239
Waar 't hart vol van is hè.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 14 februari 2011 @ 19:26:06 #244
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92782366
Maar maar maar.. de g en de b liggen dicht bij elkaar ;(
pi_92783645
ze waren al weg :(
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 14 februari 2011 @ 19:46:20 #246
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92783744
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 14 februari 2011 @ 19:59:17 #247
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92784685
Dank je :)
pi_92786472
Slow down there Farmer, you're trying to claim too many rewards from your friends at once! Try again in an hour.

You can claim this reward in about 1 more minutes!

:{. En die minuut duurt nooit maar 1 minuut.
  maandag 14 februari 2011 @ 20:27:50 #249
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92786679
Slow down there Farmer, you're trying to claim too many rewards from your friends at once! Try again in an hour.

Ik heb gewoon wacht een uur. :').
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 14 februari 2011 @ 20:43:56 #250
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
  maandag 14 februari 2011 @ 21:07:11 #252
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92789581
Slow down there Farmer, you're trying to claim too many rewards from your friends at once! Try again in an hour.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_92789785
Een Zebravlinder, bedankt. :)
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_92793204
Bubble Gum Tree

Ornament Tree II

White Pine Tree

Hazelnut Tree

Ornament Tree

[ Bericht 23% gewijzigd door Sientje_ op 14-02-2011 22:03:36 ]
pi_92793378
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 21:57 schreef Sientje_ het volgende:
Bubble Gum Tree
*O* *O* *O*
Ik zal hem dan maar apart zetten voor seedlings..
pi_92795909
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 14 februari 2011 @ 22:31:02 #257
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92795974
Zo die was snel weg :{
  maandag 14 februari 2011 @ 22:34:01 #258
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92796204
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:31 schreef 1UP het volgende:
Zo die was snel weg :{
Ik heb m nog hoor.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 februari 2011 @ 22:35:00 #259
163650 Greys
pi_92796297
Dan ben je geen buren met Mirjam denk ik idd.
Want ik had hem ook nog :Y *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92796450
en ik heb m ook :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92796519
in de aanbieding:

pm/dm/sms/postduif
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 14 februari 2011 @ 22:42:36 #262
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_92796861
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
Dan ben je geen buren met Mirjam denk ik idd.
Want ik had hem ook nog :Y *O*
Oh dan zal dat het zijn :P
pi_92797015
ik word altijd een beetje nerveus als mijn giftbox zo vol zit als nu :D boven de 100 wil ik eigenlijk niet :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92797975
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:44 schreef sbientje het volgende:
ik word altijd een beetje nerveus als mijn giftbox zo vol zit als nu :D boven de 100 wil ik eigenlijk niet :D
Ik heb de mijne dit weekend leeggeruimd: van 685 (was wel heel hevig, 3 dagen geen bomen geplant en telkens mijn kudde sneeuwmensen geoogst) naar 300.
En ik vind hem nu best leeg. _O-

Als ik die 45 arborists eens kon opmaken zou het een stuk opgeruimder zijn. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92798393
Ik heb die arborists gewoon weggegooid, gebruik ze toch niet meer. :P
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 februari 2011 @ 23:08:08 #266
163650 Greys
pi_92798593
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:37 schreef Mirjam het volgende:
in de aanbieding:
[ afbeelding ]
pm/dm/sms/postduif
Heb je hem nog?
Ik heb interesse, maar iemand was me vast voor :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92798796
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je hem nog?
Ik heb interesse, maar iemand was me vast voor :P
Als dit jouw interessepost is, was ik je in ieder geval al per PM voor. :P
Maar veel eerder dan jij heb ik me niet gemeld dus ik wacht in spanning af.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 februari 2011 @ 23:13:44 #268
163650 Greys
pi_92798926
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:11 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Als dit jouw interessepost is, was ik je in ieder geval al per PM voor. :P
Maar veel eerder dan jij heb ik me niet gemeld dus ik wacht in spanning af.
Dan ga jij voor.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92799989
Ik heb een bubblegum in de aanbieding voor de liefhebber!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  maandag 14 februari 2011 @ 23:32:26 #270
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92800070
Krijg je nog wel collecties uit je bomen als je alles in orchards hebt staan?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_92800097
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:31 schreef koei het volgende:
Ik heb een bubblegum in de aanbieding voor de liefhebber!
Vind ik leuk maar ik heb er al vier dus als iemand hem wil die nog niks heeft dan is dat prima. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92800223
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:32 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Vind ik leuk maar ik heb er al vier dus als iemand hem wil die nog niks heeft dan is dat prima. ^O^
send!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_92800282
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:35 schreef koei het volgende:

[..]

send!
En ontvangen. *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92800364
quote:
5s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:32 schreef Harajuku. het volgende:
Krijg je nog wel collecties uit je bomen als je alles in orchards hebt staan?
pfoe goede vraag :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92808848
Alder meegenomen :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_92808926
Ornament Tree II

En ik heb de Ornament van hierboven meegenomen :)
pi_92808961
En ik die hierboven. :) Bedankt.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_92810039
Roze koei.

En dan ben ik klaar met valentines sparen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:49:28 #280
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92810505
quote:
5s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:32 schreef Harajuku. het volgende:
Krijg je nog wel collecties uit je bomen als je alles in orchards hebt staan?
Nee, nog nooit gehad. Zouden ze wel moeten doen.

Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:51:46 #281
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92810592
Oh nou ja, ik doe alleen speciale in een orchard, en dan heb ik aan 2 genoeg :') Rest blijft gewoon los.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_92810662
De bomen van Xebber zijn reeds weg.
Cat, bedankt voor de koe :)
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:54:06 #283
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92810675
Oh ja, ik had bubble.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_92810807
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:51 schreef Harajuku. het volgende:
Oh nou ja, ik doe alleen speciale in een orchard, en dan heb ik aan 2 genoeg :') Rest blijft gewoon los.
Ik wil mijn bomen zo snel mogelijk masteren en dan worden ze gekapt. Doel is al mijn orchards uit te roeien zodra dat gebeurd is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92810931
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 15 februari 2011 @ 11:02:18 #286
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92810965
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:57 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik wil mijn bomen zo snel mogelijk masteren en dan worden ze gekapt. Doel is al mijn orchards uit te roeien zodra dat gebeurd is.
Joa, ik ben nu eindelijk wel cherries aan t weggooien hoor, maar ik heb ok altijd veel andere bomen weggegooid omdat ik die stom vond :') Olives enzo, dus t duurt nog wel even voor ik die allemaal gehad heb,
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_92811110
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:02 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Joa, ik ben nu eindelijk wel cherries aan t weggooien hoor, maar ik heb ok altijd veel andere bomen weggegooid omdat ik die stom vond :') Olives enzo, dus t duurt nog wel even voor ik die allemaal gehad heb,
Da's het voordeel van orchards: stomme bomen vallen minder op. ^O^
Nu ben ik zelfs weer aan die enge pomegrates begonnen. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 15 februari 2011 @ 11:06:47 #288
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92811125
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_92811183
Giant Chocolate (de eerste) :D
  dinsdag 15 februari 2011 @ 11:08:30 #290
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92811187
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:06 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Da's het voordeel van orchards: stomme bomen vallen minder op. ^O^
Nu ben ik zelfs weer aan die enge pomegrates begonnen. _O-
Ha, die ook ja :')

Ik heb mn eerste lampion, bedankt Xebber.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_92811362
Alle leuke bomen waren weg dus ik heb de cocospalm maar gepakt. Evengoed bedankt Xebber. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_92811634


Mijn eerste zelfgekweekte! Wie?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 15 februari 2011 @ 11:24:15 #293
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92811739
Ik!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_92811782
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:24 schreef Harajuku. het volgende:
Ik!
;(
pi_92811976
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:24 schreef Harajuku. het volgende:
Ik!
PM!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 15 februari 2011 @ 11:32:40 #296
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_92812014
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:24 schreef Peekies het volgende:

[..]

;(
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_92812341
tot 9 pm is het double mastery :) weet niet of jullie dat allemaal al wisten. Geldt ook voor orchards, dus dat is wel leuk :) hoop dat ik snel wat meer bomen kan wegdonderen haha
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 11:49:10 #298
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_92812592
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:42 schreef sbientje het volgende:
tot 9 pm is het double mastery :) weet niet of jullie dat allemaal al wisten. Geldt ook voor orchards, dus dat is wel leuk :) hoop dat ik snel wat meer bomen kan wegdonderen haha
Ik heb dus gister al mijn orchards en bomen geoogst :(

Verder is double mastery altijd leuk :P
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_92812603
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:42 schreef sbientje het volgende:
tot 9 pm is het double mastery :) weet niet of jullie dat allemaal al wisten. Geldt ook voor orchards, dus dat is wel leuk :) hoop dat ik snel wat meer bomen kan wegdonderen haha
Ooh vandaar dat ik ongeveer 1000 mastery points kreeg bij m'n arborists terwijl het normaal altijd rond de 400 zit :D
pi_92812653
ik ben wel een beetje huiverig om level 2 bomen weg te gooien. Altijd als ik zoiets doe, komt er na 3 weken een level 3 bomenlijstje :D maar ja, dat zien we dan wel weer :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 11:52:58 #301
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_92812732
Vol. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')