Het levert haar vast de Aston Martin op die Bram tegen de trekker 'beukte'quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik haar zie denk ik "Gatver, jij neukt Bram Moskovich. En dan moet ik dat snel wegdrukken, voordat ik een MI krijg van een batsende Bram.
Ik denk dat ik heel goed een idee heb van wat voor feestjes wat voor mij zijn en welke niet hoor.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef Aneurism het volgende:
[..]
ow een live verslag van een insemineer sessie.
Dat dusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik haar zie denk ik "Gatver, jij neukt Bram Moskovich. En dan moet ik dat snel wegdrukken, voordat ik een MI krijg van een batsende Bram.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoorde jij hem ook AU zeggenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het levert haar vast de Aston Martin op die Bram tegen de trekker 'beukte'
Als je dat gemist hebt, dan heb je wel onder een steen geleefd hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
batst zij met bram ja?
ll heeft ook n prima campingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dus
En LL. Dit jaar.. Kweenie.. Denk niet dat het gaat gebeuren met de kleineGeloof ook dat ik dan op de camping ben
Mensen die een baby/klein kind meenemen naar een festival.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ll heeft ook n prima camping
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je dat gemist hebt, dan heb je wel onder een steen geleefd hoor.
nee, je zei dat het niet leuk is omdat er semihippe mensen naartoe gaan en het niet leuk meer is omdat iedereen al gaat, dus dan zal het wel niet leuk zijn. dat is iets heel anders.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik heel goed een idee heb van wat voor feestjes wat voor mij zijn en welke niet hoor.
LL is mij al veel te groot en massaal.
Ik heb dan eigenlijk alleen maar mental images hoe dat dikke lijf van Bram inbeukt op die billetjes van haar...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het levert haar vast de Aston Martin op die Bram tegen de trekker 'beukte'
Zit je nooit in de wachtkamer van de tandarts ofzo?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]oh dat zal best, andermans seksleven interesseert me doorgaans niet zo
MWah, het is nogal groot in het nieuws geweest omdat zij daardoor een bepaalde baan niet kreeg als presentator van Nieuwsuur.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]oh dat zal best, andermans seksleven interesseert me doorgaans niet zo
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:41 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik heb dan eigenlijk alleen maar mental images hoe dat dikke lijf van Bram inbeukt op die billetjes van haar...
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:41 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik heb dan eigenlijk alleen maar mental images hoe dat dikke lijf van Bram inbeukt op die billetjes van haar...
Oke, laat ik het anders formuleren:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, je zei dat het niet leuk is omdat er semihippe mensen naartoe gaan en het niet leuk meer is omdat iedereen al gaat, dus dan zal het wel niet leuk zijn. dat is iets heel anders.
Nouquote:
Alsof ik me dan kan laten gaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mensen die een baby/klein kind meenemen naar een festival.![]()
Dat is al beterquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke, laat ik het anders formuleren:
Dat volk wat naar LL gaat is niet de crowd waar ik graag feestjes mee vier.
Dat snap ik ook niet. Ik zag ze op ZC ook rondlopen met kinderwagensquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vorig jaar nog een hoogzwangere gezien en iemand met een baby op LL.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Datzelfde volk heeft ook AWFS verpest.quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:41 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Dat kan gewoonweg niet. Alleen al omdat die oortjes van die kinderen niet tegen die harde muziek kunnen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorig jaar nog een hoogzwangere gezien en iemand met een baby op LL.
Weet ik. Heb ook al een tentgenootquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ll heeft ook n prima camping
"Hoezo kan ik niet op vakantie in Egypte dan?"quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
MWah, het is nogal groot in het nieuws geweest omdat zij daardoor een bepaalde baan niet kreeg als presentator van Nieuwsuur.
Tja dat is dan ook het verschil tussen vrouwen en mannen, vrouwen zijn gewoon alleen bezig met geld en dure auto's. Mannen zijn bezig met sex en rollade.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet
Ik zie steeds die Aston voor me die tegen de trekker aan rijdt.
Sinds wanneer heeft Amerika een zwarte president?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
"Hoezo kan ik niet op vakantie in Egypte dan?"
nee tuurlijk nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet ik. Heb ook al een tentgenootals ik ga. Maar daar ga ik geen kind mee naar toe nemen
Ik denk dat het je nog reuze mee/tegenvalt, er komt een heel gevarieerd publiek. Ben er iig veel mensen tegengekomen die ik er niet had verwachtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke, laat ik het anders formuleren:
Dat volk wat naar LL gaat is niet de crowd waar ik graag feestjes mee vier.
Ik vind die reclame gewoon heel grappigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:46 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Tja dat is dan ook het verschil tussen vrouwen en mannen, vrouwen zijn gewoon alleen bezig met geld en dure auto's. Mannen zijn bezig met sex en rollade.
Ja, dat ben ik idd met je eens, maar ik denk dat het bijv vergelijkbaar is met AWFS waar ik heel graag heen ga. Dat is inmiddels zo groot en massaal geworden dat het gewoon minder leuk is, en je staat daar tussen allemaal volk wat er heen gaat omdat het zogenaamd cool is. En ik vind dat niet sfeerverhogend, want je merkt verschil tussen liefhebbers en mensen die gewoon gaan omdat het ze leuk lijkt. Niks mis mee, maar ik ga dan liever naar andere dingen toe.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk dat het je nog reuze mee/tegenvalt, er komt een heel gevarieerd publiek. Ben er iig veel mensen tegengekomen die ik er niet had verwacht
Was even Apeldoorn bellen ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die reclame gewoon heel grappigNet zoals die met zijn vader, weet alleen niet meer waar die van was... Achmea of zo
Ja! En ben het eens met jouw mening over Roguequote:
Die teringharde muziek zal ze thuis ook wel krijgen te horenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee tuurlijk nietdas niet te doen, en alleen maar sneu voor de kleine, dat gezeul, en die teringharde muziek.
Primus komt in Paradiso.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:49 schreef Kluts het volgende:
Ja, dat ben ik idd met je eens, maar ik denk dat het bijv vergelijkbaar is met AWFS waar ik heel graag heen ga. Dat is inmiddels zo groot en massaal geworden dat het gewoon minder leuk is, en je staat daar tussen allemaal volk wat er heen gaat omdat het zogenaamd cool is. En ik vind dat niet sfeerverhogend, want je merkt verschil tussen liefhebbers en mensen die gewoon gaan omdat het ze leuk lijkt. Niks mis mee, maar ik ga dan liever naar andere dingen toe.
Ik ga morgen met m'n vriendin! Ik ben echt zo benieuwd, ik hoor alleen maar goede verhalen!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja! En ben het eens met jouw mening over RogueZe had ook niet echt een lekker pakje aan in de eerste film.
Hale Berry daarentegen...![]()
![]()
Ben jij al naar Black Swan geweest? DOEN!![]()
nee idd, en dan heb je tietuitleendienst enzo....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Die teringharde muziek zal ze thuis ook wel krijgen te horenNiet te dicht bij dr oortjes uiteraard!
Maar ik kan dan gewoon niet mijn gang gaan
Dokter gebeld? Is hij ziek?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:53 schreef Tally het volgende:
Mijn man heeft eindelijk zelf de dokter gebeld
dan wacht je toch ff tot na t weekend?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Kutsituatie, wil mensen uitnodigen voor mijn verjaardag via FB, maar de helft zit nog in de rouw. Dit weekend is de crematie etc.
ja, maar dan is het nog maar 4 dagenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan wacht je toch ff tot na t weekend?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
Cue
M'n haar zit nog steeds fantastisch
Al sinds oud en nieuwquote:
of idd gewoon niet via fb doen om mensen niet onnodig te kwetsenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, maar dan is het nog maar 4 dagen. Een week van te voren is al kortdag
.
heb een deel al uitgenodigd hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |