Net als gisteren?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
net als gisteren, neem je dus eerst dingen aan, geeft je oordeel, een vrij "hard" oordeel en dat is dan ook meteen zoals het is.
Ik tik net al dat ik al een aantal "gewoon" heb gesproken erover.
*telefoon checkt*quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja, ik bel ze eigenlijk zelden, dus vind het dan ook zo vaag om dan ineens wel te bellen
Daarbij bel ik sowieso zelden.
Ben jij nou morgen jarig?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja, ik bel ze eigenlijk zelden, dus vind het dan ook zo vaag om dan ineens wel te bellen
Daarbij bel ik sowieso zelden.
Ik ook wel, maar de ene deel houdt zich op op hyves en dat heb ik niet, de andere heeft alleen mail en 2 of 3 hebben facebookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een vrij "digi-aware" vriendengroep.
Ik kom alleen als ik een uitnodiging via FB krijg.quote:
quote:
• Krea.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:11 schreef Godtje het volgende:
Zeker! Die zijn er genoeg. Er is bijna geen ontkomen aan.
Dan leg ik het heel netjes, beschaafd uit, zoals ik het zie en nog ben ik een jankerd...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Net als gisteren?![]()
IK zeg dat IK nooit mensen via FB zou uitnodigen omdat ik dat onpersoonlijk en kansloos vind.
Als dat jou niks kan schelen, wat maak je de dan druk, jankerd.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat je Primus kent?
Ja, je wordt geïrriteerd als mensen een oordeel vormen aan de hand van wat je post.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan leg ik het heel netjes, beschaafd uit, zoals ik het zie en nog ben ik een jankerd...
Zonde.
Dan stijgen je kansen van nihil naar mogelijk!quote:
Ik heb je niet op FBquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom alleen als ik een uitnodiging via FB krijg.
Hoe laat komt Venco in Enschede-City aan?quote:
Ik snap niet in waarom je (je vind mij een zeur de laatste tijd) al dat soort posts zo negatief moet neersabelenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, je wordt geïrriteerd als mensen een oordeel vormen aan de hand van wat je post.
Dat zou jij toch moeten weten als Fok-fossiel, of niet?
in de middagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe laat komt Venco in Enschede-City aan?
Mensen zonder baan hebben tijd zat om zich over het leven van andere druk te maken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap niet in waarom je (je vind mij een zeur de laatste tijd) al dat soort posts zo negatief moet neersabelen.
nee, ik zit er niet mee, ik snap het alleen niet.
Wat een ouderwetsche bende zegquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar de ene deel houdt zich op op hyves en dat heb ik niet, de andere heeft alleen mail en 2 of 3 hebben facebook
Omdat ik me gewoon kan ergeren aan het feit dat jij gelijk begint te mauwen als iemand het eens een keer niet met je eens is voor mijn gevoel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap niet in waarom je (je vind mij een zeur de laatste tijd) al dat soort posts zo negatief moet neersabelen.
nee, ik zit er niet mee, ik snap het alleen niet.
werkschuw tuig.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mensen zonder baan hebben tijd zat om zich over het leven van andere druk te maken.
En nu nog een huilie ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan leg ik het heel netjes, beschaafd uit, zoals ik het zie en nog ben ik een jankerd...
Zonde.
Ik ken maar één iemand die alleen mobiel en e-mail heeft. D rest heeft een combinatie hyves/facebook/linkedinquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar de ene deel houdt zich op op hyves en dat heb ik niet, de andere heeft alleen mail en 2 of 3 hebben facebook
Het zou me echt NIETS verbazenquote:
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is het oosten van het land. Het klinkt al vrij modern dat ze computers hebben.
Inderdaad, weet je hoe blij ik ben dat ik ze uberhaupt kan bereiken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is het oosten van het land. Het klinkt al vrij modern dat ze computers hebben.
GSM + email is dan ook het enige wat je nodig hebt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken maar één iemand die alleen mobiel en e-mail heeft. D rest heeft een combinatie hyves/facebook/linkedin
Dit klinkt HEEL dubieusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
Oeh, een klant heeft Bossche bollen meegenomenDat wordt knoeien
Dat is dan ook een miljoenenstad. Het is wel een beetje traag vandaag en Facebook en twitter zijn geblockt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt ja.
Zelfs in fokking Hanoi hebben ze internet
Geen zoetjes? Zo krijg je wel een pens ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:18 schreef Kreator het volgende:
Oeh er viel een korreltje suiker naast mijn kopje koffie. Even poetsen.
Zoals het hoortquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is dan ook een miljoenenstad. Het is wel een beetje traag vandaag en Facebook en twitter zijn geblockt.
Hoezo?quote:
Linkedin heb ik ook nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken maar één iemand die alleen mobiel en e-mail heeft. D rest heeft een combinatie hyves/facebook/linkedin
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:23 schreef Kluts het volgende:
Hebben de singles nog spetterende weekendplannen?
Aah, geen tampon vandaag dus?quote:
Drinken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:23 schreef Kluts het volgende:
Neuken. PC fixxen. Drinken. Neuken. Golfen. GT5. Werken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:23 schreef Kluts het volgende:
Wel je eigen groot houden en niet te bang zijn na de films hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Zombiefilms kijken met 2 wijven.
Je eigen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel je eigen groot houden en niet te bang zijn na de films he
Ei-genquote:
Het zou een nekschot moeten krijgen inderdaad.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is correct Maas en waals taalgebruik
Soms ga ik bijna van je houden Godt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zou een nekschot moeten krijgen inderdaad.
Jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:23 schreef Kluts het volgende:
Gewoon doen. Hij is eigenlijk best knuffelbaarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Soms ga ik bijna van je houden Godt.
sinds zn openbaring van zijn acda en de munnik liefde de dag voordat hij weg ging, vind ik hem ook wel liefquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon doen. Hij is eigenlijk best knuffelbaar
Ik ben banger voor die vrouwen dan voor die films.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel je eigen groot houden en niet te bang zijn na de films he
Oeh, ze zullen maar gaan samenspannenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben banger voor die vrouwen dan voor die films.
Terecht welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Be afraid, be very afraidquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hier is dus geen goed antwoord op te geven.quote:
Vanaaf naar knuffelmeisje en haar jarige vader, zaterdag verjaardag van zusje (horrorpartyquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:23 schreef Kluts het volgende:
The Joker was het toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanaaf naar knuffelmeisje en haar jarige vader, zaterdag verjaardag van zusje (horrorparty), zondag naar Pau, Frankrijk voor mijn cursus van volgende week...
Och, er wordt hier al genoeg geslijmd, gewoon doen joh !quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier is dus geen goed antwoord op te geven.
Zeg ik nee, dan komt het slijmerig over.
Zeg ik ja dan is het ook niet goed.
FML
Ik las eerst "haar harige vader".quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanaaf naar knuffelmeisje en haar jarige vader, zaterdag verjaardag van zusje (horrorparty), zondag naar Pau, Frankrijk voor mijn cursus van volgende week...
Ik waag het erop.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Och, er wordt hier al genoeg geslijmd, gewoon doen joh !
Op je hoede misschien, maar bang?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik waag het erop.
Ik denk dat als ze gaan samenspannen, je inderdaad bang moet zijn.
Ik stuur gewoon mijn katten erop af dan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik waag het erop.
Ik denk dat als ze gaan samenspannen, je inderdaad bang moet zijn.
Zijn die van jou zo goed getraind dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik stuur gewoon mijn katten erop af dan.
Zeker!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn die van jou zo goed getraind dan?
Dat ze mijn kant nu kiezen ja!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn die van jou zo goed getraind dan?
Jup. En anders ibuprofen gel. Maar het beste ben je gewoon een man en laat je de pijn over je heen komen, watjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:52 schreef STING het volgende:
Tijgerbalsem, helpt dat nou een beetje tegen spierpijn?
Deze krijgt een roze kroontje opgezet, is dat ook goed?quote:
Ik ga zelf liever over iets heen, schatjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. En anders ibuprofen gel. Maar het beste ben je gewoon een man en laat je de pijn over je heen komen, watje
Ga dan daten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:55 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ga zelf liever over iets heen, schatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |