abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92625266
Deel 112

De dreumesjes:

28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009, Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
17 juli 2009: Jaël, dochter van MamaPurk
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
pi_92625299
Huh? Ik wilde alleen maar een link naar het vorige deel d'r in plakken en alles is weg. Even knutselen...
pi_92625300
wow, jij was snel met openen van een nieuw topic!

Tess is momenteel echt ons zonnetje, die zorgt dat wij een lach op onze gezicht kunnen toveren.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92625319
Ja ik was snel, maar mijn skills laten te wensen over!

Ik vind Tess ook echt zo'n zonnetje met haar blonde straaltjes!
pi_92625368
ze had gister 2 staartjes en dat stond ze onwijs bijdehand :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92625427
staartjes, straaltjes... 't blijft een zonnetje ;)

Staartjes zijn tegenwoordig een zeldzaamheid bij Isabeau. Zodra ze merkt dat ze een staartje heeft trekt ze hem eruit.
pi_92625464
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:09 schreef Sorbootje het volgende:
staartjes, straaltjes... 't blijft een zonnetje ;)

Staartjes zijn tegenwoordig een zeldzaamheid bij Isabeau. Zodra ze merkt dat ze een staartje heeft trekt ze hem eruit.
Dat gaat hier harstikke goed eigenlijk. Amber moet elke ochtend 5 minuten op een stoel zitten om d'r haar te doen. Tess gaat automatisch op dezelfde stoel zitten :D Soms heb ik ook geen zin om een staartje te maken bij d'r :D Speldjes haalt ze er wel uit, staartjes niet, maar dat komt ws. ook door het soort elastiekjes :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_92625629
Ik gebruik met opzet elastiekjes die ze er gemakkelijk uit kan trekken, want ze trekt gewoon totdat het staartje uit is. Aangezien ze zo ook de haren uit haar hoofd trekt laat ze zich echt niet door een elastiekje tegenhouden. Dan gaat de staart gewoon met haar en al uit haar hoofdhuid vrees ik.
pi_92625755
Fijn, zo'n zonnetje Vicky!

Isabeau weer wat woorden aan haar woordenschat toegevoegd, wow! Wat gaat ze hard, Sorbo!

Arme Vlindur, heb je al gehoord hoe het nu met haar is?

Ik heb vanaf dag 1 genoten. Of dat nu komt door de nare zwangerschap of omdat ik zo lang heb moeten wachten of gewoon omdat ik zo leuk vond, doet er niet toe. En toch, ondanks dat ik het vanaf het begin geweldig vond, is het nu nog leuker. Maar dat kan niet, want het is iedere keer al het toppunt van leuk :D

Volgende week wordt taai. Schaap gaat naar de VS, vertrekt morgen en komt volgende week zondag thuis. De vorige keer dat hij daarheen ging, was ik 14 weken zwanger en dat was ook het omslagpunt in de zwangerschap van nog wat onzeker en toch blij naar donker en zwart en ongelukkig. Nu is de situatie natuurlijk heel anders en ik heb een hoop fijne afleiding, maar toch...ik zie er huizenhoog tegenop.
Van een kant ben ik wel erg blij dat ik Senna heb, van de andere kant zou dat het ook extra moeilijk kunnen maken. Ze is namelijk ook erg papa-minded en ze vraagt ook vaak naar hem. Ik hoop dat ze hem niet te erg gaat missen. Daar is ze nu groot genoeg voor, denk ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92625768
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:01 schreef Vicky het volgende:

Tess is momenteel echt ons zonnetje, die zorgt dat wij een lach op onze gezicht kunnen toveren.
Dat is fijn om te lezen. En ik herken het erg, ookal liggen de nare dingen al lang en breed achter ons.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92625865
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:24 schreef miss_sly het volgende:

Volgende week wordt taai. Schaap gaat naar de VS, vertrekt morgen en komt volgende week zondag thuis. De vorige keer dat hij daarheen ging, was ik 14 weken zwanger en dat was ook het omslagpunt in de zwangerschap van nog wat onzeker en toch blij naar donker en zwart en ongelukkig. Nu is de situatie natuurlijk heel anders en ik heb een hoop fijne afleiding, maar toch...ik zie er huizenhoog tegenop.
Van een kant ben ik wel erg blij dat ik Senna heb, van de andere kant zou dat het ook extra moeilijk kunnen maken. Ze is namelijk ook erg papa-minded en ze vraagt ook vaak naar hem. Ik hoop dat ze hem niet te erg gaat missen. Daar is ze nu groot genoeg voor, denk ik.
Ik kan me voorstellen dat je dat spannend vindt! Is je lief al eerder een week weggeweest, of waren het telkens een paar dagen?

Ik heb trouwens ook vanaf het allereerste moment genoten, en dat doe ik nu ook weer. Ik sta er zelf ook van te kijken hoe leuk ik een baby'tje vind dat nog zo weinig kan. Oogcontact is al iets heel bijzonders! En binnenkort gaat Lena voor het eerst lachen, daar kijk ik ook zo naar uit.
pi_92625871
Miss, dat weet ik nog wel, hoe zwaar de zwangerschap geestelijk voor je was. Dat heb ik helemaal niet gehad, ik vond het geweldig. Ik had alleen wat minder met 8 uur per dag huilen.

Vlindur voelt zich nog steeds beroerd. Arm ding! Hopelijk gaat het morgen goed!
pi_92625900
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:30 schreef Sorbootje het volgende:
Ik had alleen wat minder met 8 uur per dag huilen.
Ik kan me dat niet meer herinneren. Huilde Isabeau zoveel? Kwam dat nog ergens door?

Ik kan me wel levendig de flesperikelen herinneren!
pi_92625973
Hij is nog niet eerder weer van zaterdag tot zondag weggeweest. en toch is dat ook niet het belangrijkste voor me. Het is echt dat hij daarheen gaat en dat dat vorige keer de start van een hele moeilijke tijd is geweest. Stom, want het heeft waarschijnlijk niet eens met elkaar te maken, het was een hormonale omslag enzo. En we gaan het ook wel redden, hoor!

Wat fijn dat je nu ook weer zo geniet. Ik denk ook dat dat zo is, maar als ik nu denk aan het hebben van een baby'tje, denk ik alleen aan dat het nog niets kan, zo breekbaar is, je er niet mee kan communiceren. Wat kun je dat toch snel ontgroeid zijn :D
pi_92625998
Ze huilde een periode heel veel. En toen regende het continu, voelde me erg opgesloten. Ik schoof het toen op krampjes, maar echt zeker weten doe ik het niet. Gelukkig werd het na een week of 10 steeds gemakkelijker.

De flesperikelen herinner ik me ook nog goed, maar de wanhoop die ik bij dat huilen voelde ligt me gek genoeg veel verser in het geheugen, terwijl dat langer geleden is.

Ik heb er destijds relatief weinig over gepost, omdat ik het als falen van mezelf zag. Je hoort het immers leuk te vinden?! Achteraf zo jammer, want als ik ergens veel steun en informatie heb gevonden in de laatste 16 maanden is het hier!
pi_92626147
Wat jammer Sorbootje, dat je dat niet gedaan hebt! Hebje ook neit gelezen van anderen dat ze het neit zo leuk en juist zwaar vonden? Ik had juist het idee dat er ook al in het begin een aantal meiden waren die posten dat ze het helemaal niet alleem naar leuk vonden en echt wel zwaar!

Ik kan me ook voorstellen als je kind veel huilt, het ook heel zwaar is.
pi_92626202
Het is ook niet zo dat ik het er nooit over had, maar ik heb het vaak achterwege gelaten. Ik ben zelf nogal van de niet lullen maar poetsen mentaliteit en vond mezelf maar een zeur. Achteraf zie ik het heel anders.
pi_92626204
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:34 schreef miss_sly het volgende:
Hij is nog niet eerder weer van zaterdag tot zondag weggeweest. en toch is dat ook niet het belangrijkste voor me. Het is echt dat hij daarheen gaat en dat dat vorige keer de start van een hele moeilijke tijd is geweest. Stom, want het heeft waarschijnlijk niet eens met elkaar te maken, het was een hormonale omslag enzo. En we gaan het ook wel redden, hoor!
Het is dus vooral heel emotioneel beladen. Hopelijk wordt het gewoon een fijne week zodat je die nare periode nog een beetje beter af kunt sluiten. :*

quote:
Wat fijn dat je nu ook weer zo geniet. Ik denk ook dat dat zo is, maar als ik nu denk aan het hebben van een baby'tje, denk ik alleen aan dat het nog niets kan, zo breekbaar is, je er niet mee kan communiceren. Wat kun je dat toch snel ontgroeid zijn :D
En je zit er ook zo weer in! Ik vond het verschonen in het begin raar omdat ik zo de 'tegenbewegingen' van Ivan gewend ben, bijvoorbeeld. Lena heeft juist van die fragiele beentjes en voelde zo delicaat. Inmiddels ben ik alweer volleerd kleinebaby'tjesmoeder en loop ik net als Jamie Oliver met zijn Buddy Bear nonchalant met haar in een arm rond. :7

De rudimentaire communicatie was wel het eerste waar ik écht aan moest wennen. Geen lach terugkrijgen als je je kind probeert te vermaken is heel maf.
pi_92626278
Ik vond het trouwens helemaal geen gezeur als ándere moeders klaagden dat ze het zwaar vonden. Alleen van mezelf. Ik was zó lief voor mezelf :')
pi_92626312
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:43 schreef Sorbootje het volgende:
Het is ook niet zo dat ik het er nooit over had, maar ik heb het vaak achterwege gelaten. Ik ben zelf nogal van de niet lullen maar poetsen mentaliteit en vond mezelf maar een zeur. Achteraf zie ik het heel anders.
Heel begrijpelijk allemaal. En je hebt het geloof ik ook al eens eerder verteld.

Ik besef ook goed hoe makkelijk wij het hebben met een baby die gewoon tevreden is en waarbij we niet hoeven te raden wat er nou zou kunnen zijn. Momenteel zijn er veel kleine baby's die ziek zijn of die problemen hebben met eten/aankomen en dat is heel sneu, niet alleen voor de baby's zelf maar ook voor de ouders.
pi_92626457
Ik heb ook echt wel genoten hoor. 't Is en blijft een heel bijzondere periode. En heel soms, als ik bijvoorbeeld de kledingkast van Isabeau aan het opruimen ben ofzo, dan ruik ik ineens weer een geur die me aan de kraamtijd deed denken. Dan kan ik ook wel wegzwijmelen.

en weet je, inmiddels begrijp ik Isabeau ook beter. Ze is gewoon net als ik; hoge pieken, diepe dalen. En heel luid en duidelijk in het verkondigen van haar mening. Dat was toen ook al zo, maar ik snapte het toen nog niet.
pi_92626475
Ach Sorbootje, ik had gelukkig een vrij gemakkelijk kind, maar ik kan me wel voorstellen dat je hard voor jezelf kunt zijn. Harder dan voor anderen, terwijl dat niet eerlijk is.
Ik vond (en vind nog wel eens) lief zijn voor mezelf nu ik moeder ben sowieso erg lastig, eigenlijk.

Claudia, het is idd vooral emotioneel beladen. Maar ik heb leuke dingen gepland, we gaan schaap wegbrengen en ophalen, ik ga op kraamvisite *O* , housewarming *O* , logeren bij mijn ouders en we hebben een flinke doos duplo gekocht dus ik ga met Senna een heel duplo-ding bouwen. Het komt goed, maar ik heb nu wel even een knoop in mijn maag.
pi_92626501
Ik kan me die knoop goed voorstellen Miss. We praten je er morgen gewoon helemaal doorheen! :D
pi_92626580
Ik weet niet of schaap dit soort tripjes blijft houden in de nabije toekomst, miss. Jij zegt nu dat Senna heel papaminded is, maar vergis je niet: als ze oud genoeg is om blijvende herinneringen op te bouwen dan zal ze zich dit soort weken vooral herinneren als heel speciale momenten met mama alleen. Zo kijk ik nu zelfs terug op al die keren dat ik boodschappen haalde met mijn vader, of dat hij me naar mijn vriendje bracht in de weekeinden.
pi_92626802
Daar verheug ik me ook op Claudia, onze dagen dat we meisjesdingen doen, ze eens mag kiezen wat we eten, omdat het gezellig is samen in het grote bed slapen, etc O+ Ik denk dat ze daar nu nog te klein voor is.
Hij zal altijd op reis moeten. Gelukkig is hij vanaf april niet meer EMEA (Europa, Middel East, Afrika) maar Nederland! Vanaf dan hoeft hij alleen nog voor cursussen, en dan is het te overzien. Tot april moet hij na deze week nog 3 keer geloof ik een week weg. Ik vind het wel mooi geweest!

Sorbootje, ik verwacht entertainment morgen *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')