Doe maarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:02 schreef Oceanview het volgende:
Ik kan wel evt iets doen tot hij komt?
Wat heb je allemaal op plan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:06 schreef Patje1987 het volgende:
Ben gisteren begonnen om mij reisje voor de zomervakantie te plannen, dat wordt vet
Mij reisje?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:06 schreef Patje1987 het volgende:
Ben gisteren begonnen om mij reisje voor de zomervakantie te plannen, dat wordt vet
quote:
Lettertje vergetenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij reisje?![]()
Maar waar ga je heen? Roadtrippen?
Met de auto helemaal?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
Lettertje vergeten
Nee ik vlieg naar New York, daar huur ik een auto en ga vervolgens langs Philadelphia, Washington D.C., Nashville, Memphis, Oklahoma City, Alburquerue, Las Vegas, Los Angeles en San Fransisco
Baasquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
Lettertje vergeten
Nee ik vlieg naar New York, daar huur ik een auto en ga vervolgens langs Philadelphia, Washington D.C., Nashville, Memphis, Oklahoma City, Alburquerue, Las Vegas, Los Angeles en San Fransisco
Jep van Oost naar West, en onderweg gaan we ook nog naar kleine stadjes hoorquote:
Leuk, alleen de afstand van oost naar west lijkt me grootquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jep van Oost naar West, en onderweg gaan we ook nog naar kleine stadjes hooren Grand Canyon en allerlei andere natuurparken etc.
ik ga gewoon chill 3 weken zuipen op een camping in limburgquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
Lettertje vergeten
Dikke 5000KMquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Leuk, alleen de afstand van oost naar west lijkt me groot
Dat je zo ver weg durftquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:10 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik ga gewoon chill 3 weken zuipen op een camping in limburg
daar heb je dus minimaal 5 dagen voor nodig, ben je alleen aan het rijdenquote:
Ik kan wel pannenkoeken maken maar ik vind pannenkoeken niet lekkerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:11 schreef sharr het volgende:
Ik kan absoluut geen pannenkoek maken.
Hoi.
Zullen we samen pannenkoeken maken dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:11 schreef sharr het volgende:
Ik kan absoluut geen pannenkoek maken.
Hoi.
Ik ga een maand dus dat komt wel goedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
daar heb je dus minimaal 5 dagen voor nodig, ben je alleen aan het rijden
Het komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga een maand dus dat komt wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |