als jij het een feest vind dat je weg gaat moetje dat vooral doen, trakterequote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat gebeurt hier vaker. Geen idee waarom, dus ik vraag het hier maar even.
prima lieverd, we halen het wel x inquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja dat is ook zo... maar sorry dit weekend blijf ik even thuis... J. kreeg afkickverschijnselen
Nou en. Ik ben al anderhalf jaar alleen. Big dealquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja maar ik ben al dagen alleenen Marijke komt morgen pas hoor
Is goed mopquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
prima lieverd, we halen het wel x in
Ook goedemorgenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou en. Ik ben al anderhalf jaar alleen. Big deal.
what's wrong with you!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:37 schreef MPG het volgende:
[..]
[Singles]Meeten?[/Singles]quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Hai mopquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is goed mop
[..]
Ook goedemorgen
Stuur FF een PM, dan antwoord ik als ik weer achter een pc zit.quote:
quote:
jij ziet niemand? al ruim anderhalf jaar niet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien stuurt DaMart die kaart naar hem?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij ziet niemand? al ruim anderhalf jaar niet?
zou me niet verbazenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien stuurt DaMart die kaart naar hem?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier is het ff 3x niks. Moe, kapot, gebroken...
kpn zeker?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
Het is echt heel erg irritant als je internet eruit flikkert op het moment je een betaling doet voor een bestelling![]()
zeker als het de betaling is voor lowlands, wat vervolgens uitverkocht is..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
Het is echt heel erg irritant als je internet eruit flikkert op het moment je een betaling doet voor een bestelling![]()
Natuurlijk nietquote:
Ik vind dat zo stomquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeker als het de betaling is voor lowlands, wat vervolgens uitverkocht is..
eet smakelijk!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan blijft er dus wat meer eten voor me over![]()
.
MPG is niet jarig maandagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien stuurt DaMart die kaart naar hem?
slaap dan ook eens gewoon een hele nachtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier is het ff 3x niks. Moe, kapot, gebroken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |