Die vrouw van Koen daar waag ik me niet aan, wat die betreft kan er gewoon niks, eigenlijk. Heel jammer, maar dat is wel waar we mee te maken hebben. Althans die indruk krijg ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:20 schreef MPG het volgende:
[..]
"Vrouwlief..."
"Ja?"
"Hoe zou een boerka jou staan, denk je?"
"WATBLIEFT![]()
![]()
?!?!?! WAT DENK JIJ GODVERDOMME WEL NIET
![]()
![]()
!!!"
Jij was vast boerka's uit aan het zoeken om je voorstel kracht bij te zettenquote:
Alle vrouwen zijn heksen!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die vrouw van Koen daar waag ik me niet aan, wat die betreft kan er gewoon niks, eigenlijk. Heel jammer, maar dat is wel waar we mee te maken hebben. Althans die indruk krijg ik.
er kan best wel wat, ik moet het alleen strategisch brengenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die vrouw van Koen daar waag ik me niet aan, wat die betreft kan er gewoon niks, eigenlijk. Heel jammer, maar dat is wel waar we mee te maken hebben. Althans die indruk krijg ik.
Met lekkere drankjesquote:
Ja, het zou eens tijd wordenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij was vast boerka's uit aan het zoeken om je voorstel kracht bij te zetten?
ja anderhalf jaar van tevoren vragen of je naar Noordwijk mag.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er kan best wel wat, ik moet het alleen strategisch brengen
quote:
He Fles, daar hebben veel andere mensen ook last van hoor, niet alleen de vrouw van Koenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja anderhalf jaar van tevoren vragen of je naar Noordwijk mag.
hahaha dat is dan ook weer lichtelijk overdreven hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja anderhalf jaar van tevoren vragen of je naar Noordwijk mag.
niet met een hier?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
had ff niets met hier te maken
privat issues
Wie noem jij een hier?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
privat issues
Mag ik er eentje?quote:
yep, ik ben zelfs niet de enige hier die dit soort zaken voorzichtig moet brengen bij het thuisfrontquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Fles, daar hebben veel andere mensen ook last van hoor, niet alleen de vrouw van KoenEn wat maakt dat uit, het is zijn relatie
maar nou slaan de posts nergens meer opquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:26 schreef Symphonic het volgende:
Zo gelijk overal de typo maar even verbetert
Ja okee, ik ben ook niet helemaal neutraal daarin natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha dat is dan ook weer lichtelijk overdreven he
Ken kerels zat die iets dergelijks niet eens hoeven te vragen aan hun vrouw, mag bij voorbaat al niet
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
privat issues
Niet overalquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:26 schreef Symphonic het volgende:
Zo gelijk overal de typo maar even verbeterd
Whehehehehequote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar nou slaan de posts nergens meer op
awaw een gevoelige typoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehehe
Op mijn werk vermijd ik het woordje HIER in elke mail omdat het te vaak fout gaat
Aan de andere kant, kerels die voor iedere scheet toestemming van hun vrouw nodig hebben... wat is daar mis mee dan? Kunnen die zelf niet koken of zo?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha dat is dan ook weer lichtelijk overdreven he
Ken kerels zat die iets dergelijks niet eens hoeven te vragen aan hun vrouw, mag bij voorbaat al niet
Nee hoorquote:
Ach, mijn ex vriend had er al moeite mee als ik naar de sauna ging, want dan zat ik met andere mannen naakt in een ruimtequote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja okee, ik ben ook niet helemaal neutraal daarin natuurlijk![]()
Als ik morgen een week naar Polen wil dan doe ik dat, en ik vind het nog de normaalste zaak van de wereld ookDat is ook niet helemaal de Maatstaf der Dingen
Ik ben nog een ovb, ws tot maandagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dus tot nu toe Marijke, Symphonic, ST, LL??
3/1 ratio, best goed
er komen er wel meer hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
3/1 ratio, best goed
Ik wou wat zeggen, maarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan de andere kant, kerels die voor iedere scheet toestemming van hun vrouw nodig hebben... wat is daar mis mee dan? Kunnen die zelf niet koken of zo?Hoe kan dat? Afhankelijkheid is niet okee natuurlijk, maar dat kan iedere koe verzinnen.
Had deze over het hoofd gezien. Sorry fles, biertje?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja okee, ik ben ook niet helemaal neutraal daarin natuurlijk![]()
Als ik morgen een week naar Polen wil dan doe ik dat, en ik vind het nog de normaalste zaak van de wereld ookDat is ook niet helemaal de Maatstaf der Dingen
ach het af en toe toestemming vragen, af en toe dingen niet kunnen die ik graag wil, af en toe geven en nemen vind ik geen probleem.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, mijn ex vriend had er al moeite mee als ik naar de sauna ging, want dan zat ik met andere mannen naakt in een ruimteAlsof ik naar GF z'n club ging
Maar ach, hij is nu niet voor niets m'n ex, maar in een relatie is het altijd geven en nemen. Je moet dan nu eenmaal een beetje rekening houden met elkaar
Maar ik vind het ook heerlijk, om niet meer die verantwoording te hoeven afleggen, al mis ik de positieve dingen ook wel eens hoor
Ja, Symph heeft mazzelquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
3/1 ratio, best goed
zoals ik al in PM zei moet ik het rustig brengen komend weekendquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
3/1 ratio, best goed
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, Symph heeft mazzelEn geen camera's he
Ja, dat snap ik.... Dat vond ik dus ook. En aangezien ik niet getrouwd was en ook zeker geen kinderen met hem wilde kon ik veel gemakkelijker uiteindelijk de knoop doorhakkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach het af en toe toestemming vragen, af en toe dingen niet kunnen die ik graag wil, af en toe geven en nemen vind ik geen probleem.
Alleen die zinloze oeverloze discussies en ruzies om niks, die nekken het
Wat zou je moeten?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 11 februari 2011 00:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, mijn ex vriend had er al moeite mee als ik naar de sauna ging, want dan zat ik met andere mannen naakt in een ruimteAlsof ik naar GF z'n club ging
Maar ach, hij is nu niet voor niets m'n ex, maar in een relatie is het altijd geven en nemen. Je moet dan nu eenmaal een beetje rekening houden met elkaar
Maar ik vind het ook heerlijk, om niet meer die verantwoording te hoeven afleggen, al mis ik de positieve dingen ook wel eens hoor
[/quoteEigenlijk zou ik het moeten....
En ik danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Symph krijgt Marijke, LL heeft een eenpersoonskamer.. tja dan neem ik ST wel
![]()
Ik kan me gewoon simpelweg niet voorstellen dat ik voor wt dan ook aan een vrouw/vriendin. levenspartner/whatever zou vragen "mag ik dan en dan daar en daar naartoe om die en die te ontmoeten"?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Symph krijgt Marijke, LL heeft een eenpersoonskamer.. tja dan neem ik ST wel
![]()
Nee, krijgen. Maar dat is een minor detail.quote:
Jij hebt nog niet gereserveerdquote:
Nope, ik heb issues met delenquote:
Je moet eens weten hoe duf ik benquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |