Rusland zou ik wel doen voor zo'bedrag hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Er zijn wel meerdere banen in het verleden aangeboden in Rusland. Jemen, Saudi Arabia. Allemaal met woning en alle onkosten vergoed en wel tot Ŗ1200 netto per week maar ik denk dat ik daar doodongelukkig zou zijn
wtf moet je in zo'n land, dat kan geld toch niet goedmakenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Een vriend van me gaat in april naar Bahrein voor ten minste 5 jaar. Maar hij gaat daar nog ff iets meer vangen dan wat jij noemt![]()
...
Lang hoor. Ik heb het wel eens overwogen omdat je er zomaar omgerekend tot 6,000 euro netto per maand kunt verdienen maar ik denk niet dat ik het langer dan een half jaar zou volhoudenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Een vriend van me gaat in april naar Bahrein voor ten minste 5 jaar. Maar hij gaat daar nog ff iets meer vangen dan wat jij noemt![]()
...
Whiskiequote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jeetje liefies.... (nee ik post niet meer)
waar heb jij last van ?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Whiskyquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Haiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
mja een paar jaar keihard werken en dan een zeilboot kopenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wtf moet je in zo'n land, dat kan geld toch niet goedmaken
Is toch ook wel erg ver weg eigenlijk. Ik spreek de taal niet. Je bent woonachtig op een of ander beveiligd terrein van een of ander rijk figuur. Het lijkt me engquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rusland zou ik wel doen voor zo'bedrag hoor
prioriteiten stellen hequote:
Vijf jaar werken en dan je appartement in Amsterdam afbetaald hebben en je pensiioen bij elkaar gespaard hebbenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja een paar jaar keihard werken en dan een zeilboot kopen
als je een gezin hebt vind ik dat echt een nogo areaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja een paar jaar keihard werken en dan een zeilboot kopen
Succes Whiskquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee, nee, was eenmalig.. Zie jullie als ik beter ben
![]()
Oké, beterschap!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
ik hoop echt zo dat het snel beter zal gaan met jequote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
Sterkte meid en trek je niet teveel van anderen aanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
mijn toekomstige kid wordt ook de hele wereld rondgesleeptquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je een gezin hebt vind ik dat echt een nogo area
je kinderen wegslepen van hun vriendjes, zetten op een vage internationale school,
niks hoor
Hee Whiskquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
ICT-ers zijn nooit zo gewild ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Vijf jaar werken en dan je appartement in Amsterdam afbetaald hebben en je pensiioen bij elkaar gespaard hebben..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus..welterusten!
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
qua vakantie doen we dat wel, maar weet niet of telkens een andere woonplaats bevordelijk is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mijn toekomstige kid wordt ook de hele wereld rondgesleept
Ja dat zou ik ook niet willen idd. Maar ik spreek de taal welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is toch ook wel erg ver weg eigenlijk. Ik spreek de taal niet. Je bent woonachtig op een of ander beveiligd terrein van een of ander rijk figuur. Het lijkt me eng
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:13 schreef Barretje80 het volgende:
ok.. naast me wordt het sein "slapen" gegeventjemig, dat doet de mijne dan weer niet, die slaapt al langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus..welterusten!
truste Bar![]()
Same shit, different day
SC hopper present
nouja.. IK ga de hele wereld rond.. dus kid moet op sleeptouw mee.. we zullen zien of ie/ze het trekt..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
qua vakantie doen we dat wel, maar weet niet of telkens een andere woonplaats bevordelijk is.
Alhoewel je wel flexibele kids kweekt
Wacht niet te langquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jullie zijn![]()
![]()
En las ik beter ben kom ik terug!!
Mis jullie![]()
Die kerel die dat gaat doen, IS ict-erquote:
je bent hier altijd welkom, en ook op andere plekken op Fok uiteraardquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jullie zijn![]()
![]()
Mis jullie![]()
dan vis ik in de verkeerde vijverquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Die kerel die dat gaat doen, IS ict-er.
ok.. naast me wordt het sein "slapen" gegevenSlaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus..welterusten!
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Hmmm... Dan zal Bahrein, Dubai of Abu-Dhabi vast geen optie zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan vis ik in de verkeerde vijver
maar goed, vrouwlief krijg ik niet eens Zoetermeer uit
Al die landen zijn hier al eens langsgekomen als mogelijkhedenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm... Dan zal Bahrein, Dubai of Abu-Dhabi vast geen optie zijn...
Ik dacht dat jij in Almere woonde maar het is dus andersomquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan vis ik in de verkeerde vijver
maar goed, vrouwlief krijg ik niet eens Zoetermeer uit
Tot snel Whiskquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jullie zijn![]()
![]()
Mis jullie![]()
Cool, ik wist niet dat jij Russisch sprakquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook niet willen idd. Maar ik spreek de taal welLijkt me echt tof om daar eens een paar maanden te zitten
ok.. naast me wordt het sein "slapen" gegevenWelterusten BarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus..welterusten!
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
nope.quote:
zeker geen moslim landenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm... Dan zal Bahrein, Dubai of Abu-Dhabi vast geen optie zijn...
Klopt, werk in Almere, en soms in Papendrecht, woon in Zoetermeerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in Almere woonde maar het is dus andersom
"Vrouwlief..."quote:
Waarom denk je dat ik die Oekraīne reis zo realistisch vind? Al lacht iedereen me hier uit hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:17 schreef Stuart het volgende:
Cool, ik wist niet dat jij Russisch sprak![]()
Fixedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:20 schreef MPG het volgende:
[..]
"Vrouwlief..."
"Ja?"
"Hoe zou een boerka jou staan, denk je?"
"WATBLIEFT![]()
![]()
?!?!?! WAT DENK JIJ GODALLAHVERDOMME WEL NIET
![]()
![]()
!!!"
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:20 schreef MPG het volgende: