quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:53 schreef Pheno het volgende:
Sorry, game-nerd moest lachen
[ afbeelding ]
slaap lekker en succes morgenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:56 schreef Pheno het volgende:
En nu maar slapen. Bijna weekend, maar morgen nog een spoedje. Offerte maken, wat opeens snel af moet. Ah well, bezigheidstherapie. Vanaf volgende week wordt het overdragen.
Ach, een beetje marge hou ik altijd wel aan met jou hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:59 schreef Koen66 het volgende:
back
(had ik geroepen dat het een kwartier ou duren?)
Muck.quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:03 schreef Koen66 het volgende:
zow een stukkie rustiger na een half uurtje scheren en wat van andere zaken
ik zou eerst moeten scheidenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:03 schreef Stuart het volgende:
Werd vandaag gevraagd voor een baan in Saudi Arabia. Betaald £750 net per week plus een woning en alle onkosten. Maar ik zou toch niet zo snel in zo'n land durven werken geloof ik![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Een geldig woord
Vanmiddag zat ik ook met mijn hoofd een kwartslag gedraaid naar mijn beeldscherm op werk te kijken. iemand had wat ingescand, maar de invoerrichting was niet heel praktisch leesbaarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit hier te yoga-en om het te kunnen lezen
WTF is afbefgeur?
Nee, ik ook niet. Er zijn wel meerdere banen in het verleden aangeboden in Rusland. Jemen, Saudi Arabia. Allemaal met woning en alle onkosten vergoed en wel tot £1200 netto per week maar ik denk dat ik daar doodongelukkig zou zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou eerst moeten scheiden
verder zou ik zelf niet dood gevonden willen worden in zo'n land
Een vriend van me gaat in april naar Bahrein voor ten minste 5 jaar. Maar hij gaat daar nog ff iets meer vangen dan wat jij noemtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:03 schreef Stuart het volgende:
Werd vandaag gevraagd voor een baan in Saudi Arabia. Betaald £750 net per week plus een woning en alle onkosten. Maar ik zou toch niet zo snel in zo'n land durven werken geloof ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |