mooi gezegd!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:40 schreef danilel het volgende:
Mensen, ik ben gaar.........
Ik ga naar bed en dromen over een vrij Egypte........
Hoop dat die droom over niet al te lange tijd zal uitkomen....
Idd. Trustequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:40 schreef danilel het volgende:
Mensen, ik ben gaar.........
Ik ga naar bed en dromen over een vrij Egypte........
Hoop dat die droom over niet al te lange tijd zal uitkomen....
Inderdaad, ik twijfel tussen wachten op het leger, of toch naar bed... Of de gouden middenweg, slapen op mijn toetsenbord..quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:41 schreef deleriouz het volgende:
Nou soldaatjes, schiet eens op met communiqué #2...
ik ben ook nogquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:40 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Blijf er gewoon nog ff bij, alleen al om het voor jezelf rustig af te sluiten voordat je naar bed gaat!
quote:RawyaRageh Rawya Rageh
One #Tahrir sq protester in tears, screams after Mubarak speech: 'If we'd been talking to a wall, it would have understood us' #Jan25
Wat ik uit de tweets van de mensen die ik volg begrijp, blijven ze idd vredig & willen ze wel verder met marcherenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:43 schreef yavanna het volgende:
Jan25voices Jan25 Voices
LPC: I hope more and more people recognize the clear provocation in these actions. We need to remain peaceful. #Jan25 #Egypt
ze verwachten een nieuw (tegen)bericht? Ben nog niet zo lang binnen. Kon wel eerder op teletext checken dat Mubarak zei, ik treed niet af. Wat een wending alweer...quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:41 schreef deleriouz het volgende:
Nou soldaatjes, schiet eens op met communiqué #2...
Ik sta op omvallen. Heb m'n bed al heel lang niet meer gezien... Maar aan de andere kant ben ik toch benieuwd naar dat communiqué. Kan wel eens de doorslag geven.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:42 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Inderdaad, ik twijfel tussen wachten op het leger, of toch naar bed... Of de gouden middenweg, slapen op mijn toetsenbord..
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:43 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik ben ook nog.. hoop indd. dat die sms positief is , vandaar blijf ik ff ( en omdat het hier natuurlijk gezellie is
)
Yep, communiqué nummer twee komt eraanquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:44 schreef Axia het volgende:
Zouden we vanavond nog bericht krijgen van het leger?
ik hoop het anders word het een latertje hier wil nu die sms lezenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:44 schreef Axia het volgende:
Zouden we vanavond nog bericht krijgen van het leger?
Sullymanquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:43 schreef -jos- het volgende:
De Egyptische ambassadeur moet op CNN uitleggen wat de constitutionele status van Mubarak en Suleiman nu is, dat is toch wel heel erg triest. Niemand weet nu wie werkelijk de macht heeft.
Neem je pilletje eens... Ik heb nog wel reservequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Veel woede voelen we maar wat denk je dat ze daar voelen en dan nog kalm blijven
Ik als ADHD-er had gerend al was het 10 km om die man af te schieten in het paleis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |