Das ook goedquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er ff geen zin in oke?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
![]()
Mijn fles southern comfort is leeg
quote:
past nietquote:
22 juni!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wanneer gaat het gebeuren Bar?
Ik ben de enige persoon die niet drinkt op meets geloof ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Allemaal zuipschuiten hier
Ik lust geen alcohol
Zeg ..quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
past nietIk steek je kast wel in de brand.
Jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die is duurder als het bier dat net door mijn neus kwam
glaasje whiskey dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
![]()
Mijn fles southern comfort is leeg
Tot straks misschien nog Nijniequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:30 schreef RockNijntje het volgende:
Het gaat hier te snel
Kom later vandaag (vannacht) misschien nog wel terug
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die is duurder als het bier dat net door mijn neus kwam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
die ENE kast??quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
produceer jij bier ??
ideaal, ik zit nooit zonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
past nietIk steek je kast wel in de brand.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:31 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, wilde Edith Piaf draaien maar dat wordt natuurlijk ook weer verkeerd uitgelegd hier
hoe heb jij dat fermentatie proces geregeld dan??quote:
Nee, dat doe ik ook niet. Ik moet alleen nu dus gaan nadenken welk liedje ik wel en niet kan posten zonder dus weer 'opnieuw' te beginnen. Kan ik uberhaupt nog iets zeggen hierquote:
Lekker slapen meisjequote:
Welterusten mopquote:
Hier, leg deze uit:quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik ook niet. Ik moet alleen nu dus gaan nadenken welk liedje ik wel en niet kan posten zonder dus weer 'opnieuw' te beginnen. Kan ik uberhaupt nog iets zeggen hier
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
produceer jij bier ??
Godsamme Bar. Een productie-eiland is één, maar bij jou draait echt je hele leven om spuitpunten he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Sorry, not my cup of teaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |