Moet lukken! Je hebt zelfs plintjes met kabelgoot, en een kabel kun je van zo'n rol halen, dus welke lengte je maar wil.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. hier is het 1 blok beton met ingegoten leidingen.. niet veel mogelijkheden dus..
maar.. bnnekort de plintjes leggen... nu nog een kabeltje vinden dat lang genoeg is
Eerst PMmen...quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:22 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, dat heb ik wel verdiend![]()
Tot straksquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:23 schreef Koen66 het volgende:
scheren
Diegenen die komend kwartier gaan slapen![]()
En anders tot straks
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, Compuserve, zonnet en weet ik wat, toen zat ik al bij world acces volgens mij. Die doet het niet meer
zwart hoesje gele cdquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
Zonnet? Dat ken ikZo'n gele CD
meerdere redenenquote:
@wxs adressen werken soms nog hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, Compuserve, zonnet en weet ik wat, toen zat ik al bij world acces volgens mij. Die doet het niet meer
12movequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach .. vriend-lief moet dat maar regelen..quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet lukken! Je hebt zelfs plintjes met kabelgoot, en een kabel kun je van zo'n rol halen, dus welke lengte je maar wil.
nietquote:
Waren ze later afgekort? Damnit, voor jan lul de lange variant getypt. Nah, die waren wel netjes, die hebben me echt volledig van de server geflikkerd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
@wxs adressen werken soms nog hoor.
wanneer gaat het gebeuren Bar?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach .. vriend-lief moet dat maar regelen..
plintjes komen pas nadat we getrouwd zijn.. dan hebben we er weer geld voor
ask Nina Stormsquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:25 schreef Stuart het volgende:
En World Online was natuurlijk een fantastisch bedrijf
Zoquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Eerst PMmen...
Das welja
.
Ik heb hier een glenfiddich 12yo open staan nu...
Volgens mij bedoel ik Zonquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zonnet.. toen was jij nog helemaal niet geboren!
ja adressen zijn voorloper van de @planet en ken mensen die ze nog gebruiken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waren ze later afgekort? Damnit, voor jan lul de lange variant getypt. Nah, die waren wel netjes, die hebben me echt volledig van de server geflikkerd.
Jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
verschrikkelijke aanbieders
Zoalsquote:[..]
meerdere redenen
zaterdag ben ik er weerquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
nietik heb het koud en hou jou verantwoordelijk
yeah,right....quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Allemaal zuipschuiten hier
Ik lust geen alcohol
ik ook nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik lust geen alcohol
Nee, en ik ben de Paashaas.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik lust geen alcohol
ik alleen die met een smaakjequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik lust geen alcohol
Ik heb er ff geen zin in oke?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja
[..]
Zoals?
PM en MSN staan open.
Lul, mijn whiskyquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik lust geen alcohol
Me tooquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik alleen die met een smaakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |