Ja, Compuserve, zonnet en weet ik wat, toen zat ik al bij world acces volgens mij. Die doet het niet meerquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb het nooit gebruikt maar dat ik net bij de Free record shop werkte lagen ze er idd met stapels op de toonbank
Whiskey met een equote:Op donderdag 10 februari 2011 23:22 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, dat heb ik wel verdiend![]()
mja.. hier is het 1 blok beton met ingegoten leidingen.. niet veel mogelijkheden dus..quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een loze leiding bij het bouwen al aangegeven, zodat ik dat niet hoefde te doen. Zo heb ik ook een punt waar ik zes stopcontacten heb, dat vonden ze vreemd. Ik niet, met die zooi die ik hier heb qua NAS en zo
omdat je toek alleen laat?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:22 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
zonnet.. toen was jij nog helemaal niet geboren!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
Zonnet? Dat ken ikZo'n gele CD
Moet lukken! Je hebt zelfs plintjes met kabelgoot, en een kabel kun je van zo'n rol halen, dus welke lengte je maar wil.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. hier is het 1 blok beton met ingegoten leidingen.. niet veel mogelijkheden dus..
maar.. bnnekort de plintjes leggen... nu nog een kabeltje vinden dat lang genoeg is
Eerst PMmen...quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:22 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Tot straksquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:23 schreef Koen66 het volgende:
scheren
Diegenen die komend kwartier gaan slapen![]()
En anders tot straks
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, Compuserve, zonnet en weet ik wat, toen zat ik al bij world acces volgens mij. Die doet het niet meer
zwart hoesje gele cdquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
Zonnet? Dat ken ikZo'n gele CD
meerdere redenenquote:
@wxs adressen werken soms nog hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, Compuserve, zonnet en weet ik wat, toen zat ik al bij world acces volgens mij. Die doet het niet meer
12movequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach .. vriend-lief moet dat maar regelen..quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet lukken! Je hebt zelfs plintjes met kabelgoot, en een kabel kun je van zo'n rol halen, dus welke lengte je maar wil.
nietquote:
Waren ze later afgekort? Damnit, voor jan lul de lange variant getypt. Nah, die waren wel netjes, die hebben me echt volledig van de server geflikkerd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
@wxs adressen werken soms nog hoor.
wanneer gaat het gebeuren Bar?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach .. vriend-lief moet dat maar regelen..
plintjes komen pas nadat we getrouwd zijn.. dan hebben we er weer geld voor
ask Nina Stormsquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:25 schreef Stuart het volgende:
En World Online was natuurlijk een fantastisch bedrijf
Zoquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Eerst PMmen...
Das welja
.
Ik heb hier een glenfiddich 12yo open staan nu...
Volgens mij bedoel ik Zonquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zonnet.. toen was jij nog helemaal niet geboren!
ja adressen zijn voorloper van de @planet en ken mensen die ze nog gebruiken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waren ze later afgekort? Damnit, voor jan lul de lange variant getypt. Nah, die waren wel netjes, die hebben me echt volledig van de server geflikkerd.
Jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
verschrikkelijke aanbieders
Zoalsquote:[..]
meerdere redenen
zaterdag ben ik er weerquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
nietik heb het koud en hou jou verantwoordelijk
yeah,right....quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Allemaal zuipschuiten hier
Ik lust geen alcohol
ik ook nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik lust geen alcohol
Nee, en ik ben de Paashaas.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik lust geen alcohol
ik alleen die met een smaakjequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik lust geen alcohol
Ik heb er ff geen zin in oke?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja
[..]
Zoals?
PM en MSN staan open.
Lul, mijn whiskyquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik lust geen alcohol
Me tooquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik alleen die met een smaakje
Das ook goedquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er ff geen zin in oke?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
![]()
Mijn fles southern comfort is leeg
quote:
past nietquote:
22 juni!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wanneer gaat het gebeuren Bar?
Ik ben de enige persoon die niet drinkt op meets geloof ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik lust geen alcohol
Zeg ..quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
past nietIk steek je kast wel in de brand.
Jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die is duurder als het bier dat net door mijn neus kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |