Jarig?! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 06:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja zoals elke dag. En nu jarig dus dubbel gedronken.
Bier bij de lunch. In de namiddag. Vodka en cola. Bier pong. Meer vodka.
Te veel.
Nu nog in Hanoi net ticket geboekt naar hue. Maar is in twee dagen zoveel duurder geworden. Gezeik.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 06:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jarig?! Gefeliciteerd!
Klinkt alsof je nog even kan "nagenieten"
Balen van je ticket
Feliciteerd Godtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:07 schreef Godtje het volgende:
Beetje balen. Me hier nog wat langer vermaken. Er zijn slechtere plekken. Dan ben ik bijna twee weken in Hanoi. Sommige mensen zijn er al 6 weken dus valt nog mee.
Nog twee dagtrips boeken maar. Breekt zo lekker de week.
En dank je. Zal vanavond wel weer gek werden. Ze wilde voor mijn verjaardag konningedag organiseren. Iedereen met een oranje shirt gratis shots. Ik heb zelf alleen geen oranje shirt.
[..]
Letterlijk 'happy birthday', maar ik ben niet zo bekend met de subtiele lagen van het Vietnamees, dus ik zeg maar 'ja'quote:
Dank.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Letterlijk 'happy birthday', maar ik ben niet zo bekend met de subtiele lagen van het Vietnamees, dus ik zeg maar 'ja'
Werksequote:
Cheers matequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:08 schreef PeuRac het volgende:
I digg the eyes anyway
en nu slapen, ik word geacht helder en uit geslapen te zijn enzo
Mooi, ooh wacht, jij hebt/drinkt geen koffie he?quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Cheers matecheetaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[IMG]http://images.travelpod.c(...).hanoi-beer.jpg[IMG]
Ik ben moe! Ik hoop dat ik straks wat bijgetrokken benquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:25 schreef PeuRac het volgende:
Moguh.
Ik weet dat ik gaar wordt als ik met bepaalde vrienden wat ga doen, en toch gewoon doen
Ik vond die vent er aantrekkelijker uitzienquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
cheeta
[IMG]http://images.travelpod.c(...).hanoi-beer.jpg[IMG]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |