Sterktequote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:23 schreef Gert het volgende:
Oké.. dit is de eerste keer dat wij de WIDM-pieps gaan herbergen.
Leuk!![]()
Welkom!
Thanxquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:23 schreef Gert het volgende:
Leuk!![]()
Welkom!
En hopelijk ook gelijk de laatste keer want dan krijgen we volgend jaar MOL.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:23 schreef Gert het volgende:
Leuk!![]()
Welkom!
IK kijk elk jaar leuk programma WIDMquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:14 schreef Laysa het volgende:
Ik heb het ook nog nooit gekeken....wie weet ga ik mee kijken
Dat vooralquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hopelijk ook gelijk de laatste keer want dan krijgen we volgend jaar MOL.
Maar verder bedankt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hopelijk ook gelijk de laatste keer want dan krijgen we volgend jaar MOL.
Oh, dat was geen sneer ofzo hoor gewoon de belofte van yvonne. En tuurlijk is het leuk voor RLS dat het nu hier staat, maar na dagen pleiten voor een MOL hoop ik dat het er volgend jaar van komt.quote:
Oquote:Op zondag 8 januari 2012 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh, dat was geen sneer ofzo hoor gewoon de belofte van yvonne. En tuurlijk is het leuk voor RLS dat het nu hier staat, maar na dagen pleiten voor een MOL hoop ik dat het er volgend jaar van komt.
Oh ja, ik moet je nog wat zeggen Gert, die van WIDM komen hier hangenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:23 schreef Gert het volgende:
Leuk!![]()
Welkom!
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:01 schreef Nostalgist het volgende:
Hint naar volgorde van afvallers WIDM?
Kan er bij dit topic ook een WIDM-tag ? (kweetniehoedamoet)
Je chick had je ook moeten doorverwijzen hoor.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:01 schreef Nostalgist het volgende:
[WIDM] Hint naar volgorde van afvallers WIDM?
Kan er bij dit topic ook een WIDM-tag ? (kweetniehoedamoet)
quote:
Ik ga er maar even vanuit dat je het echt niet weet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
Kan iemand me effe uitlegge wat die hardnekkig oppoppende Wiedem nou weer betekend?
En is er ook ergens een uitleg van die gele rls en roze rls en % en wdim ik snap er de balle van inmiddels!![]()
Thx!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga er maar even vanuit dat je het echt niet weet.
1) Wiedem = [FAQ] Wie is de mol
2) Rood = lately in gepost, geel = wat minder lately
3) Omgekeerde % = het is een reeks
verhuisd naar een ander forumquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:47 schreef Jian het volgende:
Vroeger had je hier toch zo'n SC, waar Gert en Pietje zo nu en dan gewoon hard moesten werken voor hun centjes en waar Remlof de gemoederen af en toe met hamer en sikkel moest sussen. Waar is die gebleven?
mmm en waarom post jij daar dan nog maar zo sporadisch? ... en haal dat "crisismod" ook maar uit je sign, da's war einmalquote:Op woensdag 15 februari 2012 09:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[RLS SC] #1363 - Spekglad of spiegelglad :?
Jah, dat praatgroepje van Teun, maar daar zitten alleen de goeierikken natuurlijk, ook zo saaiquote:
Dat denk jij maarquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, dat praatgroepje van Teun, maar daar zitten alleen de goeierikken natuurlijk, ook zo saai
Wat good old pietje zegt, dat topic kon ik nog wel vrij gemakkelijk vinden...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:47 schreef Jian het volgende:
Vroeger had je hier toch zo'n SC, waar Gert en Pietje zo nu en dan gewoon hard moesten werken voor hun centjes en waar Remlof de gemoederen af en toe met hamer en sikkel moest sussen. Waar is die gebleven?
» Er is al 60 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:47 schreef Jian het volgende:
[x} zinvolquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
» Er is al 60 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Voorzitter, ik zou alvast willen inbrengen dat de moderatie zeker niet vrij uit mag gaan en gaat over tot de orde van de dag!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:22 schreef willem-jozef het volgende:
toch zou een debat om de schuldvraag wel leuk zijn!![]()
![]()
Done. Eens kijken of het tot #2 gaat komen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:52 schreef akveor het volgende:
Kan een mod #2 verwijderen uit de titel van dit topic: Big Brother AU 2012
Foutje. Bedankt!
Bedoel je soaps zoals GTST?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:37 schreef Iwanius het volgende:
Ik zie ik dit subfora van soaps e.d. helemaal niks wat men in Zuid-Amerika novellas noemt.
Is daar een centraal topic voor of moet er 1 gewoon worden opgestart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |