quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
kan de TT van [SST Rehab] CzS #78 we zijn nog lang aan het afkicken
hersteld worden in
[SST Rehab] CzS #78 we zijn nog lang aan het afkicken
Alsjeblieft
Moeite is een groot woord, maar begrijp ik goed dat we het er helemaal niet meer over mogen hebben?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, 2
Moeite mee?
Naar feedback aub.
Niet in de sc.
We beginnen uiteraard het hele circus niet weer opnieuw.
het nut van het oprakelen was volgens mij om te weerleggen dat er welzeker meer aan de hand was dan een stalker alleen (wat je crew dacht). hieruit voortvloeiend zou je je beslissing om iemand te bannen (op basis van relatief zeer weinig foute of grove info) kunnen terugdraaien. maar dat doe je lekker toch nietquote:Op zondag 3 juli 2011 12:45 schreef yvonne het volgende:
Er is alleen geen enkel nut het op te rakelen, noch verder over te hebben.
Toch?
Topics zijn niet voor niets verwijderd, laten we het zo houden.
Lieve schat het heeft geen nutquote:Op zondag 3 juli 2011 14:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het nut van het oprakelen was volgens mij om te weerleggen dat er welzeker meer aan de hand was dan een stalker alleen (wat je crew dacht). hieruit voortvloeiend zou je je beslissing om iemand te bannen (op basis van relatief zeer weinig foute of grove info) kunnen terugdraaien. maar dat doe je lekker toch niet
Plaats 'm nog een keer en ook je postrechten komen niet terug.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Laat me niet lachen, ik weet nu al dat mijn post niet terug komt.
Maar het doet me deugd dat ik niet de enige ben die walgt van dit smerige zaakje.
Nu word ik bang, alsof ik me druk maak om mijn postrechtenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Plaats 'm nog een keer en ook je postrechten komen niet terug.
Het is zo onderhand wel afgelopen.
Of jij je druk maakt, boeit me eerlijk gezegd niet echt. Ik zie dat de roddel- en misinformatiefabriek weer op volle toeren draait en dat is afgelopen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu word ik bang, alsof ik me druk maak om mijn postrechten![]()
Waar zeg ik trouwens dat ik het nog een keer ga plaatsen?
Kan er dan gewoon duidelijkheid komen? Zolang dat er niet is blijven de speculaties welig tieren. Iedereen hier is volwassen, er kunnen toch dingen besproken worden?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Of jij je druk maakt, boeit me eerlijk gezegd niet echt. Ik zie dat de roddel- en misinformatiefabriek weer op volle toeren draait en dat is afgelopen.
Kennelijk niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Iedereen hier is volwassen, er kunnen toch dingen besproken worden?
Omdat niemand bereid is om het gewoon rustig te bespreken. Lijkt mij.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Kennelijk niet.
Er is een grote groep die zijn eigen waarheid heeft en daar niet vanaf te brengen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |