Hier?....ja hoor hier wel....Daar doe ik lekker mee met jullie....Ik ga voor minstens 10 notes in die 3 maanden...minstensquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hou jij de boel dan in het gareel?
Krijgen we daar geen SC dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:39 schreef Laysa het volgende:
Nah ik blijf hier ook gewoon komen...Tis thuis....
Jahwel, net als tijdens TBO loopt er een SC zolang SST open is.quote:
Tuurlijk welquote:
Daar valt wat aan te doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
jawel maar daar komen ook vreemden
Eng!!!quote:
Nee!!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
jawel maar daar komen ook vreemden
Blijf jij zeker weer een uur voor de deur dralen.quote:
Waarschijnlijk weer met kramp in mijn buikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blijf jij zeker weer een uur voor de deur dralen.
Heb haar gister nog zien posten, ze leeft iig nog.quote:
Ik ookquote:
Ah, ok.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb haar gister nog zien posten, ze leeft iig nog.
Nah je hebt best kans dat ik ineens geen zin heb om heel de tijd te posten....Maar ws nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik ben alleen bang dat ik er te weinig tijd voor heb
Wel blijven posten hoor want ik zal sowieso proberen de COS en de SC bij te houdenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah je hebt best kans dat ik ineens geen zin heb om heel de tijd te posten....Maar ws niet
Komt vast goedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel blijven posten hoor want ik zal sowieso proberen de COS en de SC bij te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |