quote:
Daar wordt nu koortsig aan gewerkt. Vanavond stond er volgens mij, dus Ik gok dat we na zessen tussen de tijdelijke fora zittenquote:
Cc, ik probeer Gert en/of Pietje zenuwachtig te maken, donder op met je nuchtere waarheid.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar wordt nu koortsig aan gewerkt. Vanavond stond er volgens mij, dus Ik gok dat we na zessen tussen de tijdelijke fora zitten.
dat hebben we al een tijdje zonder RLSquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:31 schreef Leandra het volgende:
SST een eigen subforum?
Blijft RLS dan nog wel bestaansrecht hebben?
De truc is om 'm hier hard te tiefen zodra SST open gaat.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps, zijn wij het afvoerputje geworden nu KLB 1.0 dicht is?
Alsof die zich door jouw hysterie op de kast laten jagen. Als je nu iets zou vragen over toegevoegde waardes en zulks, dan wordt het een ander verhaal.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Cc, ik probeer Gert en/of Pietje zenuwachtig te maken, donder op met je nuchtere waarheid.
En dan over drie maanden ons domein weer te claimen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:31 schreef Ian_Nick het volgende:
De truc is om 'm hier hard te tiefen zodra SST open gaat.
Ik zei niet dat het zou werken... met je nuchtere waarheid.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsof die zich door jouw hysterie op de kast laten jagen. Als je nu iets zou vragen over toegevoegde waardes en zulks, dan wordt het een ander verhaal.
Ik wil Pietje Puk Op Reis eigenlijk gewoon in de bioscopen hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:33 schreef Scrutinizer het volgende:
De beelden die Stefan gemaakt heeft, zouden we die nog voor de kick-off te zien krijgen?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar wordt nu koortsig aan gewerkt. Vanavond stond er volgens mij, dus Ik gok dat we na zessen tussen de tijdelijke fora zitten.
Je hebt gelijk, je calculeerde de levensgroot aanwezige faalfactor al in.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zei niet dat het zou werken... met je nuchtere waarheid.
Je dacht toch niet dat ik hier bleef zitten?quote:
En The making of ..... op tvquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil Pietje Puk Op Reis eigenlijk gewoon in de bioscopen hebben.
Alleen als je een FOK!abonnement hebt. Anders krijg je het een week of wat later.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:33 schreef Scrutinizer het volgende:
De beelden die Stefan gemaakt heeft, zouden we die nog voor de kick-off te zien krijgen?
Dat zijn de FOK!-primeurs waar we op zitten te wachtenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:37 schreef Copycat het volgende:
Anders krijg je het een week of wat later.
ik las de we in de breedste zin van het woord en vond het zo lief klinkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik hier bleef zitten?
Was gewoon arrogant koninklijk meervoud.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:38 schreef Marrije het volgende:
ik las de we in de breedste zin van het woord en vond het zo lief klinken
Hij doet het wel, maar ik moest 4x klikken vanwege een interne error. Geen idee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mij werkt het normaal.
Oh ik snap hem al.
Hou jij de boel dan in het gareel?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:39 schreef Laysa het volgende:
Nah ik blijf hier ook gewoon komen...Tis thuis....
no wayquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil Pietje Puk Op Reis eigenlijk gewoon in de bioscopen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |