Wat heerlijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan moet het wat anders worden
Ik ga naar bed met laptop om te gamen en fokken![]()
quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:34 schreef Muck het volgende:
Boh, we krijgen een nieuw koffiezetapparaat
Maar 1tje maakt niet zo veel uitquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik word ook een dagje ouder
[..]
Niet? Wat weet jij daar nou van![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef OA het volgende:
[..]
Leeftijd en dames... een gevoelig onderwerp, dus ik hield me in
Ehm... ehm... ja... nouquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik word ook een dagje ouder
[..]
Niet? Wat weet jij daar nou van![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
nieuwe content ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:36 schreef Stuart het volgende:
Zo, weer even met Facebook bezig geweest
Ik doe niet aan al die sociale profielsites. Veel te veel werk om bij te houden enzoquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:36 schreef Stuart het volgende:
klopt, daar maak ik me ook schuldig aanquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ik doe niet aan al die sociale profielsites. Veel te veel werk om bij te houden enzo
Zie edit...quote:
Goed he?quote:
En lekker ouderwetsche DE-pruttelpotquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh waaaaaaaaaaaauw, wat voor eentje?
Moest reageren op een paar uitnodigingen. Zal je net zien, ik ga een weekend naar NL en ik krijg 3 uitnodigingen dit weekendquote:
12 april dus!quote:
Ohw uhm dan 59 dagenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:37 schreef OA het volgende:
[..]
12 april dus!
Ik ben over 22 dagen jarig
Daar heb je wel een punt. Ik doe er overigens bijna niets mee maar het is soms wel leuk om updates van leuke mensen te lezenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ik doe niet aan al die sociale profielsites. Veel te veel werk om bij te houden enzo
Nee, ik rekende verkeerd. Maart heeft 31 dagenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohw uhm dan 59 dagen![]()
Oeh leuk![]()
ik ken dat..... ik wordt ook bij voorkeur uitgenodigd op de verkeerde weekendenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moest reageren op een paar uitnodigingen. Zal je net zien, ik ga een weekend naar NL en ik krijg 3 uitnodigingen dit weekend
Volgend weekend vast niet dan ofzo![]()
Jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken dat..... ik wordt ook bij voorkeur uitgenodigd op de verkeerde weekenden
Dat laatste doe ik wel.. via de sites van m'n vriendinquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Ik doe er overigens bijna niets mee maar het is soms wel leuk om updates van leuke mensen te lezen
Echtquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:36 schreef Stuart het volgende:
Ja, vind het wel lullig eigenlijk want ik had vorig jaar ook al diegene's verjaardag afgezegd omdat ik naar NL ging. Komt nu net over alsof ik niet op verjaardagen komquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is zekerquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik begon al aan de rekenmachine te twijfelenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:38 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, ik rekende verkeerd. Maart heeft 31 dagen
Ja, ik heb wel 100 requests geloof ik. Bloedirritant want ik speel die spelletjes nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:41 schreef Koen66 het volgende:
FAcebook.... 20 requests om aan allerlei games mee te doen
En wederom verslaat de machine de mens...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik begon al aan de rekenmachine te twijfelen
[ afbeelding ]
Verdoriequote:Op donderdag 10 februari 2011 22:41 schreef OA het volgende:
[..]
En wederom verslaat de machine de mens...
Hoezo, hyves al erg genoeg?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:41 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje heeft geen Facebook en gaat dat zo houden
The ghost in the machinequote:Op donderdag 10 februari 2011 22:41 schreef OA het volgende:
[..]
En wederom verslaat de machine de mens...
Vind je het heel erg als ik er mee wacht?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
Oh nog 98 dagendan ben ik jarig
Zullen we er een verjaardagsmeet van maken
ik ben nog lang niet jarigquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
Tofquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
Hyves 'leeft' meer in mijn omgevingquote:
hoezo?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik er mee wacht?
Facebook is ook meer voor grote mensenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hyves 'leeft' meer in mijn omgeving
Kloptquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef OA het volgende:
[..]
Facebook is ook meer voor grote mensen
ik ben zo blij dat ik hem verwijderd hebquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hyves 'leeft' meer in mijn omgeving
Ik ben barred van die kroegquote:Hi,
On the 25th we are just meeting in the York before going for a curry as its just across the road we shall be there for about 30 to 45 minutes before going to eat. Then we will go else where, red lion etc. I know the York is a problem for you but can meet you at the curry house or out the York before walking across the road.
Lee
Oh, dan weet ik wel mensen die er niet op horen te zittenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef OA het volgende:
[..]
Soms snap ik jou gewoon nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat het net geen 7 maand meer duurt en het getal wat ik dan bereik
Facebook is het enige dat ik heb. Geen Hyves of Twitter of MySpace of wat dan ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef Koen66 het volgende:
ik ga maar eens hetzij Hyves hetzij Facebook stoppen, ik ben toch al slordig en beiden bijhouden wordt het niet
Het is allemaal voor 'de jeugd'quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef OA het volgende:
[..]
aaaw...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef Toekito het volgende:
Zoooooooooooooo ik lig in bed.
Tandjes gepoetst. Plasje gedaan, kachel uit, laptop, lader en oordopjes gepakt. Naar boven gelopen. Om gekleed. Alles in orde gemaakt en zie hier: Toek vanuit een leeg maar warm bed.
Isn't it cute...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
KloptEn daar sturen ze elkaar geen glitterplaatjes gelukkig
![]()
Omdat ik in mei nog niet jarig ben en dit jaar 25 wordtquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms snap ik jou gewoon niet![]()
Tot zoquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
En toen ging het computertje uit
Brb @ telefoon
BUT IT'S WROOOOOOOOOOOONG!quote:
Van dat alles alleen Hyvesquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Facebook is het enige dat ik heb. Geen Hyves of Twitter of MySpace of wat dan ook
Jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
Goed bezig toekquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef Toekito het volgende:
Zoooooooooooooo ik lig in bed.
Tandjes gepoetst. Plasje gedaan, kachel uit, laptop, lader en oordopjes gepakt. Naar boven gelopen. Om gekleed. Alles in orde gemaakt en zie hier: Toek vanuit een leeg maar warm bed.
Daarom verwijder ik ook regelmatig 'kleuters'quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, in dit geval niet. Als ze nou 24 zou zijn...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
BUT IT'S WROOOOOOOOOOOONG!
En dan legt hij het uit, en dan heb jij zoiets van 'Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ja!'quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms snap ik jou gewoon niet![]()
ja, maar 2 stupid dogsquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, in dit geval niet. Als ze nou 24 zou zijn...
nou meestal niet hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan legt hij het uit, en dan heb jij zoiets van 'Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ja!'
quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan legt hij het uit, en dan heb jij zoiets van 'Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ja!'
Dan zou je nu al te laat zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, in dit geval niet. Als ze nou 24 zou zijn...
Lul mijn bierquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Te beginnen bij jezelf?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom verwijder ik ook regelmatig 'kleuters'
quote:
ja echt kutquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:48 schreef Koen66 het volgende:
tv uit, ik heb Egypte wel weer gezien die ellende daar
quote:
ik weet dat ze graag democratie willen daar, maar ten koste van alles??quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja echt kut
Dat wordt oorlog
Dat mag hoor. Ik mag het niet omdat ik geen kleurtje hebquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Te beginnen bij jezelf?
Ik las te laat die andere discussie om mijn mening nog te ventileren, maar dit moest ik toch nog even kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |