Ja, DAAR wordt iemand blij vanquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Het leger komt ook nog met een toespraak, miss. grijpen ze wel in en jagen hem weg
En rechtsdraaiend melkzuurquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef KG-Werk het volgende:
In plaats van Linke Soep dus Linkse Koffie hier?
Ja dat kan niet anders dan fout gaanquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
kut mubarak.
Nou gaat het echt mis daar
Ga ik zo ook doen, hoop ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:10 schreef Muck het volgende:
Ik heb 'eventjes' geslapen na het eten
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, DAAR wordt iemand blij van![]()
Nou ja, het wordt hoe dan ook een zootje daar
quote:
quote:
Ehm, we hebben een vergelijkbare 'storm' gehad toen Barretje haar rechtse mening gaf. Menigeen hier heeft toen zijn of haar linkse mening laten weten waaronder jijzelf. Je kunt je dat vast nog wel herinnerenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wie er hoe over denkt, de meerderheid van de mensen hier heeft je denk ik echt niet verteld hoe ze er precies over denken.
Vooral omdat dat er niet echt toe doet als je in een sc zit met elkaar. Dat sommige mensen denken hun mening duidelijk te moeten maken als er anderen bij zijn die ze daarmee kwetsen moeten ze zelf weten, maar daar hoef ik dan echt niet leuk op te reageren.
Ik ben erg benieuwd wat jij kwetsende linkse opmerkingen vindt, trouwens.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:14 schreef KG-Werk het volgende:
Nu gewoon allemaal weer SGP stemmen en verder mond houden, jullie verpesten de mood!
Die had ik toch al niet, niet om wat zich hier afspeeltquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:14 schreef KG-Werk het volgende:
Nu gewoon allemaal weer SGP stemmen en verder mond houden, jullie verpesten de mood!
Tukkie doen misschien?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:14 schreef KG-Werk het volgende:
Omdat ze 14 isquote:
Ik heb vooral gezegd dat ik het niet met haar eens was. Lijkt me inderdaad heel kwetsend voor jou ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef Stuart het volgende:
Ehm, we hebben een vergelijkbare 'storm' gehad toen Barretje haar rechtse mening gaf. Menigeen hier heeft toen zijn of haar linkse mening laten weten waaronder jijzelf. Je kunt je dat vast nog wel herinneren
En het verwijt dat ik bewust mensen wil kwetsen omdat mijn mening afwijkt met die van jou of van wie dan ook is gewoon zo zielig ST. Goh, Stuart's mening wijkt af. Hij wil ons dus kwetsen
Doe eens normaal zeg. Er worden hier genoeg opmerkingen gemaakt die als 'kwetsend' kunnen worden beschouwd. Alleen omdat Stuart het is en die anders is dan de meerheid springen we er even bovenop. Nou, prima toch. Dan praten we er even over. Mijn mening blijft zoals die is
Een 'rechts' politiek adviesquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:14 schreef KG-Werk het volgende:
Anders klonk het verkeerdquote:
quote:
Komt op hetzelfde neerquote:
Welk voorstel?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Dat mag in spanje
Maar serieus, dat was toch geen oneerbaar voorstel? Toch?
Wat let jequote:Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Mwah, ik zie mezelf als links-conservatief, maar daar bestaat geen partij voor
Nee hoorquote:
quote:
Uiteraard hebben we het over jouquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Welk voorstel?Of gaat het niet meer over mij
Dat is het zeker. Waar denk je trouwens dat het geld vandaan moet komen over het algemeen? Dat zal toch vooral van rechts zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb vooral gezegd dat ik het niet met haar eens was. Lijkt me inderdaad heel kwetsend voor jou ja.
Verder laat maar, het is ook gewoon nogal zinloos dit. En een beetje zonde van de energie.
Die kan ik wel geven, ieder een eigen bed, handjes boven de dekens en lekker tukkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:18 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Uiteraard hebben we het over jou![]()
Wil je nog uitleg geven bij jouw tukkie?
Neequote:Op donderdag 10 februari 2011 22:18 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Uiteraard hebben we het over jou![]()
Wil je nog uitleg geven bij jouw tukkie?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die kan ik wel geven, ieder een eigen bed, handjes boven onder de dekens en lekker tukken![]()
CU zou je kunnen proberenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Mwah, ik zie mezelf als links-conservatief, maar daar bestaat geen partij voor
Kee schat, het zal allemaal wel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:19 schreef Stuart het volgende:
Dat is het zeker. Waar denk je trouwens dat het geld vandaan moet komen over het algemeen? Dat zal toch vooral van rechts zijn
Zinloos omdat een mening afwijkt? Ja, misschien wel. Maar dat is iets anders dan mensen willen kwetsen. Dat is zielig doen en zoeken naar een stok om mee te slaan
Tuurlijk, je bent niet de eerste falert wat dat betreftquote:
Ik volg het echt niet meerquote:
Serieus? Voel ik me niet echt bij thuisquote:
Maar wel een ervarenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:20 schreef OA het volgende:
[..]
Tuurlijk, je bent niet de eerste falert wat dat betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |