Trusten Wokquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:07 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor wok om te stoppen.....
Suikertaartje?
Hahahaha, als je op mij doelt vergis je je in ieder geval behoorlijk. En ja, zeg gerust wat je wilt want mij kwets je toch niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, ik snap wel waarom sommige mensen bijna alle weekenden alleen zijnEn gelukkig leven we in een vrij land, dus ieder zijn mening
![]()
Welke zender zit je?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
kut mubarak.
Nou gaat het echt mis daar
Het kan ook wel erg 'goedkoop' gemaakt wordenquote:
hoor vooral Stu en ST over politiek en ja mijn handen jeuken maar heb ff wat anders te doen.quote:
Is toch grappig dat je denkt dat alles op jou slaat. Sorry Stu, de wereld draait niet om jouquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha, als je op mij doelt vergis je je in ieder geval behoorlijk. En ja, zeg gerust wat je wilt want mij kwets je toch niet.
Wel grappig dat ik dan zo wordt aangevallen op mijn mening hier door anderen overigens![]()
Het leger komt ook nog met een toespraak, miss. grijpen ze wel in en jagen hem wegquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
kut mubarak.
Kwaliteit moet je zelf voor zorgenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het kan ook wel erg 'goedkoop' gemaakt worden
Hoe weet jij nou wie er hoe over denkt, de meerderheid van de mensen hier heeft je denk ik echt niet verteld hoe ze er precies over denken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:06 schreef Stuart het volgende:
Had ik anders moeten verwachten van een SC waarin bijna alle mensen links zijn? Ik voel mij ook gekwest door bepaalde linkse uitspraken die ik hier regelmatig zie. Zo is nu eenmaal het leven. We leven in een democratie, hebben het recht op vrijheid van meningsuiting en natuurlijk botst links met rechts. Het had ook een heel ander onderwerp kunnen zijn dat nog veel fellere reacties zou oproepen. Maar goed, omdat ik rechts ben is het bij de meerderheid hier per definitie fout en bot. Want rechtse mensen zijn natuurlijk bot
Ik negeer politiekquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoor vooral Stu en ST over politiek en ja mijn handen jeuken maar heb ff wat anders te doen.
Nee, dat klopt. Het was zomaar een opmerking. Hoe dom kan ik toch zijn. Sorryquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is toch grappig dat je denkt dat alles op jou slaat. Sorry Stu, de wereld draait niet om jou
Lekker tochquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:10 schreef Muck het volgende:
Ik heb 'eventjes' geslapen na het eten
Ja, DAAR wordt iemand blij vanquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Het leger komt ook nog met een toespraak, miss. grijpen ze wel in en jagen hem weg
En rechtsdraaiend melkzuurquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:09 schreef KG-Werk het volgende:
In plaats van Linke Soep dus Linkse Koffie hier?
Ja dat kan niet anders dan fout gaanquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
kut mubarak.
Ga ik zo ook doen, hoop ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:10 schreef Muck het volgende:
Ik heb 'eventjes' geslapen na het eten
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, DAAR wordt iemand blij van![]()
Nou ja, het wordt hoe dan ook een zootje daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |