Hyves 'leeft' meer in mijn omgevingquote:
hoezo?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik er mee wacht?
Facebook is ook meer voor grote mensenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hyves 'leeft' meer in mijn omgeving
Kloptquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef OA het volgende:
[..]
Facebook is ook meer voor grote mensen
ik ben zo blij dat ik hem verwijderd hebquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hyves 'leeft' meer in mijn omgeving
Ik ben barred van die kroegquote:Hi,
On the 25th we are just meeting in the York before going for a curry as its just across the road we shall be there for about 30 to 45 minutes before going to eat. Then we will go else where, red lion etc. I know the York is a problem for you but can meet you at the curry house or out the York before walking across the road.
Lee
Oh, dan weet ik wel mensen die er niet op horen te zittenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef OA het volgende:
[..]
Soms snap ik jou gewoon nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat het net geen 7 maand meer duurt en het getal wat ik dan bereik
Facebook is het enige dat ik heb. Geen Hyves of Twitter of MySpace of wat dan ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef Koen66 het volgende:
ik ga maar eens hetzij Hyves hetzij Facebook stoppen, ik ben toch al slordig en beiden bijhouden wordt het niet
Het is allemaal voor 'de jeugd'quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef OA het volgende:
[..]
aaaw...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef Toekito het volgende:
Zoooooooooooooo ik lig in bed.
Tandjes gepoetst. Plasje gedaan, kachel uit, laptop, lader en oordopjes gepakt. Naar boven gelopen. Om gekleed. Alles in orde gemaakt en zie hier: Toek vanuit een leeg maar warm bed.
Isn't it cute...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
KloptEn daar sturen ze elkaar geen glitterplaatjes gelukkig
![]()
Omdat ik in mei nog niet jarig ben en dit jaar 25 wordtquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms snap ik jou gewoon niet![]()
Tot zoquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
En toen ging het computertje uit
Brb @ telefoon
BUT IT'S WROOOOOOOOOOOONG!quote:
Van dat alles alleen Hyvesquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Facebook is het enige dat ik heb. Geen Hyves of Twitter of MySpace of wat dan ook
Jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
Oh nog 98 dagendan ben ik jarig
Zullen we er een verjaardagsmeet van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |