Als je het slim aanpakt valt dat best meequote:
Is toch leuk een dagje ikea.... neem je tussendoor lekker wat te eten in het restaurant. of je gaat vroeg dan neem je een ontbijtjequote:
nog beterquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Op zaterdagen gaan we zelfs al om 09:00 uur open
zaterdag tussen 9 en 10 uur is het heerlijk rustigquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef loecje het volgende:
[..]
nog beter![]()
maar is het dan juist ff heel druk omdat het net open is? of duikt iedereen het restaurant in?
Veel mensen die 's ochtends vroeg voor de deur staan komen voor het ontbijt bijvoorbeeld. Ik weet natuurlijk niet hoe het bij andere winkels is, maar in Hengelo valt het op zaterdagochtend best mee het eerste uur...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef loecje het volgende:
[..]
nog beter![]()
maar is het dan juist ff heel druk omdat het net open is? of duikt iedereen het restaurant in?
Linkjes:quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kun je wat specifieker zijn met een linkje bijvoorbeeld?
[..]
Je kunt je vragen ook eventueel stellen vide informatielijn.
Ow ja dat is wat nieuws inderdaad, de informatielijn is niet meer tot 21:00 geopendquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:48 schreef Marlou1983 het volgende:
[..]
Linkjes:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00084325 (60x250)
en http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S79894662 (150x236)
Inmiddels al ontdekt dat de pax-kasten in heel Nederland niet beschikbaar zijn op het moment, en dat de website geen info kan geven over de leverdatum.
De jaloezieen liggen geloof ik nog wel in Amsterdam (is ruim een uur rijden).
Het is zeker niet mogelijk om intern te bestellen? (Dus ze naar Duiven laten komen zeg maar)
Ik heb net de info-lijn gebeld (om half 9), maar die waren natuurlijk om 8 uur naar huis. Dat ga ik dus morgen nog even proberen!
Het badkamermeubel dat ik had uitgezocht ga ik morgen meteen halen, want tot nu toe is alles wat ik had uitgezocht al op geweest, en er staan er nu nog 8...
O, als je dat zou willen doen? Alvast bedankt!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja dat is wat nieuws inderdaad, de informatielijn is niet meer tot 21:00 geopend...
Ik kan morgen de verwachte levertijden wel even voor je nakijken
Het is inderdaad helaas niet mogelijk om artikelen tussen vestigingen uit te wisselen...
Nu zeg je opeens of het heel erg is ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je het slim aanpakt valt dat best mee
De witte LINDMON's komen nog wel weer binnen, maar pas begin juliquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:59 schreef Marlou1983 het volgende:
[..]
O, als je dat zou willen doen? Alvast bedankt!!
En dan maar hopen dat ze de kast ergens in de komende twee weken nog binnenkrijgen, want de levertijden bij andere winkels zijn voor onze begrippen extreem lang ;-), en we verhuizen over twee weken...
Nee absoluut niet. Je geeft zelf aan dat je er een dag voor uit moet trekken, volgens mij is dat met gemak sneller te doen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:12 schreef ddx het volgende:
[..]
Nu zeg je opeens of het heel erg is ?
(En met dagje bedoel ik niet van 9 tot 9 hoor)
En zoals MaMaLief al aangeeft gewoon tussendoor nog even langs restaurant.
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef MellaBella het volgende:
Verkoopt Ikea nog losse stoelhoezen Byvik voor de Henriksdal stoelen?
Zo ja, hoe duur zijn ze?
quote:
Ik zal volgende week eens voor je kijken, de verantwoordelijke personen voor de website zitten op dezelfde afdelingquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:03 schreef Marlou1983 het volgende:
Er is hier denk ik niet toevallig iemand die 'bij de website van Ikea werkt'?
Ook de informatie over de informatielijn klopte namelijk niet: die zou tijdens de openingstijden van de winkels geopend moeten zijn....
Verder zou het prettig zijn als de nieuwe vloeren bijvoorbeeld ook gewoon op de website stonden (ik zie net wél dat alle vloeren die eruit zijn nu van de website zijn gehaald, dat was vorige week ook nog niet!)
De website en de gids voegen eigenlijk niks meer toe, want een hoop producten zijn niet meer te krijgen, en een hoop nieuwe producten kun je alleen in de winkel vinden...
Zo, genoeg geklaagd, hopen dat mijn 'probleem' nog op tijd wordt opgelost!
Je bent gewoon 8,5 uur in Ikea geweest?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:41 schreef ddx het volgende:
Vandaag zoals gezegd dagje ikea (haarlem) gedaan.
Was er iets van 11 uur ofzo, eerst ff rustig rondlopen boven om juiste info te vinden ed.
Helaas net te laat bij de pax kasten, 1 van de 2 sets deuren (tonnes) waren helaas niet meer op voorraad.
Die moet binnenkort dus maar eens gehaald worden. (waren er vandaag al aantal verkocht, achteraf dus eerst de kast moeten regelen of naar amsterdam moeten gaan)
Daarna even geluncht.
's middags was beneden nog ff rondkijken en spullen verzamelen in magazijn.
Uiteindelijk 6 karretjes vol met dozen ed.
Rond 17:00 bij de kassa en daarna naar de bezorg balie, waar er nog wat extra spullen bijkwamen.
Uiteindelijk zo'n 850kg aan dozen, die maandagavond bezorgd worden.
Daarna even gaan eten en nog wat kleine spulletjes gehaald. (toch ook weer winkelwagentje vol)
Ging uiteindelijk rond half 8 richting huis.
en op een zaterdagquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:58 schreef Cyan het volgende:
[..]
Je bent gewoon 8,5 uur in Ikea geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |