abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95091725
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:34 schreef ddx het volgende:
Ok wordt dagje ikea dus :)
Als je het slim aanpakt valt dat best mee :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_95092291
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:34 schreef ddx het volgende:
Ok wordt dagje ikea dus :)
Is toch leuk een dagje ikea.... neem je tussendoor lekker wat te eten in het restaurant. of je gaat vroeg dan neem je een ontbijtje
pi_95092460
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Op zaterdagen gaan we zelfs al om 09:00 uur open ^O^
nog beter *O*
maar is het dan juist ff heel druk omdat het net open is? of duikt iedereen het restaurant in?
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:47:12 #204
3185 Adelante
To let it go now
pi_95092497
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef loecje het volgende:

[..]

nog beter *O*
maar is het dan juist ff heel druk omdat het net open is? of duikt iedereen het restaurant in?
zaterdag tussen 9 en 10 uur is het heerlijk rustig :Y
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_95092535
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef loecje het volgende:

[..]

nog beter *O*
Veel mensen die 's ochtends vroeg voor de deur staan komen voor het ontbijt bijvoorbeeld. Ik weet natuurlijk niet hoe het bij andere winkels is, maar in Hengelo valt het op zaterdagochtend best mee het eerste uur...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_95092571
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:27 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Kun je wat specifieker zijn met een linkje bijvoorbeeld?

[..]

Je kunt je vragen ook eventueel stellen vide informatielijn.
Linkjes:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00084325 (60x250)

en http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S79894662 (150x236)

Inmiddels al ontdekt dat de pax-kasten in heel Nederland niet beschikbaar zijn op het moment, en dat de website geen info kan geven over de leverdatum.
De jaloezieen liggen geloof ik nog wel in Amsterdam (is ruim een uur rijden).
Het is zeker niet mogelijk om intern te bestellen? (Dus ze naar Duiven laten komen zeg maar)

Ik heb net de info-lijn gebeld (om half 9), maar die waren natuurlijk om 8 uur naar huis. Dat ga ik dus morgen nog even proberen!

Het badkamermeubel dat ik had uitgezocht ga ik morgen meteen halen, want tot nu toe is alles wat ik had uitgezocht al op geweest, en er staan er nu nog 8...
pi_95093081
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:48 schreef Marlou1983 het volgende:

[..]

Linkjes:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00084325 (60x250)

en http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S79894662 (150x236)

Inmiddels al ontdekt dat de pax-kasten in heel Nederland niet beschikbaar zijn op het moment, en dat de website geen info kan geven over de leverdatum.
De jaloezieen liggen geloof ik nog wel in Amsterdam (is ruim een uur rijden).
Het is zeker niet mogelijk om intern te bestellen? (Dus ze naar Duiven laten komen zeg maar)

Ik heb net de info-lijn gebeld (om half 9), maar die waren natuurlijk om 8 uur naar huis. Dat ga ik dus morgen nog even proberen!

Het badkamermeubel dat ik had uitgezocht ga ik morgen meteen halen, want tot nu toe is alles wat ik had uitgezocht al op geweest, en er staan er nu nog 8...
Ow ja dat is wat nieuws inderdaad, de informatielijn is niet meer tot 21:00 geopend :?...

Ik kan morgen de verwachte levertijden wel even voor je nakijken :)
Het is inderdaad helaas niet mogelijk om artikelen tussen vestigingen uit te wisselen...
pi_95093250
Bedankt. ik vlieg dus ff tussen 9 en 10 door ikea Groningen
weet precies wat ik wil halen en waar ik dat kan vinden dus dat winkelt heerlijk als het rustig is
pi_95093309
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:56 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow ja dat is wat nieuws inderdaad, de informatielijn is niet meer tot 21:00 geopend :?...

Ik kan morgen de verwachte levertijden wel even voor je nakijken :)
Het is inderdaad helaas niet mogelijk om artikelen tussen vestigingen uit te wisselen...
O, als je dat zou willen doen? Alvast bedankt!!
En dan maar hopen dat ze de kast ergens in de komende twee weken nog binnenkrijgen, want de levertijden bij andere winkels zijn voor onze begrippen extreem lang ;-), en we verhuizen over twee weken...
pi_95093609
Er is hier denk ik niet toevallig iemand die 'bij de website van Ikea werkt'?

Ook de informatie over de informatielijn klopte namelijk niet: die zou tijdens de openingstijden van de winkels geopend moeten zijn....
Verder zou het prettig zijn als de nieuwe vloeren bijvoorbeeld ook gewoon op de website stonden (ik zie net wél dat alle vloeren die eruit zijn nu van de website zijn gehaald, dat was vorige week ook nog niet!)

De website en de gids voegen eigenlijk niks meer toe, want een hoop producten zijn niet meer te krijgen, en een hoop nieuwe producten kun je alleen in de winkel vinden...

Zo, genoeg geklaagd, hopen dat mijn 'probleem' nog op tijd wordt opgelost!
pi_95094293
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:34 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Als je het slim aanpakt valt dat best mee :?
Nu zeg je opeens of het heel erg is ?
(En met dagje bedoel ik niet van 9 tot 9 hoor)
En zoals MaMaLief al aangeeft gewoon tussendoor nog even langs restaurant.
pi_95138175
Ik heb een vraag aan de Ikea medewerkers.
Is deze lamp ook dimbaar met een externe dimmer bijvoorbeeld 1 van klikaan/klikuit?
pi_95140114
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:59 schreef Marlou1983 het volgende:

[..]

O, als je dat zou willen doen? Alvast bedankt!!
En dan maar hopen dat ze de kast ergens in de komende twee weken nog binnenkrijgen, want de levertijden bij andere winkels zijn voor onze begrippen extreem lang ;-), en we verhuizen over twee weken...
De witte LINDMON's komen nog wel weer binnen, maar pas begin juli :{

De PAX ANSTAD zijn er nu nog in 3 maten:
150x236 / 200x236 / 300x236. De laatste maat gaat/is uit het assortiment. Duiven heeft er op dit moment nog 6 stuks van. De overige maten hebben geen leverproblemen.
pi_95140174
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:12 schreef ddx het volgende:

[..]

Nu zeg je opeens of het heel erg is ?
(En met dagje bedoel ik niet van 9 tot 9 hoor)
En zoals MaMaLief al aangeeft gewoon tussendoor nog even langs restaurant.
Nee absoluut niet. Je geeft zelf aan dat je er een dag voor uit moet trekken, volgens mij is dat met gemak sneller te doen.
pi_95140343
@Bartjebart: dank je wel voor het uitzoeken!
Ik ben eigenwijs geweest (omdat er best haast achter zat, ivm eventueel bestellen bij een andere winkel), en heb vanochtend ook de infolijn gebeld. Daar werd gezegd dat de Lindmon in die maat eruit ging, en waarschijnlijk uiteindelijk in alle maten. Het maakt niet uit, want juli is hoe dan ook te laat....

De kast is inmiddels gekocht! (2x 1.50 meter). Er waren nog 6 kasten van 75 centimeter, dus ik ben blij dat ik vandaag geweest ben!
  woensdag 6 april 2011 @ 22:12:04 #216
297615 MellaBella
Love is not a maybe thing.
pi_95142712
Verkoopt Ikea nog losse stoelhoezen Byvik voor de Henriksdal stoelen?
Zo ja, hoe duur zijn ze?
pi_95142906
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef MellaBella het volgende:
Verkoopt Ikea nog losse stoelhoezen Byvik voor de Henriksdal stoelen?
Zo ja, hoe duur zijn ze?
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee, helaas niet meer...
pi_95182227
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:03 schreef Marlou1983 het volgende:
Er is hier denk ik niet toevallig iemand die 'bij de website van Ikea werkt'?

Ook de informatie over de informatielijn klopte namelijk niet: die zou tijdens de openingstijden van de winkels geopend moeten zijn....
Verder zou het prettig zijn als de nieuwe vloeren bijvoorbeeld ook gewoon op de website stonden (ik zie net wél dat alle vloeren die eruit zijn nu van de website zijn gehaald, dat was vorige week ook nog niet!)

De website en de gids voegen eigenlijk niks meer toe, want een hoop producten zijn niet meer te krijgen, en een hoop nieuwe producten kun je alleen in de winkel vinden...

Zo, genoeg geklaagd, hopen dat mijn 'probleem' nog op tijd wordt opgelost!
Ik zal volgende week eens voor je kijken, de verantwoordelijke personen voor de website zitten op dezelfde afdeling :)

Ik weet dat ze wel bezig zijn met het plaatsen van de nieuwe vloeren op de website, maar heb geen idee hoe lang het nog duurt.
pi_95282266
Vandaag zoals gezegd dagje ikea (haarlem) gedaan.
Was er iets van 11 uur ofzo, eerst ff rustig rondlopen boven om juiste info te vinden ed.
Helaas net te laat bij de pax kasten, 1 van de 2 sets deuren (tonnes) waren helaas niet meer op voorraad.
Die moet binnenkort dus maar eens gehaald worden. (waren er vandaag al aantal verkocht, achteraf dus eerst de kast moeten regelen of naar amsterdam moeten gaan)

Daarna even geluncht.
's middags was beneden nog ff rondkijken en spullen verzamelen in magazijn.
Uiteindelijk 6 karretjes vol met dozen ed.
Rond 17:00 bij de kassa en daarna naar de bezorg balie, waar er nog wat extra spullen bijkwamen.
Uiteindelijk zo'n 850kg aan dozen, die maandagavond bezorgd worden.

Daarna even gaan eten en nog wat kleine spulletjes gehaald. (toch ook weer winkelwagentje vol)
Ging uiteindelijk rond half 8 richting huis.

[ Bericht 3% gewijzigd door ddx op 09-04-2011 23:46:38 ]
pi_95283135
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:41 schreef ddx het volgende:
Vandaag zoals gezegd dagje ikea (haarlem) gedaan.
Was er iets van 11 uur ofzo, eerst ff rustig rondlopen boven om juiste info te vinden ed.
Helaas net te laat bij de pax kasten, 1 van de 2 sets deuren (tonnes) waren helaas niet meer op voorraad.
Die moet binnenkort dus maar eens gehaald worden. (waren er vandaag al aantal verkocht, achteraf dus eerst de kast moeten regelen of naar amsterdam moeten gaan)

Daarna even geluncht.
's middags was beneden nog ff rondkijken en spullen verzamelen in magazijn.
Uiteindelijk 6 karretjes vol met dozen ed.
Rond 17:00 bij de kassa en daarna naar de bezorg balie, waar er nog wat extra spullen bijkwamen.
Uiteindelijk zo'n 850kg aan dozen, die maandagavond bezorgd worden.

Daarna even gaan eten en nog wat kleine spulletjes gehaald. (toch ook weer winkelwagentje vol)
Ging uiteindelijk rond half 8 richting huis.
Je bent gewoon 8,5 uur in Ikea geweest? :o
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_95284546
vandaag ff snel bij de ikea geweest.
helaas had ik weer dingen die volgens de computer wel op voorraad zijn maar niet in de winkel aanwezig.
  zondag 10 april 2011 @ 21:48:03 #222
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_95320046
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:58 schreef Cyan het volgende:

[..]

Je bent gewoon 8,5 uur in Ikea geweest? :o
en op een zaterdag :')
pi_95335967
Eindelijk tijd voor nieuwe werkkamermeubels...Billy en/of Effektiv...
Wat een uitzoekwerk is dat :P.

Ik ben aan het puzzelen met een hoekstuk van Billy. Dat is volgens de planner alleen 40cm breed te krijgen. Is het misschien ook mogelijk om in plaats van een Billy-40cm een Benno als hoekstuk te gebruiken? Hoe wordt zo'n hoekstuk aan de andere kasten gemonteerd?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_95340009
Kan iemand mij vertellen wanneer de Lagan massieve keukenbladen er weer zijn? Zowel de lange als de korte?

Want in de winkel hebben ze het over een leveringsprobleem, en dat het ieder moment kan aankomen...

Btw, ik wacht al 9 weken ! }:|
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
  maandag 11 april 2011 @ 15:47:23 #225
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_95344997
Binnenkort wil ik voor een keuken langs bij de Ikea, nu maakt het voor mij qua rijden niet veel uit of ik naar Amsterdam of Haarlem ga.
Kan iemand mij hier overtuigen waarom ik juist wel of juist niet naar A'dam/Haarlem moet gaan om een keuken uit te kiezen?
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')