abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 maart 2011 @ 16:05:40 #126
319308 Tink89
To live is to dance
pi_94097385
Weten we al meer over de kwaliteit van de tuinlampjes?

Nog meer mensen met klachten?

Xx!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 18:55:07 #127
297615 MellaBella
Love is not a maybe thing.
pi_94153412
Ik ben opzoek voor mijn nagelstudio naar Henriksdal stoelen van IKEA.
Hoezen heb ik inmiddels gescoord in de koopjeshoek O+
pi_94185648
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:55 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd... wilde ze zelf ook gaan kopen, maar wacht nog even af :)
Ik heb IKEA uiteindelijk gemailt, die gaven aan dat het niet hoort en dat ik ze terug moest brengen. Dat heb ik gedaan (gisteren) en nu heb ik toch nieuwe gehaald. Ik kan het me haast niet voorstellen dat ik per se 4 slechte heb meegenomen, maar wie weet. Er zijn er volgens mij honderden verkocht en bij de klantenservice is niet bekend dat ze het zo slecht doen.

Vanavond ga ik er eentje in de tuin steken (niet weer alle 4) en proberen. De eerste nacht brandt hij als het goed is sowieso want dan brandt hij via de batterij. Dus overmorgen kan ik pas wat zeggen over het opladen. :)
pi_94211487
Ik vraag het nog maar eens....

Kan iemand mij vertellen of de hoge open Lack kasten in het wit uit het assortiment gaan/zijn? Op de site staan ze nergens meer op voorraad...

http://www.ikea.com/nl/nl(...)0858_PE058495_S4.jpg
pi_94215610
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:01 schreef Jippo het volgende:
Ik vraag het nog maar eens....

Kan iemand mij vertellen of de hoge open Lack kasten in het wit uit het assortiment gaan/zijn? Op de site staan ze nergens meer op voorraad...

http://www.ikea.com/nl/nl(...)0858_PE058495_S4.jpg
Wat is het artikelnummer? Want bovenstaande link is niet compleet...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_94233301
-edit-
laat maar, vriendlief herkende het kastje al :)
~ Bonito La Risa ~
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2011 @ 13:02:25 #132
240917 Mula
pi_94234974
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 14:01 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Voor zover ik weet komt er tot eind juni sowieso geen landelijke family aanbiedingen op artikelen van de banken- of boekenkastenafdeling.

Waarop dan wel? O-)
pi_94267096
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:02 schreef Mula het volgende:

[..]

Waarop dan wel? O-)
Andere producten ;)

Onder andere nu 10% korting op de gehele MALM serie!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_94278720
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 11:46 schreef kahlie het volgende:

Vanavond ga ik er eentje in de tuin steken (niet weer alle 4) en proberen. De eerste nacht brandt hij als het goed is sowieso want dan brandt hij via de batterij. Dus overmorgen kan ik pas wat zeggen over het opladen. :)
De eerste nacht heeft hij prima op de batterij gebrand. De tweede nacht heeft hij tot een uur of 10 heel zwakjes gebrand (was ook vrij bewolkt overdag), maar kennelijk laad hij dus OF nu op OF er was nog wat batterijduur over. Vanavond ben ik niet thuis, dus kan ik het niet checken :(

Ben benieuwd wat ik in het weekend zie.
pi_94310031
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 22:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat is het artikelnummer? Want bovenstaande link is niet compleet...
Deze:
Art. nr: 000.455.60
pi_94310207
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef Jippo het volgende:

[..]

Deze: [ afbeelding ]
Art. nr: 000.455.60
Ik kan dit morgen voor je nakijken...
pi_94376589
Dat Fixa gereedschapsset van Ikea.
is dat wat voor sporadisch gebruik? of zijn die bitjes zo kapot?
pi_94383916
Daar kan je wel n paar ikea kasten mee in elkaar zetten, meer ook niet...
pi_94428011
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik kan dit morgen voor je nakijken...
Weet je al wat?
pi_94431448
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 18:10 schreef JohnB52 het volgende:
Daar kan je wel n paar ikea kasten mee in elkaar zetten, meer ook niet...
wat is meer?
bedoel bij mij zijn het vooral ikea meubels in elkaar zetten. en af en toe een schroefje van het een of ander. een klusser ben ik niet.
pi_94447744
Laatst een BESTÅ-kastje in elkaar gezet, met schuifdeur. Ik kan helaas de wieltjes die aan de onderkant van de deur moeten worden gemonteerd nergens vinden. Ik betwijfel of ze er in eerste instantie bij waren.

Zitten deze nog op een bijzondere plek weggestopt toevallig? Het gaat om onderdeel 115316.
pi_94451173
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 17:32 schreef Jippo het volgende:

[..]

Weet je al wat?
Hi,

Ja sorry. Deze kast is uit het assortiment per 1 april 2011, maar de voorraden zijn grotendeels uitverkocht. Alles wat er eventueel in de winkels ligt is de complete voorraad die beschikbaar is.
  † In Memoriam † dinsdag 22 maart 2011 @ 07:48:39 #143
240917 Mula
pi_94456782
Loecje, ik heb het setje ook. Het is prima voor normaal gebruik. Ik zou het alleen niet gebruiken om schroeven mee los te draaien die heel erg vastzitten, want dat trekken de bitjes niet. Ikea-dingen en een schroef in de muur draaien lukt er prima mee.

Ik gebruik het setje redelijk vaak. Het is zo lekker klein. Stukken beter dan een grote gereedschapskist.
pi_94461059
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hi,

Ja sorry. Deze kast is uit het assortiment per 1 april 2011, maar de voorraden zijn grotendeels uitverkocht. Alles wat er eventueel in de winkels ligt is de complete voorraad die beschikbaar is.
Balen.... was er al bang voor. Wel raar dat ie in de catalogus van 2011 nog gewoon staat, dacht dat deze kasten best populair waren.
pi_94464685
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:14 schreef Jippo het volgende:

[..]

Balen.... was er al bang voor. Wel raar dat ie in de catalogus van 2011 nog gewoon staat, dacht dat deze kasten best populair waren.
Populariteit zegt helaas niks over het wel of niet uitlopen van het assortiment.
pi_94473185
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 18:46 schreef loecje het volgende:

[..]

wat is meer?
bedoel bij mij zijn het vooral ikea meubels in elkaar zetten. en af en toe een schroefje van het een of ander. een klusser ben ik niet.
Ik denk dat IKEA dit setje ook daarom op de markt heeft gebracht :-)

Wellicht gaat het vastzetten van "ikea schroefjes" beter met een torx schroevendraaier/inbussleutel:
ik heb zelf een van deze setjes: http://www.facom-gereedsc(...)9_Inbussleutels.html
pi_94475555
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 07:48 schreef Mula het volgende:
Loecje, ik heb het setje ook. Het is prima voor normaal gebruik. Ik zou het alleen niet gebruiken om schroeven mee los te draaien die heel erg vastzitten, want dat trekken de bitjes niet. Ikea-dingen en een schroef in de muur draaien lukt er prima mee.

Ik gebruik het setje redelijk vaak. Het is zo lekker klein. Stukken beter dan een grote gereedschapskist.
kijk dat is beter nieuws. ik heb sowieso weinig handkracht dus hele strakke schroeven krijg ik toch al niet los. ga toch maar setje halen. voor die prijs kan je er ook niet echt een miskoop aan doen.
pi_94587551
Ik had in de koopjeshoek twee matrassen gescoord met een lengte van 2.20m maar begin daar nu toch bedenkingen bij te krijgen... Er zijn slechts drie tweepersoons bedden van Ikea in deze maat, en in het geval van Malm in slechts twee kleuren:
- Malm alleen zwartbruin en berkenfineer
- Hemnes beide kleuren (wit en zwartbruin)
- Hopen (is sowieso in 1 kleur)
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_94607475
Vandaag naar Ikea geweest voor de Tundra-vloer in gewoon eiken voor ons nieuwe huis, niet wetende dat ie er niet meer was...
Ik werd door een medewerker naar de Slätten-vloer gebracht, en die zag er op het eerste gezicht ook redelijk uit (ik moest nu hebben voor de zolder, maar we wilden eigenlijk voor de 1e verdieping dezelfde vloer als op zolder).
Ik vond 'm al erg goedkoop, en op internet vind ik ook niet veel positieve verhalen.

Ik heb in mijn eentje 13 pakken naar de zolder gesleept, maar ben bang dat ik spijt ga krijgen...
Weet iemand of de Slätten ook verbeterd is? Hij was bij ons namelijk ruim een euro duurder per pak dan op de website staat (en daar staan overigens de Tundra-vloeren nog wel op, en die nieuwe met een P nog niet...)
Of heeft iemand hier gewoon goede ervaringen met de Slätten?
  vrijdag 25 maart 2011 @ 21:40:35 #150
3185 Adelante
To let it go now
pi_94617319
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 08:55 schreef bart1977 het volgende:
Ik had in de koopjeshoek twee matrassen gescoord met een lengte van 2.20m maar begin daar nu toch bedenkingen bij te krijgen... Er zijn slechts drie tweepersoons bedden van Ikea in deze maat, en in het geval van Malm in slechts twee kleuren:
- Malm alleen zwartbruin en berkenfineer
- Hemnes beide kleuren (wit en zwartbruin)
- Hopen (is sowieso in 1 kleur)
Je kunt er ook een boxspring van maken :?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')