Ik heb IKEA uiteindelijk gemailt, die gaven aan dat het niet hoort en dat ik ze terug moest brengen. Dat heb ik gedaan (gisteren) en nu heb ik toch nieuwe gehaald. Ik kan het me haast niet voorstellen dat ik per se 4 slechte heb meegenomen, maar wie weet. Er zijn er volgens mij honderden verkocht en bij de klantenservice is niet bekend dat ze het zo slecht doen.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:55 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd... wilde ze zelf ook gaan kopen, maar wacht nog even af
Wat is het artikelnummer? Want bovenstaande link is niet compleet...quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:01 schreef Jippo het volgende:
Ik vraag het nog maar eens....
Kan iemand mij vertellen of de hoge open Lack kasten in het wit uit het assortiment gaan/zijn? Op de site staan ze nergens meer op voorraad...
http://www.ikea.com/nl/nl(...)0858_PE058495_S4.jpg
Waarop dan wel?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Voor zover ik weet komt er tot eind juni sowieso geen landelijke family aanbiedingen op artikelen van de banken- of boekenkastenafdeling.
Andere productenquote:
De eerste nacht heeft hij prima op de batterij gebrand. De tweede nacht heeft hij tot een uur of 10 heel zwakjes gebrand (was ook vrij bewolkt overdag), maar kennelijk laad hij dus OF nu op OF er was nog wat batterijduur over. Vanavond ben ik niet thuis, dus kan ik het niet checkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:46 schreef kahlie het volgende:
Vanavond ga ik er eentje in de tuin steken (niet weer alle 4) en proberen. De eerste nacht brandt hij als het goed is sowieso want dan brandt hij via de batterij. Dus overmorgen kan ik pas wat zeggen over het opladen.
Deze:quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is het artikelnummer? Want bovenstaande link is niet compleet...
Ik kan dit morgen voor je nakijken...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef Jippo het volgende:
[..]
Deze: [ afbeelding ]
Art. nr: 000.455.60
Weet je al wat?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kan dit morgen voor je nakijken...
wat is meer?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:10 schreef JohnB52 het volgende:
Daar kan je wel n paar ikea kasten mee in elkaar zetten, meer ook niet...
Hi,quote:
Balen.... was er al bang voor. Wel raar dat ie in de catalogus van 2011 nog gewoon staat, dacht dat deze kasten best populair waren.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hi,
Ja sorry. Deze kast is uit het assortiment per 1 april 2011, maar de voorraden zijn grotendeels uitverkocht. Alles wat er eventueel in de winkels ligt is de complete voorraad die beschikbaar is.
Populariteit zegt helaas niks over het wel of niet uitlopen van het assortiment.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:14 schreef Jippo het volgende:
[..]
Balen.... was er al bang voor. Wel raar dat ie in de catalogus van 2011 nog gewoon staat, dacht dat deze kasten best populair waren.
Ik denk dat IKEA dit setje ook daarom op de markt heeft gebracht :-)quote:Op maandag 21 maart 2011 18:46 schreef loecje het volgende:
[..]
wat is meer?
bedoel bij mij zijn het vooral ikea meubels in elkaar zetten. en af en toe een schroefje van het een of ander. een klusser ben ik niet.
kijk dat is beter nieuws. ik heb sowieso weinig handkracht dus hele strakke schroeven krijg ik toch al niet los. ga toch maar setje halen. voor die prijs kan je er ook niet echt een miskoop aan doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:48 schreef Mula het volgende:
Loecje, ik heb het setje ook. Het is prima voor normaal gebruik. Ik zou het alleen niet gebruiken om schroeven mee los te draaien die heel erg vastzitten, want dat trekken de bitjes niet. Ikea-dingen en een schroef in de muur draaien lukt er prima mee.
Ik gebruik het setje redelijk vaak. Het is zo lekker klein. Stukken beter dan een grote gereedschapskist.
Je kunt er ook een boxspring van makenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:55 schreef bart1977 het volgende:
Ik had in de koopjeshoek twee matrassen gescoord met een lengte van 2.20m maar begin daar nu toch bedenkingen bij te krijgen... Er zijn slechts drie tweepersoons bedden van Ikea in deze maat, en in het geval van Malm in slechts twee kleuren:
- Malm alleen zwartbruin en berkenfineer
- Hemnes beide kleuren (wit en zwartbruin)
- Hopen (is sowieso in 1 kleur)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |