Mooie herrie teringhardquote:
Spanning leidt doorgaans tot ontladingquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Precies, en spanning moet opgebouwd worden enzo
quote:
quote:
Hij werkt in een hotel als managerquote:
Nee, mensen zullen niet vragen om een WAO of WW toestand. Maar in de Bijstand zitten genoeg mensen die eens met hun luie sodemieter aan de slag zouden moeten. En ja, ik vind het veeeeeeeeeel te hoog. Niet alleen is het iets van 800 euro netto per maand maar daar bovenop komt nog huurtoeslag, zorgtoeslag, kwijtschelding gemeentelijke belastingen en wat niet meer. De mensen in de Bijstand die ECHT niet KUNNEN werken zal echt niet rond de 90% liggen hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat roep je ook niet als je zelf in zo''n situatie terecht komt.
Het gros heeft er echt niet om gevraagd
hmmm, wat?quote:
Zou wel eens handig kunnen zijn jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij werkt in een hotel als managerDus dan ben je ietsjes ouder
nou, dan heb je haar heupen nog niet van dichtbij gezienquote:
nee want dat mocht niet.....quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, dan heb je haar heupen nog niet van dichtbij gezien
Dat dusquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of een oversekste troll die eigenlijk 12 is
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:48 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Dat dusEigenlijk ben ik nog veel te jong, maar hier kan ik me groter voordoen
In alle opzichten
Dat is iets christelijks, my childquote:
quote:
Daar staat nu een hele lap tekstquote:
quote:
Helaas nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij spreekt geen Aaachterjoekss...
De nieuwe Timquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:48 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Dat dusEigenlijk ben ik nog veel te jong, maar hier kan ik me groter voordoen
In alle opzichten
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij spreekt geen Aaachterjoekss...
Hosti's zijn lekkerquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is iets christelijks, my childIets katholieks zelfs. Daar gaat het in ieder geval NIET over.
ja, maar toen dorst ik al niet meerquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
heus wel.
ik zei toch doe maar.
The Offspringquote:
not a faintest smilequote:
Hey, ik vind het een goed nummer. Niets mis meequote:
quote:
ja Mubarak, waarom ga je niet eens schoenen poetsen of zoquote:
Geen ideequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:52 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Is die ook zo groot geschapen dan?
Ghehequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja Mubarak, waarom ga je niet eens schoenen poetsen of zo
Deze is ook superquote:
Wel in de context waaarin het hier staat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey, ik vind het een goed nummer. Niets mis mee
Maakt die man zich ook eens nuttigquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja Mubarak, waarom ga je niet eens schoenen poetsen of zo
Geweldig jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |