In Frankrijk?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet die hele dag op een beurs staan... ik doe nog liever iets aan Falentijn.
Het leidde af, dus was het irritantquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet die hele dag op een beurs staan... ik doe nog liever iets aan Falentijn.
daar heb ik de naald bijna letterlijk door de plaat heen gedraaidquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het leidde af, dus was het irritant.
en de Egyptische revolutie is zoooooo vorige week.
AVRO?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welk woord werd daar gecensureerd door je autocorrectie?
Gekkie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart verscheurt de kaart die hij had volgeschreven voor ST.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
Oheeee, oma moet waarschijnlijk een kunstheup, maar dat kan niet, want een operatie kan niet met haar hart![]()
Wat is het toch een feestweek
Dat is zeer vervelendquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
Oheeee, oma moet waarschijnlijk een kunstheup, maar dat kan niet, want een operatie kan niet met haar hart![]()
OHNOES!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
ALLEMAAL FICKSCHNITZELSquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Algehele frustratie over werkschuw tuig.
En dat moest er effe uit.
Zo snel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |