in je eentje is het ook veel makkelijker kneusquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
wat een falerts, serieus ik zou echt in mijn eentje dit nog halen
Het is in je eentje ook een stuk makkelijker eiquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
wat een falerts, serieus ik zou echt in mijn eentje dit nog halen
want nu zijn er allemaal kneusjesquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
in je eentje is het ook veel makkelijker kneus
erg makkelijk hoor, alleen dit is wel een mooie widm opdracht waarbij moeten samenwerken en alle mogelijkheden zijn om te mollenquote:
Vooral Art. En Karin.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:06 schreef Pino112 het volgende:
Sommige deelnemers verdienen echt een grote klap voor hun hoofd.
Ik ook, rustgevende factor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis haar...
Toch wel epic fail van de mol.quote:
Dat is niet de (enige) reden waarom ik haar mis... Wat een schoonheid zeg!quote:
Sinds ik het dagboek van een oudkandidaat heb gelezen geloof ik die tijden niet meer zo.. regie heeft vast ff gezegd 'oke jongens, 5 minuten extra'quote:
Nee en dat is nu zo obvious dat mocht ze de finale halen ze het bijna onmogelijk maakt voor haarzelf om te winnenquote:
Is Soundos pot?quote:
Niet als ze (ook heel autistisch) zich alle domste details herinnert en de test perfect invultquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:09 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nee en dat is nu zo obvious dat mocht ze de finale halen ze het bijna onmogelijk maakt voor haarzelf om te winnen
moehahoeoehaahahaquote:
Is ze ook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dat is niet de (enige) reden waarom ik haar mis... Wat een schoonheid zeg!
PJ zegt aan het begin 10 minuten. Kandidaten kijken op hun horloge na tien minuten. Etc.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:08 schreef Maartel het volgende:
[..]
Sinds ik het dagboek van een oudkandidaat heb gelezen geloof ik die tijden niet meer zo.. regie heeft vast ff gezegd 'oke jongens, 5 minuten extra'
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Aflevering nu al voorbij dadelijk :/?
Is niet zo irritant en idioot als Art, met zijn gelul.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:11 schreef Maartel het volgende:
Ja duuuh, met t bieden op schermen wat straks nog komt hebben ze er extra tijd voor nodig..
vraag me af of het weer hetzelfde liedje is als vorig jaar, of dat ze bijvoorbeeld hun scherm mogen zien/kopen en daarna de test nog een keer maken..
Soundos is vandaag wel tof.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is niet zo irritant en idioot als Art, met zijn gelul.
Idd, vooral nu ik pas Seizoen 1 terug heb gekeken. Dat was echt vele malen leuker.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:09 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een tergend saaie opdrachten trouwens ook.
En dit moet WIDM 22 zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:03 schreef muzas het volgende:
Ik faal... Kan een mod de titel aanpassen....
Ik wilde alleen maar SNEL SNEL zijn.
Gaat vast nog wat gebeuren na de test.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:13 schreef Guanabana het volgende:
Vind het niet zo;n leuke aflevering.
Dat hebben er wel een paar in de promo dacht ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:12 schreef Felagund het volgende:
Niemand gaat eruit denk ik, ze mogen waarschijnlijk zichzelf vrij kopen o.i.d.
Het minste vanavond..ik vind het ook minder.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:13 schreef Guanabana het volgende:
Vind het niet zo;n leuke aflevering.
Wel leuk om te mollenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:15 schreef Me_Wesley het volgende:
Mastermind, appeltje eitje als je een klein beetje slim bent.
Alleen lastig dat je geen dubbele pinnetjes/kleuren in kunt zetten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:15 schreef Me_Wesley het volgende:
Mastermind, appeltje eitje als je een klein beetje slim bent.
True.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Alleen lastig dat je geen dubbele pinnetjes/kleuren in kunt zetten.
Ja laatmaarquote:
Frits en Erikquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:17 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik me zó irriteerde aan de groep van vorig jaar.
Uhu.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:17 schreef Me_Wesley het volgende:
Nu kun je hem al goed hebben als je logisch nadenkt.
Ja die bijvoorbeeld, waren geweldig. Eigenlijk iedereen toen.quote:
En Arjen was ook tof.quote:
Kim. Sannequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja die bijvoorbeeld, waren geweldig. Eigenlijk iedereen toen.
Ja die twee waren zo leuk bij elkaar.quote:
Meest favorieten waren die.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja die twee waren zo leuk bij elkaar.!!
nuh dan zouden ze teveel spoilerenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Pepijn gaat eruit, wist dat moment vorige week nog
Zou mooi zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:21 schreef Bastiefcg het volgende:
sweet karin kan nog naar huis deze afl
Herdershondquote:
Ja, net zoals de eerste aflevering toen er vrijstelling voor heel de groep kwam.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:21 schreef Maartel het volgende:
En toch, met dit soort dingen.. als er nou wel iemand af zou vallen, zouden ze dan volgende week wéér een truukje moeten verzinnen om te voorkomen dat er iemand naar huis gaat?
ik hoop het.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:21 schreef Bastiefcg het volgende:
sweet karin kan nog naar huis deze afl
Art is allang door.quote:
Weet ik, maar ik wil hem weg.quote:
HIJ IS DE MOL1!!!11EINZquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:23 schreef henkde_j het volgende:
Mubarak heeft een rood scherm gekregen?
LOLquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Heet Soundos Mubarak van achteren?
Ja, erg vreemd. Dat is niet de bevestiging die je wil krijgen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:24 schreef Wrijfhout het volgende:
raar argument voeren ze aan.
"een groen scherm willen zien omdat je dan goed zit"
(de andere optie is dat je eruit ligt)
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:24 schreef Bastiefcg het volgende:
Kijk dit soort spektakel moet er elke aflevering inzitten!
Weer een week wachtten. Deze aflevering ging best snel, hoewel er weinig bijzonders gebeurde.quote:
Ja, voor mij ook. Pepijn had ook meer kunnen mollen, ik vind eigenlijk alleen Patrick een realistische mol. Maar die heeft vandaag ook weinig gemold.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:27 schreef DaMart het volgende:
Afvaller in de prono goed voorspeld.
De enige die ik weer echt opvallend vond mollen vandaag, was Art. Soundos is nu weer van mijn verdachtenlijstje verdwenen, Karin kan het niet zijn vanwege die 3.000 euro in de eerste aflevering, Anna is te fanatiek met het spel bezig, dus de mol is sowieso een man.
Als dat inderdaad zo is. Erg overduidelijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:29 schreef miieejj het volgende:
het is zo overduidelijk dat art de mol is.. dat het niet meer leuk is..
Of hij probeert zich expres verdacht te makenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:29 schreef miieejj het volgende:
het is zo overduidelijk dat art de mol is.. dat het niet meer leuk is..
En Pepijn helpt 'm graag.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Of hij probeert zich expres verdacht te maken
Het kan een, weliswaar slechte, moltactiek zijn natuurlijk: zo opzichtig mollen, dat anderen denken dat je een kandidaat bent die zichzelf verdacht probeert te maken... de mol hidden in plain sight dus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
hij irriteert behoorlijk en praat teveel en teveel gedoe en geregel..quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Bij Miloushka was het nog leuk, die deed het als eerste, en had nog enig acteertalent. Maar ik vermoed dat het bij Art meer het de mol willen spelen is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:32 schreef Bellatrix het volgende:
Art zou de slechtste mol ooit zijn. Echt ooit. Nog nooit zoiets gezien.
hij is trouwens ook van net 5 naar de avro gegaan..quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:32 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:32 schreef Bellatrix het volgende:
maar d'r staat ook bij als je verder leestquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zelfs Weekend/Telegraaf heeft het dossier 'Art is de Mol' geplaatst. Nou als zelfs zij dat begrijpen...
Laat hem asjeblieft niet de Mol zijn
Dat is inderdaad veel, maar superveel keus had ze niet, en om nou alleen die 3000 euro aan te dragen als reden dat ze dus niet de Mol is? Vind ik te makkelijk.quote:
weet jij veel hoeveel geld ze al heeft verspeeld? Haar ploegje had niks in de paardenopdracht volgens mijquote:
¤3000,-, is 20% van de pot, dat vind ik vrij veel geld als je dat individueel binnenhaalt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:41 schreef franklop het volgende:
[..]
weet jij veel hoeveel geld ze al heeft verspeeld? Haar ploegje had niks in de paardenopdracht volgens mij
Het is vorig jaar opgenomen..Toen was er geen sprake dat Art naar de AVRO zou gaan ...hij was in dienst bij NET 5quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:33 schreef miieejj het volgende:
hij is trouwens ook van net 5 naar de avro gegaan..
dus het kan best dat hij daarom de mol is..
ooja.. verrekquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Het is vorig jaar opgenomen..Toen was er geen sprake dat Art naar de AVRO zou gaan ...hij was in dienst bij NET 5
Waarom is dat zo duidelijk? Vond hem niet echt verdacht deze aflevering.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:49 schreef Jovatov het volgende:
Pepijn is de mol, dat is wat mij betreft nu wel duidelijk.
Volgende week Patrick eruit, dan Soundos, dan Karin. Anna wint van Art.
Ik vond hem deze aflevering pas echt een beetje verdacht. Hiervoor niet echt, vorige week deed hij bijvoorbeeld nog goed mee. Vandaag stond hij er wat bij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waarom is dat zo duidelijk? Vond hem niet echt verdacht deze aflevering.
Het is wat mij betreft ook degene die ik het leukst zou vinden als Mol, dat speelt eigenlijk meer mee. Karin/Soundos vind ik te dom, Anna en Art te fanatiek, Patrick is een beetje nietszeggend, blijft Pepijn over als molquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waarom is dat zo duidelijk? Vond hem niet echt verdacht deze aflevering.
Ik vond hem juist elke aflevering vrij verdacht, behalve dezequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vond hem deze aflevering pas echt een beetje verdacht. Hiervoor niet echt, vorige week deed hij bijvoorbeeld nog goed mee. Vandaag stond hij er wat bij.
Dat wel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:52 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Het is wat mij betreft ook degene die ik het leukst zou vinden als Mol, dat speelt eigenlijk meer mee. Karin/Soundos vind ik te dom, Anna en Art te fanatiek, Patrick is een beetje nietszeggend, blijft Pepijn over als mol
Ja, ik zou Pepijn ook het leukst vinden als Mol. Laten we het hopen. De rest zou een teleurstelling zijn. Behalve Patrick dan misschien nog.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:52 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Het is wat mij betreft ook degene die ik het leukst zou vinden als Mol, dat speelt eigenlijk meer mee. Karin/Soundos vind ik te dom, Anna en Art te fanatiek, Patrick is een beetje nietszeggend, blijft Pepijn over als mol
Vorige week had hij nog een briljante ingeving met die vogels toch? Niet echt verdacht. En bij die oversteek-opdracht over het ravijn haalde hij ook de overkant. Hij ging een beetje acteren dat het heel moeilijk was, maar dat was alles.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vond hem juist elke aflevering vrij verdacht, behalve deze
Het verschil tussen Art en Anna is dat Anna wél geld binnen haalt en goed meedenkt, en Art als een spastische kip allerlei dingen begint te roepen en uiteindelijk toch niets doet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:52 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Die vogels geef ik toe, maar misschien was hij nog van plan om op een andere manier die foto te mollen of iets dergelijks. Als hij de mol is hij een sneaky mol, die wel goed meedoet, maar het uiteindelijk toch verpest.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vorige week had hij nog een briljante ingeving met die vogels toch? Niet echt verdacht. En bij die oversteek-opdracht over het ravijn haalde hij ook de overkant. Hij ging een beetje acteren dat het heel moeilijk was, maar dat was alles.
Zó raar dat hij zegt dat de onderste lijn een kantlijn is, maar dan toch met een woord van drie letters komen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:01 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Die vogels geef ik toe, maar misschien was hij nog van plan om op een andere manier die foto te mollen of iets dergelijks. Als hij de mol is hij een sneaky mol, die wel goed meedoet, maar het uiteindelijk toch verpest.
Zoals vanavond had hij wel door als eerste dat ze de route moesten lezen, maar vervolgens probeert hij er een verkeerde letter in te sneaken 'p' zegt hij dan.
Als Soundos 'executie' roept schudt hij lichtjes met zijn hoofd 'nee', en hij zegt dan toch mol.
Bij de tweede opdracht gaat hij eerst gelijk de plank halen, klinkt als een goed idee, maar kost eigenlijk alleen maar tijd.
En dan op het eind wil hij best zijn scherm zien, logisch, hij weet toch dat het een groen scherm is, en maakt de kans kleiner dat er iemand uitgaat en dus zijn overlevingskans als mol groter.
Bovenstaande is uiteraard wel product van tunnelvisie van mijn kant, maar wat mij betreft is Pepeijn een hele goede, ietwat sneaky, mol.
Staat vanaf hier een stukje theorie over:quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:31 schreef Tjirp het volgende:
Leuke aflevering!!
maar,
ik had nog een theorie waar ik zelf zeker de tijd niet heb om deze uit te zoeken of weet of deze al is uitgezocht, daarom post ik hem maar even, misschien dat een van jullie fanatiekelingen wel de tijd en zin heeft
Ik merk dat bij het beantwoorden van de vragen bij de test, de muis soms wel en soms niet te zien is. Wel is altijd duidelijk welk antwoord gegeven en welke vraag beantwoord word.
Kan iemand uitzoeken of alle vragen waarbij de muis wel te zien is, of deze allemaal kloppen. Nu klopt het dat je niet weet wie de mol is, maar een vraag als:
Was de Mol vandaag een schrijver of Lezer?
is natuurlijk heel makkelijk te vergelijken met wie er tot nu toe uit zijn, en als die blijkt te kloppen kunnen we deze blijven volgens, zoals die mooie van Jor_Dii
Inderdaad jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:49 schreef marcodej het volgende:
Je faalt overigens wel als Mol als ze die steengroeveopdracht nog halen terwijl ze slechts twee minuten hebben en nog op het eerste plateautje staan.
Nee joh, ze liep eigenlijk alleen met schoenen aan maar dat vonden ze toch echt iets te expliciet om uit te zenden dus hebben ze die regenjas (zonder mouwen om het toch nog een beetje sexy te laten ogen) aangedaan en een kort spijkerbroekje. Ik weet niet precies hoe ze dat doen maar dat is vast met een of ander computerprogramma.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:44 schreef marcodej het volgende:
Het is Patrick, of Pepijn. Als Art het is ga ik huilen. Die is inmiddels nog opzichtiger bezig als Karin.
En had Anna nou alleen een regenjasje aan en verder niets?
Je moet kijken wie er geld binnen haalt voor de pot, Art is daar heel slecht in maar dat is logisch als hij de Mol is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:06 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Bah... ik vind het steeds minder leuk worden. Als je naar de molacties kijkt hebben we wel 4 mollen... Iedereen loopt te kloten, de opdrachten zijn zodanig dat het bij voorbaat gedoemd is om te mislukken, molacties zijn zo onnodig.
De opdrachten vind ik dit jaar ook niet super bijzonder, weinig dingen die we nog niet gezien hadden in een eerder seizoen (hetzij in een net andere vorm). Ze moeten volgend jaar echt met een betere groep en betere opdrachten komen, anders haak ik echt af...
ben het hier helemaal mee eens. Als Art, Patrick of Karin niet de mol zijn, zijn ze verschrikkelijke kandidaten. Expres bij veel opdrachten de boel verstieren, en niet voor het geld gaan. Dat vind ik echt jammer. Pepijn is inderdaad een sneaky mol als hij het zou zijn: hij is vrij passief, maar laat anderen voor hem het werk doen. Anna en Soundos zijn voor mij zeker niet de mol, maar daarbij moet ik wel zeggen: ze hoeven haast niets te doen, het wordt al voor ze gedaan door de andere vier!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:06 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Bah... ik vind het steeds minder leuk worden. Als je naar de molacties kijkt hebben we wel 4 mollen... Iedereen loopt te kloten, de opdrachten zijn zodanig dat het bij voorbaat gedoemd is om te mislukken, molacties zijn zo onnodig.
De opdrachten vind ik dit jaar ook niet super bijzonder, weinig dingen die we nog niet gezien hadden in een eerder seizoen (hetzij in een net andere vorm). Ze moeten volgend jaar echt met een betere groep en betere opdrachten komen, anders haak ik echt af...
Wat betreft dat eerste: daar heb je helemaal gelijk, ik snap niet dat je de conclusie niet trekt. Pepijn wist sowieso al dat die opmerking niets nieuws zou opleveren, nu leek het nog iets positiefs. En hoe zou patrick nou kunnen weten of Karin wel of niet het verschil tussen rechts en links weet. Waarschijnlijk omdat ze een vrouw is, en ze ook nog eens extra (quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:27 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik vind het een beetje raar dat Pepijn vanuit het niets opeens komt met het gegeven dat ze letters lopen, de mol had dat toch mooi kunnen verzwijgen/verkloten. Hoewel ze later wel dat kaartje kregen...
Art zou echt jammer zijn, die mag er het liefst volgende week uit, maar ik ben bang dat we nog wel even aan hem vast zitten. Ik blijf echter bij Patrick 'Karin de telefoon geven is niet slim want ze is niet technisch en kent het verschil tussen links en rechts niet'. Maar deed hij iets om dat te voorkomen? Nee. Bij de steengroeve liep hij ook een paar keer de boel te verstieren, maar dat deed iedereen.
Dit is best een kutprogramma aan het worden.
nee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:14 schreef Splodgenessabounds het volgende:
In de reclame vóór WIDM zag je een voorstukje van Levenslied waar duidelijk in beeld kwam dat Piet Römer de woorden: 'Verdeel en Heers' zegt. Toevallig ook de titel van Aflevering 3 van WIDM. Kan dit nog iets betekenen?
nou! ik denk dat piet römer de mol is.. hij heeft echt nog geen geld in de pot gebracht!quote:
als je de streep uitlegt als kantlijn is de eerste letter natuurlijk een mquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik irriteer me kapot aan Art... als ie De Mol is ligt het er veel te dik bovenop en als ie niet de Mol is verneukt ie het spel door de echte Mol zoveel te helpen dat het niet leuk meer is
Ik vond Pepijn heel erg verdacht bij die woordopdracht... waarom roep je in hemelsnaam Mol als je weet dat de eerste letter de E is... ik kan me uit de eerste opdracht ook nog herinneren dat hij loog over de inhoud van de bakjes waar ze langs moesten lopen...
Maar hij heeft ook wel flink wat geld voor de pot opgeleverd toch?
E op z'n kant, net een m.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik irriteer me kapot aan Art... als ie De Mol is ligt het er veel te dik bovenop en als ie niet de Mol is verneukt ie het spel door de echte Mol zoveel te helpen dat het niet leuk meer is
Ik vond Pepijn heel erg verdacht bij die woordopdracht... waarom roep je in hemelsnaam Mol als je weet dat de eerste letter de E is... ik kan me uit de eerste opdracht ook nog herinneren dat hij loog over de inhoud van de bakjes waar ze langs moesten lopen...
Maar hij heeft ook wel flink wat geld voor de pot opgeleverd toch?
Zo vergezochtquote:
Ja maar die denken toch meer aan de pegels uiteindelijk... er valt wel gemiddeld 15000 EUR te winnen....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:32 schreef Steve het volgende:
Onbekende Nederlanders kennen het spelletje net zo goed, volgens mij heb je er dan ook altijd wel die hard gaan mollen...
De uiteindelijke potten:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar die denken toch meer aan de pegels uiteindelijk... er valt wel gemiddeld 15000 EUR te winnen....
Seizoen 3 was max 250 000 euro; bij de eerste opdracht hadden ze al 34 000 verdiend. Het is inderdaad veel minder geworden. Aan de andere kant konden ze toen ook veel meer verliezen als een opdracht mislukte.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:43 schreef Steve het volgende:
[..]
De uiteindelijke potten:
1. 37.436
2. 31.764
3. 42.300 (15.00. uit de pot gejat:'))
4. 35.550
5. 23.000
6. 24.475
7. 17.300
8. 20.375
9. 22.650
10. 21.950
Editie van George het meeste geld, editie van Inge het minst.. Je ziet toch dat het prijzengeld behoorlijk lager is geworden gedurende de tijd....
Maar ik weet zo niet hoeveel er in een bepaalde editie te verdienen was uiteindelijk..
Ja dat riep ik ook al vanaf aflevering 1. Maar zolang er mensen zijn die Karin nog verdenken verwacht ik niet dat er veel mensen zullen zijn die Pepijn als enige mol hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:37 schreef Mansjester het volgende:
Ok, ik zal het 1 keer zeggen jongens en tevens mijn enige post hier:
Pepijn is de Mol. Let maar op
Alsof de meeste BN-ers die hieraan meedoen meer te makken hebben dan de gemiddelde Nederlander. Integendeel denk ik. Ik denk niet dat het uitmaakt, het is gewoon de evolutie van het spel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar die denken toch meer aan de pegels uiteindelijk... er valt wel gemiddeld 15000 EUR te winnen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |