Epischquote:Op woensdag 16 februari 2011 15:59 schreef Holyme het volgende:
Puckz die is mooiVind 'm ook heel fijn opdrogen, superglad!
[ afbeelding ]
Essie Splash of Grenadine met plate m57 en CG Emotion
Cuuuuutequote:Op donderdag 17 februari 2011 10:36 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
deze zijn echt tof
[..]
blauw kun je nooit genoeg hebben
[..]
leeuk
[..]
ook al is het roze, mooi
ook eens zoeken naar die plates.
voorjaar in mn bol:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooie blauwquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Er zijn weer veel mooie nagels voorbij gekomen![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Orly - Royal Velvet
En mijn nieuwe Golden Rose holotjes
[ afbeelding ]
Die zwarte heb ik ook volgens mij. Dekt alleen niet fantastisch. 3 laagjes als ik het me goed herinner en droogtijd extreem langzaamquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Orly - Royal Velvet
[ afbeelding ]
mooi kleurtjequote:Op donderdag 17 februari 2011 13:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Orly - Royal Velvet
[ afbeelding ]
Heb je bericht gehad dan?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mooi kleurtjedie holos zijn ook tof! Maar die CA holos die eraan komen zijn wel weer even genoeg
En dat met die mini potjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die zwarte heb ik ook volgens mij. Dekt alleen niet fantastisch. 3 laagjes als ik het me goed herinner en droogtijd extreem langzaam
minipotjes? valt wel mee toch? zal vanaaf es kijkenquote:
De mijne zijn 6 ml tegenover normaal 14,5 ml scheelt nogal tochquote:Op donderdag 17 februari 2011 15:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
minipotjes? valt wel mee toch? zal vanaaf es kijken
nee hoor, heb wel eens geprobeerd fimo te maken,quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:37 schreef Puckzzz het volgende:
Wat ontzettend leuk Buzz!! Die fimo maak je ook zelf toch?
Ik kan dat niet, heb het een aantal keer geprobeerd metteleurstellende resultaten
Mooie holo's, we willen meer zon,quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Orly - Royal Velvet
[ afbeelding ]
Wat een toffe look! Ik wil morgen mijn nagels rood lakken met 1 grijze nagel, omdat ik zaterdag mijn twingo in die kleur op ga halenquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:19 schreef AmyGrace het volgende:
Ikke ook fimooo!
Ringvinger- en duimnagels: Trind CC117 en de rest is Essie - Wife Goes On
Golden Rose Holographic 118quote:Op donderdag 17 februari 2011 20:50 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Wat is die licht roze links naast zwart?
oh no... ik liep vanmiddag zojuist langs hun stand bij de huishoudbeursquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Golden Rose Holographic 118
Lieff!quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:36 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
deze zijn echt tof
[..]
blauw kun je nooit genoeg hebben
[..]
leeuk
[..]
ook al is het roze, mooi
ook eens zoeken naar die plates.
voorjaar in mn bol:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Orly - Royal Velvet
[ afbeelding ]
Leuk gedaan, maar het lijkt me enorm onpraktischquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:19 schreef AmyGrace het volgende:
@Puckzzz, aah, Signature rocks!![]()
@HolyMe, heel tof!
@buzzwheedle, vrolijkheid. Ik. Wil. Lente.![]()
@Bubseltje, mooi kleurtje! En die holo's zien er goed uit *kwijlt* Maar maar.. ik moet nu even tevreden zijn met m'n CA holo's![]()
Ikke ook fimooo!
Ringvinger- en duimnagels: Trind CC117 en de rest is Essie - Wife Goes On
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog de fimo (dunner) leren snijden, sneed bijna m'n nagels erbij af.![]()
Ooh, staan er veel nagellak/-meuk standjes op de HHB? In dat geval ga ik morgen, heb toch 2 gratis kaartjesquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:22 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
oh no... ik liep vanmiddag zojuist langs hun stand bij de huishoudbeurshet was er alleen zo belachelijk druk dat ik geen zin had om alles goed te bekijken
![]()
shit
nee het was een kleine stand met een soort van ''doorloopje'' met aan beide kanten schappen.. maar na 5 stappen was je er weer uitquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:51 schreef Melochan het volgende:
[..]
Ooh, staan er veel nagellak/-meuk standjes op de HHB? In dat geval ga ik morgen, heb toch 2 gratis kaartjes
Thanks ^^quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:56 schreef Miezziej het volgende:
@Sokkepok: Leuk
Mijn internetverbinding faalt. Het wil me foto's niet uploaden![]()
I WILL WIN THIS WAR
Jep, ik had alleen wat dingen in spiegelbeeld uitgeprint en die gebruikt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
@Sokkepok
Leuk! Is dit met de alcohol/krant-methode?
Dat 'holo effect' lijkt denk ik door de verschillende kleuren printer inkt die je kunt zien.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
lijkt wel holo, klopt dat?
hoe heb je dat precies gedaan?
Mjeh, die andere twee foto's had ik er later nog even bij geplakt ^^quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:03 schreef Miezziej het volgende:
And I won ^^
Stippiess
[ afbeelding ]
CG First Mate
[ afbeelding ]
Barry M Limited Edition Pink
@Sokkepok:
(Ik blijf maar sokkepop typen?)
Vind dat echt zo'n leuk effect ^^ En nu pas zie ik 2 andere foto's, die color club is mooi!
Zelf gedaan met een dotting toolquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Oh die stippels!Heb je die zelf gestipt of met een plate?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |