abonnement Unibet Coolblue
pi_92809626
pff das nog best wel wat dus... -O-
pi_92811067
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:21 schreef altootje86 het volgende:
pff das nog best wel wat dus... -O-
Volgens mij (weet het niet zeker), ligt het ook aan wat je bestelt. Maar volgens mij zijn het niet eens zulke hoge kosten voor buitenlandse verzending.
pi_92811885
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:04 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Volgens mij (weet het niet zeker), ligt het ook aan wat je bestelt. Maar volgens mij zijn het niet eens zulke hoge kosten voor buitenlandse verzending.
Helemaal niet zelfs! Volgens mij konden er voor die 9 euro aardig wat lakkies in
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_92813123
ghehe ja oke... bestel eigenlijk nooit wat vanuit het buitenland dus vandaar dat het dan best veel lijkt :@ in NL is nfu oh verder niet te krijgen toch? vind dat ze wel hele mooie lakkies hebben O+
  dinsdag 15 februari 2011 @ 12:10:38 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_92813321
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:04 schreef altootje86 het volgende:
ghehe ja oke... bestel eigenlijk nooit wat vanuit het buitenland dus vandaar dat het dan best veel lijkt :@ in NL is nfu oh verder niet te krijgen toch? vind dat ze wel hele mooie lakkies hebben O+
jawel hoor, www.nfuoh-nederland.nl :)
disclaimer
pi_92813749
oja haha heb zoveel sites bezocht de afgelopen weken, deze had ik al eens gezien :+

kon er alleen toen weinig wijs uit dus heb m weer weggeklikt }:| gelijk opgeslagen onder mijn favorieten haha, om op t gemakje eens verder te neuzen!

edit: ze zijn wel lekker makkelijk daar, zelf de verzendkosten opgeven... weet ik veel tot welke hoeveelheid ik kan gaan voor brievenbuspost enzo }:| mmm... als ik klaar ben om te bestellen (wachten op salaris ;)) zal ik es ff concreet een bestelling opzetten en dan kijken waar ik het voordeligste uit ben :P

[ Bericht 40% gewijzigd door altootje86 op 15-02-2011 12:30:34 ]
  dinsdag 15 februari 2011 @ 12:31:08 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_92814002
tot drie lakjes is de nederlandse site goedkoper, daarboven de Estlandse :)
disclaimer
  dinsdag 15 februari 2011 @ 12:32:13 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_92814040
je krijgt 3 Nfu Ohs binnen 250 gram gefrot. Daarboven is pakketpost.
disclaimer
pi_92814210
haha nog makkelijker, dankjewel! O+
pi_92814335
wow wat een prijsverschil ook voor de aqua base :o estland --> 5,10 nederland -->9,95 (ex. BTW dan nog zelfs)
pi_92814793
Bedankt voor de reacties! :)

@Puckzzz, ja, dr zit een 'deuk' in het flesje. Dat krijg je als je potjes nagellak los in een envelop verstuurd }:|
pi_92814994
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:40 schreef altootje86 het volgende:
wow wat een prijsverschil ook voor de aqua base :o estland --> 5,10 nederland -->9,95 (ex. BTW dan nog zelfs)
Ja, dat viel me laatst ook op, echt flinke prijsverschillen :o Ik heb vorige week nog bij viis.ee lakjes gekocht. Ik was voor 5 lakjes 6 euro aan verzendkosten kwijt, ik was blij verrast :) En het was er supersnel!
pi_92815271
mmm... zou dan strakjes dat mijn eerste buitenlandse bestelling worden...? >:)
ik denk zomaar van wel, als het zoveel scheelt! *)
pi_92815312
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 13:05 schreef altootje86 het volgende:
mmm... zou dan strakjes dat mijn eerste buitenlandse bestelling worden...? >:)
ik denk zomaar van wel, als het zoveel scheelt! *)
Oh-oh, dat wordt het begin van het einde, let op mijn woorden! :P Wat ga je bestellen?
pi_92816351
uhm... ik denk een of twee holo's, de aquabase en een of twee uit de opal serie.

maarrrrrr... ik heb om en nabij twee weken geleden een cosmeticawishlist opgesteld waar je u tegen zegt (in word was tie 3,5 pagina's :@ ) dus "misschien" dat het moneywise verstandiger is om het te spreiden :')

in mijn hoofd ben ik al volledig losgeslagen, gelukkig kan ik in de praktijk nog wel enige zelfdiscipline opbrengen :P anders zou binnen een maand mijn stash van plusminus 35 kleurtjes (ex. stripers en verzorging/base/top) opgelopen zijn naar zo'n 130. en dat trekt mijn portemonnee niet zo goed denk ik (over mijn vriend nog niet eens gesproken... :@ )
  dinsdag 15 februari 2011 @ 13:45:11 #141
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_92816831
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 13:32 schreef altootje86 het volgende:
mijn stash van plusminus 35 kleurtjes
Ooooh Baby Stashjes!! O+ O+
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_92817924
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 13:32 schreef altootje86 het volgende:
uhm... ik denk een of twee holo's, de aquabase en een of twee uit de opal serie.

maarrrrrr... ik heb om en nabij twee weken geleden een cosmeticawishlist opgesteld waar je u tegen zegt (in word was tie 3,5 pagina's :@ ) dus "misschien" dat het moneywise verstandiger is om het te spreiden :')

in mijn hoofd ben ik al volledig losgeslagen, gelukkig kan ik in de praktijk nog wel enige zelfdiscipline opbrengen :P anders zou binnen een maand mijn stash van plusminus 35 kleurtjes (ex. stripers en verzorging/base/top) opgelopen zijn naar zo'n 130. en dat trekt mijn portemonnee niet zo goed denk ik (over mijn vriend nog niet eens gesproken... :@ )
Het heeft mij nog geen 4 maanden gekost om van zo'n stash naar een stash van 140 te gaan. En er zijn er veel hier die volgens mij hetzelfde hebben gedaan :')

Slechts een waarschuwing ;)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_92818998

Koh - Smokey Violet. Me like :)

Maar ik had ook plates die uitgeprobeerd moesten worden :). De ringvinger is mis gegaan, maar ik deed hem al voor de tweede keer na een aanvaring met een glas cola, dus had geen zin om een nog een keer te doen :O


Ik had moeite met de cleanup, waar doen jullie dat mee? Ik heb het nu gedaan met wattestaafjes en nagellakremover met aceton, maar vond dit verre van ideaal
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_92819080
haha ik ben bang dat dat er al aan zit te komen, afgelopen periode (zeg 6 weken) heb ik er ongeveer 15 kleurtjes bijgekocht dus er is duidelijk sprake van groei :')

en alhoewel de behoefte aan kwalitatief 'betere' lakjes er is (vandaar dat ik CG, OPI nfu oh etc wil proberen) is de verleiding bij acties voor miss sporty en paris memories vaak groot... ik werk in een drogisterij, en dan de helft van je tijd bij de make-up bezig zijn :')
en de hebberigheid wordt niet minder, zeker niet als je op fok/blogs blíjft kijken :@ én een collega hebt die ook 'into ze nailz' is...
pi_92820022
Met kwastjes kun je ook goed cleanuppen. Moeten wel tegen nagellakremover kunnen.
Wel mooi kleurtje trouwens nagelschaartje.
Mijn valentijnsnagels, ruby pumps:


Dit is de reden waarom ik roze nagellak heb:

pi_92820548
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:57 schreef buzzwheedle het volgende:
Met kwastjes kun je ook goed cleanuppen. Moeten wel tegen nagellakremover kunnen.
Wel mooi kleurtje trouwens nagelschaartje.
Mijn valentijnsnagels, ruby pumps:
[ afbeelding ]

Dit is de reden waarom ik roze nagellak heb:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lief!
Hoe weet je of een kwast tegen aceton kan? Ik sterf in de schilderkwasten, maar betwijfel of die geschikt zijn.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_92820699
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 15:07 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Lief!
Hoe weet je of een kwast tegen aceton kan? Ik sterf in de schilderkwasten, maar betwijfel of die geschikt zijn.
Erin steken. Probeer het met een oude kwast die je toch al weg wou doen, kijken wat het doet.
pi_92821097
Nagelschaartje, mooie kleur! Ook leuk gestempeld :) Ik doe altijd een dun laagje topcoat tussen de basiskleur en stempel, als ik dan scheef stempel, kan ik het er nog snel afvegen met wat remover. De topcoat wordt dan wel dof, maar je doet er op het laatst toch nog een laag overheen als je klaar bent dus dat maakt niet uit. Hoef je niet steeds opnieuw de basiskleur erop te doen :)

Buzzwheedle, aww :) En Ruby Pumps blijft prachtig!
  dinsdag 15 februari 2011 @ 15:23:45 #149
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_92821236
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:57 schreef buzzwheedle het volgende:
Met kwastjes kun je ook goed cleanuppen. Moeten wel tegen nagellakremover kunnen.
Wel mooi kleurtje trouwens nagelschaartje.
Mijn valentijnsnagels, ruby pumps:
[ afbeelding ]

Dit is de reden waarom ik roze nagellak heb:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat schattig!!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_92826134
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Koh - Smokey Violet. Me like :)

Maar ik had ook plates die uitgeprobeerd moesten worden :). De ringvinger is mis gegaan, maar ik deed hem al voor de tweede keer na een aanvaring met een glas cola, dus had geen zin om een nog een keer te doen :O
[ afbeelding ]

Ik had moeite met de cleanup, waar doen jullie dat mee? Ik heb het nu gedaan met wattestaafjes en nagellakremover met aceton, maar vond dit verre van ideaal
Dat is een heel mooi lakje zeg! Jammer dat ze zo duur zijn. ;( Ik gebruik ook een kwastje voor de clean-up. Ooit een hele stapel nail art kwastjes via ebay besteld, kost geen drol, dus het geeft niet als ze het na een tijdje begeven van de aceton. :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:57 schreef buzzwheedle het volgende:
Met kwastjes kun je ook goed cleanuppen. Moeten wel tegen nagellakremover kunnen.
Wel mooi kleurtje trouwens nagelschaartje.
Mijn valentijnsnagels, ruby pumps:
[ afbeelding ]

Dit is de reden waarom ik roze nagellak heb:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een leuke Valentijnsnagels! O+ En dat is een heule goede reden om roze in huis te hebben (behalve dan dat het mooi is :P ) Lief!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')