quote:Op maandag 14 februari 2011 16:52 schreef Joysa het volgende:
Nagelschaartje, leuk die stempels
En Loqi, mooi kleurtje en die rhinestones![]()
Ik post ook maar weer eens een foto.
CG - Flipperdeflopper met op ringvingers p2 crackle en konad op andere.
[ afbeelding ]
Niet letten op mn nagelriemen (zomer komt eraan) en de vorm van mn nagels, ze breken 1 voor 1 af
Leuk lakkie! Maar niet meer dit soort dingen posten hoor!quote:Op maandag 14 februari 2011 16:52 schreef Joysa het volgende:
Niet letten op mn nagelriemen (zomer komt eraan) en de vorm van mn nagels, ze breken 1 voor 1 af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Leuk gedaan zo die afwisseling!quote:Op maandag 14 februari 2011 16:52 schreef Joysa het volgende:
Nagelschaartje, leuk die stempels
En Loqi, mooi kleurtje en die rhinestones![]()
Ik post ook maar weer eens een foto.
CG - Flipperdeflopper met op ringvingers p2 crackle en konad op andere.
[ afbeelding ]
Casey isquote:Op maandag 14 februari 2011 20:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Leuk gedaan zo die afwisseling!
Zoya Casey
[ afbeelding ]
Zoya Casey + CND Copper Shimmer
[ afbeelding ]
Creative Nail Designquote:Op maandag 14 februari 2011 22:55 schreef expiratorial het volgende:
[..]
owh haha![]()
![]()
dacht,t zal wel een afkortinkje zijn van een of ander merk.
Wauw, die onderste vind ik een erg mooie combi!quote:Op maandag 14 februari 2011 20:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Leuk gedaan zo die afwisseling!
Zoya Casey
[ afbeelding ]
Zoya Casey + CND Copper Shimmer
[ afbeelding ]
Ik had hem al gezien op je blog, mooi!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:13 schreef AmyGrace het volgende:
Wat is er een boel gepost! Ik heb niet de puf om op iedereen persoonlijk te reageren, maar het ziet er allemaal goed uit dames (& Fiets
)
Catherine Arley nummertje 677
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een vergelijking met OPI DS Extravagance![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |