Wat braafquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:25 schreef fairytalessuck het volgende:
Je ziet het niet heel erg goed, maar het is parelmoer kleurige nagellak,
[ afbeelding ]
sparkles!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:44 schreef Puckzzz het volgende:
OPI Show it and Glow it:
[ afbeelding ]
And for zhe zparkliess:
[ afbeelding ]
Wat gaaf!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:19 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
Helaas op dit moment even te druk om zelf wat aan m'n nagels te doen, maar ik kwam deze tutorial tegen waarvan ik vermoed dat 'ie in goede aarde valt hier.
De link http://www.passionnailart.com/tutoriels/print/print.php
Plaatje: [ afbeelding ]
Dankjewel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat braafmooie nagels heb je wel!
Het geeft wel een schattige holo-achtige shimmer over je lakjes, maar natuurlijk wordt een gewone nagellak nooit zo holo als een échte holoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:22 schreef expiratorial het volgende:
heeft iemand trouwens ervaring met de cg wireless holo topcoat? heb het idee dat het de nagellak die je al op hebt wat glitterig maakt maar niet echt holo,of wel?
thanks, ga ik een keer uitproberenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:15 schreef expiratorial het volgende:
dit is ook wel een handige uitleg over de krantennageltjes http://supketchup.wordpre(...)-to-newspaper-nails/
• Water is funest voor de kwaliteit van je nagels en handen, dus compenseer dit door veel te smeren met handcreme en nagelriemolie.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:09 schreef deadly_kiss het volgende:
Hallo, ik heb zojuist dit topic ontdekt en ik hoop dat jullie mij een paar tips kunnen geven...
ik heb van mijzelf hele slappe snel splijtende/brekende nagels, ik kan de randjes zo dubbelvouwen..
ik heb daarom jarenlang lopen rommelen met nepnagels (die plakzooi) wat altijd wel mooi stond, maar zodra ze er af gaan komen mn eigen stompjes dus weer tevoorschijn die er niet beter op worden door die neppers![]()
nu heb ik zo'n 6 weken geen neppers meer en ik lak ze met nagelverharder extra van lancome en een zacht gekleurd lakje er overheen.. ik wil niet dat mijn korte nagels extra opvallen ik werk in de horeca dus mensen kijken de hele dag naar mijn handen![]()
nu is mijn vraag, hebben jullie tips qua nagelverharder of een manier waardoor ze sterker worden en ze niet meteen afbreken als ik ergens tegenaan stoot?
en hoe kan ik er voor zorgen dat mijn nagellak niet na 3 dagen weer helemaal los zit enzo..?
ik sta de hele dag met mijn handen in het water (spoelbak sopjes blabla) dus ik denk dat het daar aan ligt.
verder maakt het me niet uit wat het moet kosten.. ik weet alleen niet waar ik naar moet zoeken.
mijn moeder is tot een jaar of 8 geleden nagelstyliste geweest maar moest stoppen vanwege gzondheidsredenen.. hierdoor heb ik ook nog een enorme voorraad vijlen en andere rommeltjes...
ik kan zwemmen in de nagellakjes.. maar zolang het niet blijft zitten vind ik het zonde van mn tijd![]()
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.. en blijf vooral foto's plaatsen dat geeft mij inspiratie
Anders word iedereen weer boos dat ik zo bitchy benquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:19 schreef Puckzzz het volgende:
@Deadly-Kiss: wij reageren natuurlijk pas ná foto's van dat zwembad vol lakjes hÚ?
edit: stelletje behulpzame mutsen....![]()
Van die stomme breeklijnen jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk da dat komt omdat acryl niet meebuigt... Hoe harder de nagel, hoe beter de lak houdt. Door het buigen raakt de lak los.
nee ze deed acrylquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:06 schreef Puckzzz het volgende:
Als je moeder al die spullen heeft he? Heeft ze dan ook een UVlamp ? Kan je een dun laagje gel over je nagels doen. Heb ik ook en ik vind het heel fijn, toch mijn eigen nagels maar wel met extra harde laag.
met een goede primer hoef je 'm alleen maar héél lichtjes op te ruwen met het fijnste vijltje.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:16 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
nee ze deed acryl![]()
ik heb dat ook al eens geprobeerd maar dan moet de toplaag van mn eigen nagel ook weer gevijld enzo, en als dan die acriel los gaat zitten kan ik er weer niet vanaf blijven.. verziek ik weer mn eigen nagels
Psssst we hebben een slowchatquote:
pssst... Het was meer een verkapte tvpquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Psssst we hebben een slowchat
Even geen linkje, zit mobiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |