SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdIk ben van pindavlees
Dus we hebben een deal?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon voor 5.1 er op knallen!Zondag is prima hoor. Al zijn er wel een berg mensen online maar als je m er voor 5.1 opzet vallen er al wat af.
Helaas!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:20 schreef IPeePie het volgende:
Haha, dacht je voor te zijn met het openen van een topic :p. Als er mods in de buurt zijn, sluit alstublieft de mijne!
Daar dacht ik ook aan, helaas nadat ik het topic al geopend had :p.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Helaas!
Het is sowieso een "regel" dat degene die hem sluit ook direct een nieuwe opent
Ik heb een topicreport gemaakt voor de anderequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:21 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan, helaas nadat ik het topic al geopend had :p.
Gelukkig.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:14 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ok, geen probleem
Trouwens, wat 17 jarigen rond de 100 dagen met dezelfde skills als mijn skilltrade, met vraagprijzen van 50 en 150k zijn niet verkocht :p. Misschien is het wel zelfs beter als hij 18 is!
Goffer man je komt toch niet uit een ei!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja en dat de nummer zeven ook degradeert. Dan had ik misschien eerder wakker geworden
Dan knal ik m er nu op. Vind het tof dat ie binnen de fed blijftquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja als het aan mij ligt wel!![]()
komop mietjequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja als het aan mij ligt wel!![]()
Geen probleem!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:21 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan, helaas nadat ik het topic al geopend had :p.
heb je nooit biologie gehad? Jij bent ook begonnen als een eiquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goffer man je komt toch niet uit een ei!![]()
Ok ik zal meteen bieden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan knal ik m er nu op. Vind het tof dat ie binnen de fed blijft
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
komop mietjewaarom moet je het gevang in
Een forum is toch niet openbaar
Die achttienjarige die ik volgde, 18y0d, vergelijkbare skills, ging eruit voor 171k. Dit lijkt me eerlijk gezegd niet heel representatief, ik denk dat die 18y er wat hoog, en die 17y er wat laag uitgingen, maar het geeft wel aan dat het niet heel erg isquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig.
Wat leveren 18 jarige op dan? Als je m echt wil verkopen moet je m er gewoon opzetten voor een minimum en dan hopen dat een gek er op bied.
Jij blijkbaar wel!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:23 schreef The_Hives het volgende:
[..]
heb je nooit biologie gehad? Jij bent ook begonnen als een ei
tja net wat je definitie is van beginquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij blijkbaar wel!Ik ben nl niet begonnen als ei!
.
Ik begon pas toen een eitje van mn mama samen smolt met een zaadje van mn papa!!
.
Dan gooi je m er toch gewoon op. Dan zie je het resultaat wel. Ik zou er all1 wel voor kiezen om die bug te omzeilen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:24 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Die achttienjarige die ik volgde, 18y0d, vergelijkbare skills, ging eruit voor 171k. Dit lijkt me eerlijk gezegd niet heel representatief, ik denk dat die 18y er wat hoog, en die 17y er wat laag uitgingen, maar het geeft wel aan dat het niet heel erg is
Je bestaat uit 46 chromosomen dus pas als die 23 van je mama en die 23 van je papa samen smelten ben je er.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tja net wat je definitie is van begin![]()
Dat eitje van je moeder begint eerder aan zn tocht dat dat je vader dat zaadje geproduceerd heeft
johquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bestaat uit 46 chromosomen dus pas als die 23 van je mama en die 23 van je papa samen smelten ben je er.
Dat ga ik zeker doen, volgende week vrijdag om 19:30quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan gooi je m er toch gewoon op. Dan zie je het resultaat wel. Ik zou er all1 wel voor kiezen om die bug te omzeilen.
Top ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:34 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker doen, volgende week vrijdag om 19:30
dat vissie kruipt in het ei en daar groei je dan uitquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou dan kom ik iig niet uit een ei. Jij misschien wel maar ik iig niet!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat vissie kruipt in het ei en daar groei je dan uit
Echt zo kut dat dat linken niet werkt bij hattrick!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:41 schreef IPeePie het volgende:
Bizar:
http://www87.hattrick.org(...)x?playerId=313119770
http://www87.hattrick.org(...)x?playerId=313006692
Doet ie het niet? Als ik erop klik werkt ie zonder problemen..quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt zo kut dat dat linken niet werkt bij hattrick!
Zie mn edit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:45 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Doet ie het niet? Als ik erop klik werkt ie zonder problemen..
2 spelers. zelfde naam, uiterlijk, leeftijd, start-skills, leiderschap, ervaring, popularieit, agressiviteit, eerlijkheid.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh wacht. :p
Wat is daar bizar aan?
Kijk eens naar mij nummer 9 & 11?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:49 schreef IPeePie het volgende:
[..]
2 spelers. zelfde naam, uiterlijk, leeftijd, start-skills, leiderschap, ervaring, popularieit, agressiviteit, eerlijkheid.
dan klopt de film Look Who's Talking Nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ze smelten samen. De 1 kruipt niet in de ander.
Hoe komt dat dan? Ik neem aan dat het een bug is? of is het de bedoeling een tweeling te maken :pquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kijk eens naar mij nummer 9 & 11?
Het is een tweeling jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:51 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan? Ik neem aan dat het een bug is? of is het de bedoeling een tweeling te maken :p
Drassss heeft al antwoord gegeven.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:49 schreef IPeePie het volgende:
[..]
2 spelers. zelfde naam, uiterlijk, leeftijd, start-skills, leiderschap, ervaring, popularieit, agressiviteit, eerlijkheid.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan klopt de film Look Who's Talking Niet
Net onder zn TV, maar met mooie spec icm passenquote:Andrea Sotgia (253833263)
22 jaar en 20 dagen, volgende verjaardag: 13-05-2011
uitstekend in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Wiecznie Skacowani
(sinds 26-10-2009 (8/40), 4s 3w 3d)
Total Skill Index (TSI): 61 940
Loon: 22 764 ¤ (18 970 ¤) /week inclusief 20% bonus
364 224 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 10-02-2011 21:20 (0m)
Vraagprijs: 3 250 000 ¤
Hoogste bod: 4 046 000 ¤ door Koning.Keizer.Admiraal.
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: formidabel
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: matig
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Net onder zn TV, maar met mooie spec icm passen
Dat laatste dan weer nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht al wat is ie stil ineens.Mja zo een zoektocht en bidwar nemen natuurlijk een hoop tijd in beslag.
Blij dat ik er aan heb kunnen bijdragen flap!
.
Nu trainen op sh en dan wordt ie perfect!
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar voor zo een spits zou het imo de ideale combi zijn.
Ook niet in het tussenseizoen?quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens
Tot goddelijk ga je dan inderdaad niet reddenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ene niveau scheelt niets. Ik doelde op trainen tot (bijna) goddelijk.
of mijn nr 13 & 15quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kijk eens naar mij nummer 9 & 11?
Er is ook een van den Bosch tweeling..... De 2e (of 1e) mocht ik helaas niet kopen van de manager tzt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Er was er toch nog 1tje in het systeem?, jij hebt eigenlijk de gruwelijkste combo
je bedoeld nog een Simon van Groningen? en hoezo is mijn combo het gruwelijkst?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Er was er toch nog 1tje in het systeem?, jij hebt eigenlijk de gruwelijkste combo
Wat vind jij een aardig niveau? bij bn wordt het voor mij pas interessant qua sh hoer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:51 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Tot goddelijk ga je dan inderdaad niet redden
Maar als je zon speler een paar seizoenen houd, en elk tussenseizoen twee niveaus erbij traint, dan kun je hem op een aardig niveau krijgen...
Ja, dat je een drieling qua namen hebt toch? Dat is natuurlijk helemaal geweldigquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je bedoeld nog een Simon van Groningen? en hoezo is mijn combo het gruwelijkst?
Ach daar gingen ze voorheen wel vaker voor hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
WTF?? goed def (2 trainingen van uitstekend), goed SH, 17j8d en [onvoorspelbaar]. Overige skills max slecht, 8 f*cking ton....
(313077619)
Ik had 'm toevallig gebookmarked omdat ik na m'n def zelf SH ga trainen en 't me daardoor wel aardig leek. Dit slaat echter helemaal nergens op
ik ben er niet bekend mee dat er nog een Simon is..quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, dat je een drieling qua namen hebt toch? Dat is natuurlijk helemaal geweldig( Jammer dat je ze nog niet kon kopen ).
Dan haal ik dingen door elkaarquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ben er niet bekend mee dat er nog een Simon is..
Daarom zei ik er ook bij : Ik vind er niks mis mee. Omdat ik anders over het spelletje denk dan bijna iedereen hier zal ik dat er voortaan maar bij zetten want mijn mening wordt toch niet meer serieus genomen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Bijstat goed spelhervatten Possie. Dat is 3-4 trainingen max, staat natuurlijk in geen verhouding tot goed Passen, Verdedigen, Vleugelspel of Scoren..
Een 'kale' 17j uitstekend verdedigen zit op pakweg 3,5-4 ton momenteel. Dat je voor het SH er nog wat bij doet à la, maar 8 ton.. Lijkt mij toch minstens 2 ton teveel..
het lijkt er idd op, maar ik zal die jeugdscout eens vragen of er niet nog een Simon rondloopt.. het is toch bijna weer tijd voor mn maandelijkse lijstje..quote:
sorry ik zal er de volgende keer op lettenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:11 schreef Outpost76 het volgende:
Moon je was te laat voor het nieuwe topic!
[..]
zou wel willen maar kan het niet..quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:14 schreef Outpost76 het volgende:
Zit er trouwens hier iemand die hier wat zinnigs over zeggen kan\wil?
goed he?quote:
Hehe oke...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
goed he?
tis alleen wel een beetje noodzaak omdat multiquotes te lastig zijn op mn telefoon. Drie losse posts met een quote gaat dan sneller
ik niet, dan zit ik morgen echt als een dooie in de lijn... das toch niet helemaal de bedoeling..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe oke...
Straks toch nog even de training meepikken denk ik.
Stijger 2:quote:Pieter-Paul Frerichs (278273771)
20 jaar en 13 dagen, volgende verjaardag: 21-05-2011
uitstekend in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal.
(sinds 07-06-2010 (8/42), 2s 3w 4d)
Total Skill Index (TSI): 50 450
Loon: 10 610 ¤/week
169 760 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: matig
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Stijger 2 gaat er maar eens uit denk ikquote:Lester Zander (304827458)
17 jaar en 88 dagen, volgende verjaardag: 07-03-2011
matig in vorm, conditie redelijk
Een gemeen persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal.
(sinds 15-11-2010 (15/43), 12w 4d)
Total Skill Index (TSI): 5 150
Loon: 490 ¤/week
7 840 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Ik zou dinsdag maar een snipperdag nemenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
Slechts 3 stijgers... Dat beloofd wat voor volgende week...
Hoezo dinsdag? Ik hoef nu maar een paar nieuwe trainees.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zou dinsdag maar een snipperdag nemen![]()
Ja dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoezo dinsdag? Ik hoef nu maar een paar nieuwe trainees.
Maar de week daarna dinsdag... Dan wel ja...
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:37 schreef IPeePie het volgende:
Ja gvd, is m'n band nou alweer lek...
Laat dat duits dan ook maar...
M'n keeper en Job! Die keeper moet er maar eens uit, alleen is de tijd niet echt ideaal. Possie alweer interesse om Job terug te kopen?quote:Matti Karonen Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van uitstekend naar formidabel.
Job Hellendoorn Zag zijn mate van verdedigen toenemen van uitstekend naar formidabel.
Dan kan je counter tactiek de prullenbak ingooien, omdat het niet meer werktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:18 schreef IPeePie het volgende:
Sorry, wilde eigenlijk editten, maar had mezelf gequote
In ieder geval, hoe slecht is het om meer dan 50% bbz te halen als je countert?
Ik heb veel geld, maar er zijn geen leuke spelers te koopquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
Want zijn er toch leuke spelers te koop als je veel geld hebt...
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb veel geld, maar er zijn geen leuke spelers Prents te koop
Dat snap ik allemaal wel. Ik ben er all1 niet zo serieus in dat ik me druk ga maken om een paar ton. Miljoenen is wat anders natuurlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Je kunt het beschouwen als 2 ton op een uiteindelijke verkoopprijs van 3 miljoen. Je kunt die 2 ton ook in verhouding zetten tot de aankoopprijs, dan is het plotseling 33% meer betalen. Geld wat je niet aan andere trainees/spelers kunt besteden. En incidenteel is dat misschien niet erg, als je structureel zo handelt gaat er iets goed mis. Je gaat voor een speler van 3 miljoen toch ook niet 4 miljoen betalen als vergelijkbare spelers veel goedkoper en/of zelfs beter zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |