Nu Holliday weer fit is heb ik 5 OF's en dat is er ééntje te veel. Ik had Swisher graag willen houden maar dan heb ik liever een pitcher die ik elke week kan opstellen. Kuroda is de pitcher versie van Swisher: je weet wat je gaat krijgen. Zijn cijfers zijn nooit spectaculair maar ze helpen wel.quote:Op maandag 11 april 2011 12:50 schreef Version2 het volgende:
Nog ff wat pitchers voor op de DL opgepikt voor het geval dat Britton naar Triple-A wordt gestuurd. Ze hebben zijn volgende start iig verzet zodat ie de Yankees mist en de Indians krijgt. Als hij in de majors blijft dan komt hij in zijn schema de komende maanden de Yankees en Red Sox maar weinig tegen.
Hill is een goede bounceback kandidaat maar helaas geen OF. Daarom Kuroda maar getrade voor Swisher. Heb toch wel een sterke pitching staff hoewel ik nu 2 jonkies heb (Pineda en Britton). Maar goed nu iig een extra OF met power. Kan ik Gardner ook eens een keer benchen.
2 goede SS is een leuke luxeprobleem om te hebben. Vooral omdat SS al zo'n dun bezette positie is. Je kunt op deze manier lekker roteren mocht de een slumpen (zoals Jeter nu).quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:23 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb een luxe probleem op short stop. Asdrubal doet het zo goed dat ik Jeter op de bank houd. Als iemand nog een short stop nodig heeft, moet hij maar een aanbod doen. Maartena?
Door de blessure van Furcal dacht ik meteen aan jouquote:Op woensdag 13 april 2011 18:54 schreef maartena het volgende:
Ik dacht dat ik wel een redelijk goede deal in elkaar geknutseld had....
En toeval: Mijn oude SS - Rafael Furcal - is vandaag op de 15-DL geplaatst....Meteen Derek Jeter erin geknikkerd.
Nu proberen van de 12e plaats te komen.....
Hij was toch al waardeloos voor de blessure.... nu helemaal reden om hem uit mijn team te knikkeren.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:17 schreef Terreros85 het volgende:
Door de blessure van Furcal dacht ik meteen aan jou
En ondertussen heeft Fuentes al 5 saves, de op een na beste closer in de league. Guard is niet helemaal gek, Bailey gaat straks gewoon Fuentes in positie zetten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:05 schreef The_Playmaker het volgende:
Laat ik het zo zeggen: je krijgt een starter die je zeker 33 starts zal geven voor een closer waarvan je nog maar moet zien of hij 15-20 save kansen zal krijgen.
Ik zeg niet dat Fuentes een slechte closer is. Alleen vind ik dat je voor iemand als Hanson een closer moet kunnen krijgen die 100% zeker is van zijn job, bv Cordero, Valverde, Perez. Hanson was een 7th round pick dus daar moet je een closer van dezelfde waarde voor proberen terug te krijgen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 05:53 schreef popolon het volgende:
[..]
En ondertussen heeft Fuentes al 5 saves, de op een na beste closer in de league. Guard is niet helemaal gek, Bailey gaat straks gewoon Fuentes in positie zetten.
Ik heb liever Bucholz dan Dempster of Zambrano hoor Y:)quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:52 schreef popolon het volgende:
Trouwens, mijn pitching zit wel goed maar m'n offense moet echt wakker worden nu. Op Howard na is het huilen met de pet op.
Niet te geloven hoe de BoSox lopen te klooien met Crawford.
Waarom dropte je Randy Wolf? Die staat gewoon geweldig te pitchen.quote:
Had Wolf vorige week ergens opgepikt maar nooit gebruikt. Ik hou vertrouwen in Bumgarnerquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom dropte je Randy Wolf? Die staat gewoon geweldig te pitchen.![]()
Niet dat ik klaag hoor.
Welkom Wolf, Dempster in de dumpster.![]()
Good call. Wolf: 7 innings, 1 run tegen en toch de Loss.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:42 schreef mitt het volgende:
[..]
Had Wolf vorige week ergens opgepikt maar nooit gebruikt. Ik hou vertrouwen in Bumgarner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |