Ik heb liever Bucholz dan Dempster of Zambrano hoor Y:)quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:52 schreef popolon het volgende:
Trouwens, mijn pitching zit wel goed maar m'n offense moet echt wakker worden nu. Op Howard na is het huilen met de pet op.
Niet te geloven hoe de BoSox lopen te klooien met Crawford.
Waarom dropte je Randy Wolf? Die staat gewoon geweldig te pitchen.quote:
Had Wolf vorige week ergens opgepikt maar nooit gebruikt. Ik hou vertrouwen in Bumgarnerquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom dropte je Randy Wolf? Die staat gewoon geweldig te pitchen.![]()
Niet dat ik klaag hoor.
Welkom Wolf, Dempster in de dumpster.![]()
Good call. Wolf: 7 innings, 1 run tegen en toch de Loss.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:42 schreef mitt het volgende:
[..]
Had Wolf vorige week ergens opgepikt maar nooit gebruikt. Ik hou vertrouwen in Bumgarner
Klagen?quote:
Ik ben de Indians van deze league manquote:
Haha was ik dat? Ben af en toe aan het puzzelen, stuur soms een voorstel om vervolgens toch te twijfelen en te cancellen. Excuses in elk geval als ik het was. Stuur me een voorstel als je het interessant vond haha.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:52 schreef maartena het volgende:
Ik ben even uit de running.... zit in Chicago. Heb de laptop wel mee, maar kijk gewoon veel te weinig op internet momenteel. Ik zag een trade aangeboden worden via email die er wel intressant uitzag op mijn telefoon (email).... en nog voor ik thuis was (bij de familie hier) was ie alweer weg.
Ja sorry, het duurt af en toe even.
Ik vind IP echt een kansloze categorie. Hoort in het rijtje van At Bats, Errors, Intentional Walks, etc. Verschil tussen QS en IP is trouwens ook niet echt te zien. Jij staat 1e in QS en zou 1e staan in IP als we die categorie hadden. Ik sta 2e in QS en IP. Klik maar eens op IP in de standings, dan zie je dat de ranking in IP en QS bijna overeenkomt, op 1 team na.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 05:57 schreef popolon het volgende:
Ik vind 't niks aan met de nieuwe stats. Ik mis ECHT de middle relievers en IP. Zou graag volgend jaar teruggaan naar het 'oude systeem' wat we al tijden hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |