quote:
Op zaterdag 4 juni 2011 05:57 schreef popolon het volgende:Ik vind 't niks aan met de nieuwe stats. Ik mis ECHT de middle relievers en IP. Zou graag volgend jaar teruggaan naar het 'oude systeem' wat we al tijden hadden.
Ik vind IP echt een kansloze categorie. Hoort in het rijtje van At Bats, Errors, Intentional Walks, etc. Verschil tussen QS en IP is trouwens ook niet echt te zien. Jij staat 1e in QS en zou 1e staan in IP als we die categorie hadden. Ik sta 2e in QS en IP. Klik maar eens op IP in de standings, dan zie je dat de ranking in IP en QS bijna overeenkomt, op 1 team na.
Het probleem van Holds is dat ongeveer 3/4 van de teams geen oog heeft voor middle relievers, tenminste.. dat was vorig jaar het geval. Ik weet niet hoe het de jaren daarvoor was gegaan aangezien ik toen nog niet meedeed. Maar vorig jaar ging Playmaker in de laatste 2 weken bij Holds van 1 punt naar 7 punten omdat de helft van de league nauwelijks of geen middle relievers had of er inmiddels mee gestopt was. Ook lekker als je zelf al heel het seizoen middle relievers in je team heb gehad en binnen 2 weken een dikke voorsprong in een categorie ziet verdwijnen.
We play today. We win today. Das it.